Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2006, 16:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zou wel eens willen weten hoe het kan dat sommige mensen er (soms met moeite) daar geen vrouw in zien. Geen ruimtelijk inzicht ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2006, 16:58
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ja laten we vooral de mensen die een andere kijk op dingen hebben dan jij gaan beledigen
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 17:23
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-04-2006 @ 16:49 :
Ik zou wel eens willen weten hoe het kan dat sommige mensen er (soms met moeite) daar geen vrouw in zien. Geen ruimtelijk inzicht ofzo?
ruimtelijk inzicht me reet:
de vrouw is gewoon een naar mijn mening lelijke schmutz geworden.

Als je het echt wil weten hoe het kan dat sommige mensen er (soms met moeite) daar geen vrouw in zien:
ga psychologie studeren.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 17:42
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-04-2006 @ 16:49 :
Ik zou wel eens willen weten hoe het kan dat sommige mensen er (soms met moeite) daar geen vrouw in zien. Geen ruimtelijk inzicht ofzo?
Ik zou wel eens willen weten waar jij dat vandaan haalt. Dat heeft daar dus niets mee te maken. Het is gwn een vlek en als je geen vrouw in ziet dan zie je daar geen vrouw in. Ik persoonlijk zag er een paard in, heb ik daarom geen ruimtelijk inzicht? Puh-lease
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 17:50
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-04-2006 @ 21:43 :
Zo he, anders is de helft van de forummers hier verziend?! Zo moeilijk is het niet om er een vrouw uit te halen.

Ik vind m wel wat hebben. Alleen die zwarte vlek snap ik niet zo.
Ik ben zulke reacties beu! Verziend verzien, als ik een stomme wazige blur zie op een foto, en daar geen vrouw in zie heb ik dan iets aan m'n ogen. Nee. Dat jullie dat zien ja, moet je daarom de rest beledigen. Als de helft het niet ziet dan denk ik dat het meer aan de maker ervan ligt dan aan de forummers.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:00
Wenomic
Wenomic is offline
Bitchfightttt!

Ik zag er wel meteen een vrouw in hoor. Maar vind het plaatje in zijn geheel niet zo...oogstrelend. Ik zou eerder voor wat blauwe/groenige kleuren hebben gekozen en een andere achtergrond..iets van een metro ofzo (creepy) of een echt lelijke plek.

En nu niet meer zo gaan poepen over vrouw/paard/geest/amerika. Als je het niet ziet dan ligt het natuurlijk niet er aan dat je geen kijk hebt op beeld. Misschien toch wat duidelijker moeten maken ofzo? Aangeizen je wel alles vervaagd hebt
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 23:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zo he, wat kunnen mensen zich aangevallen voelen zeg
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 23:41
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Tof, vooral erg knap hoe je die twee neukende emoe's met langpootkippen en een ruimteschip in het midden tot één geheel hebt weten te verwerken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 06:47
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-04-2006 @ 23:24 :
Zo he, wat kunnen mensen zich aangevallen voelen zeg
aangevallen voelen is onzin. mensen die gaan roepen dat het overduidelijk is dat er een vrouw te zien is, die doen juist dom. je moet nou eenmaal begrijpen dat er mensen zijn die de vrouw totaaal niet zien. in plaats van dat er een heel (negatief) gesprek komt van leden die niet over het werk gaat, zou de TS dit alles kunnen zien als commentaar. probleem opgelost, toch?
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 10:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
mandi schreef op 21-04-2006 @ 06:47 :
aangevallen voelen is onzin. mensen die gaan roepen dat het overduidelijk is dat er een vrouw te zien is, die doen juist dom. je moet nou eenmaal begrijpen dat er mensen zijn die de vrouw totaaal niet zien. in plaats van dat er een heel (negatief) gesprek komt van leden die niet over het werk gaat, zou de TS dit alles kunnen zien als commentaar. probleem opgelost, toch?
Dom?!

Captain N zei dat TS misschien beter zijn best moest doen zodat HIJ de vrouw wel zou kunnen zien. Waarom? Omdat hij de visuele capaciteiten niet heeft om er wel een vrouw in te zien? Speciaal voor hem moet het aangepast worden? Dat is pas dom. Ik probeerde TS "een hart onder de riem te steken" door te vertellen dat ik het wel overduidelijk zie en dat het dus niet aan de afbeelding ligt maar aan de persoon die hem waarneemt.

Wat een kinderachtig gezeur toch weer hier. Valt me op dat dat wel vaker voorkomt op ARTistiek.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 11:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Overigens kunnen mensen toch wel bij zichzelf nagaan dat zoiets niet aan ruimtelijk inzicht of verziend zijn ligt. Dus ja, ze voelden zich aangevallen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 11:03
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ik heb in eerste instantie nooit gezegt dat het aangepast moest worden, pas toen meneer de TS verontwaardigd ging reageren ging ik idd wat tegengas geven, maar dat was tussen mij en hem en om mij daar nu op te pakken vind ik laag, kinderachtig en een zielige manier om je eigen hachje te verdedigen.
Maargoed je draagt zelf behoorlijk bij aan het kinderachtige gezeur, dus whine niet zo.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 11:12
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Wat een gedoe, zeg!

Ik heb wel eens een maïskolf geschilderd. Mijn vader dacht dat het een eileider was . Doe je niets aan.

Ik zag ook niet meteen wat de vlek voorstelde.
Volgens mij ligt dat gewoon aan de manier waarop je op dat moment naar iets kijkt.
Heeft niets met 'ruimtelijk inzicht' ofzo te maken.

Maar kunnen we er niet gewoon over stoppen nu?
Het gaat eigenlijk nergens over.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 15:54
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-04-2006 @ 10:59 :
Dom?!

Captain N zei dat TS misschien beter zijn best moest doen zodat HIJ de vrouw wel zou kunnen zien. Waarom? Omdat hij de visuele capaciteiten niet heeft om er wel een vrouw in te zien? Speciaal voor hem moet het aangepast worden? Dat is pas dom. Ik probeerde TS "een hart onder de riem te steken" door te vertellen dat ik het wel overduidelijk zie en dat het dus niet aan de afbeelding ligt maar aan de persoon die hem waarneemt.

Wat een kinderachtig gezeur toch weer hier. Valt me op dat dat wel vaker voorkomt op ARTistiek.
hihi
ja, dom ja. het is niet overduidelijk dat er een vrouw te zien is. als je logisch nadenkt, zou dat dan misschien de reden zijn dat zoveel mensen dat ook aangeven dat ze die vrouw niet zien?
niet gaan bitchen over dat mensen er kinderachtig over zeuren, je doet zelf net zo hard mee. de TS heeft geen hart onder de riem nodig, die heeft het nodig dat hij zijn ego aan de kant kan zetten en aan het werk kan gaan met verduidelijking van de 'mevrouw'.

__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 14:55
Verwijderd
Ik zag er meteen een vrouw in, met jurk. Dat is ECHT niet moeilijk om te zien.

Overigens vind ik het werk maar matig. Teveel smudge en de tekst erboven helpt ook niet echt mee.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 02:57
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
'k heb helemaal niets gelezen wat 'hierboven' staat, maar t eertse wat er in me op kwam is BJORK.
doet me denken aan een clip van haar.
en ik vind t prachtig dat je in 1 beeld die hele clip voor mij opnieuw doet afspelen.

*****

(5 sterren voor dit werk!)
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 05:49
Verwijderd
Nu zie ik de vrouw wel, maar eerst dus niet. Ik vind het een vaag beeld, maar als je de vrouw eenmaal ziet is de sfeer wel leuk.
Ik vind alleen wel dat, als het duidelijk bedoeld is, het ook duidelijk moet zijn. Ik bedoel, je tekening wordt er niet beter op als jij gaat lopen beweren dat hij heel duidelijk is en iedereen die die vrouw niet ziet een bril nodig heeft.

Maar misschien ligt dat aan mij.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 12:05
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
leuk he, photoshop.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 13:20
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 27-04-2006 @ 14:55 :
Ik zag er meteen een vrouw in, met jurk. Dat is ECHT niet moeilijk om te zien.
Hurray. Hoe kun je nou zeggen ´dat is echt niet moeilijk om te zien´. Jij zag het meteen.. Anderen zien er helemaal niets in, dus valt er geen massale overeenstemming te bereiken over de al dan niet duidelijkheid van de vrouw en heeft het voor de welzieners geen zin om algemene statements daarover te gaan maken.

Alle anderen kunnen mij 1000 keren zeggen dat het WEL te zien is, maar ik zag het niet en daar verandert de bewering dat ik het wel had moeten zien niets aan.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 13:21
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
HOU NOU OP~!!!!11!1one

wat geeft het nou. de ts moet gewoon iets met de kritiek doen.

@escapism, waardevolste post in dit topic tot nu toe
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 28-04-2006 @ 13:20 :
Hurray. Hoe kun je nou zeggen ´dat is echt niet moeilijk om te zien´. Jij zag het meteen.. Anderen zien er helemaal niets in, dus valt er geen massale overeenstemming te bereiken over de al dan niet duidelijkheid van de vrouw en heeft het voor de welzieners geen zin om algemene statements daarover te gaan maken.

Alle anderen kunnen mij 1000 keren zeggen dat het WEL te zien is, maar ik zag het niet en daar verandert de bewering dat ik het wel had moeten zien niets aan.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar toch, ik blijf het gek vinden dat bijna niemand er iets in zag.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 28-04-2006 @ 13:39 :
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar toch, ik blijf het gek vinden dat bijna niemand er iets in zag.
Ja dat staat je vrij natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 01:06
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 11:22
Muziek Een nieuw muziekspel voor degenen die geen fuck te doen hebben.
telluriet
250 29-09-2003 17:38
Muziek Muziek associatie spel deel 2
QuantumKitten
253 04-09-2003 19:58
Muziek Wat Luister Je ??
thugz-angel
290 16-06-2003 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.