Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 22:31
ieyor
Avatar van ieyor
ieyor is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
regeer zelf dan zinnig?
kheb er niks zinnigs over te zeggen behalve dak er zelf geen ervaring mee heb.

kvon t alleen n beetje opvallend dat er meer jongens reageerden dan meisjes
Oud 15-11-2002, 00:27
Verwijderd
ik geloof ook niet dat de g-spot bestaat
maar slechts dat de vrouw zich bedenkt dat het daar lekkerder voelt ofzo
Oud 15-11-2002, 00:42
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Bazz schreef:
ik geloof ook niet dat de g-spot bestaat
maar slechts dat de vrouw zich bedenkt dat het daar lekkerder voelt ofzo
of jij hebt em nog nooit gevonden
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 15-11-2002, 09:49
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Bazz schreef:
ik geloof ook niet dat de g-spot bestaat
maar slechts dat de vrouw zich bedenkt dat het daar lekkerder voelt ofzo
Dan 'bedacht' mijn ex-vriendin zich zeker ook maar dat ze alleen spuitend klaarkwam als ik die plek stimuleerde?
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Oud 17-11-2002, 23:59
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ik geloof sofie3.

Bij de weg, het is gynaecology, met een A.
ja natuurlijk, maar dat heeft een andere reden

als je het antwoord hierop wilt weten moet je gewoon anders te werk gaan...

ik ga anders wel ff me best doen als ik morgen niks beters weet te doen
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Oud 18-11-2002, 06:29
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
ik geloof ook niet dat de g-spot bestaat
maar slechts dat de vrouw zich bedenkt dat het daar lekkerder voelt ofzo
ooow geloof me lieverd hij bestaat hoor
Oud 18-11-2002, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
Jij bent echt nog dommer als ik dacht...Vrouwelijk Ejaculatie is geen slap verzonnen commercieel gelul het is gewoon iets wat bestaat wat zou de maker van gplek.nl nou willen bereiken????
denk je dat die er een knoop op verdient?? vergeet het maar
ze wil gewoon mensen informeren over dat dit bestaat en dat sommige mensen zo dom zijn en niks van niemand aannemen das jou probleem maar als je het niet weet houd dan je kop dicht alsjeblieft...
Tja, het christendom is ook verzonnen en er zijn ook miljoenen mensen die dat geloven...

Als iemand het niet met jullie eens is, hoef je niet meteen haar er van te beschuldigen dat ze dom is. Ik denk dat Sophie3 wel gelijk heeft - het is geen urine, maar het komt wel uit de blaas. Die kliertjes in de vagina kunnen volgens mij onmogelijk in een keer zoveel vocht produceren.
Of de G-spot bestaat weet ik niet, stimulatie daar kan wel lekker zijn maar dat heeft niet iedereen... om er helemaal een naam voor te verzinnen lijkt me niet echt nodig.
Oud 18-11-2002, 22:49
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ok ppl

Ik zie dat voornamelijk mannen hierop gereageerd hebben en 1 vrouw die ervan overtuigd is dat het niet kan dat er zoveel vocht (dat niet urine is) vrij kan komen.

Persoonlijk heb ik 1 keer meegemaakt dat ik erg veel vocht verloor tijdens het klaarkomen en inderdaad het was GEEN urine, maar gewoon water eigenlijk.
Het rook naar niks, het had geen kleur en was alleen nat.

Ik ben ervan overtuigd dat het wel bestaat. Hoe het komt, weet ik niet. Ik vermoed inderdaad dat de vele kliertjes vocht aanmaken en het er opeens uit laten persen ofzo.


Er zijn verschillende medici geweest die de g-spot erkennen en er zijn verschillende medici geweest die de g-spot ontkennen.
Ik weet niet wat waar is, maar ik weet wel dat ik veel vocht verloor terwijl het geen urine was en het dus niet uit mijn blaas kwam. Daardoor ben ik genoodzaakt om eerder de eerste medici te geloven.
Oud 18-11-2002, 22:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik denk dat Sophie3 wel gelijk heeft - het is geen urine, maar het komt wel uit de blaas. Die kliertjes in de vagina kunnen volgens mij onmogelijk in een keer zoveel vocht produceren.
Mm,.. en waar zou die plas dan heenmoeten?
Terug naar de nieren?
Oud 19-11-2002, 07:20
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Misschien handig om eens te gaan kijken op die g-spot site, en kijken of het er bij jou ook zo uitspoot (net alsof er tien seconden lang geplast wordt). Ik durf wedden van niet...
Oud 19-11-2002, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Mm,.. en waar zou die plas dan heenmoeten?
Terug naar de nieren?
Welke plas?
Oud 19-11-2002, 19:05
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Misschien handig om eens te gaan kijken op die g-spot site, en kijken of het er bij jou ook zo uitspoot (net alsof er tien seconden lang geplast wordt). Ik durf wedden van niet...
Kijk jij nog eens op die site, en LEES .
Er staat dus : het kan -lekken-, -spuiten-, en dit in 1 keer of in meerdere keren.

K heb het nog eens nagekeken bij m'n ex, en als ze opgewonden geraakt zwelt de buikzijde van haar vagina op (g-spotkant dus), en bij het ejaculeren "krult" dit deel wat naar buiten (zoals op de site staat).

Sofie3 : als het niet naar urine ruikt, het opgespaard wordt rond dat deel, het er niet als urine uitziet, wat is het dan?

Ingeplant door aliens ofzo?
Oud 19-11-2002, 19:08
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Oh, en als "lekken" of "stromen" kan, en je ziet welke fysieke kracht er vrij kan komen bij een orgasme... Zet die kracht op je bekkenbodemspieren en wat er ook uit kwam lopen -spuit- er nu uit. imho.
Oud 19-11-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Oh, en als "lekken" of "stromen" kan, en je ziet welke fysieke kracht er vrij kan komen bij een orgasme... Zet die kracht op je bekkenbodemspieren en wat er ook uit kwam lopen -spuit- er nu uit. imho.
Daar kan ik me wat bij voorstellen - als d'r water in zit kun je dat ook iig hard laten stromen

En niet elke vloeistof uit de blaas hoeft toch urine te zijn? Het kan best daar ergens geproduceerd worden maar niet alle afvalstoffen bevatten...
Oud 20-11-2002, 07:14
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Morgan, dus volgens jou zou er een kanaaltje uitmonden in de urineblaas, waar vocht wordt geďnjecteerd? Waarom heeft nog geen enkele dokter dit dan bevestigd? Er worden dagelijks misschien wel honderden operaties gedaan op een blaas! En NIEMAND heeft die opening ontdekt?

Sorry jongens, maar de enige waardevolle hypothese die ik tot nu toe ben tegengekomen is die van de vrouwelijke prostaat. Die zou kunnen opzwellen en, net als de man, een vocht injecteren in de urinebuis. Maar het gaat dan wel om een KLEINE hoeveelheid vocht - evenveel als bij de man... absoluut dus NIET de toestanden die je ziet op die g-spot site.

Het blijft een beetje heen-en-weer geroep tussen believers en non-believers. De believers zeggen dat ze het zelf hebben gezien, de non-believers geloven de wetenschap. Net zoals er mensen zijn die in bovennatuurlijke dingen geloven, en er skeptici bestaan... een eindeloze discusie, waar je uiteindelijk zelf maar een conclusie moet uit trekken.
Oud 20-11-2002, 11:28
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Morgan, dus volgens jou zou er een kanaaltje uitmonden in de urineblaas, waar vocht wordt geďnjecteerd? Waarom heeft nog geen enkele dokter dit dan bevestigd? Er worden dagelijks misschien wel honderden operaties gedaan op een blaas! En NIEMAND heeft die opening ontdekt?

Sorry jongens, maar de enige waardevolle hypothese die ik tot nu toe ben tegengekomen is die van de vrouwelijke prostaat. Die zou kunnen opzwellen en, net als de man, een vocht injecteren in de urinebuis. Maar het gaat dan wel om een KLEINE hoeveelheid vocht - evenveel als bij de man... absoluut dus NIET de toestanden die je ziet op die g-spot site.

Het blijft een beetje heen-en-weer geroep tussen believers en non-believers. De believers zeggen dat ze het zelf hebben gezien, de non-believers geloven de wetenschap. Net zoals er mensen zijn die in bovennatuurlijke dingen geloven, en er skeptici bestaan... een eindeloze discusie, waar je uiteindelijk zelf maar een conclusie moet uit trekken.
Hoe kan er dan een vrouwelijke prostaat zijn; die zijn wij toch niet nodig?
Oud 20-11-2002, 11:31
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hoe kan er dan een vrouwelijke prostaat zijn; die zijn wij toch niet nodig?
Tsja, ik geloof er zelf ook niet in, maar er zijn bepaalde mensen die denken dat de vrouwen ook een kleine prostaat hebben... en dat lijkt mij de enige uitleg om te verklaren waar dat vocht vandaan zou komen.
Oud 20-11-2002, 14:45
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Morgan schreef:
Hoe kan er dan een vrouwelijke prostaat zijn; die zijn wij toch niet nodig?


Ooit mannen tepels zien gebruiken?
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 20-11-2002, 15:14
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
tuurlijk kan het als je heel erg geil bent...
is zeker geen pis, want het ruikt of smaakt niet...Alleen...bij mij 'spuit' het nu niet echt, maar soms echt wel stromen hoor, dus ik kan me wel voorstellen dat spuiten ook kan...Ach pfft m'n vriend vind het wel geil dus ga 'k er me niet om lopen schamen
Oud 14-12-2002, 21:45
Kuona
Kuona is offline
sorry dat ik nu pas reageer maar ben lang niet meer geweest hier!
Ik geloofde eerst ook niks van heel dat ejaculeren van vrouwen! ben laatst weleens met mijn vriendje gaan surfen op internet en ben toen ook op zo'n site daarover beland! nou moet ik zeggen dat ik het er echt heel erg vies uit vond zien!
maarrrrrrr....nou heb ik het net ook meegemaakt! mijn vriendje was het een beetje aan het proberen(had ik niet echt door!) ik vond het wel heel lekker!
ik was ff uit me concentratie omdat ik een condoom aan het pakken was
en toen ineens leek het net of ik moest plassen, dat had ik wel vaker gehad en dan gebeurde er nooit wat...maar nou ineens kwam er wel wat uit....het was geen plas...want dat kun je ophouden...en dit niet! ik schrok me echt helemaal te pletter (was gelijk uit the mood om te neuken haha!!!) het voelde echt totaal niet als klaarkomen ( maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik ff uit mn concentratie was!)
maar wat er dus allemaal al gemeld was het leek nieteens op plas enzo! maar het was iig echt veel meer dan de hoeveelheid die er uit me vriendje komt! ik denk ongeveer een half glas ofzo!
mijn vriendje is nou trouwens echt helemaal blij en trots dat hij dat voor elkaar gekregen heeft! ;-)
eerst vond ik het helemaal niks,maar nou kan ik er wel om lachen, en we gaan het binnenkort nog een keer proberen, misschien dat ik dan ook het klaarkom gevoel heb!

waarschijnlijk hebben jullie geen zin meer om te reageren, maar omdat ik pas van EEN meisje ZELF gelezen had die het ook meegemaakt had (en die was nieteens echt overtuigd!) dacht ik dat ik het maar ff moest melden
Oud 15-12-2002, 14:58
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Hoppa, nog maar eens.

Dat al die dokters die menen dat het niet KAN bestaan dit dan maar eens verklaren.

Oud 16-12-2002, 08:18
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Hoppa, nog maar eens.

Dat al die dokters die menen dat het niet KAN bestaan dit dan maar eens verklaren.

Ik zal het verklaren: Kuona = 2 posts... hoe serieus kan je dit dan noemen??
Oud 16-12-2002, 10:49
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik zal het verklaren: Kuona = 2 posts... hoe serieus kan je dit dan noemen??
Alwasy an excuse he?
Omdat iemand nog maar 2 posts heeft is meteen alles wat hij/zij schrijft onzin
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Oud 16-12-2002, 15:27
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Het lijkt me ook vaag, als het wel bestaat en dan heb ik het niet over die G-spott maar over waar dit topic overgaat. Ik heb het nl. ook een keertje gehad en ik dacht dat ik geplast had, dus ik voelde me super lullig omdat mijn vriend me aan het beffen was, maar hij proefte niets alleen zijn hand (die er onder was) werd nat..Dus als het plassen was, waarom kwam het dan niet van boven?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 22-12-2002, 14:29
Kuona
Kuona is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik zal het verklaren: Kuona = 2 posts... hoe serieus kan je dit dan noemen??
misschien dat ik ook alleen maar reageer als ik iets ook echt serieus meen, en zeker weet. (unlike some of us)
Ik lees hier wel vaak, maar dan hoef ik toch nog niet op dingen te reageren waar ik niks over weet of iets dergelijks. en aangezien ik hier wel wat over te zeggen had, heb ik dit ook gedaan!
Oud 22-12-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
bumblebee schreef:
Morgan schreef:
Hoe kan er dan een vrouwelijke prostaat zijn; die zijn wij toch niet nodig?


Ooit mannen tepels zien gebruiken?
Hum, tja, dat is zo.
Oud 26-12-2002, 22:38
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
uh jongens en meisjes jullie vergeten toch een grote ruimte waar vocht uit kan komen.

dit is een hypothese hoor van mijzelf. maar wat nu tijdens het stimuleren van de g-spot hoopt zich een hoop vaginaal vocht of hoe je het ook wil noemen in de baarmoeder. en daarna als ze klaarkomt door de g-spot dan trekt de baarmoeder samen. (is een gigantische spier)

en dan nog iets over sofie3 der wetenschappelijke artikel. het kan bij die ene vrouw zijn maar dat kan een uitzondering zijn
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 26-12-2002, 23:10
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
uh jongens en meisjes jullie vergeten toch een grote ruimte waar vocht uit kan komen.

dit is een hypothese hoor van mijzelf. maar wat nu tijdens het stimuleren van de g-spot hoopt zich een hoop vaginaal vocht of hoe je het ook wil noemen in de baarmoeder. en daarna als ze klaarkomt door de g-spot dan trekt de baarmoeder samen. (is een gigantische spier)

en dan nog iets over sofie3 der wetenschappelijke artikel. het kan bij die ene vrouw zijn maar dat kan een uitzondering zijn
Heel creatief bedacht, maar vaginaal vocht wordt niet in de baarmoeder gemaakt maar in de wanden van de vagina... hoe zou het ín de baarmoeder terecht moeten komen?
Oud 27-12-2002, 18:19
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
twee antwoorden.

eerste misschien is het geen vaginaal vocht maar vocht dat de baarmoeder aanmaakt

tweede misschien wordt het net na de baarmoederhals ook wel gemaakt. ja sorry voor dit antwoord ik ben geen gynacoloog ofzo en zo diep ben ik met mijn oog nog nooit geweest

het is gewoon een theorie van mijzelf
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 30-12-2002, 01:41
Goat
Goat is offline
ik denk dat sofie heel jaloers is omdat ze zelf der g-spot niet kan vinden
Oud 30-12-2002, 12:41
Verwijderd
Ik denk dat Goat geen opmerkingen moet maken die nergens over gaan.
Oud 24-03-2003, 13:04
liefkindje
liefkindje is offline
Ik heb het nog nooit mee mogen maken
Oud 24-03-2003, 13:55
paco
Avatar van paco
paco is offline
zinnig: pak kopje.... doe vocht in van klaarkomende ejaculerende vriendinnetjuh, breng naar ziekenhuis laat onderzoeken... klaar
__________________
"and the bass go Dark"
Oud 25-03-2003, 12:10
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
paco schreef op 24-03-2003 @ 14:55:
zinnig: pak kopje.... doe vocht in van klaarkomende ejaculerende vriendinnetjuh, breng naar ziekenhuis laat onderzoeken... klaar

whahahaha zie je je al bij de dokter aankloppen..
Oud 25-10-2009, 18:37
Kristinake
Kristinake is offline
Hoy, vrouwelijke ejaculatie bestaat dus echt, ik heb er zelf ook al ervaring mee.
Maar er zijn gewoon weinig vrouwen die dit kunnen.. wil je meer informatie?
dan zijn deze 2 sites echt wel interessant ! Zeker eens checken en je weet meteen
hoe het in elkaar zit ! x


http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwelijke_ejaculatie
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...jaculatie.html

Groetjes ! x
Oud 25-10-2009, 19:11
Verwijderd
Oh god, wat een up.
Oud 25-10-2009, 21:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
byebye up!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.