Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2005, 20:33
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Ik wil graag toegelaten worden tot de opleiding Multi Media vormgeving. Daar werken ze met Adobe programma's om designs te maken. Ik heb een testversie van internet geplukt en ben zelf wat uit gaan vogelen. Ik had er van tevoren nog nooit mee gewerkt.

De opdracht was om een logo te ontwerpen. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Let me know! Is dit voldoende om mee aan te komen zetten? of moet ik verder met proberen of er maar helemaal een eind aan breien

xx Snow


__________________
BE the *miracle* !

Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 20:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2005, 20:37
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik weet niks van Adobe en zo, maar ik vind het niet echt iets.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:39
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-03-2005 @ 21:37 :
Ik weet niks van Adobe en zo, maar ik vind het niet echt iets.
waarom niet? ben ik wel benieuwd naar
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:40
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Snow White schreef op 24-03-2005 @ 21:39 :
waarom niet? ben ik wel benieuwd naar
omdat je die pijltjes met een standaard style hebt opgemaakt oa.
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:40
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
voor iemand die nog helemaal noooooooooooit iets met dit soort programma's heeft gespeeld vind ik het een goed begin
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:43
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Het lettertype van VIP past niet bij de rest van het plaatje. Dat smalle oranje randje kan het ook zijn. Er is iig iets met die letters.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:51
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-03-2005 @ 21:43 :
Het lettertype van VIP past niet bij de rest van het plaatje. Dat smalle oranje randje kan het ook zijn. Er is iig iets met die letters.
Wat zou jij ermee doen?
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:51
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 24-03-2005 @ 21:40 :
voor iemand die nog helemaal noooooooooooit iets met dit soort programma's heeft gespeeld vind ik het een goed begin
thanks!
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:54
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Snow White schreef op 24-03-2005 @ 21:51 :
Wat zou jij ermee doen?
Ik weet het niet. Ik denk dat ik ze minder strak zou maken, meer schetserig zoals de pijlen en het rondje/ovaaltje/spiraaltje
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:58
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-03-2005 @ 21:54 :
Ik weet het niet. Ik denk dat ik ze minder strak zou maken, meer schetserig zoals de pijlen en het rondje/ovaaltje/spiraaltje
bedankt voor de tip
ik zal 's kijken of dat lukken gaat. en of ik dat zelf ook mooier vind.

in ieder geval bedankt voor je reactie

xx Snowy
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 21:05
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 24-03-2005 @ 21:40 :
voor iemand die nog helemaal noooooooooooit iets met dit soort programma's heeft gespeeld vind ik het een goed begin
Maar voor toelatingswerk denk ik niet (al weet ik niet wat voor eisen ze stellen?).

Ik zou in ieder geval voor een meer samenhangende afbeelding gaan, qua beeldelementen, kleur, etc. In veel gevallen zijn logo's ook strak, ipv uitlopende gradients, glows en schaduwen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 21:10
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 24-03-2005 @ 22:05 :
Maar voor toelatingswerk denk ik niet (al weet ik niet wat voor eisen ze stellen?).

Ik zou in ieder geval voor een meer samenhangende afbeelding gaan, qua beeldelementen, kleur, etc. In veel gevallen zijn logo's ook strak, ipv uitlopende gradients, glows en schaduwen.
Misschien zou ik de schaduwen bij VIP wat minder kunnen maken. Die zijn wel nadrukkelijk aanwezig en niet strak genoeg. Dus daar heb je gelijk in. De pijlen en het rondje vind ik wel vrij 'strak' maar ja das mijn mening natuurlijk
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 21:29
Verwijderd
als logo is het zeer ongeschikt, om echt te gebruiken en qua functionaliteit. Die 3 schaduwen onder VIP is echt te veel. Eigenlijk moeten alle schaduwen weg. En ook dat krijtstreepeffect is onbruikbaar.
Als geheel ook een rommeltje, mede door al die rare effectjes die je erin gooit. Gebruik gewoon illustrator.

Dit is meer een beeld of iets van een intro voor een site, maar als logo niet geschikt en lelijk, te druk.

de opdracht was om een logo te ontwerpen, kreeg je geen onderwerp? Ik maak hier niet op uit wat dit precies voor bedrijf oid is.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 21:32
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Danique schreef op 24-03-2005 @ 22:29 :
de opdracht was om een logo te ontwerpen, kreeg je geen onderwerp? Ik maak hier niet op uit wat dit precies voor bedrijf oid is.
Een rotonde voor BN'ers die de weg kwijt zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 21:58
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
en check de kleuren t past niet bij elkaar...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 22:18
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
ik vind het geen logo
en ik vind het ook niet mooi
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 22:54
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
dit heb ik vanochtend op vrijwillige basis gedaan

Dit kan je dus met photoshop, welk prog heb jij gebruikt?
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 23:04
neardo
neardo is offline
Ik zou de letters oranje met blauw maken ofso... Dat groen komt iig echt uit het niets zetten.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-03-2005, 23:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Danique schreef op 24-03-2005 @ 22:29 :
als logo is het zeer ongeschikt, om echt te gebruiken en qua functionaliteit. Die 3 schaduwen onder VIP is echt te veel. Eigenlijk moeten alle schaduwen weg. En ook dat krijtstreepeffect is onbruikbaar.
Als geheel ook een rommeltje, mede door al die rare effectjes die je erin gooit. Gebruik gewoon illustrator.
En bij mij in de klas zijn er nog steeds mensen die voor logo's Photoshop gebruiken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 09:05
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Ik weet ook niets van die programma's enzo maar 'kvind de kleuren niet echt iets, en in het geheel ook niet zo vrees ik. Vooral die VIP stoort me enorm Maarja als je gewoon zo blijft proberen en oefenen dan denkik wel dat je er komt hoor. Gwn eens alles proberen en testen enzo... denkik...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 09:11
Verwijderd
Je kunt nog steeds logo's op papier maken. Hier moet je -sorry dat ik het zeg- echt niet mee afkomen, het lijkt op iets samengesteld met print artist.
Begin eerst eens schetsmatig op papier, focus je niet op een stijl of één idee, speel met de letters, met het idee dat erachter zit (heb je info waar je een logo voor moet ontwerpen?) enz enz. UIteindelijk heb je een hoop schetsen en of je kijkt zelf objectief, of je laat er iemand naar kijken waar je de beste uitplukt en dan ga je daar opnieuw alle kanten mee uit. Je blijft dan wel bij je idee en stijl zegmaar, maar je probeert wel dingen weg te laten of het anders weer te geven.

Logo's doe je liefst ook in bij elkaar passende kleuren, niet te veel geschreeuw bij elkaar, daarbij moet je er rekening mee houden dat veel huisstijlen uit gaan van het logo en dat deze als het een zakelijk bedrijf is, iets moeten uitstralen, als het voor een jongerencentrum is, 'hip' moet zijn enz enz.

Mijn concrete tip bij logo's is dus éérst op papier, erna kun je het eventueel inscannen en bewerken in illustrator of photoshop. EN vermijd vooral de makkelijke keuzes, als je niet met filters kunt werken of masks of weet ik het, laat je niet verleiden tot standaard dingetjes, want die maken het ontwerp goedkoop. Blijf dan liever in een simpel strak, zwart-wit design.

(mocht iemand zich afvragen waar ik het vandaan haal, in het 1e jaar Grafische en digitale vormgeving heb ik vrij veel logo's moeten ontwerpen...)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:23
brinta
brinta is offline
Snow White, ik ben nieuwsgierig waarom je de opleiding Multi Media wil gaan doen als je nog niet zoveel ervaring hebt met deze programma's? Wat lijkt je leuk aan Multi Media?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 14:29
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
ik vind niet zo mooi

de kleuren passen (naar mijn smaak) niet bijelkaar en het lijkt meer op vier verschillende dingentjes..en niet een geheel
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 14:57
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Bedankt voor alle reacties. Al zijn velen niet echt positief. Ik heb er wel wat aan. Ik heb nu een nieuwe versie gemaakt. En zal hem straks op de site zetten. Ik heb de V.I.P letters oranje gemaakt en er bijna geen schaduwen ingezet.

Het programma wat ik heb gebruikt is Illustrator CS.

Wat me zo aanspreekt in multimedia is vrijwel alles. Werken met de computer (en daarin valt een heleboel te leren. vrijwel iedereen start toch vanuit het niets? de meesten komen net van de middelbare school. Er zullen vast wel mensen zijn die veel ervaring hebben met dit soort programma's maar lang niet iedereen) Ik ben altijd bezig met design, ontwerp en hoe reclame/animatie/informatieverwerking op een leuke en originele manier te brengen.

Het klopt dat de groene kleuren van VIP niet mooi zijn. Ik zal gauw de nieuwe versie plaatsen. Wie weet zijn er dan wat meer mensen die het enigzins aanspreekt.

Het logo:
Het moest vooral modern en hip zijn, voor een nieuw bedrijf met jonge mensen in dienst.
Het rondje staat voor dynamiek, beweging, het creatieve proces. De opdracht is voor de Eindhovense school. Het moet een logo zijn voor je eigen reclame bureau. V.I.P staat of course voor Very Important Person. Deze hebben altijd voorrang, zijn belangrijk, hebben inbreng en zijn populair. Vandaar de naam. Kan nog aan gesleuteld worden natuurlijk net als de rest
Verder staan de pijlen voor wederkerig. VIP deelt uit en ontvangt reacties. Spoort aan tot vernieuwing.
De kleuren zijn bewust gekozen omdat ik iets anders wilde dan saaie té eenvoudige zwarte standaard logo's. Maar het moest toch duidelijk blijven en dat is het volgens mij.


Groetjes,
Snow White
__________________
BE the *miracle* !

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 15:48.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 15:53
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Hier is hij dan.
Wat veranderd. Niet al te veel.
De kleuren zijn minder, omdat hij is overgezet. In 'het echt' zijn de kleuren dieper en intenser.

Maaike

__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2005, 15:57
Yurgentje
Yurgentje is offline
een logo moet tog in 1 oogopslag herkenbaar zijn.... dat is dit dus niet... en veel te druk voor een logo
__________________
Halllow
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 16:10
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Zoeken jullie dit soms dan?
Want persoonlijk vind ik dat echt veel te flauw. Dat kan iedereen. Of gaat het om 'hoe simpeler hoe beter? '
En gaat dat altijd op?


__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 16:22
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Door alleen al de schaduw weg te halen, zal die er stuk beter uitzien.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 17:02
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Snow White schreef op 25-03-2005 @ 17:10 :
Zoeken jullie dit soms dan?
Want persoonlijk vind ik dat echt veel te flauw. Dat kan iedereen. Of gaat het om 'hoe simpeler hoe beter? '
En gaat dat altijd op?


[afbeelding]
\Dit is danique:

zoals je misschien wel kunt zien zijn dit logo's van hele bekende merken en dus blijkbaar is dit wat een goed logo voor moet stellen. Simpel idd, een logo is een logo, niet meteen een heel kunstwerk. Vaak is een logo ook een versimpeling van iets veel uitgebreiders. Stel je hebt een tomatenbedrijf, in het logo zit dan iets wat mischien op een tomaat lijkt maar niet letterlijk een tomaat. Of gewoon een rode cirkel. saai misschien maar te druk is ook weer slecht.
Op zich denk je wel goed met die betekenissen achter je elementen maar je maakt het zo druk.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 19:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Het is anders nog een kunst om een goed logo te maken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 20:35
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 25-03-2005 @ 18:02 :
\Dit is danique:

zoals je misschien wel kunt zien zijn dit logo's van hele bekende merken en dus blijkbaar is dit wat een goed logo voor moet stellen. Simpel idd, een logo is een logo, niet meteen een heel kunstwerk. Vaak is een logo ook een versimpeling van iets veel uitgebreiders. Stel je hebt een tomatenbedrijf, in het logo zit dan iets wat mischien op een tomaat lijkt maar niet letterlijk een tomaat. Of gewoon een rode cirkel. saai misschien maar te druk is ook weer slecht.
Op zich denk je wel goed met die betekenissen achter je elementen maar je maakt het zo druk.
Thanks voor het commentaar
Ik heb nu een heel simpele versie gemaakt. Ik zal hem plaatsen. misschien is dat toch meer wat een logo in zou moeten houden. simpel, strak, modern.

binnenkort hier.
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 21:42
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
cenk aan het shell logo

het shell logo of het coca cola logo zijn hele goede logo's
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 21:54
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Snow White schreef op 25-03-2005 @ 17:10 :
Zoeken jullie dit soms dan?
Want persoonlijk vind ik dat echt veel te flauw. Dat kan iedereen. Of gaat het om 'hoe simpeler hoe beter? '
En gaat dat altijd op?


[afbeelding]
Je zegt het zelf al..
Hoe simpelere hoe beter..
Ik had zelf voor mijn proefiel werkstuk (bio fotosynthese) als logo boven aan de bladzijde heel cheesy 4 vierkantje in 4 kleuren met zwarte omlijning , met daarin een plant achter transparant gemaakt, en dat oogde heel rustig en had een mooi effect op de presentatie van mijn profielwerkstuk..

Je moet met een logo niet meteen iets nemen wat je zelf alleen leuk vind, je moet het bekijken van uit de ogen van andere mensen en dan kritisch kijken, komt het logisch over..

En hoe je het probleem hebt aangepakt is opzich niet verkeerd..
Maar iets strakkere logo zou denk ik beter over komen..
En met de pijltje is goed gedacht, maar je kan ook die pijltje strakker maken en kleuren nemen die rustiger ogen en dat zijn vaak iets donkere kleuren..
__________________
bla
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 22:48
Verwijderd
In je tweede post is het qua kleur al beter, maar ik zou persoonlijk minder de hoogte in werken. De tekst valt nu een beetje weg in de aanwezige pijlen. De tekst zelf mag ook wat rechter, al is dat meer een kwestie van smaak.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 22:50
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Goed begin, maar hiermee kun je (nog) niet mee aankomen.
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 22:50
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
't Is wel aardig, maar het doet erg terugdenken aan begin jaren negentig posters.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2005, 23:10
neardo
neardo is offline
Hij is er iig wel beter op geworden
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 11:27
Verwijderd
mja hoe simpel hoe beter idd
logo's moeten blijven hangen, dus flitsend en toch simpel zijn.
Verder zou ik illustrator gebruiken ipv photoshop.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 16:24
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline


wat dacht je van zoiets?

Jouw ideeën en kleuren zitten er nog in, maar hij is strak, duidelijk en een stuk herkenbaarder
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 17:15
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Jaa die van botulism is
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 17:24
Verwijderd
K wee nie..... Opzich wel apart, maar ech mooi vin k t niet.... T is voor mij (met alle respect) niet eentje die dr uit springt... 13 in n dozijn zeg maar...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 17:58
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Heb je 't nu over die van botulism of van Snow White?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 18:14
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mucky schreef op 26-03-2005 @ 18:15 :
Jaa die van botulism is
Idd, en z'n avatar trouwens ook
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 19:37
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Citaat:
botulism schreef op 26-03-2005 @ 17:24 :
[afbeelding]

wat dacht je van zoiets?

Jouw ideeën en kleuren zitten er nog in, maar hij is strak, duidelijk en een stuk herkenbaarder
Erg gaaf!
Doe jij een opleiding in multimedia of grafisch?
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 19:50
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Ik heb het deze keer anders aangepakt. Heb een andere naam bedacht. SOLID. Staat voor 'stevigheid, betrouwbaarheid' zodat mensen krijgen wat ze verdienen en verwachten van een multimedia bedrijf. Het vierkantje staat voor die standvastigheid, het rondje, net zoals de andere, voor het creatieve brein.
Hopelijk is dit strak, simplistisch en goed genoeg.

Graag uwen mening

Snow

__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 20:17
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
tjemig. het is hier al 1000 keer gezegd: kap met de schaduwen. maar je kunt t niet laten geloof ik.

het voegt echt niets toe! ik vind je 2e (solid) al beter dan de eerste maar nog steeds rommelig, gekleurde rafelrandjes.. het is niet simpel. zet eens óf een groene cirkel óf een roze cirkel in het midden van dat vierkant bijvoorbeeld en kijk hoe het er dan uitziet.

succes!

(ik heb donderdag toelating illustratie in grunn, minerva..)
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 20:21
Verwijderd
al veel beter, dan die andere dingetjes!

misschien proberen de solid kleiner te maken en onder de vingerafdruk(?) te zetten. dan is t meer een geheel.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 22:34
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Snow White schreef op 26-03-2005 @ 20:37 :
Erg gaaf!
Doe jij een opleiding in multimedia of grafisch?
nee, een lerarenopleiding

die solid van jouw is veeele malen beter, alleen inderdaad die schaduw weghalen. Logo's hebben nooit van die vage schaduwen, omdat dat nauwelijks te printen is op pennen, t-shirts, petjes, stickers etc etc. Als je dan toch die kleur bij de letters terug wilt laten komen, dan kun je bijvoorbeeld een dun lijntje in die kleur midden in het zwart doen, of beter nog; Solid helemaal in die kleur en media design in het zwart (of andersom)
Het logootje is een stuk duidelijker en beter zo, maar ik ben nog steeds niet erg te spreken over de (vloekende) kleuren. De naam solid is overigens vele malen beter dan V.I.P.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 22:42
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
botulism schreef op 26-03-2005 @ 23:34 :
nee, een lerarenopleiding

die solid van jouw is veeele malen beter, alleen inderdaad die schaduw weghalen. Logo's hebben nooit van die vage schaduwen, omdat dat nauwelijks te printen is op pennen, t-shirts, petjes, stickers etc etc. Als je dan toch die kleur bij de letters terug wilt laten komen, dan kun je bijvoorbeeld een dun lijntje in die kleur midden in het zwart doen, of beter nog; Solid helemaal in die kleur en media design in het zwart (of andersom)
Het logootje is een stuk duidelijker en beter zo, maar ik ben nog steeds niet erg te spreken over de (vloekende) kleuren. De naam solid is overigens vele malen beter dan V.I.P.
jup en bovendien moet solid solid zijn en door die vage drop shadow word t allemaal weer beetje zweverig
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 11:53
Tricks'
Avatar van Tricks'
Tricks' is offline
Ik zou als ik jou was even naar een (goede) plaatselijke boekhandel gaan, en wat grafische vormgeving-boekjes doorbladeren.

Je hebt erg handige boeken, waarvan ik er toevallig sinds 2 dagen een heb; Los Logos (en Dos Logos), met alleen maar logo-ontwerpen, gesorteerd per onderwerp.

__________________
[myspace: mrsokmusic]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.