Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2006, 08:55
Wenomic
Wenomic is offline
maak een baarmoeder in een schoenendoos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2006, 10:17
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Zylverstar schreef op 14-05-2006 @ 10:28 :
Thanks! Ehm, ja, Rotterdam IS ook beter. Weet ik. Vind groningen alleen een veeeeeeeeel leukere stad dan rotterdam. (lekkere argumentatie) anywayz, mocht het echt heel erg tegen vallen switch ik alsnog. Zien wel. Hoeveelste jaars ben jij?

Groeten uit Cambodja dit keer.
Bekende reden , daarom zit ik ook in groningen inderdaad.( weet ook niet of ik in rotterdam was toegelaten hoor) Groningen is ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan Rotterdam. Nu 2e jaars, volgend jaar dus 3e jaar.. ( hoop ik, hangt af van de werkbespreking over 5 weken... slik..) Richting communicatie vormgeving... verdere richting... ehhm Grafisch? of toch maar Illustratie.. iig ben er nog niet uit, zit misschien dan ook wel in het buitenland om daar een half jaartje te studeren.

Maarre good luck! en tot volgend jaar! -x-
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 10:39
patroesj
Avatar van patroesj
patroesj is offline
nog een klein vraagje, hebben jullie bij jullie werken die jullie lieten zien bij de toelating toelichtingen erbij gedaan meteen bij de wekren of hebben jullie mondeling toelichting gedaan?

Verder, misschien een heeeeeeele stomme vraag maar in het lokaal waar de mensen van st joost het gesprek gehad hebben, was daar stroom... 8-) (kan bijna niet andres maar toch even voor de zekerheid). Ik moet namelijk wat dingne laten zien op ee laptop maar die heeft wat accu problemen en moet dus ingestoken.
__________________
Duschh...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 10:47
Dwarrelend Blad
Avatar van Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Citaat:
patroesj schreef op 16-05-2006 @ 11:39 :
nog een klein vraagje, hebben jullie bij jullie werken die jullie lieten zien bij de toelating toelichtingen erbij gedaan meteen bij de wekren of hebben jullie mondeling toelichting gedaan?

Verder, misschien een heeeeeeele stomme vraag maar in het lokaal waar de mensen van st joost het gesprek gehad hebben, was daar stroom... 8-) (kan bijna niet andres maar toch even voor de zekerheid). Ik moet namelijk wat dingne laten zien op ee laptop maar die heeft wat accu problemen en moet dus ingestoken.
Ik had de toelichtingen meteen erbij gelegd (erbovenop) voor de opdrachten, maar daar hebben we het verder niet over gehad. Je kan misschien beter je verdere werk gewoon aan elkaar praten.

Ik ben bij St. Joost in Den Bosch geweest en daar hadden ze stroom. Neem iig een verlengsnoer mee want je weet niet hoever je de stroom vandaan moet halen (je plaats in het locaal wordt alfabetisch bepaald). Ik weet zeker dat dat ze stroom hadden en ik denk dat ze dat in Breda ook hebben (want ze doen de beoordeling meteen na je gesprek op hun eigen laptop).

Om het absoluut zeker te weten zou je een verlengsnoer kunnen meenemen.

Ze bekijken je werk tussen het vorige gesprek en jou gesprek, dus je zou zelfs je laptop dan ergens anders aan kunnen sluiten, om daar je (andere) werk toe te lichten

Ik hoop je met deze informatie wat te kunnen helpen, succes! (wanneer heb je je gesprek>? Iets van de 24e? )
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:40
Wenomic
Wenomic is offline
Citaat:
patroesj schreef op 16-05-2006 @ 11:39 :
nog een klein vraagje, hebben jullie bij jullie werken die jullie lieten zien bij de toelating toelichtingen erbij gedaan meteen bij de wekren of hebben jullie mondeling toelichting gedaan?

Verder, misschien een heeeeeeele stomme vraag maar in het lokaal waar de mensen van st joost het gesprek gehad hebben, was daar stroom... 8-) (kan bijna niet andres maar toch even voor de zekerheid). Ik moet namelijk wat dingne laten zien op ee laptop maar die heeft wat accu problemen en moet dus ingestoken.
Jeetje die eerste vraag is verwarrend zeg, haha! Ik heb geen toelichting hoeven te geven bij mijn werken. Bij mij vonden ze het wel duidelijk dat ik illustratie wilde doen en ze vroegen echt niks over mijn werkjes. Enige vraag was dan waarom ik naar Breda wilde. Misschien dat het bij mij zo snel ging omdat ik niet één van de eerste was, maar ik heb nog net 1 zin eruit kunnen floepen en ik kon alweer gaan.

Je wordt gewoon geroepen, je bent lekker aan het werken (eerste uur is wel wat onder spanning maar daarna gaat het wel beter) en iemand van die leraren komt dat gewoon en roept je naam. Je gaat dan naar de gang waar iedereen zijn werk heeft gelegd en gaat bij je werk staan en ze zeggen iets erover.

Stroom hebben ze wel ja, ik kon mijn site niet tonen daar ik draadloos internet op de laptop heb en anders de instellingen weer moest aanpassen...Ach; ze hadden daar toch geen tijd voor. Als je iets wilt laten zien op je laptop, laat hem dan bij je werk staan zodat ze tijdens hun beoordelingen (nog niet bij de gesprekken) er naar kunnen kijken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 16:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 14-05-2006 @ 11:49 :
Vice ik heb jou gezien in Breda! ik schatte je echt geen 21 Ik was diegene die zo binnenkwam terwijl bijna iedereen er al was en keihard met de stoel kraakte. Jezus...wat was het DAAR stil zeg, vreselijk... Ben je toegelaten?
Ik had jou helemaal niet gezien. Overgens ben ik niet toegelaten, want volgens die brief vonden ze mijn werk te vaag. Niet dat ik het erg vind, want ik ben al bij het HKU toegelaten en dat was ook mijn voorkeur.

Ik moest overgens in Breda nog ruim een half uur wacht voor dat gesprek, want ik stond helemaal op het eind van die lijst.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:48
Wenomic
Wenomic is offline
Wauw stond er serieus dat je werk te vaag was? Had je ook zo'n hee cijferlijst erbij? Pff ik had maar een 6,3
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ze wisten niet wat ze met mijn werk aanmoesten. Overgens had ik een 5,7.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:26
patroesj
Avatar van patroesj
patroesj is offline
Ojee... Als ik jou werk op je site zie Vice, en je bent niet toegelaten..dan word ik bang...

Echt morgen is het, het is lang geleden dat ik zo zenuwachtig was
__________________
Duschh...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 14:21
Dwarrelend Blad
Avatar van Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 17-05-2006 @ 22:48 :
Wauw stond er serieus dat je werk te vaag was? Had je ook zo'n hee cijferlijst erbij? Pff ik had maar een 6,3
Aangenomen dus. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 19:47
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Vice schreef op 17-05-2006 @ 17:09 :
Ik had jou helemaal niet gezien. Overgens ben ik niet toegelaten, want volgens die brief vonden ze mijn werk te vaag. Niet dat ik het erg vind, want ik ben al bij het HKU toegelaten en dat was ook mijn voorkeur.

Ik moest overgens in Breda nog ruim een half uur wacht voor dat gesprek, want ik stond helemaal op het eind van die lijst.
ooooOOO gefeliciteerd! dan zie ik je volgend jaar op school
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 00:16
patroesj
Avatar van patroesj
patroesj is offline
Afgelopen donderdag heb ik toelating gehad in Breda, ik heb geen idee over of ik toegelaten ben of niet... Niks positiefs maar ook niets negatiefs gehoord..ze lieten gewoon niets los.

Begin deze week ontvang ik post als het goed is.
__________________
Duschh...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:17
patroesj
Avatar van patroesj
patroesj is offline
Ik ben aangenomen! ik had een gemiddelde van 6,2
__________________
Duschh...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:49
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
gefeliciteerd
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Waar doen jullie toelating?
Verwijderd
115 29-07-2007 16:53
ARTistiek Werken toelating
Sawna
60 27-09-2006 19:43
ARTistiek toelatingsopdracht
Henkje
278 24-07-2005 14:21
Algemene schoolzaken binnenhuisarchitectuur
AnneCath
3 26-10-2002 11:09
Lifestyle Kleding ontwerpen...
icegirl.com
48 07-10-2002 20:54
Algemene schoolzaken geluidstechnicus/audiovisueel medewerker
7 08-12-2001 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.