Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2003, 17:22
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 18-12-2003 @ 18:18:
(want volgens mij kan je nog veeeel meer), doe eens gek!! hehe
ben bezig met iets andres, een sardine man, nu me bezig, maar zeg er nog niet teveel over, het moet strax een shocking effect op jjullie hebben
Advertentie
Oud 18-12-2003, 17:23
pudding met vel
Avatar van pudding met vel
pudding met vel is offline
Citaat:
MegaN schreef op 18-12-2003 @ 18:22:
ben bezig met iets andres, een sardine man, nu me bezig, maar zeg er nog niet teveel over, het moet strax een shocking effect op jjullie hebben


*cant wait*
__________________
(\__/)
Oud 18-12-2003, 17:24
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
hehe...nou ben benieuwd meid!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Oud 18-12-2003, 17:29
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 18-12-2003 @ 18:18:
dude...nijpjes....ik heb tog ook noitgezegd dat ze fake is!!.....er is geen haar op mn hoofd die daar aan twijfelt!! ....hmmmzz.....
Nee, zo bedoelde ik het ook niet. Heb je de andere posts nou al doorgelezen? Dan zul je zien dat ze dit doet om te bewijzen dat ze niet fake is (damn, dat zei ik eerder ook al...hoe kan je dat eigenlijk verkeerd opvatten?), want andere mensen hadden zo hun twijfels of haar tekeningen wel echt van haar zijn (ik had ze ook...die twijfels).

Met je laatste zin suggereer je trouwens dat je zeker weet dat ze nep is, maar dat bedoel je niet , dus lamaar
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 18-12-2003, 18:08
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 18-12-2003 @ 18:18:
dude...nijpjes....ik heb tog ook noitgezegd dat ze fake is!!.....er is geen haar op mn hoofd die daar aan twijfelt!! ....hmmmzz.....
we zullen het nog 1 keer zeggen voor de analfabeten:ze post dit omdat andere forummers in een ander topic er om vroegen om tussenstanden neer te zetten!!!! En niet omdat JIJ dat gezegd zou hebben
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 18-12-2003, 18:16
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
uh...damn....ik heb tog ook nooit egzegd dat ik het dom vind dat e dit doet...en ik heb haar ook niet afgekraakt of gezegd dat se fake is ofzow....tjemig...

en dat wat je quote is een type fout...damn he....ik bedoelde dat er geen haar op mn hoofd is die eraan twijfelt dat ze het egt kan en dat ze het zelf doet.......rustig maar hoor!!....pfff
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Oud 18-12-2003, 18:20
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 18-12-2003 @ 19:16:
uh...damn....ik heb tog ook nooit egzegd dat ik het dom vind dat e dit doet...en ik heb haar ook niet afgekraakt of gezegd dat se fake is ofzow....tjemig...

en dat wat je quote is een type fout...damn he....ik bedoelde dat er geen haar op mn hoofd is die eraan twijfelt dat ze het egt kan en dat ze het zelf doet.......rustig maar hoor!!....pfff
nee klopt, dat heb je ook niet gezegd maar wel dat je het overdreven vond terwijl het topic een bewijs van, die ze van anderen moest leveren. Ik denk dat we elkaar een beetje mislopen, om eerlijk te zijn denk ik dat het het foutje bij jou ligt want de rest(Nijpjes bijv.) snapt het wel
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 18-12-2003, 18:27
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
nah laat ik het zo zeggen......ik was het gedeeltelijk met sommige mensen hiero een somdat ik het een beetje raar vind als al moet gaan bewijzen dat je het egcht tekent....ik zou zo iets hebben nou als je het niet gelooft dan niet.....jou probleem! ....magoe...vin het wel elukop deze manier....het helpt ig genoeg mensen!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Oud 18-12-2003, 18:32
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 18-12-2003 @ 19:27:
nah laat ik het zo zeggen......ik was het gedeeltelijk met sommige mensen hiero een somdat ik het een beetje raar vind als al moet gaan bewijzen dat je het egcht tekent

Precies maar, ach ik ben nu toch bezig
Oud 18-12-2003, 18:41
Slurmass
Avatar van Slurmass
Slurmass is offline
Megan, je bent misschien wel goed in tekenen, maar je nederlands is waardeloos!

Ik= NIET dt!
Oud 18-12-2003, 18:46
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Slurmass schreef op 18-12-2003 @ 19:41:
Megan, je bent misschien wel goed in tekenen, maar je nederlands is waardeloos!

Ik= NIET dt!
Nou, als ik zo 'aangevallen' zou worden zou ik me kwaad maken. Dus ook automatisch sneller (en SLECHTER) gaan typen. En daar gaat dit topic toch helemaal niet over
Wat maakt 't nou uit hoe ze typt, je snapt 'r toch?
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 18-12-2003, 18:51
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Met mijn Nederlands is niet mis, maar wil graag snel typen en dan komt er nog wel eens een foutje tussne, sorry hoor!
Oud 18-12-2003, 18:52
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Laen schreef op 18-12-2003 @ 19:46:
Wat maakt 't nou uit hoe ze typt, je snapt 'r toch?
Ben het helemaal met Laen eens. Hebben "we" net wat zeikers getrotseerd, komen de volgende al weer aan. Wat een gezeik vanavond!
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 18-12-2003, 18:57
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 18-12-2003 @ 19:52:
Ben het helemaal met Laen eens. Hebben "we" net wat zeikers getrotseerd, komen de volgende al weer aan. Wat een gezeik vanavond!
Uhuh, wat hebben jullie mensen toch, he is bijna kerst. Vrede voor allen. *proest*
Oud 18-12-2003, 19:01
Verwijderd
[sarcastische-mode] Voor iedereen die zoveel te zeuren heeft over MegaN. Wees gerust, ze gaat 2 weken op vakantie, je ziet 2 weken lang geen werk van haar en je hoeft je daar dus ook 2 weken lang niet druk over te maken. Lekker rustig he[/sarcastische-mode]

@MegaN. Ik vind je werk heel mooi, en heb veel bewondering voor je werk. Zelf ben ik ook aan het tekenen, en met veel oefening begin ik het nu langzaam aan onder de knie te krijgen.

@alle MegaNzeikerd. Over andere mensen die goed kunnen tekenen en die hier ook posten hoor ik jullie nooit wat roepen!
Ik wil wedden dat als MegaN iets minder regelmatig had gepost en er nooit bij had gezet hoelang ze erover deed dat niemand van jullie er over had gezanikt. Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers en weet je niet hoe je dat moet uiten.

Ja, ik ben ook wel een beetje jaloers dat ik niet zo kan tekenen, maar hoor je mij dat in alle topic schreeuwen? Oefening baart kunst, begin daar maar es mee
Oud 18-12-2003, 19:01
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
MegaN schreef op 18-12-2003 @ 19:57:
Uhuh, wat hebben jullie mensen toch, he is bijna kerst. Vrede voor allen. *proest*
Heej da mach ni he, somaat een letttew vergetd!@@!!
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 18-12-2003, 19:04
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 18-12-2003 @ 20:01:
Heej da mach ni he, somaat een letttew vergetd!@@!!
Ow solly hoor, trax krijgen we weer kilo's aan gezeik. Oewwwww, MeaN heeft een lettertje vergeten! De wereld vergaat!!! *niet serieus nemen, ik wordt hier errug melig van* *proest*
Oud 18-12-2003, 19:23
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Zo hoort het
Lach d'r maar gewoon om... Als we er allemaal op reageren vinden 'ze' het alleen maar leuk om zo te blijven zeiken. Gewoon negeren die hap, of erom lachen
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 18-12-2003, 19:30
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
Laen schreef op 18-12-2003 @ 20:23:
Zo hoort het
Lach d'r maar gewoon om... Als we er allemaal op reageren vinden 'ze' het alleen maar leuk om zo te blijven zeiken. Gewoon negeren die hap, of erom lachen
Vindt ik ook, kan je beter lachen
Oud 18-12-2003, 19:35
Slurmass
Avatar van Slurmass
Slurmass is offline
Citaat:
Vindt ik ook, kan je beter lachen
Nee...nu kan je beter niet lachen!


By the way, jouw tekeningen zijn cool!
Oud 18-12-2003, 23:08
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
maaruhm, gericht aan onder andere a new nose (hij kwam eerst met het 'ik denk dat jij dit niet tekent' meen ik?), wadever happened to 'innocent until proven guilty' ? als je iemand verdenkt van plagiaat, moet je toch wel met wat bewijzen komen, alvorens er over te gaan zanniken. belachelijk dat MegaN hier dient te tonen dat ze het zelf maakt.
Oud 18-12-2003, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 18-12-2003 @ 17:58:
Inderdaad!! Ze heeft het niet aangegeven ne, dat klopt maar dat onschuldige gedoe wijst er gewoon op. Ze wil een veer in dr reet.
Wie niet. Dat wil niet zeggen dat ze niet ook núttig advies wil en mensen wil helpen.
Oud 19-12-2003, 00:04
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Eerised schreef op 18-12-2003 @ 17:58:
Inderdaad!! Ze heeft het niet aangegeven ne, dat klopt maar dat onschuldige gedoe wijst er gewoon op. Ze wil een veer in dr reet.
bezem in jouw reet als je niet gauw ophoudt
Oud 24-12-2003, 17:51
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Inderdaad, zo'n eentje waar lekker veel knoesten nog aan zitten
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 24-12-2003, 18:43
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik ben er zeker van dat de schets geweldig is. Zoek alleen ff een ander hostje, want je afbeelding staat er niet meer op.
__________________
yupyup.
Oud 24-12-2003, 21:04
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
Ik kon me niet inhouden om je op cu2 op te zoeken. En volgens je site ben je pas 14. Terwijl je eerder op het forum al zei dat je bijna 16 wordt. En volgens je cu2 ben je gewoon een blij kindje die nog met barbies speelt.
Ook snap ik niet hoe jij in godsnaam zo snel en veel kan tekenen. Welke puber heeft nou zoveel tijd?

En dan ook nog eerst die tekening, waarvan de onderkant subtiel eraf was gesneden. Net alsof daar de naam van een andere tekenaar stond. En de manier waarop je van de aandacht geniet.

Zoals ik al zei.. ik wantrouw het gewoon. Misschien onnodig, maar ja.
Blaim me.. t komt toch ook vaag over.
Oud 25-12-2003, 21:29
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Aargh ik ben echt heel benieuwd naar al die tekeningen maar ik zie alleen een kruisje
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 25-12-2003, 22:14
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Aurora schreef op 25-12-2003 @ 22:29:
Aargh ik ben echt heel benieuwd naar al die tekeningen maar ik zie alleen een kruisje
Oud 25-12-2003, 22:24
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Aurora schreef op 25-12-2003 @ 11:29:
Aargh ik ben echt heel benieuwd naar al die tekeningen maar ik zie alleen een kruisje
oke.. flauw, maar true.. ik wil nu ook wel eens wat zien van iemand die zoveel commotie hier brengt en maar 6 km. van mij af woont (checkte ik in je profiel ) go girl
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 26-12-2003, 14:25
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
die tekening moet dus gauw op haar website...
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 26-12-2003, 14:39
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
klikorat schreef op 24-12-2003 @ 22:04:
Ik kon me niet inhouden om je op cu2 op te zoeken. En volgens je site ben je pas 14. Terwijl je eerder op het forum al zei dat je bijna 16 wordt. En volgens je cu2 ben je gewoon een blij kindje die nog met barbies speelt.
Dat zou je ook van mijn CU2 kunnen zeggen... aangemaakt toen ik 13 was en nooit meer iets aan veranderd...
En wat dan nog? Kunnen mensen van 14 niet tekenen ofzo? Tss, wat een wantrouwen...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 26-12-2003, 14:43
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
Citaat:
Sherco schreef op 26-12-2003 @ 15:39:
Dat zou je ook van mijn CU2 kunnen zeggen... aangemaakt toen ik 13 was en nooit meer iets aan veranderd...
En wat dan nog? Kunnen mensen van 14 niet tekenen ofzo? Tss, wat een wantrouwen...
nee dat klopt niet, want ze heeft haar gehele datum ingevuld 5 januari 1989. En dat heeft ze op haar cu2's zo ingevuld. Vandaar dat het raar is.
En natuurlijk kan iemand van 14 wel tekenen. Dat konden we allemaal wel. Maar ik begrijp niet hoe zij er dan zoveel tijd voor kan hebben met haar school.
Ik wantrouw het gewoon, so what
Oud 26-12-2003, 14:49
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Aurora schreef op 25-12-2003 @ 22:29:
Aargh ik ben echt heel benieuwd naar al die tekeningen maar ik zie alleen een kruisje
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Oud 26-12-2003, 15:26
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Damn waar gaat dit over, natuurlijk wil ze graag complimenten, wie niet, ik post hier ook in de hoop dat ik leuke reacties krijg, geeft me weer zin om met mn volgende tekening te gaan beginnen.
En so what als ze tekeningen ript, ze heeft alleen zichzelf ermee, ik snap niet dat jullie er zo gefrustreerd om kunnen worden, alsof je niets beters te doen heb dan je druk maken om zoiets, maar post dan gwoon niet in plaats van met waarschijnlijk misplaatste opmerkingen rond te gooien.

dus.
__________________
They came...from...behind!
Oud 26-12-2003, 18:38
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
klikorat schreef op 26-12-2003 @ 17:43:
nee dat klopt niet, want ze heeft haar gehele datum ingevuld 5 januari 1989. En dat heeft ze op haar cu2's zo ingevuld. Vandaar dat het raar is.
En natuurlijk kan iemand van 14 wel tekenen. Dat konden we allemaal wel. Maar ik begrijp niet hoe zij er dan zoveel tijd voor kan hebben met haar school.
Ik wantrouw het gewoon, so what
nòu, ze heeft wel alles weggehaald... haar cu2 enzo
Oud 26-12-2003, 22:22
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
Citaat:
Captain N schreef op 26-12-2003 @ 16:26:
Damn waar gaat dit over, natuurlijk wil ze graag complimenten, wie niet, ik post hier ook in de hoop dat ik leuke reacties krijg, geeft me weer zin om met mn volgende tekening te gaan beginnen.
En so what als ze tekeningen ript, ze heeft alleen zichzelf ermee, ik snap niet dat jullie er zo gefrustreerd om kunnen worden, alsof je niets beters te doen heb dan je druk maken om zoiets, maar post dan gwoon niet in plaats van met waarschijnlijk misplaatste opmerkingen rond te gooien.

dus.
Dat ze complimenten krijgt, daar geef ik echt helemaal niets om. Ik gun het haar zelfs. En ik denk wel dat iedereen die hier post graag leuke reacties op hun werk krijgt. Daar gaat het niet om
Ik zou het alleen oneerlijk vinden als ze inderdaad tekeningen jat van anderen.
Gefrustreerd kan ik er ook niet door worden. Wel wantrouwend.
En of ze misplaatst zijn.. tja wie weet
Oud 26-12-2003, 22:43
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 26-12-2003 @ 19:38:
nòu, ze heeft wel alles weggehaald... haar cu2 enzo
Nee, ze gebruikt daar alleen niet de naam Megan.

Maargoed ik ben het met Klikirat eens.
Ik lees wel vaak alle topics, en meestal als ik weer eens een tekening van jou zie dan denk ik er ook wel over om eronderte gaan zetten' oh wat mooi...' maarja dan zie ik al die reacties en dan denk ik achja laat ook maar.. Er is opzich ook niks mis mee als je een beetje naar complimenten vist, maar als ze niet van jou zijn vind ik het toch een beetje dom. Maargoed als ze wel van jou zijn dan heb je toch zeker een talent, dan zou ik er maar trots op zijn
En wanneer komt de volgende stap?Oja en ik weet niet wat er mis is maar ik zie dus alleen maar een stom kruisje...

Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 22:46.
Oud 27-12-2003, 00:59
Verwijderd
Leuke tekeningen allee, maar te veel en te vaak achter mekaar. Als nou iedereen weer leuk lief en aardig doet... dan word dit topic niet zo verziekt.
Oud 28-12-2003, 21:06
Verwijderd
Tsjonge, in dit topic kun je wel weer zien dat het sommige mensen lichtelijk ontgaat waar dit hele forum voor bedoeld is...
Oud 01-01-2004, 14:46
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-12-2003 @ 14:39:
lekker op jezelf geilen
mee eens!
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Oud 01-01-2004, 14:49
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 27-12-2003 @ 01:59:
Leuke tekeningen allee, maar te veel en te vaak achter mekaar. Als nou iedereen weer leuk lief en aardig doet... dan word dit topic niet zo verziekt.
maar wat is lief en aardig ? vraag ik mij dan af, dit forum is er naar mijn mening voor bedoeld om kritieken uit te lokken, dit kan positief en negatief zijn.
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Oud 01-01-2004, 14:53
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
MegaN schreef op 17-12-2003 @ 21:05:
MegaN maakt een losse schets, thema's waarmee ze gaat werken:
- Perspectief
- Lichaamshoudingen
Materialen:
Potlood (H3 (schetsen) B1 & B5 (Inkleuren).

Dit is dus stap 1, een schetsw van 15 min, om even een ID te krijgen van wat ik wil maken. Volgende stappen zijn:
- Kleurpotloodschets
- Krijt (Oliepastel)
- Olieverf

En die ga ik allemaal nog posten, al denk ik niet dat ik nog heel lang kan werken want k'ben de hel;e kerstvakantie weg. Maar owkay, commentaar?

[afbeelding]
Goh, wat een leuke topic!!

Hoe maakt Mick een tekening:
Pak papier en zet er een streep op met potlood


niet liev Micksol!
Oud 02-01-2004, 13:16
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
klikorat schreef op 24-12-2003 @ 22:04:
Ik kon me niet inhouden om je op cu2 op te zoeken. En volgens je site ben je pas 14. Terwijl je eerder op het forum al zei dat je bijna 16 wordt. En volgens je cu2 ben je gewoon een blij kindje die nog met barbies speelt.
Ook snap ik niet hoe jij in godsnaam zo snel en veel kan tekenen. Welke puber heeft nou zoveel tijd?

En dan ook nog eerst die tekening, waarvan de onderkant subtiel eraf was gesneden. Net alsof daar de naam van een andere tekenaar stond. En de manier waarop je van de aandacht geniet.

Zoals ik al zei.. ik wantrouw het gewoon. Misschien onnodig, maar ja.
Blaim me.. t komt toch ook vaag over.
Eens.
en t valt me ook op dat je onder tekeningen verschillende handtekeningen gebruikt, zoals bij deze http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=707379
Oud 02-01-2004, 20:59
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
hoe maakt megan een tekening.
1. Ze gaat naar de elfwood site
2. ze slaat een mooi plaatje op
3. opent het in photoshop (of wat dan ook)
4. ze zet haar naar eronder (en snijdt soms de onderkant eraf
5. tadaa een tekening

Sorry ik kon het niet laten
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Oud 02-01-2004, 21:01
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 02-01-2004 @ 21:59:
hoe maakt megan een tekening.
1. Ze gaat naar de elfwood site
2. ze slaat een mooi plaatje op
3. opent het in photoshop (of wat dan ook)
4. ze zet haar naar eronder (en snijdt soms de onderkant eraf
5. tadaa een tekening

Sorry ik kon het niet laten
He shit je was me voor
Nouja ik had me toch voorgenomen erover op te houden
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 02-01-2004, 21:02
Slurmass
Avatar van Slurmass
Slurmass is offline
Niet doen!! Wordt net leuk
Oud 02-01-2004, 21:32
appelsientje
appelsientje is offline
Ik dacht al, ik zie alleen een kruisje
Oud 02-01-2004, 22:00
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Cool, tekenles van een dief
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.