Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2005, 11:00
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Het is inmiddels 14 october geweest. De datum waarop de contest sluit. Ik heb tot nu toe nog maar één inzending gehad. Heel jammer is dit.
Toch lees ik wel dat er mensen bezig zijn (geweest). Ik zou het fijn vinden als ik het werk nog opgestuurd kan krijgen. Dat kan altijd nog naar > lammartin@hotmail.com < . Van zwartkijken houd ik niet, ik vrees echter dat de competitie niet onder ons heeft geleefd.

Ik weet niet waaraan het te wijten is. Het begin was natuurlijk krom en heeft misschien nog voor enige verwarring gezorgd (andere sluitingstijd, veranderde regels). Maar ik denk wel dat het uiteindelijk duidelijk was wat de opdracht was.
Misschien is het interessant om te weten wat jullie denken wat de oorzaak kan zijn.
Zelf heb ik één ding. Het klinkt onbenullig, dom, maar toch zeg ik het even. [SIZE=1.5]Het onderwerp is 'sticky', zodat het op zou moeten vallen. Uit eigen ervaring vind ik 'gewone' topics die boven aanstaan opvallender. Ik denk eigenlijk ook dat meer mensen dit hebben.[/SIZE]
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2005, 11:18
Verwijderd
het onderwerp was gewoon saai en cliche
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
LaMazulu schreef op 15-10-2005 @ 12:00 :
Het is inmiddels 14 october geweest. De datum waarop de contest sluit. Ik heb tot nu toe nog maar één inzending gehad. Heel jammer is dit.
Toch lees ik wel dat er mensen bezig zijn (geweest). Ik zou het fijn vinden als ik het werk nog opgestuurd kan krijgen. Dat kan altijd nog naar > lammartin@hotmail.com < . Van zwartkijken houd ik niet, ik vrees echter dat de competitie niet onder ons heeft geleefd.
Ik heb simpelweg geen tijd meer gehad om er fatsoenlijk aan te werken, jammer genoeg...

Citaat:
Ik weet niet waaraan het te wijten is. Het begin was natuurlijk krom en heeft misschien nog voor enige verwarring gezorgd (andere sluitingstijd, veranderde regels). Maar ik denk wel dat het uiteindelijk duidelijk was wat de opdracht was.
Misschien is het interessant om te weten wat jullie denken wat de oorzaak kan zijn.
Zelf heb ik één ding. Het klinkt onbenullig, dom, maar toch zeg ik het even. [SIZE=1.5]Het onderwerp is 'sticky', zodat het op zou moeten vallen. Uit eigen ervaring vind ik 'gewone' topics die boven aanstaan opvallender. Ik denk eigenlijk ook dat meer mensen dit hebben.[/SIZE]
Echt opvallend is dit contest niet geweest, nee; ik let zelf ook nooit op sticky's. Ook vanwege het feit dat weinig mensen serieus artistiek bezoeken, levert een klein deelnemersaantal op...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 14:07
Verwijderd
kijk hier eens http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=949185
.Ik denk dat je een beetje dezelfde problemen hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 15:07
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Als ik mee deed aan een column/schrijfwedstrijd van het letteren forum vond ik het veel makkelijker me aan deadline te houden. Op de een of andere manier pak ik dit sneller goed op en moet ik er langer over doen voordat er wat uitrolt, ik weet niet of dat voor meer geldt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 13:39
Verwijderd
Een beetje alles wat hierboven gezegd is + minder tijd dan ik gedacht had om eraan te werken..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 19:19
Verwijderd
Krijgen we dat enige ingezonden werk nog wel te zien?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 08:26
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Fishy schreef op 15-10-2005 @ 12:18 :
het onderwerp was gewoon saai en cliche
+ Stickyheid = onopvallendheid
+ Tijdgebrek

maar vooral het onderwerp idd, ik vind dan ook dat alle mensen die dit onderwerp als eerste keuze hadden ook wat zouden moeten laten zien.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 11:30
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Nou hier is de enige inzending:


Lijkt me dus ook meteen winnaar.

Spoiler
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 11:39
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
hahaha de meest geniale contest in de forumgeschiedenis
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 13:58
Verwijderd
Hm, hoe heeft deze tekening te maken met het thema? ;o
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 12:19
Verwijderd
Tja, mijn Alfreds Mare voldoet wel aan het thema, maar die was al bezig in een wedstrijd op DoP. Beetje niet-anoniem meer dan .

En de uitleg achter het thema zou ik ook wel zien zitten. Ik herken het litteken van Kenshin, maar voor de rest lijkt hij er niet op, dat misschien?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
LaMazulu schreef op 18-10-2005 @ 12:30 :
Nou hier is de enige inzending:
[afbeelding]

Lijkt me dus ook meteen winnaar.

Spoiler
Zoveel illusie,
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 23:57
Verwijderd
Citaat:
M-Bas2 schreef op 19-10-2005 @ 16:22 :
Zoveel illusie,
Niet gaan zeuren nu, jullie waren te laat
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-10-2005 @ 13:19 :
maar voor de rest lijkt hij er niet op, dat misschien?
jawel alleen de ogen niet echt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.