Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2005, 10:35
deshi16
Avatar van deshi16
deshi16 is offline
Jeuj, ik ga grafisch vormgeven op het GLU dus

Zijn er hier nog meer mensen die dit gaan doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2005, 10:43
Verwijderd
contact gezocht maybe?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 10:59
deshi16
Avatar van deshi16
deshi16 is offline
Nja, k wil gewoon een beetje weten wat voor mensen er nog meer heen gaan en waarom enzo of wat ze ervan verwachten
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 11:51
Verwijderd
dan moet je dat natuurlijk ook in je beginpost zetten
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 11:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb het 2 jaar gedaan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:27
obmod
obmod is offline
Glu is een zooitje ongeregeld ik zit er zelf ook op maar ik moet steeds achter de school aanlopen met dingen... ik doe multimedia, grafisch is een ander deel dus ik weet niet of je daar hetzelfde probleem zou hebben

have fun
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:29
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Ik heb het niet zo op die popi-jopi's met hun Grafische Lycea, 9 van de 10 keer is de begeleiding ruk en het niveau om te janken zo laag. Op mijn MMV opleiding was het niet veel beter.

Mijn advies: Zoek een HBO-opleiding.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:35
R
Avatar van R
R is offline
ik zit in amsterdam
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 09-06-2005 @ 13:29 :
Ik heb het niet zo op die popi-jopi's met hun Grafische Lycea, 9 van de 10 keer is de begeleiding ruk en het niveau om te janken zo laag. Op mijn MMV opleiding was het niet veel beter.

Mijn advies: Zoek een HBO-opleiding.
Ik hoef nog maar één jaar en dan ga ik ook naar een hbo. Opzich vind ik de opleiding wel leuk, maar ik kan me soms vreselijk ergeren aan m'n medestudenten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 13:31
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
obmod schreef op 09-06-2005 @ 13:27 :
Glu is een zooitje ongeregeld ik zit er zelf ook op maar ik moet steeds achter de school aanlopen met dingen... ik doe multimedia, grafisch is een ander deel dus ik weet niet of je daar hetzelfde probleem zou hebben

have fun
Het heet zelfstandigheid.

Citaat:
Ik heb het niet zo op die popi-jopi's met hun Grafische Lycea, 9 van de 10 keer is de begeleiding ruk en het niveau om te janken zo laag. Op mijn MMV opleiding was het niet veel beter.
Je wordt ook aangespoort om zelf na te denken en je eigen weg in te gaan, dat veel mensen liever hebben dat hun handje constant vastgehouden wordt is iets anders dan begeleiding die ruk is.
Ik heb multimedia vormgeven afgerond aan GLR en uiteraard ging het niet altijd even soepel, maar zoals bij elke mbo/hbo opleiding moet je jezelf aansporen en motiveren om dieper op de lessen e.d in te gaan.
__________________
They came...from...behind!

Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 14:27
Verwijderd
Mja ik zou een soortgelijke opleiding moeten hebben gevolgd aan de HA campus Turnhout, maar mijn opleiding was bagger.
Ik hoop dat de jouwe beter bevalt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 22:02
lozow51
Avatar van lozow51
lozow51 is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 09-06-2005 @ 13:29 :
Ik heb het niet zo op die popi-jopi's met hun Grafische Lycea, 9 van de 10 keer is de begeleiding ruk en het niveau om te janken zo laag. Op mijn MMV opleiding was het niet veel beter.

Mijn advies: Zoek een HBO-opleiding.

Popi-jopi's?
Ik ga nu na de 3e van het GLU en ja het is ongeregeld, teminste je moet er zelf een beetje achter aan (check captain N)...
het niveau kun je zo hoog maken als je zelf wil,het gaat tenslotte om jezelf en niet het algemene niveau.
maar popi jopi's vind ik wel iets mee vallen er loopt van alles rond dus vind het een beetje raar dat je het zo zegt...
iemand die op het grafisch lyceum zit is dus gelijk Popi jopi? hmmz appart....
__________________
www.lorenzoq.nl
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 22:48
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Captain N schreef op 09-06-2005 @ 14:31 :
Het heet zelfstandigheid.



Je wordt ook aangespoort om zelf na te denken en je eigen weg in te gaan, dat veel mensen liever hebben dat hun handje constant vastgehouden wordt is iets anders dan begeleiding die ruk is.
Ik heb multimedia vormgeven afgerond aan GLR en uiteraard ging het niet altijd even soepel, maar zoals bij elke mbo/hbo opleiding moet je jezelf aansporen en motiveren om dieper op de lessen e.d in te gaan.
Het is op zich toch wel de bedoeling dat het goed geregeld word hoor. Inderdaad MBO is echt een zooitje ongeregeld, maar het hoort voor jou geregeld te worden en dan heb ik het dus gewoon over financiele zaken en invoer van de cijfers ed.
Niet over je werk zelf dat heet inderdaad zelfstandigheid.Maar begeleiding verwacht ik wel. Daarvoor ga je naar school om te leren en om begeleid te worden in het zelfstandig werken . Begeleid in de zin van feedback krijgen en hulp als dat moet. Daar ga ik ook wel van uit, aangezien je daar elk jaar 1600 euro collegegeld voor betaald. Is een beetje goede begeleiding dan teveel gevraagd?. HBO is wel iets beter.. maar dat gekut met cijfers en financien zal wel altijd blijven

-x-
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 07:56
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
lozow51 schreef op 09-06-2005 @ 23:02 :
Popi-jopi's?
Ik ga nu na de 3e van het GLU en ja het is ongeregeld, teminste je moet er zelf een beetje achter aan (check captain N)...
het niveau kun je zo hoog maken als je zelf wil,het gaat tenslotte om jezelf en niet het algemene niveau.
maar popi jopi's vind ik wel iets mee vallen er loopt van alles rond dus vind het een beetje raar dat je het zo zegt...
iemand die op het grafisch lyceum zit is dus gelijk Popi jopi? hmmz appart....
Ti's een leuk woord he?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 07:57
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Maargoed: Ja. In veel gevallen is het soort mensen op een GL eentje van het soort: "Kijk mij, ik zit op het GL."

Of mijn moeder heeft gelijk en ik ga met de verkeerde mensen om.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 09:33
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Hmm juist niet, GL is behoorlijk down to earth ten opzichte van een kunstacedemie.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 18:49
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
ik zit ook op 't glu, volgend jaar m'n 'laatste' jaar in, net half jaar stage achter de rug, door schuld van school mag ik fijn een half jaar stage inhalen na 't 4e jaar.
ik moest 2 vakken inhalen, vonden ze teveel om mij op stage te laten, ok, moest ik het de eerste week van school inhalen (was in een paar dagen makkelijk te doen..) aight, ik naar school steeds, voor 't eerste vak hadden ze geen leraar meer, 2e vak was fotografie, moest in een doka gemaakt worden, en persee op school, ze waren de doka aan het verbouwen, was 3 maanden later pas klaar..
Ondertussen mocht ik NIET op stage ook al kon ik het niet inhalen door hun kromme regeltjes, toen hebben ze uiteindelijk maar gezegt dat ik maar een plek moest gaan zoeken (ze hadden zelf geen eens plekken meer..) aight, kon dus niks vinden midden in 't half jaar, moeten wachten tot het 2e half jaar en kon eindelijk aan de bak.
Tuurlijk, het was mijn schuld dat ik met 2 vakken achterliep, maar als ik daarvoor de kans krijg om 't in 1 week in te halen moeten ze dat ook kunnen regelen... Nee ik ben niet erg positief over die school nee, maar d'r lopen toffe figuren en leraren rond, dat compenseert 't wel i guess...

Citaat:
Het heet zelfstandigheid.
Dat heet bij ons dus echt wel zooitje ongeregeld

Nog wat leuke voorbeelden, Voor wiskunde hebben we een Duitser (gelukkig hard ontslagen), voor Duits een of andere gast die 2 jaar in Tjechië heeft gewerkt en daarom wel duits kan.. voor Engels hadden we een of andere Rus (met het welbekende russisch engels accent) voor Nederlands een surinaamse dame en to top it all voor maatschappij leer Gollum in eigen persoon, (vrouwlijk ook nog) die meer ziek is dan werkt..

Maar ok, gefeliciteerd hehe
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 21:30
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik op GLR ( Rotterdam dus ) school bevalt me erg goed, opleiding ook, stage niet. maar da tis maar eenmalig
Zit nu in 3de jaar ga me laatste jaar in dus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2005, 13:24
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Heb op t gla gezeten.

Wat een bedroefend zooitje.

Kut docenten
Een niveau wat een kind van 3 met 2 handen in zn neus aan kan.
Kut vakken
en het woord Creatief kennen ze niet.

Maar veel plezier.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:21
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
rodina schreef op 11-06-2005 @ 14:24 :
Heb op t gla gezeten.

Wat een bedroefend zooitje.

Kut docenten
Een niveau wat een kind van 3 met 2 handen in zn neus aan kan.
Kut vakken
en het woord Creatief kennen ze niet.

Maar veel plezier.
Dat is inderdaad een goede beschrijving van het gemiddelde GL.

Laten we hopen dat de TS het beter treft.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 17:49
11568
11568 is offline
Ik las dat op het Grafisch Lyceum in R'dam wiskunde en sport verplicht is. Daar ook?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 18:32
Verwijderd
Ik heb grafisch Vormgeven afgerond op het GLR.
Als je naar het HBO kan, zou ik het doen. Maar op zich heb je hier ook wel wat aan. Hoe het op het GLU is weet ik niet maar het GLR is wel relaxed. Wel een beetje een zooitje maar niet meer dan gemiddeld.
Ik weet niet precies wat ik nu wil gaan doen maar het is op zich wel fijn om al minimaal een MBO4 diploma op zak te hebben en veel ervaring (10 maanden stage, freelance werk, gewoon school en bijkomende zaken).

Veel succes en laat je hoofd niet op hol brengen door mensen die anti GL zijn. GL is een goed alternatief voor mensen die commercieel ingesteld zijn, snel een baan willen vinden en niet artsy fartsy genoeg zijn voor een academie.
Wil niet meteen zeggen dat ik commercieel ingesteld ben, helemaal niet. Maar ik moest toch wat na de mavo. HBO komt er voor mij hopelijk snel aan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 19:25
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 10-06-2005 @ 19:49 :
Nog wat leuke voorbeelden, Voor wiskunde hebben we een Duitser (gelukkig hard ontslagen), voor Duits een of andere gast die 2 jaar in Tjechië heeft gewerkt en daarom wel duits kan.. voor Engels hadden we een of andere Rus (met het welbekende russisch engels accent) voor Nederlands een surinaamse dame en to top it all voor maatschappij leer Gollum in eigen persoon, (vrouwlijk ook nog) die meer ziek is dan werkt..

Maar ok, gefeliciteerd hehe
Behalve die maatschappij leer vrouw ken ik de rest niet. Wat ik overgens wel jammer vind is dat er nu drie aparte afdelingen zijn. Het heeft vast wel voordelen, maar voor sommige vakken zijn er in een afdeling te weinig mensen die daar verstand van hebben. Zo heb ik van mijn oudklasgenootjes gehoord die nu in de vierde van grafisch vormgeven zitten dat de vakken video en 3D niet doorgingen vanwege gebrek aan docenten. Die zitten nu allemaal bij de afdeling mutimedia vormgeven.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 19:41
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Citaat:
Vice schreef op 11-06-2005 @ 20:25 :
Behalve die maatschappij leer vrouw ken ik de rest niet. Wat ik overgens wel jammer vind is dat er nu drie aparte afdelingen zijn. Het heeft vast wel voordelen, maar voor sommige vakken zijn er in een afdeling te weinig mensen die daar verstand van hebben. Zo heb ik van mijn oudklasgenootjes gehoord die nu in de vierde van grafisch vormgeven zitten dat de vakken video en 3D niet doorgingen vanwege gebrek aan docenten. Die zitten nu allemaal bij de afdeling mutimedia vormgeven.
Mja deze gaven mij les vorig jaar en 't jaar ervoor, nu ben ik een jaar niet op school geweest, misschien zijn ze weg, ik weet niet welk jaar en welke opleiding je volgt? ze gaven les aan de grafisch vormgevers.. (die duitsleraar zit er nog steeds geloof ik, Sparreboom luid zijn naam..)

Is trouwens mooi genaait wat je daar zegt, ik ga zelf volgend jaar naar de 4e en kijk al vanaf 't eerste jaar uit naar 3d..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 20:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 11-06-2005 @ 20:41 :
Mja deze gaven mij les vorig jaar en 't jaar ervoor, nu ben ik een jaar niet op school geweest, misschien zijn ze weg, ik weet niet welk jaar en welke opleiding je volgt? ze gaven les aan de grafisch vormgevers.. (die duitsleraar zit er nog steeds geloof ik, Sparreboom luid zijn naam..)

Is trouwens mooi genaait wat je daar zegt, ik ga zelf volgend jaar naar de 4e en kijk al vanaf 't eerste jaar uit naar 3d..
Je zou eens moeten navragen hoe dat dan precies zit, want ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar die vakken laten vallen.

En Sparreboom ken ik overgens wel. Die had ik vorig jaar voor recht en dit jaar voor Engels.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 11-06-2005 @ 14:24 :
Heb op t gla gezeten.

Wat een bedroefend zooitje.

Kut docenten
Een niveau wat een kind van 3 met 2 handen in zn neus aan kan.
Kut vakken
en het woord Creatief kennen ze niet.

Maar veel plezier.
whahhaahhahaha
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 11:31
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ok conclusie, als je op een GL wil pak dan het GLR
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 11:54
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
GLR schijnt idd wel het beste te zin van de GL's
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:06
Verwijderd
Ze verwachten in Am*dam gewoon dat je inzet extreem hoog is.... en dat is wel logisch. Beetje je handje vasthouden? niet mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:46
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Ik heb er 3 jaar op gezeten.

Vond het helemaal niks.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:09
ShitVisjes
Avatar van ShitVisjes
ShitVisjes is offline
Ik heb nog nooit gehoord dat n GL leuk is... Of je word er compleet afgevlakt of het is er ongeregeld.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 08:30
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
GLA,GLU,......GLO?

ik op GLR, geen grafisch maar multi-media by the way. althans volgend jaar, nu nog ff de 1e afmaken.
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 18:00
Woudschim
Avatar van Woudschim
Woudschim is offline
GLR , topschool
__________________
Voorbij den Duischteren Wouden
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 18:47
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
gave school, weinig artistiek
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 18:48
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Wickey schreef op 20-06-2005 @ 09:30 :
GLA,GLU,......GLO?

ik op GLR, geen grafisch maar multi-media by the way. althans volgend jaar, nu nog ff de 1e afmaken.
heb ik nou ookal bij jou in de klas gezeten?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 21:50
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
Could be...
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2005, 22:15
Woudschim
Avatar van Woudschim
Woudschim is offline
Citaat:
schimmel schreef op 21-06-2005 @ 19:48 :
heb ik nou ookal bij jou in de klas gezeten?

en misschien niet alleen bij haar....
__________________
Voorbij den Duischteren Wouden
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 22:16
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
Citaat:
Woudschim schreef op 21-06-2005 @ 23:15 :
en misschien niet alleen bij haar....

[EVILMODE] whahahahahaaa!!!! [/EVILMODE]
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:08
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Woudschim schreef op 21-06-2005 @ 23:15 :
en misschien niet alleen bij haar....
jamaar jou had ik al gequote ergens anders
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:16
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
Nou doe een gok!
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:48
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
eef en patrick
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:10
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 18:56
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 10-06-2005 @ 19:49 :
i
Dat heet bij ons dus echt wel zooitje ongeregeld

Nog wat leuke voorbeelden, Voor wiskunde hebben we een Duitser (gelukkig hard ontslagen), voor Duits een of andere gast die 2 jaar in Tjechië heeft gewerkt en daarom wel duits kan.. voor Engels hadden we een of andere Rus (met het welbekende russisch engels accent) voor Nederlands een surinaamse dame en to top it all voor maatschappij leer Gollum in eigen persoon, (vrouwlijk ook nog) die meer ziek is dan werkt..

Maar ok, gefeliciteerd hehe

Ja kwaliteit in lesgeven moet je niet verwachten , heb 1 jaar mbo gedaan omdat ik niet was toegelaten. maar wiskunde kregen we van een turk die het zelf niet eens snapte en echt niks normaal kon uitspreken.. Docente engels , naja als die engels mag geven kunnen ze net zo goed mij er neer zetten. ( I am very bad in english) Nederlands kregen we ook van haar. Olee Kon ze ook niet.. en ze geeft nu blijkbaar ook duits.... arme ex-klasgenootjes. Degene die natuurkunde geeft wist het ook niet helemaal en de computers zijn daar eigenlijk altijd stuk....

Gelukkig ben ik er vanaf
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 19:57
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik zit op het GLU (2e MMV aankomend schooljaar)

Mijn bevindingen:

+ goede sfeer
+ veel zelfstandigheid (schools sfeertje blijft wel helaas)

- Laat met cijfers
- Leraren staan niet altijd voor je open
- Baggerprojecten
- Middelmatige opleiding (je leert gewoon té standaard dingen)

Tja, ik heb toendertijd toen ik aankomend schooljaar naar het GLU zou gaan ook een hele discussie gehad met mensen hier. (jaar geleden dus) En ook ik was zeer hoopvol. De een vond het GLU/GLR helemaal ok, en de ander was er niet erg door gecharmeerd.

Na een jaar de sfeer van de school, de problemen en de stress te hebben meegemaakt kan ik wel zeggen hoe het er dus daar aan toe gaat. Als eerste kan ik je vertellen dat MBO gewoon niets voorstelt. Al ben ik altijd heel lang en veel bezig met projecten, inhoudelijk stellen de opdrachten van school niet veel voor. Je hebt dus wel veel projecten, en sommige zijn wel leuk, maar het merendeel is gewoon oersaai (vind ik als MMV'er wel, kan bij GV anders zijn)

Het is altijd zo'n gezeur met cijfers. Ze zijn altijd te laat of verkeerd ingevuld. (dat zal voor jou niet anders zijn) En als gevolg kan je weer gaan mailen naar docenten, die natuurlijk vaak niet reageren. Dan mag je naar de docentenkamer, en dan heb je natuurlijk weer gezeur dat die docent er weer niets is. Kan je je mentor gaan informeren over verkeerde cijfers, en die wijst je weer van het kastje naar de muur...

Wat betreft de opleiding zelf. Je leert gewoon te weinig. Ik had ontzettend veel hoop dat we echt goed zouden leren 3d'en. Ik vertel je: de kennis van het 1e jaar zou je ongeveer zelf in 3 uurtjes kunnen leren uit een boek. Hoewel de opleiding het meer moet hebben van de organisatorische en sociale vaardigheden die men moet beheersen wanneer werkzaam in de grafische branche, is het mijn inziens toch een vereiste om leerlingen de nodige praktische kennis mee te geven. Ik vind dus dat ik niet genoeg heb geleerd dit jaar.

Maar software leren kennen is eigenlijk ook een zaak die je thuis moet doen, voor jezelf. School begeleid je alleen maar, voor zover ik het begeleiden kan noemen, want het is al vaak genoeg voorgekomen dat docenten met een mond vol tanden stonden bij een simpele vraag. Ik heb nu vakantie en ben dus bezig met de dingen die ik op school had willen leren, het moet maar, je hebt toch een bepaalde ambitie. Ik wil over een aantal jaar graag werkzaam zijn in de 3d-animatie/modeling/ en hoewel het GLU met koeienletters in hun informatieboekje zet dat dit onderdeel breed wordt uitgemeten in de opleiding heb ik daar tot nu toe bitterweinig van gezien. Maarjah, MBO: het blijft laag, stel je verwachtingen niet te hoog in. Maar...als je creatief bent en zin hebt om thuis aan je portfolio te werken tussen je schoolprojecten door dan kom je er echt wel. Uiteindelijk kan je door naar HBO, of je kunt gaan werken. En het leerproces is natuurlijk niet klaar als je van school af komt, je zult altijd beter worden.

Ik heb ook een vriend die op deze school zit (3e jaar) en die is ook niet altijd even tevreden. School zorgt slecht voor de stageplekken, en over de cijfers en het algemene ondersteunende gebeuren is hij net als ik, niet écht tevreden. Voor de rest, de leraren zijn wel aardig, ik zou echt niet weten wat ik voor andere MBO4 opleiding had moeten kiezen, voor mij is dit nog steeds het enige wat ik leuk vind én wat mogelijk is met mijn vmbo diplomaatje. Veel vrijheid en vooral: genoeg tijd om zelf thuis te leren doet het 'm.

Ik ben dus zowel negatief als positief, al is de balans soms ver te zoeken.

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 20:04.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:08
Ostard
Ostard is offline
En ik dacht GLA zooitje ongeregeld was, maar het valt dus mee blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:10
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik weet niet hoe het er op het GLA aan toe gaat. Ik klaag misschien wel iets te veel, zou kunnen.

Uiteindelijk komt het wel goed met die cijfers.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:12
Verwijderd
Dude... je moet er zelf wat van maken. Zoals Danique (schrijf je het zo?) al schreef: je moet aan je portfolio werken voor jezelf.

Hier is mijn visie:

Fuck de leraren... je zit er voor jezelf. Er zijn boeken: lees ze! Bezoek musea.... kijk om je heen. Test nieuwe technieken. Try some more!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 15:01
deshi16
Avatar van deshi16
deshi16 is offline
jeuj... ik zit nou sinds augustus op het GLU


het is inderdaad bagger....

alle negatieve dingen die hierboven staan geschreven kloppen helemaal



na morgen kom ik niet meer op die school
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 15:30
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
waarom moet je in hemelsnaam ZO'N OUD TOPIC uppen,,

Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 16:00
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
deshi16 schreef op 21-11-2005 @ 16:01 :
jeuj... ik zit nou sinds augustus op het GLU


na morgen kom ik niet meer op die school
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Probeer er zelf het beste van te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.