Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 14:24
Verwijderd
Ik had het hier laatst met mijn vriend over, we waren het met elkaar eens. Je leest en hoort vaak over mensen die geen zin in sex hebben. Soms hebben ze zelfs wel zin om zin in sex te hebben, maar tóch geen zin in sex. Dat snap ik eigenlijk helemaal niet...
Oke, soms heb je geen zin in gedoe maar wil je het liefst alleen zijn, en dan lukt sex met een ander niet zo. Oke, soms ben je ontzettend verdrietig of chagrijnig of moe, en dan is sex niet de activiteit van je voorkeur. Oke, soms heb je nét al sex gehad; als je net hebt gegeten, heb je ook geen honger meer.
Maar verder...? Mensen die zomaar, zonder reden, wekenlang geen zin in sex hebben, maar wel in knuffelen, die dan verder wel gelukkig zijn... waar slaat dat op?
Sex is leuk, lekker, gezellig, intiem... alleen maar voordelen. Ik begrijp dat je niet altijd geil bent, ben ik ook niet, maar iemand geil maken is zo moeilijk niet (iig niet binnen een relatie) en dan krijg je toch vanzelf zin in sex?
Kan iemand mij dit uitleggen?
Heb je zelf wel eens geen zin in sex? Zo ja, vaak? Waarom? En heb je dan wel zin in andere intieme dingen?
Heb je wel eens geen zin in sex, maar wel zin om zin in sex te hebben? En hoe kom je daar dan bij, want als je zin hebt om zin in sex te hebben, dan heb je toch al indirect zin in sex?
Als je vriend(in) zijn/haar best doet om je op te geilen en aandacht aan je te besteden en dat lukt ook, komt het dan toch nog wel eens voor dat je geen zin in sex hebt?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 14:32
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Nee, ik kan je niet helpen .. ik vraag me namelijk hetzelfde af als jij. Ik heb altijd wel zin in seks, misschien nog wel meer dan mijn vriend. En mocht ik toevallig een keertje wat minder zin hebben, dan maakt mijn vriend me wel weer geil.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-07-2003 @ 15:24:

Als je vriend(in) zijn/haar best doet om je op te geilen en aandacht aan je te besteden en dat lukt ook, komt het dan toch nog wel eens voor dat je geen zin in sex hebt?
Nee, dan komt het niet voor. Dan zou er wel iets heel raars moeten gebeuren bij mij.
Maar als het slecht gaat in je relatie dan is het wel logisch dat je minder zin in sex krijgt. Maar jij had het waarschijnlijk over een goede relatie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 14:35
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
tuurlijk komt 't voor...
maar ik denk ook dat het kan zijn dat mensen de sex speciaal willen houden... nah speciaal... gewoon niet een ritme... hoe heerlijk het ook kan zijn...

ik spraak laatst een vriendin van me en die zei: "mja ik wil wat doen vanavond, en ik kan wel naar me vriend, maar ik wil wat doen, sex is mooi, maar ik ga 't niet doen omdat ik niks beters te doen heb" en daar kon ik opzich wel inkomen...

Verder kan het zijn dat de zin in 'zin in sex' iemand een bepaald gevoel geeft, van "zo voel ik me als ik zin heb" maar als dat gevoel maar niet komt dan kan je d'r weinig aan doen... en dat is mede omdat geil zijn niet automatisch "zin in sex" betekend...

en als 't weken voort duurt, tja dan weet ik 't niet, mss zit diegene dan ergens mee, maar ik vind dat de partner dat op zekere hoogte maar moet respecteren... en men moet 't natuurlijk wel een beetje toelichten, alleen maar zeggen "ik heb geen zin" komt zo... kut over bij de partner... dus ookal weet men de exacte reden niet, wel erover praten...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 14:40
Verwijderd
Sex moet je toch juist wel doen als je niets beters te doen hebt, want als je wél wat beters te doen hebt, dan moet je dat gaan doen, en niet sex gaan hebben, lijkt mij. Je moet alles wat je ooit doet, doen omdat je niets beters te doen hebt, want dan doe je altijd het beste wat je kunt doen. Of is dit een hele rare redenering?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 14:45
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-07-2003 @ 15:40:
Sex moet je toch juist wel doen als je niets beters te doen hebt, want als je wél wat beters te doen hebt, dan moet je dat gaan doen, en niet sex gaan hebben, lijkt mij. Je moet alles wat je ooit doet, doen omdat je niets beters te doen hebt, want dan doe je altijd het beste wat je kunt doen. Of is dit een hele rare redenering?
Mja 't was meer van, sex kan altijd, maar nu wil ik iets anders doen... iets beters... stel jij hebt al 4 weken vakantie en eigenlijk zit je allemaal in de zon of bij je vriendje... je verveelt je echt dood (bij je vriendje is het leuk, maar je wil WAT DOEN) dus je stapt op een dag uit bed, en denkt "Ik wil wat doen" iets speciaal, je gaat naar je vriendje en zegt "kom we gaan wat doen" en hij zegt: "ok... wat?" en jij zo.. ja iets leuks... 1,5 uur later weten jullie nog niks en gaan op de bank hangen en liggen later in bed... en dan heb je later 't gevoel van "verdorie, nou heb ik weer niks uitgevoerd"... zoiets... weet je... je neemt je wat voor en... maar er komt niks van...

nah boeien ook :>
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 14:48
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ging een pil slikken waar ik heel vervelend op reageerde: was het eindelijk veilig, had ik er totaal geen behoefte meer aan. Al dat gedoe. Het was zo hard werken, ik werd gewoon helemaal niet meer opgewonden. Mijn vriend kon proberen wat hij wilde, ik voelde er niets van.

Gelukkig kwam het weer goed toen ik stopte met de pil, maar het heeft de zaken hier een tijdje flink op scherp gezet. Ik hield nog evenveel van hem als altijd, maar sex, pff, ik las net zo lief een goed boek.

Daar moeten artsen eens wat betere voorlichting over geven.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:00
Bindy
Avatar van Bindy
Bindy is offline
Soms heb je geen zin in sex en soms wel.
Ik zie niet in waarom je altijd zin in sex zou moeten hebben?
Je hebt toch ook niet elke dag zin in patat. Dat is ook lekker...

Je hebt van die dagen dat je gewoon een beetje chaggie bent of geen zin hebt. Of als je ziek bent...dan heb je toch ook geen zin in sex.? Geloof niet dat jullie altijd zin in sex hebben
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:23
Verwijderd
Ik zeg al, er zijn best momenten waarop je liever wat anders doet, zoals slapen... maar over het algemeen, bedoel ik. En ik vind patat niet lekker, maar abrikozen bijvoorbeeld wel, en jazeker, ik heb altijd wel zin in abrikozen. Niet altijd een dringende behoefte, maar als iemand mij een abrikoos aanbiedt dan ga ik echt niet weigeren, want abrikozen zijn lekker.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:25
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
*geeft abrikoos*
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:38
Verwijderd
dankje
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:46
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd erg weinig zin in seks, niet dat ik niet wil knuffelen en intiem wil zijn, maar gewoon geen seks.. Zelfs als ik er nu aan denk heb ik absoluut geen zin om seks te gaan hebben, ik kan het gewoon even niet fijn maken voor mezelf.
Waarom? Geen idee, als ik dat wist deed ik er wat aan, maar ik weet het dus niet.
Misschien dat het komt omdat seks toch nooit veel oplevert, voor mij niet, voor mijn vriend niet (god, die twee seconden ). Maar ja... ik weet het niet...

Nu ik wat dieper heb nagedacht denk ik dat het door m'n medicijnen komt, zoiets staat ook in de bijsluiter. Natuurlijk vind ik dat op dit moment niet erg, liever een beetje vrolijk en blij en dan geen seks dan niet vrolijk en niet blijf en een klein beetje seks... 't Komt wel weer terug
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 17:11
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
kvind frambozen toch lekkerder..

ontopic: alleen op meisjes gericht dit topic? aangezien jongens altijd wel zin hebben O_o
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 17:15.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
rysdigital schreef op 17-07-2003 @ 18:11:
kvind frambozen toch lekkerder..

ontopic: alleen op meisjes gericht dit topic? aangezien jongens altijd wel zin hebben O_o
Onzin, mijn ex-vriend had bijna nooit zin in sex (maar twee of drie keer per week) en het lukte me ook láng niet altijd om zin te maken bij hem, en dat was toch echt een jongen hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:03
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
dan is hij de spreekwoordelijke uitzondering op de regel.

of stiekem gay..
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:05
Verwijderd
Of hij vond je toch niet zo lekker als hij misschien wel deed voorkomen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:06
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
ouch
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:07
Verwijderd
Pft. Wacht maar tot Alicia Silverstone hier komt, of Vampiria, die hebben ook ex-vriendjes die (naar hun mening) weinig zin in sex hadden. Hij is helemaal niet zo'n uitzondering. En nee, ook niet homoseksueel (dan had-ie echt geen relatie met mij voor 14 maanden uitgehouden, geloof me) en hij vond me wel 'lekker'
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:09
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
dan hadden ze waarschijnlijk een genetische afwijking, die voor een testosterontekort zorgt
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:12
Verwijderd
Allemaal?

Ongeveer de helft van alle jongens heeft vrijwel altijd zin in sex, net zoals ongeveer de helft van alle meisjes. Meisjes doen er alleen soms wat moeilijker over, maar meisjes doen altijd moeilijk. Ik ook. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:14
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
zegt spss dat? lol
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:17
Verwijderd
Nee, mijn ervaring uit gesprekken met mensen en dingen op dit forum, en nu hou ik op met offtopic doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:30
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-07-2003 @ 15:48:
Ik ging een pil slikken waar ik heel vervelend op reageerde: was het eindelijk veilig, had ik er totaal geen behoefte meer aan. Al dat gedoe. Het was zo hard werken, ik werd gewoon helemaal niet meer opgewonden. Mijn vriend kon proberen wat hij wilde, ik voelde er niets van.

Gelukkig kwam het weer goed toen ik stopte met de pil, maar het heeft de zaken hier een tijdje flink op scherp gezet. Ik hield nog evenveel van hem als altijd, maar sex, pff, ik las net zo lief een goed boek.

Daar moeten artsen eens wat betere voorlichting over geven.
Zou het er echt mee te maken hebben?
En slik je nu helemaal geen pil meer dan?
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-07-2003 @ 19:07:
Pft. Wacht maar tot Alicia Silverstone hier komt, of Vampiria, die hebben ook ex-vriendjes die (naar hun mening) weinig zin in sex hadden. Hij is helemaal niet zo'n uitzondering. En nee, ook niet homoseksueel (dan had-ie echt geen relatie met mij voor 14 maanden uitgehouden, geloof me) en hij vond me wel 'lekker'

Goed maar dan blijft de echte oorzaak dus nog buiten beeld, helaas, want ik ben erg benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 20:29
Some
Avatar van Some
Some is offline
ik heb altijd zin in sex maar me vriendin geloof ik niet. Ze is weleens moe en dan wilt ze niet. Meestal begin ik een beetje opgewonden tegen dr te doen maar dat heb ik deze week niet gedaan anders lijkt het zo alsof ik alleen maar sex wil. Laat zij het nu maar eens doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:17
Verwijderd
Als je partner zich zorgen maakt komt dat ook niet ten goede van de seks. Bijvoorbeeld tentamen resultaten, ruzie thuis, geldgebrek kunnen ook de zin in seks behoorlijk verminderen.
Hitte is ook niet bepaald bevorderend.

Sommige mensen vinden seks geen ruk aan. De gebrekkige techniek van de partner of de hormoonhuishouding kunnen hier de oorzaak van zijn.
Verder heb je slachtoffers van zedendelicten, die seks zien als iets pijnlijks en beperken daarom tot een minimum.

Mijn mening:
Er zijn 2 redenen voor "gewoon geen zin":
1. Hormoonhuishouding, laag libido.
2. Stress veroorzaakt door omstandigheden in het heden of verleden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:21
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
-niels- schreef op 17-07-2003 @ 15:45:
Mja 't was meer van, sex kan altijd, maar nu wil ik iets anders doen... iets beters... stel jij hebt al 4 weken vakantie en eigenlijk zit je allemaal in de zon of bij je vriendje... je verveelt je echt dood (bij je vriendje is het leuk, maar je wil WAT DOEN) dus je stapt op een dag uit bed, en denkt "Ik wil wat doen" iets speciaal, je gaat naar je vriendje en zegt "kom we gaan wat doen" en hij zegt: "ok... wat?" en jij zo.. ja iets leuks... 1,5 uur later weten jullie nog niks en gaan op de bank hangen en liggen later in bed... en dan heb je later 't gevoel van "verdorie, nou heb ik weer niks uitgevoerd"... zoiets... weet je... je neemt je wat voor en... maar er komt niks van...

nah boeien ook :>
Je avator is geil
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:41
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Jah ik ken het. Ik heb wel zin in knuffelen maar niet in sex want daar komt zo'n rotzooi van en is vermoeiend en aangezien ik bloedarmoede heb ben ik sowieso veel moe. En met vele problemen heb ik liever iemand die me knuffelt omdat ik anders weer ga denken dat ie t alleen voor de sex doet e.d...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-07-2003 @ 19:07:
Pft. Wacht maar tot Alicia Silverstone hier komt, of Vampiria, die hebben ook ex-vriendjes die (naar hun mening) weinig zin in sex hadden. Hij is helemaal niet zo'n uitzondering. En nee, ook niet homoseksueel (dan had-ie echt geen relatie met mij voor 14 maanden uitgehouden, geloof me) en hij vond me wel 'lekker'
Dat je dat nog weet

Of liep ik er erg opvallend over te klagen...

Maar jah inderdaad.. m'n ex had minder zin in sex dan ik. Maar als ik dat met een recentere situatie vergelijk was het toen nog geweldig, dus dan ben ik boos op mezelf dat ik toen liep te zeuren, omdat het dus nog veel erger bleek te kunnen.

Maar ik vroeg me eerlijk gezegd weleens af of m'n ex homo was. Hij had voor mij een vriendin gehad, iets meer dan een jaar. Hij had haar al redelijk snel in bed kunnen krijgen als hij dat gewild had, maar ze hadden na een jaar pas sex. En dat lag aan hem. Ze mocht ook nooit met haar mond bij z'n penis in de buurt komen, want hij wilde absoluut niet dat ze hem zou pijpen.
Nou ja, ik mocht daar dan wel weer in de buurt komen, omdat hij wist dat ik hem toch niet zou pijpen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:31
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-07-2003 @ 23:01:
Dat je dat nog weet

Of liep ik er erg opvallend over te klagen...

Maar jah inderdaad.. m'n ex had minder zin in sex dan ik. Maar als ik dat met een recentere situatie vergelijk was het toen nog geweldig, dus dan ben ik boos op mezelf dat ik toen liep te zeuren, omdat het dus nog veel erger bleek te kunnen.

Maar ik vroeg me eerlijk gezegd weleens af of m'n ex homo was. Hij had voor mij een vriendin gehad, iets meer dan een jaar. Hij had haar al redelijk snel in bed kunnen krijgen als hij dat gewild had, maar ze hadden na een jaar pas sex. En dat lag aan hem. Ze mocht ook nooit met haar mond bij z'n penis in de buurt komen, want hij wilde absoluut niet dat ze hem zou pijpen.
Nou ja, ik mocht daar dan wel weer in de buurt komen, omdat hij wist dat ik hem toch niet zou pijpen

een jongen die niet gepijpt wil worden
dat kan haast niet goed zijn he
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:02
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Met 1 van m'n exen was dat zo. Die hoefde gewoon niet zo, en als ik dan 'begon' dan reageerde hij ook nog eens helemaal niet, waar ik nogal onzeker van werd. Resultaat: we hadden nauwelijks sex (dit kon echt in 'x keren per maand' beschreven worden) en ik was behoorlijk gefrustreerd.
M'n volgende partner had juist vaak zin, en toen hoefde het bij mij opeens niet meer zonodig. Voornamelijk omdat het toen emotioneel niet goed zat tussen ons denk ik, ik voelde me vreselijk schuldig en kon eigenlijk niet prettig dicht bij hem zijn.

Nu ben ik weer single en komt de zin bij vlagen. Soms dagen lang, dan weer een tijdje dat het idee me gewoon niet aanspreekt. Net als ik momenten heb dat ik bij wijze van spreken een kilo chocolade zou kunnen eten (Ritter Sport yoghurt, mmm) en momenten heb dat ik de plak naast me neer kan leggen zonder in de verleiding te komen.

Misschien komt dit inderdaad door de pil (maar daar wil ik niet af) of door de combinatie pil + de hoge doseringen pijnstillers die ik nu slik.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 17-07-2003 @ 19:30:
Zou het er echt mee te maken hebben?
En slik je nu helemaal geen pil meer dan?

Familieverpakking condooms gekocht, en goed bijhouden wat de gevaarlijke dagen zijn. Dus: menstruatie/ovulatiekalendertje bijhouden, en op je lichaam letten. Je hebt ook urinetestjes in de handel, waarmee je twee dagen van te voren kunt zien dat het eraan zit te komen.

Ik weet het nu op het uur nauwkeurig. Ik voel het.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 17-07-2003 @ 23:31:
een jongen die niet gepijpt wil worden
dat kan haast niet goed zijn he
Ik wou al zeggen. Dat heeft ook niks met eventuele andere geaardheden te maken, maar neigt al meer in de richting van compulsieve stoornissen, dwangneuroses en/of persoonlijkheidsstoornissen, smetvrees of andere idées fixes.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 09:27
Deefje
Deefje is offline
poeh, als k ergens GEEN last van heb...

nee, ik heb gewoon ALTIJD zin in seks

zou geweldig zijn als meiden ook zo zouden zijn.. dan was het
one big happy fucking world

maar misschien ben ik ook wel weer TE.

als ik over straat loop en dr komt een leuke/lekkere meid langs
zou k daar per direct mee in bed willen duiken. als die meid nou
ook zo dacht was dat zo geregeld natuurlijk, maar helaas
__________________
Noppes :D

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 09:30.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:59
Verwijderd
Ik heb weleens periodes geen zin in sex, maar dan gaat het sowieso niet zo heel goed met me..

Wanneer ik niet zo lekker in mijn vel zit heb ik geen zin in sex. Bij sex verlies ik de controle omdat ik me moet laten gaan om ervan te genieten, wanneer ik dat doe laat ik ook mijn emoties gaan. Soms kan ik het niet aan om zoveel te voelen, dan is dat gewoonweg te zwaar. Wanneer ik ergens mee zit dan moet ik dat zeg maar 'verwerken', bij sex komen alle emoties in ene naar buiten en dat is teveel. Ik moet het doceren. Het hoeft dan niet zo te zijn dat ik ongelukkig ben, ik zit dan gewoon even ergens mee of ben gespannen. Ik heb op zo'n moment trouwens ook geen zin in bijvoorbeeld eten en kan er dan niet van genieten, dat geldt dan voor sex ook. Ik heb dan wel zin in intimiteit omdat dat juist kalmeert.

Soms is het inderdaad ook gewoon dat ik te moe ben. M'n lichaam is er dan niet toe in staat want uitgeput. Ik heb dan wel zin om zin te hebben, want ik heb dan wel zin, maar geen energie om te beginnen, zeg maar, dus toch ook weer geen zin.

Dingen als de pil en bepaalde andere medicijnen kunnen de zin in sex natuurlijk ook veranderen..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2003 @ 03:06:
Ik wou al zeggen. Dat heeft ook niks met eventuele andere geaardheden te maken, maar neigt al meer in de richting van compulsieve stoornissen, dwangneuroses en/of persoonlijkheidsstoornissen, smetvrees of andere idées fixes.
Mijn ex-vriend wilde ook niet zo graag gepijpt worden door mij, maar dat kwam meer door overdreven meelevendheid. Ik vond het toen niet zo leuk om te doen (nu wel 't wordt gewoon steeds leuker naarmate je 't vaker doet), en hij vond dat ik dat dan ook niet moest doen. Als ik het toch eens probeerde uit nieuwsgierigheid of om te testen of het dit keer misschien leuker zou zijn dan de vorige keren, dan hield hij me ook tegen met 'ach nee, niet doen joh, we doen alleen dingen die jij ook leuk vindt'. En dat is op zich een erg goede reden maar soms wil ik dingen doen die ik eerst niet leuk vond, in de hoop dat ze leuker zijn geworden dan eerst.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:41
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Het zal wel met de activiteit van de hormonen te maken hebben.

De ene dag hebben ze er iets meer zin in dan de andere. Mja, das nou eenmaal zo. Net zoals je gewoon soms een dag niet zo actief bent, ookal heb je heel lang geslapen en behoor je eigenlijk helemaal niet moe te zijn, dan toch heb je soms van die dagen dat je geen zin hebt om iets te doen. Zo is het ook met sex. Maar waarom? nouja, zouden de hormonen wel zijn die een rustdag hebben dan ofzo.

Mark (die hormonen heeft die altijd uitgerust zijn)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:25
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
al - tijd zin
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:26
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Je hoef toch niet elke keer dat je zin hebt sex te hebben of wel?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:41
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 18-07-2003 @ 21:26:
Je hoef toch niet elke keer dat je zin hebt sex te hebben of wel?
dat blijf ik aan en uitkleden.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 07:47
Kanarya1982
Avatar van Kanarya1982
Kanarya1982 is offline
ik heb echt altyd zin..zelfs als ik ziek ben??

ik heb het over 5x per dag..


is er iets mis met mij??
__________________
Tó Kñów Mé.. I$ Tó LøVé Mé
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 08:29
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline


is er iets mis met mij??

nee
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie heb geen zin meer in da psycholoog gedoe
looneylover
29 26-08-2005 19:47
Seksualiteit Geen zin in seks door onzekerheid?
Blondt
23 15-06-2005 17:20
Seksualiteit Geen zin/ wel zin
Verwijderd
12 08-04-2003 07:59
Psychologie Geen zin in de 'standaard levensloop'
joopie
47 24-02-2003 10:31
Psychologie wat willen doen, maar geen zin hebben
Liz
19 05-03-2002 01:16
Seksualiteit Geen zin in seks...
Verwijderd
13 04-01-2002 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.