Oud 22-11-2006, 11:30
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
- Bij mij lag de clown van IT onder mijn bed
- De wolken werden door de Hoogovens gemaakt.
- Er waren dwergen een vuurtje aan het stoken als er vuur uit 1 van de pijpen van de Hoogovens kwam
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2006, 17:43
Verwijderd
Dokters konden dode mensen levend maken, je kon dus zelf bepalen of je ook echt dood bleef of niet.

Kinderen met mini playback show hadden een echt volwassenstem gekregen, en ik snapte maar niet hoe dat kon.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 14:55
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline
Ieder kind heeft toch ook zo'n periode dat hij/zij liegen gaat uitproberen om te kijken in hoeverre volwassenen en andere kinderen aannemen wat ze zeggen? Dat lijkt me ook interessant om mee te werken.
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 08:53
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
qwertyuiop schreef op 17-11-2006 @ 08:09 :
Ik geloofde ook echt dat de wereld vroeger zwart-wit was, net als de tv.
En dat de wereld na een tijdje weer terug zou gaan naar de Middeleeuwen (omdat dat voor mij toen de verste geschiedenis was die ik wist) en dat alles dan weer opnieuw zou gebeuren. Een soort logische cyclus. Hier was ik 7.

Misschien niet echt een fantasie maar ik was helemaal gefascineerd door de oorsprong van de mens en dus na een tijdje van mensapen. En ik vond het een heel raar idee dat als je je lichaam vastpakte dat je dan cellen vasthield, ik voelde me net een bij elkaar geraapt zooitje van een paar cellen. Maar hier was ik al 9/10 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 09:16
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ojaa ik dacht ook dat de mensen op de tv ons ook konden zien, dus net zoals wij naar hen keken.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 10:05
Verwijderd
En oh, ik dacht ook altijd dat er een monster onder mijn bed lag, en zolang ik maar mijn schoenen of pantoffels aanhad, kon hij me niet grijpen. Of als ik mijn knuffel vast had. Zolang ik dat niet had, durfde ik niet goed in bed en sprong ik er maar in, op een meter afstand ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 17:34
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
- Als je je ogen dichtdoet, kan niemand je meer zien

- Als je de pitjes van een appel opeet, groeit er een appelboom uit je oor.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 21:32
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 24-11-2006 @ 18:34 :
- Als je je ogen dichtdoet, kan niemand je meer zien

- Als je de pitjes van een appel opeet, groeit er een appelboom uit je oor.
Mij werd altijd verteld dat er dan een appelboom in mijn buik zou groeien
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 11:49
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
kinderfantasie
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 11:58
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
- in mijn kast woonden apen.
-en dat johan cruijff mijn buurman was.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 18:47
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
oja

engeland is eng

m'n ouders wilde er naar toe op vakantie
ging niet door omdat er gekke koeien ziekte was ofzo

toen was ik heel erg blij
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 10:25
Verwijderd
En als je maar heel goed keek, zag je Engeland liggen als je over de zee uitkeek.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 20:16
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
sommigen hebben dat nog steeds hoor.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 21:13
Politiker
Avatar van Politiker
Politiker is offline
Vroeger dacht ik altijd dat er allemaal kleine mannetjes in mijn lichaam zaten die het eten enzo fijnhakten.

Ook dacht ik als je heel diep zou graven je bij belgie kwam. Want dat ligt 'onder' nederland.
__________________
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je piesen moet en je kan het niet!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 12:59
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
an wil ik naar china
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 18:05
Verwijderd
Dat er in de wc een dinosaurus ei zat dat niet verder ging groeien als ik minstends zeven keer per dag het licht vijf minuten aan liet staan, want als het ei zou uitkomen zou het me opeten.

Ik maakte met mijn opa 'wereldreizen' door Amsterdam, wat ik dus de hele wereld vond.

Dat je bij een camera ook via de andere kant erdoorheen kon kijken.

Dat de kachel snachts uit moest omdat sinterklaas anders z'n bil zou verbranden.

Achter mijn prikbord zat een deur naar een andere wereld.

Het mickey mouse lampje kon praten.

Mensen op televisie zaten ook echt op dat moment in de televisie.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:02
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
duh..

dat er foto's worden gemaakt tijdens de flits als t aan t onweren is..
(en dan moet je dus lachen natuurlijk like duh)
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wat betekent 'duh' volgens jou?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 17:30
Daantie
Daantie is offline
Heel veel, ik dacht altijd dat als je niet met je voeten onder je kussen lag, ze je voeten af zouden hakken
Dat werd dan gedaan door een gemene dunne man en domme, dikke man. Maar de dikke man was zo langzaam qua denken en handelen dat ik altijd net op tijd mijn voeten in kon trekken.

Dat je in de nacht nooit mocht doorspoelen omdat dan de dieven in ons huis zouden weten waar je was.



En dat als je niet snel van de trap af rende iemand met een geweer op je zou schieten (die bovenaan die trap staat)

Ik klink net een kind dat is opgevoed met angst, dood en criminaliteit, dat ben ik niet hoor...

Ik was sowieso heel bang voor dieven, omdat mijn mama had gezegd dat dieven niet kwamen als ik naar bed ging, en na doorvragen zei ze dat ze pas na één uur kwamen, of heel diep in de nacht. Dus ik was 's nachts altijd bang dat het één uur was. :lol:

En iets met blauwe mannetjes!

En ik dacht dat als je in het licht kijkt, dan zie je toch van die vlekken, dat dat bacteriën waren (mijn papa is dokter ), later dacht ik dat het Kuuk-straling was, omdat zoiets in de Taptoe had gestaan. Kuuks waren buitenaardse wezens die met Kuukstraling (geloof ik) konden zien wat jij aan het doen was...

Ik dacht rond groep 3/4 dat Sinterklaas nooit zo rijk kon zijn dat hij voor 15000000 mensen cadeau's kon kopen, dus ik verzon een soort "Sinterklaasfonds"

Hoe dan ook...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 23:30
Steleto
Avatar van Steleto
Steleto is offline
Ik dacht dat een mens twee slokdarmen had; één voor het drinken, dat vervolgens naar je nieren en je blaas ging, en één voor het vaste voedsel, dat dan naar je maag en darmen ging.
Hoe het met soep moest heb ik me lang afgevraagd, en ik heb de klepjes wel eens proberen te foppen door snel te gaan drinken na een hap eten. Eigenlijk vond ik dat dan ook wel weer eng, want dan kon m'n lijf er dus niet goed mee omgaan...

oh ja, en ik dacht dat hormonen enge wezentjes in je lijf waren, want "dat doen de hormonen"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:43
siese
Avatar van siese
siese is offline
Ik dacht dat god het verwarmingstoestel was in de turnzaal. Dat kwam omdat de kleuterjuf verteld had dat god heel hoog zat, nog hoger dan het verwarmingstoestel (dat was zo'n blazer die aan het plafond ging).
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 01:07
Verwijderd
Dat water blauw was,

je tijdens verstoppertje spelen je ogen dicht moest houden, want als jij iemand niet zag, zag hij/zij jou ook niet. (Ik verloor erg vaak)

Je op de tegels moest blijven op straat omdat je op de strepen in een fles gezogen zou worden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 14:39
Verwijderd
Ik vroeg aan mijn juffrouw welk beroep ze deed.
Niet wetend dat zij haar beroep op dat moment uitvoerde.

En o! mijn moeder had het erover dat iemand een slaapkuurtje had gehad. Ik dacht dat ze diegene hadden laten inslapen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 18:39
Verwijderd
Vroeger dacht ik dat er een monster in de wc zat dat in je billen beet als je op de wc ging zitten..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 15:35
Claudiáááá
Avatar van Claudiáááá
Claudiáááá is offline
Dat ik barbie schoenen & kleren om kon toveren tot eigen kleren.
Dat mijn barbie's echt leefden, net als mijn knuffels.
Dat ik kon vliegen.
Dat de hele wereld van een sprinkussen gemaakt was.
Dat er iets onder mijn bed zat, of aan het voeteneind van mijn bed.
Dat er echt engeltjes bestonden (hoewel ik niet gelovig ben.)
Dat er overigens ook heksen bestonden. (mijn fantasie is best groot, af en toe)
__________________
ThingsWillNeverBeTheSameTheyWere
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 22:40
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
dat mama's jok-rimpels op je voorhoofd kunnen zien én door muren kunnen kijken én ogen in hun achterhoofd hebben

en dat als mn zusje zich maar klein genoeg zou opvouwen ik haar makkelijker zou kunnen optillen als een pakketje en ik werd kwaad joh als t niet lukte; "doe nou je behest!"
__________________
"Hun liever als mij"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 15:54
BBpower
BBpower is offline
Dat er elke nacht op een steiger zout in de zee werd gegooid door nonen in een bruine pij. Geen flauw idee hoe ik erbij kwam
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 16:13
.madelief
Avatar van .madelief
.madelief is offline
Dat al het water wat er hier in Nederland wegspoelde via een rivier in de 'arme landen' uitkwam, dus liet ik de kraan expres wat langer openstaan omdat die mensen zo hard water nodig hadden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 14:19
M0ss0l
Avatar van M0ss0l
M0ss0l is offline
Dat je vierkante ogen krijgt van te lang tv kijken
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 14:50
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je iets kwijtraakte dan kwam dat terecht in een nijlpaard dat naast de Kwantum ofzo stond en dat moest je dan gaan opgrabbelen.
Weet niet hoe ik erop kom.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 15:13
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Als mijn ouders in de auto een liedje van laurie anderson (geloof ik) luisterden, met een stukje met een huilende baby erin, dat ze dan een echte baby hoorden ergens op deze wereld en ik snapte niet waarom ze er niet voor zorgden dat ie stopte met huilen. Een soort willekeurige babyfoon.
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 20:15
Verwijderd
Dat als je ging graven voor heul lang dat je in japan uitkwam!!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 14:57
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
ls ik ging slapen en ik naar links keek kwamen er engel kabouters. En nu kan ik nog steeds niet die kant op slapen
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Rode Panda schreef op 28-01-2007 @ 21:15 :
Dat als je ging graven voor heul lang dat je in japan uitkwam!!!!!
theoretisch is dat natuurlijk ook waar.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 18:12
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
moya. schreef op 31-01-2007 @ 18:06 :
theoretisch is dat natuurlijk ook waar.
Niet als je recht graaft.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 19:15
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 31-01-2007 @ 18:06 :
theoretisch is dat natuurlijk ook waar.
graaf jij maar door lava
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 21:51
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Sorry, dat ik hem weer er bij haal.... maar dit topic is zooo leuk!
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:00
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Oké tof.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:07
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 24-11-2006 @ 11:05 :
En oh, ik dacht ook altijd dat er een monster onder mijn bed lag, en zolang ik maar mijn schoenen of pantoffels aanhad, kon hij me niet grijpen. Of als ik mijn knuffel vast had. Zolang ik dat niet had, durfde ik niet goed in bed en sprong ik er maar in, op een meter afstand ofzo.
Heel stiekem heb ik dat afgelopen zomer nog gedaan in Ierland... Man I've got isues...

-Dat er in de rode tegels op het schoolplein krokodillen zaten die je beten als je erop stond...
-Dat als mijn ouders een verjaardag hadden, en ik moest naar bed voordat de gasten weg waren dat ze allemaal op de bank bleven slapen... Ik was ook altijd heel teleur gesteld als ze weg waren
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 21:57
maha
Avatar van maha
maha is offline
Hey

Heel erg vet al die reacties ik heb inmiddels mijn eindcollectie af en heb woensdag de eindshow er van...ik zal eventjes proberen foto's er op te zetten.

Ik heb uiteindelijk voor mijn eigen kinderfantasie gekozen ik heb vanalles geprobeerd met fantasieën die in dit topic stonden maar tsjah met mijn eigen kon ik het meeste nou ik zal eens wat proberen met die foto's
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 21:57
maha
Avatar van maha
maha is offline
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 00:11
uhz
uhz is offline
ik dacht vroeger dat ik niet goed wijs was en werd ongelooflijk kwaad wanneer iemand zei dat ik wel goed wijs was.

Citaat:
Steleto schreef op 14-12-2006 @ 00:30 :
Ik dacht dat een mens twee slokdarmen had; één voor het drinken, dat vervolgens naar je nieren en je blaas ging, en één voor het vaste voedsel, dat dan naar je maag en darmen ging.
Hoe het met soep moest heb ik me lang afgevraagd, en ik heb de klepjes wel eens proberen te foppen door snel te gaan drinken na een hap eten. Eigenlijk vond ik dat dan ook wel weer eng, want dan kon m'n lijf er dus niet goed mee omgaan...
geweldig

Laatst gewijzigd op 09-06-2007 om 00:14.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:03
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
wat ik fantaseerde en geloofde als kind

dat je alles kon worden wat je wil als je later groot bent. het ene moment zag ik mezelf dierenarts zijn, later toch weer piloot etc....

dat clowns geen gevoel hebben en je ze gewoon kunt schoppen

dat je nooit alleen bent snachts, dat er van alles onder en tussen je meubulair krioelt

hommels niet steken, dus je ze gewoon kan oppakken (kutbroer)

je later een gezinnetje krijgt met heel heel veel kindjes en je alle geld van de wereld hebt en je toch wel gelukkig word

dat god bestaat en je komt helpen

euh..... en ik was er heilig van overtuigd dat je niet in het diepe vh zwembad moest gaan zwemmen want je zou zomaar naar beneden gezogen kunnen worden en via het zwembadputje, diep in de bodem (waar je echt doorheen past ahum) in de huiskamer van mijn enge tante terecht komt. haha echt gedroomd! en hierdoor heb ik mijn zwemdiploma b nooit gehaald, maar das een ander verhaal......
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 15:12
Verwijderd
Ik dacht dat er in het bos bij ons in de buurt een poort naar een andere demensie was. (er is daar zo'n boom die overhelt, dat lijkt net op een poort). Maar dat die poort alleen maar open ging op bepaalde momenten. En als je er dan doorheen was, dat je dan in een andere demensie was, waar de tijd stil staat en dat als je terug bent, dat het dan maar een paar minuutjes later is in de echte wereld, terwijl je daar wel een dag bent geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vooroordelen over sex mbt leeftijd ...
GiFkOnIJn
141 29-07-2008 15:46
Muziek Falkenbach...
Plaeghdraegher
180 03-12-2004 07:51
Seksualiteit Mee eens?
Fleurrr
34 15-01-2004 00:15
Levensbeschouwing & Filosofie Prostitutie moet verboden worden
debotjuh
92 15-07-2003 12:29
Seksualiteit Seks met je moeder/vader/broer/zus
Evito
127 01-03-2003 10:53
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.