Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2018, 07:17
Pyrokees
Pyrokees is offline
Beste leden,

Laatst vroeg ik een meisje door een weddeschap ik begon met hey en toen zei ik laat maar dit is stom ze zei het is vast niet zo stom met blozende smileys ik gaf haar toen complimentjes en ze reageerde met blozende smileys en toen ik vroeg wat ze van mij vond zei ze nou ik zit er zeg maar nog mee dat jij mijn beste vriendin leuk vind. Nadat ik haar heb overgehaald dat het niet zo is zei ze ik vind je leuk Maar toen ik haar vroeg op welke manier zei ze niet leuk leuk. Nu is mijn vraag wat ik moet doen en waarom meisjes niet geintresseerd zijn maar wel alles willen weten als je ze vraag en ook je in de war te brengen met leuk reageren en smileys.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2018, 08:24
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Wat je moet doen: leer iets begrijpelijk opschrijven. Dat begint met een coherent verhaal en interpunctie.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 28-03-2018, 08:36
Pyrokees
Pyrokees is offline
Het komt er gewoon op neer dat ze met blozende smileys reageerde en zei dat ze me leuk vind maar niet leuk leuk wat ik dus zelf ook niet begrijp. Ze zat er wel mee dat ik misschien haar beste vriendin leuk vind maar paar minuten na dat gezegd te hebben vind ze me wel leuk maar niet leuk leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2018, 08:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Meiden zijn vaak nieuwsgierig, we willen graag weten of je nu ons, of onze beste vriendin of het meisje achter de kassa bij de lokale buurtsuper leuk vindt En daarnaast is het natuurlijk ook goed voor je ego om even te horen dat iemand jou leuk of aantrekkelijk vindt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-03-2018, 17:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat ze je best interessant vindt, maar het is moeilijk om jezelf bloot te geven als de ander alleen maar vragen stelt en niks van zichzelf laat zien.

Misschien kun je de volgende keer reageren met 'ik vind jou ook wel leuk'? Dan wil zij natuurlijk ook weten hoe leuk, en dan zeg je gewoon 'dat weet ik nog niet, hoe leuk vind je mij?' En als zij het ook niet weet, dan kun je op een date kijken of het leuk is, of echt leuk-leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2018, 20:34
Pyrokees
Pyrokees is offline
Dekaloog, ik zei dat ik haar leuk vind en dat ik vind dat ze er leuk uit ziet maar toen vroeg ik wat ze van mij vond omdat ze zo positief reageerde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De Verlorene Geliefde
flyaway
0 30-05-2009 20:51
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde
flyaway
0 13-11-2008 11:11
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat.
Ieke
0 05-04-2005 16:44
Verhalen & Gedichten Lief
Charlottetje
93 03-04-2004 16:28
Verhalen & Gedichten [verhaal] Liefde
Vlooienband
8 21-10-2002 11:26
Verhalen & Gedichten liefde is......................
Mi$$L@dy
1 20-11-2001 19:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.