Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2019, 16:45
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Congres is leuk. Wenen is een leuke stad
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 04-06-2019, 12:13
Verwijderd
De moeder van een van de cliëntenraad waar ik pber van ben, wordt stiekem aan verdacht van Münchhausen by proxy. Hoor ik net. :lekker:
Oud 04-06-2019, 20:19
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
De moeder van een van de cliëntenraad waar ik pber van ben, wordt stiekem aan verdacht van Münchhausen by proxy. Hoor ik net. :lekker:
Oef... Best heftig!

Ik had vandaag een gesprek met een moeder. Het was voor het eerst dat ik, achter mijn professionele masker uiteraard, eraan dacht om eens even flink uit te halen naar die arrogante rotkop van dr, met dr praatjes. Damn 😅
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-06-2019, 20:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
De moeder van een van de cliëntenraad waar ik pber van ben, wordt stiekem aan verdacht van Münchhausen by proxy. Hoor ik net. :lekker:
zijn ook echt nare verhalen, hier 1 keer gezien in mijn opleiding. Bizar dat je zoiets kan.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 04-06-2019, 20:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik had van de week voor het eerst zoiets van vergelijk jou Google skills niet met mijn medische opleiding. Zelfs toen ik een paar dagen later gelijk bleek te hebben geloofde die me nog niet dat dat het was en niet de ingeprente kanker.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 04-06-2019, 21:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had van de week voor het eerst zoiets van vergelijk jou Google skills niet met mijn medische opleiding. Zelfs toen ik een paar dagen later gelijk bleek te hebben geloofde die me nog niet dat dat het was en niet de ingeprente kanker.
Wauw.

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-06-2019, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik had van de week voor het eerst zoiets van vergelijk jou Google skills niet met mijn medische opleiding. Zelfs toen ik een paar dagen later gelijk bleek te hebben geloofde die me nog niet dat dat het was en niet de ingeprente kanker.
Ik ben best wel hypochondrisch aangelegd maar ik ben heel goed in emotie uitschakelen en naar de feiten kijken. De eerste keer dat ik bij mijn huidige huisarts kwam had ik iets wat best wel ernstig was en dat had ik veel te lang laten verrotten zo van "gaat wel over", ook al had ik het zelf goed gegoogled. En eigenlijk kloppen mijn eigen diagnoses 9 van de 10 keer wel. Cataract, dat gezeik met m'n knie, clusters en wat wel en niet zou helpen, dat soort meuk.

Dus m'n huisarts weet ervan en neemt me serieus, maar als hij zegt dat het echt geen probleem is en hij motiveert het kort en goed, dan klaag ik nooit.
Oud 04-06-2019, 22:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wauw.

ik heb dat echt niet snel, maar hier had ik echt

Citaat:
Ik ben best wel hypochondrisch aangelegd maar ik ben heel goed in emotie uitschakelen en naar de feiten kijken. De eerste keer dat ik bij mijn huidige huisarts kwam had ik iets wat best wel ernstig was en dat had ik veel te lang laten verrotten zo van "gaat wel over", ook al had ik het zelf goed gegoogled. En eigenlijk kloppen mijn eigen diagnoses 9 van de 10 keer wel. Cataract, dat gezeik met m'n knie, clusters en wat wel en niet zou helpen, dat soort meuk.

Dus m'n huisarts weet ervan en neemt me serieus, maar als hij zegt dat het echt geen probleem is en hij motiveert het kort en goed, dan klaag ik nooit.
Ik heb echt geen problemen met je dingen zoeken op Google, prima zelfs, maar kom ermee en sta open voor het gesprek. Als mensen dan zelf de goede diagnose gesteld hebben dan zeg ik dat ook. En als ik het er niet mee eens ben net zo goed en zal ik het motiveren.
Maar als je dan met een vrij zeldzaam soort kanker aan komt en ik een paar dagen later gelijk blijk te hebben en er dan nog over door gaat vind ik het irritant worden
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 07-06-2019, 13:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Leuk, zo'n week waarin je er achterkomt dat een ex-collega (inlener) een shitload aan dingen niet goed gedaan heeft waardoor je alles weer op mag gaan lossen en je meerdere keren per dag gefrustreerde monteurs aan de telefoon hebt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-06-2019, 18:36
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Leuk, zo'n week waarin je er achterkomt dat een ex-collega (inlener) een shitload aan dingen niet goed gedaan heeft waardoor je alles weer op mag gaan lossen en je meerdere keren per dag gefrustreerde monteurs aan de telefoon hebt
Klote is dat!
Oud 08-06-2019, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Leuk, zo'n week waarin je er achterkomt dat een ex-collega (inlener) een shitload aan dingen niet goed gedaan heeft waardoor je alles weer op mag gaan lossen en je meerdere keren per dag gefrustreerde monteurs aan de telefoon hebt
Ik heb echt het idee dat jij op je werk echt veel shit moet opruimen.
Oud 08-06-2019, 11:35
Verwijderd
In mijn vorige functie was ik ook alleen maar aan het puin ruimen. Echt niet leuk Maar het verandert toch nooit echt tenzij je het zelf aanpakt.
Oud 08-06-2019, 13:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb echt het idee dat jij op je werk echt veel shit moet opruimen.
Dat heb ik ook en dat moet niet te lang meer duren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-06-2019, 16:43
Verwijderd
Snap ik wel. Doodvermoeiend.
Oud 08-06-2019, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook en dat moet niet te lang meer duren
Serieus, Wolter, stop met enablen van die idioterie. Niet jouw probleem. Niet dweilen voor een ander als er verder voor die ander geen consequenties aan vastzetten.
Oud 08-06-2019, 20:17
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Op m'n werk zie ik best vaak vervelende casuïstiek, als in mensen die doodgaan, en meestal kan ik daar prima mee omgaan. Maar een keer in de zoveel tijd is het opeens heel moeilijk. Afgelopen week had ik echt copings problemen bij zo'n casus. Dan ben ik toch wel blij dat ik thuis iemand heb om daarover te kunnen praten, in het ziekenhuis gaan mensen daar toch iets anders mee om met elkaar.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-06-2019, 20:41
Verwijderd
Yeah Paultje is awesome
Oud 08-06-2019, 20:42
Verwijderd
Je moeder kan anders ook goed luisteren.
Oud 08-06-2019, 20:43
Verwijderd
Tenminste, ik kom zo snel klaar van d'r, dat ik nog heel wat tijd vol te praten heb voor mijn gekochte tijd op was.
Oud 08-06-2019, 20:55
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Bitchez
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-06-2019, 07:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Serieus, Wolter, stop met enablen van die idioterie. Niet jouw probleem. Niet dweilen voor een ander als er verder voor die ander geen consequenties aan vastzetten.
Die ander werkt dus niet meer bij ons, dat is het hele probleem. Heeft zijn werk niet goed gedaan en het project moet wel goed worden opgeleverd . Daardoor moeten we er met het huidige team proberen alle zooi op te lossen en dat frustreert iedereen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-06-2019, 14:12
Verwijderd
Bizar hoe blij ik kan zijn dat ik morgen vrij ben.
Oud 09-06-2019, 18:57
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Bizar hoe blij ik kan zijn dat ik morgen vrij ben.
Same here. Had vandaag een paar keer dat gevoel. "alweer zondag, morgen weer vroeg. ONEE!"
Oud 11-06-2019, 18:59
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Soms is onderzoek zo ongelofelijk diep ellendig. Bijvoorbeeld als je ontdekt dat je ontdekking al 9 jaar geleden ontdekt en gepubliceerd is.
Oud 11-06-2019, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Soms is onderzoek zo ongelofelijk diep ellendig. Bijvoorbeeld als je ontdekt dat je ontdekking al 9 jaar geleden ontdekt en gepubliceerd is.
Ja hallo, hoe kan je dat missen!?
Oud 11-06-2019, 20:33
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Het gaat om een doorontwikkeling van een bestaande techiek, daar zijn er heel veel van, maar niet allemaal even makkelijk te vinden. Het is best een goede ontwikkeling al zeg ik het zelf, maar helaas heel slecht aangeslagen 9 jaar geleden. Nu kan het beter werken door de afgelopen jaren aan ontwikkeling in andere vakgebieden. Ik bouw er wel aan door, sowieso omdat we het nodig hebben, maar ik had gehoopt origineel te zijn.

Laatst gewijzigd op 11-06-2019 om 20:40.
Oud 11-06-2019, 23:17
Verwijderd
Ik vind trouwens zonder datgene wat jij beschrijft onderzoek doen ook diep ellendig.
Oud 11-06-2019, 23:23
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Sterkte! Wat vind je op het moment ellendig eraan?
Oud 11-06-2019, 23:25
Verwijderd
Och man.. heb je even...
Oud 11-06-2019, 23:28
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Jawel hoor, soms is het echt afzien.
Oud 12-06-2019, 05:47
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Voor m'n opleiding moet ik nu opeens ook weer onderzoek gaan doen dat ik negen maanden in Texas een heel dierenonderzoek heb opgezet dat telt niet mee want dat was vóór m'n opleidingstijd.

Zo geen zin in die shit.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 12-06-2019, 08:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Achterlijke regeltjes
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-06-2019, 13:21
Verwijderd
Ff het FNV-pensioenakkoord afwijzen. Ik hou wel van dit soort directe democratie. Hoop dat ik opmerking kan plaatsen waarom
Oud 12-06-2019, 13:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wat zijn je overwegingen?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-06-2019, 13:50
Verwijderd
Ik vind dat mensen niet zo moeten huilen en gewoon tot hun 68e door moeten werken. Als je eerder wil stoppen dan tref je daar zelf maar faciliteiten voor. Voor de fysiek zware beroepen geldt dat je dat prima kan benoemen, alhoewel ik grote vraagtekens zet bij bijvoorbeeld stratenmakers, als die eens wat minder zouden bijbeunen dan zouden ze het een tiental jaren langer kunnen uithouden zonder al te veel issues gok ik zo.
Oud 13-06-2019, 18:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
In september conferentie in Madrid, 4 dagen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-06-2019, 21:00
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Voor m'n opleiding moet ik nu opeens ook weer onderzoek gaan doen dat ik negen maanden in Texas een heel dierenonderzoek heb opgezet dat telt niet mee want dat was vóór m'n opleidingstijd.

Zo geen zin in die shit.
Het kan nog gekker. Twee maanden na het verdedigen van mijn proefschrift moest ik voor de lerarenopleiding een "wetenschappelijk onderzoek" doen. Voor iets van 10ECTS. Voorzichtig gevraagd of ze werkelijk dachten dat wetenschap en wat ik in die paar maanden ging doen iets met elkaar te maken had. "Nee, maar het staat in het curriculum en daar controleert de inspectie op, dus je moet het wel doen."
Oud 13-06-2019, 21:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Och ja, zelfde niveau een beetje als de rekentoets 3F moeten doen terwijl je een een VWO-dimploma met Wiskunde B1-2 bezit. Zo fijn dat soort regels bij onderwijsinstellingen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-06-2019, 21:37
Verwijderd
Nou ik ken anders genoeg mensen met een VWO diploma met die vakken die de rekentoets niet zouden halen
Oud 13-06-2019, 21:38
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Nou ik ken anders genoeg mensen met een VWO diploma met die vakken die de rekentoets niet zouden halen
Ik ga hem even doen.
Oud 13-06-2019, 21:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik ga hem even doen.
Doe zeker Rekentoets 3S.
Oud 13-06-2019, 21:46
Verwijderd
Ik haalde vergelijkbare toetsen in 2008 nog wel, maar ik heb tot 2005 ook nog kinders geholpen met hun huiswerk. Daarna is het heel snel weggezakt en nu kan ik er heel veel gewoon niet meer van. Als ik dan eenmalig de regel opzoek dan is het weer "oh jah!" maar euh, op dit moment krijg ik zelfs geen staartdeling meer voor elkaar.
Oud 13-06-2019, 21:49
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Doe zeker Rekentoets 3S.
is die nog lastiger. dit viel me niet mee, maar ik had geen kladblaadje.
Om het goed te maken pak ik matlab inplaats van een rekenmachine.
Oud 13-06-2019, 22:20
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
40/45
2 in hoofdrekenen
3 in rekenmachine


weer 40 minuten van mijn leven zitten (ver)spelen
Oud 13-06-2019, 22:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Gefelicitaart.
Oud 13-06-2019, 22:26
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Dankjewel! Dankjewel! Zo trots! Snel, breng me een vlag en een tas, ik ben voor iets geslaagd geloof ik.
Oud 13-06-2019, 22:30
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Voor het deelnemen van de rekentoets krijg je nu een nutteloze certificaat!

Oud 13-06-2019, 22:35
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Voor het deelnemen van de rekentoets krijg je nu een nutteloze certificaat!

[afbeelding]
Dat had je niet hoeven doen. Ben diep geroerd.


Maar serieus, het was nog best lastig vond ik. Ook omdat het geestdodend suffe problemen zijn. Hoe lang krijgen leerlingen hiervoor?
Oud 13-06-2019, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Voor het deelnemen van de rekentoets krijg je nu een nutteloze certificaat!

[afbeelding]
Hij heet Freek.
Oud 13-06-2019, 22:36
Verwijderd
Nee wacht, Gerard.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.