Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
R schreef op 15-03-2004 @ 15:04:
vaag..
Ik drijf de spot met je.
Advertentie
Oud 15-03-2004, 15:59
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
walter schreef op 15-03-2004 @ 12:26:
die 200000 euro schade is zon bullshit, ik bedoel ze kiezen er toch zelf voor om de treinen weer schoon te krijgen? lijkt mij dat mensen liever hebben dat de treinen weer s op tijd rijden dan dat de trein er van buiten mooi geel uitziet.. om nog maar niet te spreken over de meerwaarde van piecjes op treinen, maar goed, er zjn vast mensen die daar anders over denken
maar dan nog, je zit toch ìn een trein, niet erop? dus je ziet de piecejes niet eens..
Oud 15-03-2004, 21:00
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
1. Sta echt verbaasd van de kortzichtigheid van sommige reacties. Eén voorbeeld:
200.000 euro hun eigen schuld 'omdat ze er zelf voor kiezen het schoon te maken'?????

2. Als het om de Art oftewel Kunst gaat is een legale muur prima. Kan je rustig werken tot je een kunstwerk hebt. Als het om de Kick, Lifestyle of Whatever gaat, is een legale muur niet zo prima. Maar dan ben je voor mij meer vandalist dan kunstenaar omdat je in de eerste plaats andermans eigendom vernield. Oók als het om niet-particulier eigendom gaat. Niet alleen jij betaalt voor die trein. Ik ook.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Oud 16-03-2004, 08:06
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
! am mE schreef op 15-03-2004 @ 16:17:
Ik drijf de spot met je.
hi ha ho
Oud 16-03-2004, 11:28
funest
Avatar van funest
funest is offline
haha wat een kansloze reacties hier toch weer

net goed dat die gasten gepakt zijn, laat ze maar lekker van de rest van hun leven krom liggen om die schulden af te betalen.

die shit op treinen laten staan is gewoon een belachelijk voorstel...dan kan ik net zo goed op elk bankje in de trein schijten en zeggen dat ze het moeten laten liggen.
En de treinen maken niet uit maar huizen oid wel? wat een bullshit
als je alleen al eens kijkt hoeveel geld het de NS kost, waar denk je dat dat geld vandaan moet komen.
Oud 16-03-2004, 11:49
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
van mensen zonder ov
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 16-03-2004, 12:15
willow-star
Avatar van willow-star
willow-star is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 12-03-2004 @ 17:52:
Donder op man, anoniem onder een stoere naam treinen kladden is gewoon gay...
Als je je adres erbij dumpt zodat ze je de rekening kunnen sturen, respect..

Wat de fak is het nut van spuuglelijke piece's zetten op treinen en er 200.000 euro schade mee aan te richten..
Die pieces zijn vaak mooi... okey als het alleen tags waren geweest... das gewoon idioot, maar vaak zijn pieces kunstwerken en waarom zou je die niet erop laten? tis soms beter dan die stomme geelblauwe treinstellen, waar je al misselijk van wordt als je ernaar kijkt *denk aan vertraging en irritante mensen die erin zitten*. Anoniem onder een stoere naam? Denkje soms dat die muts vaneen Beertje van Beers echt zo heet??? Fuck toch op man! Graffitipieces zijn vaak echte kunstwerken!
Oud 16-03-2004, 12:31
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Citaat:
willow-star schreef op 16-03-2004 @ 13:15:
Die pieces zijn vaak mooi... okey als het alleen tags waren geweest... das gewoon idioot, maar vaak zijn pieces kunstwerken en waarom zou je die niet erop laten?
hahahahaha kunstwerken donder op.. op een trein?
Geloof me, ik houd me zowat de hele dag bezig met art op alle gebieden, kijk overal rond (voor school/werk) ik weet er genoeg over om 'kunstwerken' van mekaar te onderscheiden..

Citaat:
tis soms beter dan die stomme geelblauwe treinstellen, waar je al misselijk van wordt als je ernaar kijkt *denk aan vertraging en irritante mensen die erin zitten*.
Denk na.. lees m'n ouwe post nog even:
"En wat geeft al die kids out there het recht om zomaar alle treinen onder te bomben met kotslelijke throwups en so-called piece's, om maar niet te beginnen over die ruitekrassers... van de 15 miljoen nederlanders en 2 miljoen illegalen zijn er misschien een paar duizend die 't mooi vinden..
Vreemd toch dat de rest 't liever schoon heeft.. en dat ze 't ook schoon houden/maken.."

Citaat:
Anoniem onder een stoere naam? Denkje soms dat die muts vaneen Beertje van Beers echt zo heet??? Fuck toch op man!
Zeg ik dat dan? lees...

Citaat:
Graffitipieces zijn vaak echte kunstwerken!
hahahaha ja en vooral op treinen, d'r zijn inderdaad kunstenaars met graffiti, maar die worden bekend omdat ze goed zijn, niet door zielige pogingen om treinen als billboards te gebruiken...
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 12:34.
Oud 16-03-2004, 13:59
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
willow-star schreef op 16-03-2004 @ 13:15:
Die pieces zijn vaak mooi... okey als het alleen tags waren geweest... das gewoon idioot, maar vaak zijn pieces kunstwerken en waarom zou je die niet erop laten? tis soms beter dan die stomme geelblauwe treinstellen, waar je al misselijk van wordt als je ernaar kijkt *denk aan vertraging en irritante mensen die erin zitten*. Anoniem onder een stoere naam? Denkje soms dat die muts vaneen Beertje van Beers echt zo heet??? Fuck toch op man! Graffitipieces zijn vaak echte kunstwerken!
kunst hoort niet op/in de trein...
Oud 16-03-2004, 14:50
R
Avatar van R
R is offline
kunst niet, mee eens
graffiti wel.
Oud 16-03-2004, 15:57
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Dude.. ga 't lagerhuis kijken, leer je nog wat..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Oud 16-03-2004, 16:42
R
Avatar van R
R is offline
rot op
tv=brainwash shit

ieder z'n mening,
kom niet aan met dat ik dingen moet gaan leren.
wijsneus.

snap 't dan, mijn visie op graffiti over het algemeen is gewoon heel anders als de jouwe.

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 16:44.
Oud 16-03-2004, 17:53
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
R schreef op 15-03-2004 @ 13:35:
dat zeg ik, je snapt het niet

it's a feeling..
Jawel, ik snap het precies, jij snapt mij niet (T staat er ook niet heel duidelijk geef ik meteen toe) Tis net als met mensen die om 4 uur snachts te hard rijden op de snelweg, niemand heeft er last van, maar als je een boete krijgt moet je niet gaan zeuren, want je weet dat je in overtreding bent!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 16-03-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
R schreef op 16-03-2004 @ 17:42:
rot op
tv=brainwash shit

ieder z'n mening,
kom niet aan met dat ik dingen moet gaan leren.
wijsneus.

snap 't dan, mijn visie op graffiti over het algemeen is gewoon heel anders als de jouwe.
met alle respect maar jij bent echt zon toy die mensen een verkeerd beeld geeft over graff, graff is veel meer dan fame en de kick, ga weg man...
Oud 16-03-2004, 20:44
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 16-03-2004 @ 21:27:
met alle respect maar jij bent echt zon toy die mensen een verkeerd beeld geeft over graff, graff is veel meer dan fame en de kick, ga weg man...
EINDELIJK what took you so long.. lol
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Oud 16-03-2004, 21:41
R
Avatar van R
R is offline
wimgast, dat is nou de 2e keer dat je dat zegt.
hou je smoel zolang je niet weet wie of wat ik ben.

jij bent gewoon een hofneukerige canvas rocker die iedereen van alles wil leren over graff. maar fok dat man, hou de buitenwereld waar het hoort.

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 21:43.
Oud 16-03-2004, 21:46
willow-star
Avatar van willow-star
willow-star is offline
Citaat:
R schreef op 16-03-2004 @ 22:41:
jij bent gewoon een hofneukerige canvas rocker die iedereen van alles wil leren over graff. maar fok dat man, hou de buitenwereld waar het hoort.
okey sorry hoor, maar waar slaat dit gescheld op? hoort er niet gewoon een discussie plaats te vinden... en vorm alsjeblieft geen mening over mensen die je niet eens kent, dat is echt het meest stomzinnige wat je kunt doen
Oud 16-03-2004, 22:31
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
R schreef op 16-03-2004 @ 22:41:
wimgast, dat is nou de 2e keer dat je dat zegt.
hou je smoel zolang je niet weet wie of wat ik ben.

jij bent gewoon een hofneukerige canvas rocker die iedereen van alles wil leren over graff. maar fok dat man, hou de buitenwereld waar het hoort.
als je graff binnen de scene wil houden spuit dan niet treinen onder fool
Oud 17-03-2004, 11:20
E=MC²
E=MC² is offline
graffiti op treinen is een deel van de scene, vanaf het begin al(kom niet met opmerkingen, in de tijd van hierogliefen hadden we nog geen treinen)
__________________
"The pen is mightier than the sword, Cause the pen gives the word sending swords to war"
Oud 17-03-2004, 11:21
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
AM schreef op 16-03-2004 @ 23:31:
als je graff binnen de scene wil houden spuit dan niet treinen onder fool
bullshit pik, die dingen doe je voor jezelf.
Oud 17-03-2004, 11:51
stfuktnx
Avatar van stfuktnx
stfuktnx is offline
ej zwas jullie zijn allemaal smerige kuttoys, ik bomb alles hier in damsco trams muren alles dit dat helemaal leip ouwe.
Oud 17-03-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
R schreef op 16-03-2004 @ 22:41:
wimgast, dat is nou de 2e keer dat je dat zegt.
hou je smoel zolang je niet weet wie of wat ik ben.

jij bent gewoon een hofneukerige canvas rocker die iedereen van alles wil leren over graff. maar fok dat man, hou de buitenwereld waar het hoort.
hehehe, kom nou niet zo tof doen joggie...je hoort mij toch niet zeggen dat ik wel hardcore ben of wat dan ook, het enige wat ik zeg is dat ik vind dat jij met de verkeerde instelling bezig bent met graff. iedereen kan zilvers knallen, maar hoeveel mensen kunnen er vernieuwen? kijk ff naar je antworoden in dit topic man, je hebt geen zinnige reply kunnen geven, als iemand commentaar geeft op jouw ding dan bijt je van je af door mensen uit te schelden, zo ook in mijn geval, kom eens met argumenten man of hou je smoel gewoon, je hoort mij geen kwaad woord over graff zeggen maar dit is nie echt de manier waarop het meot vind ik.
Oud 17-03-2004, 13:16
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 17-03-2004 @ 12:52:
hehehe, kom nou niet zo tof doen joggie...je hoort mij toch niet zeggen dat ik wel hardcore ben of wat dan ook, het enige wat ik zeg is dat ik vind dat jij met de verkeerde instelling bezig bent met graff. iedereen kan zilvers knallen, maar hoeveel mensen kunnen er vernieuwen? kijk ff naar je antworoden in dit topic man, je hebt geen zinnige reply kunnen geven, als iemand commentaar geeft op jouw ding dan bijt je van je af door mensen uit te schelden, zo ook in mijn geval, kom eens met argumenten man of hou je smoel gewoon, je hoort mij geen kwaad woord over graff zeggen maar dit is nie echt de manier waarop het meot vind ik.
en jij hebt alleenmaar zinnige posts met inhoudt en het slaat allemaal wel ergens op he, in je eigen wereld
ga buiten spelen, de zon schijnt.

genoeg gepost in dit topic
opgerot.
Oud 17-03-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
R schreef op 17-03-2004 @ 14:16:
en jij hebt alleenmaar zinnige posts met inhoudt en het slaat allemaal wel ergens op he, in je eigen wereld
ga buiten spelen, de zon schijnt.

genoeg gepost in dit topic
opgerot.
buiten dat inhoudt gewoon zonder t geschreven kan worden bevestig je weer heerlijk wat ik hierboven al gezegd heb.
Oud 17-03-2004, 14:02
willow-star
Avatar van willow-star
willow-star is offline
Citaat:
R schreef op 17-03-2004 @ 14:16:
ga buiten spelen, de zon schijnt.
Yeah man... de zon schijnt ga gewoon lekker naar buiten en genieten man, in plaats van elkaar af te zeiken...

*en voor de mensen die nu gaan zeggen: ga dan zelf ook naar buiten: kom ik net vandaan... ik moet alleen van die kutexamens leren dus daarom zit ik hier binnen*
Oud 17-03-2004, 15:50
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 17-03-2004 @ 14:41:
buiten dat inhoudt gewoon zonder t geschreven kan worden bevestig je weer heerlijk wat ik hierboven al gezegd heb.
Amen, ik loop te beargumenteren vanaf begin af aan, krijg "je weet niets" gezeik, ga ik er met m'n stomme kop nog eens serieus op in, krijgen we 't zelfde liedje... nu ga je verder op wim, dude seriously, lees je reply's nog eens na en ga je kapotschamen man..

En wat bezielt mij dat ik nog steeds serieus op je inga..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Oud 17-03-2004, 15:56
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
R, dude, als je iets wil verdedigen waar je voor staat doe dat dan met argumenten i.p.v. beetje lompe shit schreeuwen.
Oud 17-03-2004, 18:59
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
Citaat:
willow-star schreef op 16-03-2004 @ 13:15:
Die pieces zijn vaak mooi... okey als het alleen tags waren geweest... das gewoon idioot, maar vaak zijn pieces kunstwerken en waarom zou je die niet erop laten? tis soms beter dan die stomme geelblauwe treinstellen, waar je al misselijk van wordt als je ernaar kijkt *denk aan vertraging en irritante mensen die erin zitten*. Anoniem onder een stoere naam? Denkje soms dat die muts vaneen Beertje van Beers echt zo heet??? Fuck toch op man! Graffitipieces zijn vaak echte kunstwerken!
amen ;p
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Oud 18-03-2004, 09:11
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
R schreef op 17-03-2004 @ 12:21:
bullshit pik, die dingen doe je voor jezelf.
en net was het nog voor de fame

spreekt je zelf tegen knakker
Oud 20-03-2004, 02:31
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Haha, R, dude.. lees je eigen posts eens.

Serieus, je hebt echt issues.
__________________
yupyup.
Oud 20-03-2004, 03:06
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
zo.. die gasten worden wel hard genaaid..

dat worden wel wat uurtjes blaadjes prikken bij HALT
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 20-03-2004, 04:20
walter
Avatar van walter
walter is offline
ik snap echt het hele fucking probleem niet hoor

er staan tekeningen op treinen

en dan? wordt je hele dag verneukt als je een pieceje op een trein ziet? nee

wordt je hele dag verneukt als je weer 50 kilometer moet lopen naar de eerstvolgende waterput? ja

conclusie: die 200.000 euro had beter naar Afrika kunnen gaan

en nu mag het gezeik stoppen, want met een betere conclusie komen jullie toch niet op de proppen
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Oud 20-03-2004, 09:20
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 20-03-2004 @ 05:20:
ik snap echt het hele fucking probleem niet hoor

er staan tekeningen op treinen

en dan? wordt je hele dag verneukt als je een pieceje op een trein ziet? nee

wordt je hele dag verneukt als je weer 50 kilometer moet lopen naar de eerstvolgende waterput? ja

conclusie: die 200.000 euro had beter naar Afrika kunnen gaan

en nu mag het gezeik stoppen, want met een betere conclusie komen jullie toch niet op de proppen
sowieso
Oud 20-03-2004, 10:32
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
walter schreef op 20-03-2004 @ 05:20:
ik snap echt het hele fucking probleem niet hoor

er staan tekeningen op treinen

en dan? wordt je hele dag verneukt als je een pieceje op een trein ziet? nee

wordt je hele dag verneukt als je weer 50 kilometer moet lopen naar de eerstvolgende waterput? ja

conclusie: die 200.000 euro had beter naar Afrika kunnen gaan

en nu mag het gezeik stoppen, want met een betere conclusie komen jullie toch niet op de proppen
ahh men hou je bek zeg
wat een kut redenatie

zo kan je alles wel goedpraten
Oud 20-03-2004, 12:17
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Z schreef op 12-03-2004 @ 17:53:
Persoonlijk heb ik liever een coole piece dan dat saai design van de NS of NMBS. Maar dat is mijn mening
Persoonlijk heb ik liever een coole piece dan een saai schilderij van Rembrandt of Mondriaan. Kom, we nemen onze spuitbussen en gaan het rijksmuseum opleuken...
Pieces sporen nu eenmaal niet bij de huisstijl van de NS/NMBS. Hele imago-bureaus zijn ingehuurd door die bedrijven om hun treinen een snelle, veilige, nette en degelijke uitstraling te geven, en zo'n piece verbreekt die hele harmonie. Het gaat hier gewoon om respect voor andermans eigendommen.
Iedereen kent hier wel z'n burgerrechten, maar als de staat vraagt of je je afval sorteert schreeuwen er veel
"POLITIESTAAT!!!," wanneer het echter op burgerplichten aankomt zijn ze die personen niet thuis...
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 20-03-2004, 12:24
walter
Avatar van walter
walter is offline
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Oud 20-03-2004, 12:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Het is wel weer mooi geweest.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.