Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2018, 08:54
Onbekend 123
Onbekend 123 is offline
Hallo allemaal,

Bij mij op school, zitten jongens en meisjes die nog steeds glim jassen van het merk Nickelson dragen ook loopt bijna iedereen in trainingspakken en jassen met bontkragen , maar alke keer als ik die jongens en meisjes zie met glimjassen, trainingspakken en jassen met bontkragen, krijg ik een stijven, zijn er meer mensen hier die opgewonden worden van Nickelson glim jassen en trainingspakken en jassen met bond, of is dit heel raar? en ben je dan gay???


Ik hoor het graag van jullie👍

Laatst gewijzigd op 22-04-2018 om 09:53. Reden: Aanpassing tietel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 11:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit past beter op Seksualiteit, ik verplaats het voor je.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 14:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Of bi. Of he en word je gewoon geil van die kleding.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 16:11
Onbekend 123
Onbekend 123 is offline
Ik vind het toch raar dat ik opgewonden word van nickelson bontkragen en trainingspakken ,is toch niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 17:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je bent echt niet de enige hoor.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 17:29
Onbekend 123
Onbekend 123 is offline
Kan ik hier van af komen want ik wil geen homo zijn en geil worden van jongens in bepaalde kleding heb wel al een paar keer sex gehad met een andere jongen in nickelson kleding ben ik dan ook meteen gay
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 17:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan ik hier van af komen want ik wil geen homo zijn en geil worden van jongens in bepaalde kleding heb wel al een paar keer sex gehad met een andere jongen in nickelson kleding ben ik dan ook meteen gay
Waarom wil je zo graag "geen homo" zijn, en ben je zo bang "gay" te zijn?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 17:50
Onbekend 123
Onbekend 123 is offline
Ja inderdaad Wil mijn ouders niet teleurstellen en op school wil ik al helemaal niet dat iemand van mij weet dat ik bi of gay ben er zijn 3 jongens die het weten weten maar zijn zelf ook nog niet uit de kast maar ik snap gewoon niet waar dit vandaan komt en vooral dat ik zo opgewonden raak van jongens in nickelson en draag nog steeds altijd die glim jassen heb ondertussen een verzameling maar ben van plan om ze te verkopen maar ben bang dat ik er spijt van ga krijgen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 17:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom zou je je ouders daarmee teleurstellen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:02
Onbekend 123
Onbekend 123 is offline
Heb geen goede bant met me ouders en homo’s moeten mijn vader en moeder niks van hebben aangezien ze best gelovig zijn ik probeer ook altijd thuis te ontvluchten hang ook altijd maar overal rond met vrienden ik slaap thuis en meer doe ik daar niet
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb geen goede bant met me ouders en homo’s moeten mijn vader en moeder niks van hebben aangezien ze best gelovig zijn ik probeer ook altijd thuis te ontvluchten hang ook altijd maar overal rond met vrienden ik slaap thuis en meer doe ik daar niet
Wat jammer dat je ouders daar zo negatief tegenover staan, dan kan ik me goed voorstellen dat je dat liever niet vertelt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:29
Verwijderd
Word je niet geil van de personen ín die kleding? Niet dat je zo'n jas koopt en helemaal door het dolle heen bent?

En als je ouders tegen homo's zijn etc vanwege de welbekende hallucinaties dan wel idioterie genaamd "het geloof", moet je hen het boek the Selfish Gene van Richard Dawkins laten lezen. Zal ze leren.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 20:22
Onbekend 123
Onbekend 123 is offline
Ik ga het allemaal wel zien hoe het loopt ��
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.