Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2019, 21:21
Saiy
Saiy is offline
waarom heb je je nummer aan ouders van je leerlingen gegeven? (no offense)
Advertentie
Oud 02-07-2019, 21:22
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Dit is een ouderapp via school. Ook zo 1 waar ze algemene berichten ontvangen en waar ze zich voor oudergesprekken kunnen intekenen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-07-2019, 21:24
Verwijderd
Ja precies, dat dacht ik dus ook. Dat is niet voor privédingen. Als je wel geantwoord had, hadden die andere ouders het dan ook gelezen?
Oud 02-07-2019, 21:24
Saiy
Saiy is offline
oke

(ik heb echt een hekel aan dat soort dingen. En probeer dat zoveel mogelijk te vermijden)
Oud 02-07-2019, 21:26
Saiy
Saiy is offline
Ik vind het behoorlijk vervelend om in mijn privétijd nog geconfronteerd te kunnen worden met werkdingen.
Oud 02-07-2019, 21:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ja precies, dat dacht ik dus ook. Dat is niet voor privédingen. Als je wel geantwoord had, hadden die andere ouders het dan ook gelezen?
Nee, ouders kunnen ook een 1-op-1-gesprek met me aangaan..
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-07-2019, 21:36
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik kreeg ook al te horen dat de juffen van de andere groep 8 veel meer foto’s van kamp deelden dan ik (tweeling, in ieder groep 1, dus vergelijkingsmateriaal). En dan denk ik: ik ben NU op kamp, die foto’s krijgen jullie mooi na afloop en ik deel 1 impressiefoto per dag.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-07-2019, 22:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag de zoveelste faalactie van onze ICT-afdeling, ze kunnen onder andere niet eens binnen een maand een laptop van een goede docking voorzien, is nu twee keer fout gegaan terwijl er al meerdere juiste configuraties bij ons op locatie staan. En blijkbaar was dit spoedbezoek (anderhalf uur voor een lijst waar je twee man een dag mee aan het werk kon zetten, dus allemaal teleurgestelde mensen) de laatste tot in ieder geval september
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-07-2019, 23:26
Verwijderd
Correcte dockingstations. Zo'n ontzettend drama. Er zijn ook algemene die het wél goed doen trouwens.
Oud 03-07-2019, 06:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Docking is inmiddels goed, ze hebben nu alleen de verkeerde voeding (90W ipv 200W) en kabel van docking naar laptop (alleen USB-c ipv USB-c met voeding waardoor laptop nog apart aan de voeding moet) meegeleverd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2019, 08:56
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Ik kreeg ook al te horen dat de juffen van de andere groep 8 veel meer foto’s van kamp deelden dan ik (tweeling, in ieder groep 1, dus vergelijkingsmateriaal). En dan denk ik: ik ben NU op kamp, die foto’s krijgen jullie mooi na afloop en ik deel 1 impressiefoto per dag.
Heel goed! Volgens mij zouden zulke ouders liever zelf op schoolkamp in groep 8 zitten, maar hebben ze een of andere kut baan op kantoor, en daarom willen ze het leven van hun kind zo compleet mogelijk meeleven. Meteen afstraffen met "Maar ik sluit die kinderen vaak hele dagen op in een kooitje, dat zijn hele nare foto's die deel ik liever niet."
Oud 03-07-2019, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Docking is inmiddels goed, ze hebben nu alleen de verkeerde voeding (90W ipv 200W) en kabel van docking naar laptop (alleen USB-c ipv USB-c met voeding waardoor laptop nog apart aan de voeding moet) meegeleverd.
Tja. Daar zit ik sowieso aan vast want mijn PSU is bijna 300W.
Oud 04-07-2019, 08:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Interessante ontwikkelingen op werkgebied hier, een kijken wat vandaag brengt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-07-2019, 06:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Interessante meeting gehad, nu eerst 3 weken vakantie na vandaag
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-07-2019, 07:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik ben blij met mijn werk, collega's en alles en ik ben nog elke dag heel erg blij met alles wat ik mag doen en het vertrouwen dat ik krijg Het voelt nog steeds een beetje onwennig!
Oud 05-07-2019, 13:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo fijn dat je weer goed terecht gekomen bent
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-07-2019, 13:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ben blij met mijn werk, collega's en alles en ik ben nog elke dag heel erg blij met alles wat ik mag doen en het vertrouwen dat ik krijg Het voelt nog steeds een beetje onwennig!
Tof als dat kan op die manier
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-07-2019, 15:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Zo fijn dat je weer goed terecht gekomen bent
Ja, ik ben heel erg blij dat ik een jaar geleden voor mezelf gekozen heb en gedag heb gezegd.
Oud 05-07-2019, 16:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een jaar geleden alweer er was laatst weer een vacature dus zo soepel gaat het ook niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-07-2019, 16:10
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Een jaar geleden alweer er was laatst weer een vacature dus zo soepel gaat het ook niet.
Ja, eind juni heb ik mijn ontslagbrief ingediend toen!

En ja, ik weet het. Ik heb nog steeds contact met die gast, je weet wel wie. Die is er ook niet lang meer overigens maar dat weten ze nog niet geloof ik. En als die wegvalt zijn ze wel echt een beetje de lul denk ik.
Oud 06-07-2019, 15:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb net mezelf aangemeld voor sollicitatie bij de macdonalds, dus nu ben ik ook bij de werkende mensen! Maar ik weet niet wanneer de sollicitatie is (ergens binnen 2 weken krijg ik antwoord) en ik ben best wel zenuwachtig. Wat kan ik daar precies bij verwachten op het sollicitatiegesprek?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-07-2019, 16:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb net mezelf aangemeld voor sollicitatie bij de macdonalds, dus nu ben ik ook bij de werkende mensen! Maar ik weet niet wanneer de sollicitatie is (ergens binnen 2 weken krijg ik antwoord) en ik ben best wel zenuwachtig. Wat kan ik daar precies bij verwachten op het sollicitatiegesprek?
Bij het sollicitatiegesprek willen ze jou waarschijnlijk iets beter leren kennen, wie ben je, wat zijn je interesses, en waarom wil jij bij MacDonalds werken? Denk ook vast na over je beschikbaarheid en zorg dat je er een beetje verzorgd uit ziet, dan komt het vast goed
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-07-2019, 16:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En zorg dat je op tijd bent en de vragen die je wilt stellen paraat hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-07-2019, 16:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Denk ook vast na over je beschikbaarheid en zorg dat je er een beetje verzorgd uit ziet, dan komt het vast goed
Ik heb al aan de telefoon moeten aangeven wanneer ik kon. Bedankt voor je tips
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-07-2019, 16:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
En zorg dat je op tijd bent en de vragen die je wilt stellen paraat hebt.
goede tip, thx
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-07-2019, 17:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Andere vraag: Welke soort kleding moet ik dragen? Kan ik een vest aan, moet ik een T-shirt aan doen? Welke kleuren?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-07-2019, 17:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zolang het schoon en heel is en je niet in een joggingbroek gaat, lijkt het me al gauw goed. Doe gewoon iets aan wat je ook naar school aan zou doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-07-2019, 01:55
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik had echt een zware horeca-avond en moet nu nog douchen want ik stink naar bier en sigaret
Oud 07-07-2019, 01:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Horeca is 99% van de avonden leuk, maar soms wil ik mensen echt met hun hoofden tegen elkaar rammen en eruit jagen met de brandblusser. Of brand stichten in het magazijn zodat iedereen geëvacueerd wordt.
Oud 07-07-2019, 08:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Horeca is 99% van de avonden leuk, maar soms wil ik mensen echt met hun hoofden tegen elkaar rammen en eruit jagen met de brandblusser. Of brand stichten in het magazijn zodat iedereen geëvacueerd wordt.
Haha, herkenbaar
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-07-2019, 16:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben op kantoor mijn opvolger aan het inwerken en hij is echt trager dan traag

Op papier klonk hij echt heel geschikt voor de functie, maar in de praktijk valt het best wel tegen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-07-2019, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op kantoor mijn opvolger aan het inwerken en hij is echt trager dan traag

Op papier klonk hij echt heel geschikt voor de functie, maar in de praktijk valt het best wel tegen.
Daar is de proeftijd voor. Afscheid nemen
Oud 08-07-2019, 16:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als het je opvolger is en je er zelf niet meer mee hoeft te werken zou ik dat lekker overlaten aan je collega's
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-07-2019, 16:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als het je opvolger is en je er zelf niet meer mee hoeft te werken zou ik dat lekker overlaten aan je collega's
Ja, uiteindelijk is dat ook niet mijn probleem. Ik moet nog tot de 31e met hem samen werken, en daarna ben ik weg.

Wel opvallend, twee collega's uit het magazijn achter kwamen vandaag echt even een praatje maken omdat ze het jammer vonden dat ik weg ging. De collega's op kantoor hebben er nog niks over gezegd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-07-2019, 16:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jongens, ik heb zo’n pokkehumeur vandaag. Kon het nog redelijk inhouden bij mijn leerlingen. Maar Damn, dit schooljaar duurt lang!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-07-2019, 16:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jongens, ik heb zo’n pokkehumeur vandaag. Kon het nog redelijk inhouden bij mijn leerlingen. Maar Damn, dit schooljaar duurt lang!
t duurt nog maar heel even! Je kan het

Begin je volgend jaar vroeg, laat of gemiddeld?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-07-2019, 16:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
t duurt nog maar heel even! Je kan het

Begin je volgend jaar vroeg, laat of gemiddeld?
Weer laat, maar nu beginnen we ook laat, scheelt 2 weken!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-07-2019, 16:59
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
En godver, deze school werkt een stuk inefficiënter dan mijn vorige school. Moet morgenochtend om 7.30 u op het sportveld staan om spellen uit te zetten voor de sportdag, waar we hoogstens 20 minuten voor nodig hebben. Ik heb dit vorig jaar al aangegeven, maar ze blijven hier een beetje hangen in: “nou, jij zit wel heel erg op je uren hè? We hebben het altijd al zo gedaan en het loopt prima, dus waarom veranderen?”
Zucht....

Ik moet gewoon even gaan afkoelen, denk ik ‘
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-07-2019, 17:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Weer laat, maar nu beginnen we ook laat, scheelt 2 weken!!
das wel nice
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-07-2019, 17:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
En godver, deze school werkt een stuk inefficiënter dan mijn vorige school. Moet morgenochtend om 7.30 u op het sportveld staan om spellen uit te zetten voor de sportdag, waar we hoogstens 20 minuten voor nodig hebben. Ik heb dit vorig jaar al aangegeven, maar ze blijven hier een beetje hangen in: “nou, jij zit wel heel erg op je uren hè? We hebben het altijd al zo gedaan en het loopt prima, dus waarom veranderen?”
Zucht....

Ik moet gewoon even gaan afkoelen, denk ik ‘
heerlijk om zulke collega's te hebben Maar wat ga je dan doen in de overige tijd?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-07-2019, 17:03
Verwijderd
Citaat:
En godver, deze school werkt een stuk inefficiënter dan mijn vorige school. Moet morgenochtend om 7.30 u op het sportveld staan om spellen uit te zetten voor de sportdag, waar we hoogstens 20 minuten voor nodig hebben. Ik heb dit vorig jaar al aangegeven, maar ze blijven hier een beetje hangen in: “nou, jij zit wel heel erg op je uren hè? We hebben het altijd al zo gedaan en het loopt prima, dus waarom veranderen?”
Zucht....

Ik moet gewoon even gaan afkoelen, denk ik ‘
"Maar we snijden deze kinderen altijd hun kleine teen af, dus ik zie niet in waarom we het moeten veranderen."

Okay mop.
Oud 08-07-2019, 17:03
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
heerlijk om zulke collega's te hebben Maar wat ga je dan doen in de overige tijd?
We ontvangen de kinderen op school en lopen dan gezamenlijk naar de atletiekbaan, dus dan ga ik nog maar even administratieve dingen doen op school. Ik haat het gewoon dat het zo achterlijk vroeg moet, dat is gewoon niet nodig.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-07-2019, 17:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
"Maar we snijden deze kinderen altijd hun kleine teen af, dus ik zie niet in waarom we het moeten veranderen."

Okay mop.
Precies dit ja, ik lijk een van de weinig weldenkende mensen daar, er is geduld nodig om deze mensen een stapje verder te helpen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-07-2019, 17:08
Verwijderd
Ik heb mijn eerste slaapdienst alleen. Ik ben benieuwd. Ik verbaas me enorm over het gebrek aan basiskennis over lichamelijk functioneren, maar ook over hoe je op een juiste manier om gaat met emb'ers. Dat frustreert me enorm en ik wil allesch oplossen en fixen en mensen dingen leren. Ik heb laatst gesprek met de teamleider gehad en dat was fijn. Ze snapt mijn frustratie goed en waardeert het dat ik zo kritisch ben, maar heeft tegelijkertijd aan dat ik niet te hard moet gaan omdat dat geen zin heeft en averechts werkt. Ik kan niet alles tegelijk doen en dat vind ik vervelend. Dus nu moet ik prioriteiten gaan stellen. de vraag kwam wel nog of en op welke manier ik ondersteuning nodig heb om te zorgen dat ik het blijf doen. Ik heb nog niet duidelijk of dat zo is, maar er zijn echt ontwikkelmogelijkheden genoegen het feit dat ik die aangeboden krijg, is heel tof.
Oud 09-07-2019, 11:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Volgende week ben ik een zelfstandige kinesitherapeut
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-07-2019, 11:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nu nog een deeltijdse onderzoekspositie vinden en ik ben helemaal blij.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-07-2019, 12:02
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb mijn contract nog niet eens ondertekend en ik heb al een uitnodiging voor een bedrijfsfeest gekregen
Oud 09-07-2019, 12:14
Saiy
Saiy is offline
Ik wil graag ander werk en ben voorzichtig aan het rondkijken. Na de zomer wil ik actief gaan solliciteren. Vandaag heeft een kennis mooie fotoos van mij gemaakt voor op mijn CV Ben zo benieuwd wat de toekomst brengen gaat.
Oud 09-07-2019, 12:14
Saiy
Saiy is offline
En hey medeforummers; goed bezig !!
Oud 09-07-2019, 12:47
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik wil graag ander werk en ben voorzichtig aan het rondkijken. Na de zomer wil ik actief gaan solliciteren. Vandaag heeft een kennis mooie fotoos van mij gemaakt voor op mijn CV Ben zo benieuwd wat de toekomst brengen gaat.
Succes!

Ik heb ook een goede foto nodig, maar ik heb daar zo'n hekel aan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.