Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2006, 19:03
B1GG13
B1GG13 is offline
Hallo..

ik ben net klaar met me opleiding MBO-Detailhandel.. en wil volgend schooljaar een vervolgopleiding gaan doen..!


ik zit te twijfelen.. tussen me aanverwante vervolgopleiding Small Business & Retail Management aan de Hogeschool Rotterdam en de opleiding HBO-Recht bij INHOLLAND..! ( ik vind recht namelijk heel erg interessant )


1 - wat kan ik beter doen iets wat ik leuk/interessant vind..of..voor zekerheid gaan en me aanverwante vervolgopleiding gaan doen ?

2- en welke school raden jullie mij aan en waarom??.. ( graag beargumenteren!! )
Advertentie
Oud 18-05-2006, 19:14
Verwijderd
Is Management, Economie en Recht niets? (Ik heb geen flauw idee of dat op die andere twee opleidingen lijkt, dus misschien zeg ik wel iets heel doms, maar goed.)

Het is fijn als je iets met je opleiding kunt, maar het is ook fijn als je het leuk en interessant vindt. Zelf zou ik eerder gaan voor iets wat ik leuk/interessant vindt, dan voor zekerheid...ik vraag me btw af waarom een aanverwante opleiding meer zekerheid zou bieden?

Ik ben geen fan van Inholland (slechte verhalen over gehoord uit mijn directe omgeving), ik zou dus voor de Hogeschool Rotterdam kiezen (daar zit ik zelf op en ik ben er best tevreden over).
Oud 18-05-2006, 20:24
B1GG13
B1GG13 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-05-2006 @ 20:14 :
Is Management, Economie en Recht niets? (Ik heb geen flauw idee of dat op die andere twee opleidingen lijkt, dus misschien zeg ik wel iets heel doms, maar goed.)

Het is fijn als je iets met je opleiding kunt, maar het is ook fijn als je het leuk en interessant vindt. Zelf zou ik eerder gaan voor iets wat ik leuk/interessant vindt, dan voor zekerheid...ik vraag me btw af waarom een aanverwante opleiding meer zekerheid zou bieden?

Ik ben geen fan van Inholland (slechte verhalen over gehoord uit mijn directe omgeving), ik zou dus voor de Hogeschool Rotterdam kiezen (daar zit ik zelf op en ik ben er best tevreden over).
Dankje wel Leonoor voor het snel reageren.. maar nou heb je me nog meer aan het twijfelen gezet
Oud 20-05-2006, 10:28
Verwijderd
Er zwerft hier wel ergens een topic over de kwaliteit van INHOLLAND rond. Ik denk dat dat je een flink stuk op weg helpt om je keuze te bepalen.
Oud 20-05-2006, 10:41
B1GG13
B1GG13 is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-05-2006 @ 11:28 :
Er zwerft hier wel ergens een topic over de kwaliteit van INHOLLAND rond. Ik denk dat dat je een flink stuk op weg helpt om je keuze te bepalen.

oke nare man..ThnQ..ik ga zoeken !
Oud 24-05-2006, 18:16
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Ik zit zelf op de hogeschool rotterdam en ik vind het organisatorisch een rommeltje. (maar dat verschilt wel per cluster en schijnt over het algemeen bij veel hbo's voor te komen..)
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 24-05-2006, 18:38
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Wat je ook doet, ga niet naar INHOLLAND
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 24-05-2006, 19:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit ook op de Hogeschool (locatie academieplein). Ik ben er erg over te spreken. Mijn aanmelding verliep vlot (terwijl ik me eind augustus pas inschreef), tentamens zijn snel nagekeken (vaak binnen een week maar dit verschilt erg per cluster), personeel vriendelijk en behulpzaam en ook vind ik mijn studie inhoudelijk wel okee. Na alle horrorverhalen over HBO's was ik erg blij dat dat hier dus reuze mee valt. Een nadeel vind ik dat sommige studies erg kleinschalig zijn (wat soms ook fijn is) maar je ziet dus echt hele dagen alleen mar dezelfde mensen. Wel fijn daaraan is dat je echt een persoon bent en geen nummer.

Ik zou dus voor de Hogeschool Rotterdam gaan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-05-2006, 07:46
Verwijderd
De tijd die het duurt voordat tentamens nagekeken zijn verschilt zeker erg per cluster. (Bij ons duurt het nl minstens 15 werkdagen (wat dus minstens drie weken is, maar vaak door vakanties ed wel vier of vijf wordt).) Een rommeltje verschilt idd ook per cluster, bij ons is het over het algemeen wel redelijk georganiseerd en op de pabo (waar ik ook twee jaar gezeten heb) is het gewoon goed georganiseerd. Van mensen die op andere scholen zitten/hebben gezeten heb ik idd horrorverhalen gehoord, ik heb daar op de HR niet echt ervaring mee (en dat terwijl ik er nu toch al bijna zes jaar rond loop).
Oud 11-01-2007, 16:37
FR33M4N
FR33M4N is offline
Wat je ook doet ga niet naar INHolland..!!!!!

het is 1 grote puinhoop daaro..!

-onprofessionele leraren..
-studentenadministratie is 1 grote rotzooi..
-afspraken worden niet nagekomen..
-lessen gaan 9 van de 10 keer niet door..
-lokalen worden overboekt..
-je moet 3 maanden op je cijfer wachten..
-ga je naar de tentamen inzage.. hebben ze de opgaveformulieren niet bij.. zodat je niet kan kijken.. wat je nou wel of niet goed had..
-de grootste mensen.. zoals de Decaan en de opleidingsmanagers liegen keihard..

DUS MENSEN GA ALSJEBLIEFT NIET NAAR INHolland!!!!

je verspeelt er 1 hele jaar mee!!

FR33M4N
Oud 11-01-2007, 20:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het topic is nogal gedateerd, maar je boodschap is duidelijk.
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studies en ervaringsdeskundigen
Tink*
19 10-04-2016 17:24
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
Verwijderd
17 30-05-2008 10:52
Studeren HBO Informatica
decc
2 01-02-2008 15:54
Algemene schoolzaken Keuzenvakken
Verwijderd
8 03-01-2006 23:38
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
autodropje
140 05-10-2005 10:52
Algemene schoolzaken Inholland Rotterdam: Vragenlijst.
anjali
10 05-09-2004 22:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.