Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 18:03
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 21-06-2003 @ 09:53:
mietjeeee!
Guttegut, die laatste 3 E's staan zeker voor je IQ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2003, 18:26
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
grappig dat zeker 90% van alle mensen die dit muisje zielig vinden zelf gewoon vlees eten..

behoorlijk hypocriet.

verder is dit natuurlijk gewoon een kutfoto, maar dat moge duidelijk zijn...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 19:06
Verwijderd
hij is een beetje op de manier genomen hoe ik altijd foto's neem, het huis rond lopen en van alle coole dingen foto's maken, wel jammer voor t beesje dattie ze stukje kaas niet eens gehaadl heeft
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 21:06
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
'k houd ontzettend van dieren en ik vind dit eiglijk niej kunen.
Bij de titel dacht ik meer aan een soort verkeersslachtoffer, maar een zelf doodgemaakte muis ga je toch niet als kunstobject gebruiken.
Neem dan de moeite om een dode muis te zoeken en neem daar een mooie (ik vind de foto wel mooi) foto van i.p.v. zo'n beessie te vermoorden!
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 21:07
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
b.t.w: ik eet GEEN vlees (dat niemand mij hypocriet vind)
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:49
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 21-06-2003 @ 19:26:
grappig dat zeker 90% van alle mensen die dit muisje zielig vinden zelf gewoon vlees eten..

behoorlijk hypocriet.

verder is dit natuurlijk gewoon een kutfoto, maar dat moge duidelijk zijn...
Damn, als ik een lamp achter je hou kan ik zo door je heen kijken
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:20
mR
Avatar van mR
mR is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 21-06-2003 @ 19:26:
grappig dat zeker 90% van alle mensen die dit muisje zielig vinden zelf gewoon vlees eten..

...
Wat n vergelijking ...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 21-06-2003 @ 18:26:
grappig dat zeker 90% van alle mensen die dit muisje zielig vinden zelf gewoon vlees eten..

behoorlijk hypocriet.

verder is dit natuurlijk gewoon een kutfoto, maar dat moge duidelijk zijn...
]

Hah, dat muisje is zonder reden gestorven. Alle koetjes en varkentjes hebben iig nog een reden! Tuurlijk is het zielig, maar vlees is lekker!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:42
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
haha, 2 pagina's voor deze foto, dat lukt niet zo heel veel mensen .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:55
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-06-2003 @ 12:32:
]

Hah, dat muisje is zonder reden gestorven.
Hoe kom je daar nou weer bij. Waarschijnlijk vond ts het niet fijn een muis in huis te hebben. Voor hem reden genoeg, niet?
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:00
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
mR schreef op 22-06-2003 @ 12:20:
Wat n vergelijking ...
Zeker een vergelijking.

Dit muisje is in ieder geval gelijk dood, dat kun je van de bio industrie niet zeggen. Vissen worden gedood door ze een half uurtje in een zout oplossing te stoppen. Hun slijmlaag breekt af en ze kunnen dan alleen nog maar zuurstof door hun kieuwen halen. Na een half uur spartelen is het over. Beiden is feitelijk overbodig en enkel voor het gemak van de mens. We zouden toch niet willen dat muisjes aan onze kabeltjes of voedsel gaan knagen?
ontopic:
Verder is de foto naar mijn persoonlijke mening slecht genomen, t lijkt wel een rode vlek.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:03
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 22-06-2003 @ 12:55:
Hoe kom je daar nou weer bij. Waarschijnlijk vond ts het niet fijn een muis in huis te hebben. Voor hem reden genoeg, niet?
Een subjectieve reden, zoals alle redenen, echter. Maar aan de waarheid doet dat niets af: deze muis is gestorven door irritatie, onmacht en wreedheid van de kant van de zetter van de muizenval. Misschien reden voor hem genoeg, maar wel een reden die voortkwam uit onwetendheid. En natuurlijk...dat is een subjectieve redenering, echter, ik vind het weswege dan ook ongepast hier zo'n foto neer te zetten!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:34
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Als jouw argumenten al de mogelijkheid laten zien tot verwerping is er voor mij weinig meer aan.

Ik ben het vaak ook niet eens met de dingen die ik zeg, hoor. Leed is natuurlijk altijd erger als het te zien is.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:45
Moodindigo
Avatar van Moodindigo
Moodindigo is offline
Geinige reacties...

Ik vind het enerzijds jammer dat de foto onscherp is en vrij bruin, maar van de andere kant, het geeft de foto wél iets aparts en op zich: wil je dit wel scherp zien? Volgens mij niet. Dus die onscherpte is op zich niet zo'n groot probleem. Dit wil je gewoon niet scherp zien, je wilt die muis niet in de ogen kijken. Toch?

En of een muizeval erg of niet erg is, tja, dát is iets persoonlijks. Ik vermoord ook wel eens muizen met een muizeval (sorry). Dan moeten ze maar niet knagen aan mijn eten.
__________________
MI or MI not? That's a question.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:50
treehugger
treehugger is offline
Ik vind de foto ten eerste al niet van goede kwaliteit, dus het werk zelf is al slecht...

Het idee zelf was leuk geweest als de kunstenaar had uitgelegd wat hij er mee bedoelde, en wat hij er zelf van dacht. Dit mist ook totaal, dus het eindresultaat is ook bagger.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:52
ch ii l
Avatar van ch ii l
ch ii l is offline
ik vind het een beetje een makkelijke foto.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:47
Verwijderd
Niet om 't een of 't ander, maar de whiners in dit topic, die 't allemaal zo zielig vinden, kijken die wel eens het NOS-journaal of slaan die wel eens een krant open?

Relativeren, mensen, relativeren.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 23:24
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-06-2003 @ 01:36:
*knip*
Offtopic: Kat (uit asiel): 30 euro ofzo?
Kattevoer: paar euro per week (?)
Kattebak, kattegrind, dierenarts etc.
€€€€€

muizeval... € 0,99


en 't voordeel is, zijn de muizen weg, gooi je de vallen weg...
als ik dat met een kat doe... vinden jullie dat ook weer zielig...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 06:24
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Vaal schreef op 21-06-2003 @ 19:03:
Guttegut, die laatste 3 E's staan zeker voor je IQ?
Hey sjaak ik zou de rest van mijn reply's eens lezen die zijn een stuk zinniger dan IETS wat jij ook maar neergezet hebt. Ik word dat truttige gezeik alleen zo zat dat ik denk, hey ik gebruik gewoon ff een duidelijke verwoording
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:56
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 23-06-2003 @ 07:24:
Hey sjaak ik zou de rest van mijn reply's eens lezen die zijn een stuk zinniger dan IETS wat jij ook maar neergezet hebt. Ik word dat truttige gezeik alleen zo zat dat ik denk, hey ik gebruik gewoon ff een duidelijke verwoording
Trapt op teentjes
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:23
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Triest
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:27
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Nolita schreef op 25-06-2003 @ 21:23:
Triest
That about covers it.

En thunder110: daarom zet ik de mogelijkheid tot verwerping er ook maar meteen bij. Zodat jij die niet zelf kunt noemen en zwaarder kunt beargumenteren dan ik. ;D Ik haat ook wel door dat je enigszins meer de advocaat van de duivel speelde dan je mening je ingaf.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:31
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
aacch het was een hardstikke sgattig muisje!
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:44
Julian
Avatar van Julian
Julian is offline
kan hier misschien over opgehouden worden?

Waarom krijgt zo'n topic wel over de 70 reacties.. voor een vage foto, maar 20 andere topics met wel enige poging tot een kunstzinnige bijdrage aan dit forum krijgen niet meer dan een handjevol replies.

Vind dat wel een beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 22-06-2003 @ 22:47:
Niet om 't een of 't ander, maar de whiners in dit topic, die 't allemaal zo zielig vinden, kijken die wel eens het NOS-journaal of slaan die wel eens een krant open?

Relativeren, mensen, relativeren.
True, maar maakt het ergere kwaad het iets minder erge kwaad minder erg kwaad?

Hehe. Oftewel, zo kun je wel bezig blijven. " Ik voel me kut want ik ben gezakt voor m'n examen " . " Ja maar denk eens aan de arme kinderen in Rwanda die krijgen niet eens een examen ".

Zo blijf je bezig.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:49
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef op 20-06-2003 @ 15:47:
Das 't licht en de tafel... niks mis met de camera :>

en waarom ik 'm post... geen idee...
ik was foto's aan 't maken rond 't huis... en deze was er toevallig die avond ingelopen... meer is 't niet...
Waarom post je hem dan, als het niet meer dan een 'gewone foto genomen in het huis' is?
Het is geen kunst ofzo.. als iedereen hier 'gewone foto's genomen in het huis' gaat posten, dan is er toch niets meer aan?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:54
01-LoPeZsTyLe
Avatar van 01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
ahh...wat zielig
__________________
:)..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:24
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-06-2003 @ 14:49:
Waarom post je hem dan, als het niet meer dan een 'gewone foto genomen in het huis' is?
Het is geen kunst ofzo.. als iedereen hier 'gewone foto's genomen in het huis' gaat posten, dan is er toch niets meer aan?
"Het is geen kunst"
eeuh... dat vind jij...

maar goed, er zijn hier genoeg mensen die foto's nemen van de normaalste zaken, en die posten...
besides, ik heb al een flinke dosis tips voor de volgende keer gekregen, das toch mooi
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:25
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Xtuv schreef op 25-06-2003 @ 22:44:
kan hier misschien over opgehouden worden?

Waarom krijgt zo'n topic wel over de 70 reacties.. voor een vage foto, maar 20 andere topics met wel enige poging tot een kunstzinnige bijdrage aan dit forum krijgen niet meer dan een handjevol replies.

Vind dat wel een beetje jammer
Nou nou, zo gaat 't he...
Er loopt genoeg talent rond, wat totaal geen aandacht krijgt...
en er zijn genoeg mensen die ontzettend veel lof krijgen terwijl jij 't helemaal niks vind... :/
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 23:52
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
-niels- schreef op 23-06-2003 @ 00:24:
Offtopic: Kat (uit asiel): 30 euro ofzo?
Kattevoer: paar euro per week (?)
Kattebak, kattegrind, dierenarts etc.
€€€€€

muizeval... € 0,99


en 't voordeel is, zijn de muizen weg, gooi je de vallen weg...
als ik dat met een kat doe... vinden jullie dat ook weer zielig...
'als ik dat met een kat doe'..ben je nou echt zo kortzichtig?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 09:38
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
arm muisje
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef op 26-06-2003 @ 16:24:
"Het is geen kunst"
eeuh... dat vind jij...

maar goed, er zijn hier genoeg mensen die foto's nemen van de normaalste zaken, en die posten...
besides, ik heb al een flinke dosis tips voor de volgende keer gekregen, das toch mooi
Ik bedoel 'geen kunst' alsin; het is nogal simpel om gewoon shockerende foto's te posten Niet dat het geen kunst is, als in... geen kunstzinnig iets ofzo

(En dat het zielig is voor die muis weten we nu allemaal wel.)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:19
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
*heeft mening verandert*: achja, als je die muis toch doodmaakt, kun je er beter nog even een mooie foto van maken voordat je hem door de plee spoelt ofzo. (al ben ik wel voor muisvriendelijke vallen)
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:18
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:28
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 22-06-2003 @ 13:00:
Zeker een vergelijking.

Dit muisje is in ieder geval gelijk dood, dat kun je van de bio industrie niet zeggen. Vissen worden gedood door ze een half uurtje in een zout oplossing te stoppen. Hun slijmlaag breekt af en ze kunnen dan alleen nog maar zuurstof door hun kieuwen halen. Na een half uur spartelen is het over. Beiden is feitelijk overbodig en enkel voor het gemak van de mens. We zouden toch niet willen dat muisjes aan onze kabeltjes of voedsel gaan knagen?
ontopic:
Verder is de foto naar mijn persoonlijke mening slecht genomen, t lijkt wel een rode vlek.
het geheugen van een goudvis duurt 1 seconde,
die van een haring duurt dan misschien 3 seconden
een erg grote vis misschien 10..
ik denk niet dat die vissen erg lijden..tegen de tijd dat ze doorhebben dat ze dood liggen te gaan, is hun geheugen alweer ten einde
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 01-07-2003 @ 13:28:
het geheugen van een goudvis duurt 1 seconde,
die van een haring duurt dan misschien 3 seconden
een erg grote vis misschien 10..
ik denk niet dat die vissen erg lijden..tegen de tijd dat ze doorhebben dat ze dood liggen te gaan, is hun geheugen alweer ten einde
Nee, fout.

Pas geleden is uit een Engels wetenschappelijk onderzoek gebleken dat vissen pijn wel degelijk voelen.


Dit topic moet dicht.

En de topicstarter mag van mij zelf in een grote muizenval belanden.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 21-06-2003 @ 19:26:
grappig dat zeker 90% van alle mensen die dit muisje zielig vinden zelf gewoon vlees eten..

behoorlijk hypocriet.

verder is dit natuurlijk gewoon een kutfoto, maar dat moge duidelijk zijn...
Ja, helemaal mee eens.

*is vegetarisch*
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:39
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-07-2003 @ 20:29:

Dit topic moet dicht.

En de topicstarter mag van mij zelf in een grote muizenval belanden.
wtf??
kom op... reageer ontopic... 't gaat om een foto...
zoals iemand al zei, 't journaal zit ook vol beelden, verwens je al die fotografen ook kogels door ledematen? lijkt me niet toch... :/

ontopic... plz
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 20-06-2003 @ 02:20:
mooie foto, vooral die kleuren en die lens die je er voor hebt uitgekozen.. verder ligt die muis precies in de goede hhouding.. klasse!

een 10!
vooral het onderwerp egt zwaar top jonge KLASSE!!!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:46
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
ik vind het een slechte foto.
het had een mooie foto kunnen zijn als je er meer aandacht aan besteed had
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:07
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-07-2003 @ 20:29:
Nee, fout.

Pas geleden is uit een Engels wetenschappelijk onderzoek gebleken dat vissen pijn wel degelijk voelen.


Dit topic moet dicht.

En de topicstarter mag van mij zelf in een grote muizenval belanden.
dat weet ik, maar dat betekent niet dat hun geheugen ook lang duurt

verder ben ik het met je eens
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:36
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-07-2003 @ 20:29:
Nee, fout.

Pas geleden is uit een Engels wetenschappelijk onderzoek gebleken dat vissen pijn wel degelijk voelen.


Dit topic moet dicht.

En de topicstarter mag van mij zelf in een grote muizenval belanden.
Ik vind dat je gewoon de zoveelste aansteller bent die zich weer opnieuw in dezelfde discussie wil mengen, maar alleen maar zeer subjectieve kortzichtige argumenten aanhaalt. Dit heeft niets te maken met vegetarisme dierenleed en andere bruutheid. Ik heb hier thuis ook muizenvallen (gifkorrels zelfs o jee! ) staan. Het zijn gewoon ongewenste kutbeesten die mijn goede spulletjes op zolder kapot kauwen en de boel onderschijten.

Maar dat is allemaal offtopic. We proberen hier een foto te bespreken die je mooi kan vinden of niet. Zeg dat en laat het daarbij. Ik loop jou toch ook niet af te zeiken omdat ik zwaar tegen alles ben wat met het leger danwel militair machtsvertoon te maken heeft? (want dat is wel degelijk zo!) nee dus, omdat dat niks te maken heeft met wie je bent en wat je doet. Als ik mij niet vergis was er ook eens een tijd hiero dat jij heel erg persoonlijk aangevallen werd op jou overtuigingen/gevoelens en daar he-le-maal niet blij mee was.

Als laatste punt: kunst is vaak een mooi middel om te shockeren of niet bespreekbare onderwerpen in beeld te brengen. Maar we hebben het hier notabene over iets simpels als een dood muisje. Doe normaal. Jou 'fleet' is voor een stuk meer onschuldige slachtoffers verantwoordelijk dan zo'n muizenval dus don't go there.

en als je mijn verdere onderbouwingen wil lezen blader dan nog maar eens terug naar de eerste pagina van dit topic daar staat genoeg.

Dit topic moet niks. De topicstarter moet niks. Als je het niets vind dan kun je ook gewoon niet meer hiernaar kijken of deze totaal andere discussie op een ander geschikter forum voortzetten (en dat is NIET op M&M)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:22
Verwijderd
cool! Als je meer dooie beesten in valletjes hebt, kun je me die dan mailen?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:17
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
azaziël schreef op 01-07-2003 @ 23:22:
cool! Als je meer dooie beesten in valletjes hebt, kun je me die dan mailen?
nah na 2 vallen die werkte en 2 acties handmatig muizenvangen (ja, kut werk, maar ik heb er ook 2 levend gevangen) heb ik er niet echt last meer van...
maar mocht er onverhoopt nog iets in de val lopen dan zal ik er aan denken... en mss gooi ik zo'n foto dan wel in de herkansing hier...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:22
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
lief muisje maar wel lullig die muizenval
je kunt ook een val id vorm van een kooitje kopen en dan de muis uitzetten. dit is gewoon dat beessie zn nek breken, dierenmishandeling dus.
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:41
ch ii l
Avatar van ch ii l
ch ii l is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 02-07-2003 @ 10:22:
lief muisje maar wel lullig die muizenval
je kunt ook een val id vorm van een kooitje kopen en dan de muis uitzetten. dit is gewoon dat beessie zn nek breken, dierenmishandeling dus.
we weten het.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 21:31
count.me.out
count.me.out is offline
sick fuck..
kunst? tss..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 04:45
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 02-07-2003 @ 10:22:
lief muisje maar wel lullig die muizenval
je kunt ook een val id vorm van een kooitje kopen en dan de muis uitzetten. dit is gewoon dat beessie zn nek breken, dierenmishandeling dus.
dit is geeen mishandeling, want de muis is dood
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 09:52
Vee
Vee is offline
Pfff... wat triest dat iedereen nou zo moet reageren op een dood muisje... Neej, dat hebben we nog nooit gezien... Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik begin ook niet te trippen als ik een dood muisje in het echt zie, zie dit even op de schaal van het werelddierenleed, en je hebt het RECHT niet om te zeuren... C'est la vie! ( en dat uit de mond van een veganist... )

De foto zelf vind ik net iets te onscherp, een beetje vaag, door het gebrek aan contrast misschien?? Verder is het een hele mooie foto, vooral de houding van het muisje is erg mooi...
__________________
pretenties zijn kut
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 22:51
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
italianboy schreef op 20-06-2003 @ 10:04:
een 10


ik geef m een 4

-onscherp
-kleuren ogen veel te bruin, waarschijnlijk door een slechte kwaliteit camera.
En wat d8 je van de witbalans?
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V #69
Verwijderd
382 06-10-2008 21:37
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
ARTistiek wanneer gaat kunst te ver?
pillbox tales
83 18-05-2005 16:47
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 08:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.