Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2010, 12:47
Verwijderd
Deelnemers:

Paranoide*knikje* *hoed aantikt*
SiemdeCyper
N00dles
Duckdog96
Mutant
flyaway
Rode Panda
me-nu


Citaat:
nog ff n vraagje
maakt het uit of je de inzending met de computer of met gewoon papier enzo maakt??
N00dles:
Citaat:

Van paint tot speksteen, het mag en kan allemaal!
8 deelnemers

De enige vraag is natuurlijk:

Wanneer moet dit af zijn?

datum:1 DEC. tijd:22:17

Flink lang de tijd.

Maak er wat van lieverdjes!


Over de inzendingen:

Stuur je meesterwerk naar Rode Panda via een pb'tje (pm)

Zet daar ook bij welk materiaal je ervoor hebt gebruikt!!! (of welk programma zoals fotosoep)

Laatst gewijzigd op 28-10-2010 om 11:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2010, 16:05
Verwijderd
En hoe moeten we insturen? Hier gewoon plaatsen, of naar jou sturen? Hij is al af .

Oh en mocht ik nog ideeën krijgen, mogen we meerdere inzendingen insturen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
En hoe moeten we insturen? Hier gewoon plaatsen, of naar jou sturen? Hij is al af .

Oh en mocht ik nog ideeën krijgen, mogen we meerdere inzendingen insturen?
huhu wat ben ik een kneusje..

goeie vraag, wat willen jullie?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 17:51
Verwijderd
Bwa, bij mij ruik je toch al van een afstand dat het van mij is, dus op zich maakt het me niet uit om het zelf te plaatsen. Maar dan krijg je natuurlijk geen overzichtelijke openingspost. Meerdere inzendingen vind ik ook niet erg.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 20:41
Verwijderd
Ik vind het juist ook leuk om te raden welke van wie is.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 20:48
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ben het met Sarah eens. Maar dan moet Panda het eigenlijk ook niet weten. Is er geen forumbaas die niet meedoet en de boel kan plaatsen? Dan is de stemming eerlijker denk ik, ook al hangen er virtuele geuren en kilometers omheen.

Over meerdere inzendingen: persoonlijk vind ik dat prima, mits het een soort serie vormt, een verband heeft met elkaar -buiten het thema om dan-.

Mja wat denkt de rest?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 05:30
Verwijderd
Het is wel prettig als iedereen zijn werk naar RP stuurt, zodat hij alles netjes in 1 post kan tentoonstellen (of naar een tweede persoon die als onafhankelijke organisator wil optreden, zodat RP niet weet wie wat heeft gemaakt want het is wel leuk als we moeten raden (hoewel dat misschien niet zo moeilijk zal zijn))

Ik hou het gewoon bij eentje hoor, da's al werk zat Persoonlijk ben ik meer voor 1 inzending p.p., die dan AL je ideeën weet te verbeelden, dan 5 aparte inzendingen omdat je teveel wil. Kill your darlings en kies je beste idee, zou ik zeggen. Maar goed, ik ben er ook niet fel op tegen.

Laatst gewijzigd op 28-10-2010 om 05:35.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 06:37
Verwijderd
Citaat:
Ben het met Sarah eens. Maar dan moet Panda het eigenlijk ook niet weten. Is er geen forumbaas die niet meedoet en de boel kan plaatsen? Dan is de stemming eerlijker denk ik, ook al hangen er virtuele geuren en kilometers omheen.

Over meerdere inzendingen: persoonlijk vind ik dat prima, mits het een soort serie vormt, een verband heeft met elkaar -buiten het thema om dan-.

Mja wat denkt de rest?
Ik wil ook wel alles plaatsen, als dat kan dan. Ik had ook wel mee willen doen maar dat kan niet. Dus als ik op andere manier mee kan helpen dan zou ik dat graag willen doen!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 11:15
Verwijderd
Ik vind het niet jammer om te zien wie wat heeft gemaakt.

Ik zal de begin post even editten.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Over meerdere inzendingen: persoonlijk vind ik dat prima, mits het een soort serie vormt, een verband heeft met elkaar -buiten het thema om dan-.

Mja wat denkt de rest?
Ik had vannacht een idee voor een reeks Maar ik weet niet of het lukt. Maar met 1 inzending ben ik ook tevreden, kan altijd kiezen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 21:11
Verwijderd
Zijn er mensen al begonnen of heeft men al leuke ideeën? Om de motivatie er een beetje in te houden, wil ik wel een beetje updates horen

Ik heb wel een leuk idee, denk ik. Eens kijken of ik dat kan vertalen in een leuk werkje...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 22:30
Verwijderd
Ik heb ook een aantal ideeën, maar ik vind het lastig om te kiezen. En de leukste bestaat al, maar dat vind ik oneerlijk want ik had 'm al bedacht voordat ik wist dat het al gedaan was. Dus misschien doe ik hem alsnog.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 07:48
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Afgelopen weekend heb ik foto's gemaakt ter ondersteuning en in eerste instantie wilde ik een reusachtig fotoproject opzetten waarna ik dat allemaal weer zou omzetten in andere media, maar dat is onbegonnen werk. Ik moet maar net zolang in de foto's peuren die ik tot nu toe heb gemaakt totdat ik het antwoord heb gevonden. Ik neem het advies maar eens ter harte dat limitering tot creativiteit leidt.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een aantal ideeën, maar ik vind het lastig om te kiezen. En de leukste bestaat al, maar dat vind ik oneerlijk want ik had 'm al bedacht voordat ik wist dat het al gedaan was. Dus misschien doe ik hem alsnog.
gewoon doen, er zijn zoveel schilderijen met hetzelfde onderwerp, zelfde stijl etc...

OT: ik ben nog niet begonnen, heb het de laatste dagen nogal zwaar gehad maar zodra ik weer n beetje de oude ben zal ik beginnen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 23:52
Verwijderd
Hoe vatten jullie het thema Stedelijke Monsters eigenlijk op? Monsters à la Godzilla? Monsters die ontpoppen uit gebouwen zelf? Of misschien (wat conceptueler) stedelijke verschijnselen die je lelijk vindt, bijv. de inwoners zelf, of graffiti aan de muur?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 10:59
Verwijderd
Ik heb er een eigen interpretatie aan gegeven. Ik dacht meer aan de monsters die al bestaan.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Hoe vatten jullie het thema Stedelijke Monsters eigenlijk op? Monsters à la Godzilla? Monsters die ontpoppen uit gebouwen zelf? Of misschien (wat conceptueler) stedelijke verschijnselen die je lelijk vindt, bijv. de inwoners zelf, of graffiti aan de muur?
Ik zie niks in deze post Niet zo moeilijk doen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zie niks in deze post Niet zo moeilijk doen.
Ik probeer inspiratie en inzicht op te doen door een discussie te starten! En ik zie ook niks in jouw post, is ie al bijna af?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-11-2010, 20:00
Verwijderd
Ik heb een opdracht voor school waarmee ik deze kan combineren
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 22:38
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
kutkutkutikhebveelteweinigtijdkutkutkut
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 14:18
Verwijderd
En, hoe vlot het met jullie? Ik ben wel lekker bezig met iets waar ik volgens mij zeer tevreden mee ga zijn, maar ik hoop dat jullie allemaal nog niet begonnen zijn want ik moet zo weg en overmorgen heb ik nog een studiegerelateerde deadline. En dan moeten er nog allerlei gedichten en surprises gemaakt worden voor Sinterklaas. Kortom, als iedereen nog helemaal op gang moet komen en de deadline een paar dagen verzet wordt dan zou dat mij persoonlijk wel mooi uitkomen. Al kan ik hem voor 1 december ook wel afkrijgen, dénk ik, maar dan kan ik er minder tijd aan besteden dan ik zou willen en dat is jammer.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 15:45
Verwijderd
Er is net een foto van gemaakt, maar hij was dan ook al een tijd af

Van mij mag de deadline uitgesteld worden, mij maakt het niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 15:48
Verwijderd
ik moet nog beginnen
maar zodra ik tijd heb werk ik echt mee!!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 17:52
me-nu
me-nu is offline
Ohja, poeh ik moet ook maar eens snel gaan beginnen. Dit weekend geen tijd gehad, wordt nog krap om wat te maken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 18:24
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
o god, ik dacht dat het 10 dec was. Nee dan ga ik het sowieso niet redden.

Ik was te druk met kunst consumeren ipv dingen maken..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2010, 15:15
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nog niet genoeg aan gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 15:24
Verwijderd
Rode Panda (hihi, ik schreef eerst Ronde Panda ) naamzoek. Ik vind, om toch nog wat inzendingen te hebben, dat we de datum moeten verplaatsen. Straks ben ik de enige inzending .
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 18:27
Verwijderd
zullen we dan 20 december doen?
dan is de kans groot dat ik dr ook wel aan toe kom
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 19:27
Verwijderd
Ik was dit weekend begonnen, met de hoop dat ik het dan wel de 1e december afkrijg. Maar iets van twee weekjes uitstel is ook prima!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 19:59
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Stelletje waardeloze artiesten zijn we ook he
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Stelletje waardeloze artiesten zijn we ook he
Mwah, dat we het te druk hebben met ander werk, is juist een teken dat we goede artiesten zijn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 00:02
Verwijderd
Niemand!

Helemaal niemand @_@

JULLIE HEBBEN TOT EN MET DE EERSTE DAG VAN HET NIEUWE JAAR LUTSERS!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 00:03
Verwijderd
Toch hou ik erg veel van jullie hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 05:57
Verwijderd
Een maand is wel heel lang hoor, doe maar twee weekjes! Dat is net genoeg om te kunnen werken en niet zo lang dat je het zou gaan vergeten.

Ik stem voor woensdag 15 december 20:00 uur!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Niemand!

Helemaal niemand @_@

JULLIE HEBBEN TOT EN MET DE EERSTE DAG VAN HET NIEUWE JAAR LUTSERS!!!!!!!!!!!!!!
Hey, ik heb hem al lang af hoor (al voor we begonnen ), maar ik wou je in spanning houden door hem vandaag pas in te sturen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Een maand is wel heel lang hoor, doe maar twee weekjes! Dat is net genoeg om te kunnen werken en niet zo lang dat je het zou gaan vergeten.

Ik stem voor woensdag 15 december 20:00 uur!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2010, 22:33
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik vind een maand wel tof, want dan kan ik in de kerstvakantie er fijn aan werken
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 16:01
Verwijderd
Ja, ik ben het met SiemdeCyper eens.
Laten we de kerstvakantie nog meepakken, dan moeten we m voor volgend jaar meesturen(wow nu ik dit zeg klinkt t net of we n heel jaar hebben)
Ik heb zelf sowieso veel meer tijd in de kerstvakantie.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 12:35
Verwijderd
up
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:41
Verwijderd
Hmm, nieuw idee gekregen, dus ik denk dat ik mijn oude idee dump en begin aan mijn nieuwe.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:51
Verwijderd
ik gok trouwens dat iedereen nog een uitstel wil..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:06
me-nu
me-nu is offline
Ik ga morgen denk ik beginnen, dus zou dan denk ik niet nog meer uitstel nodig hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
ik gok trouwens dat iedereen nog een uitstel wil..
Ja de boom in zeg ik vind dat ik al +10 krijg vanwege het op tijd af hebben en inleveren
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 10:55
Verwijderd
Ik ga aan de slag, ik heb mijn concept op papier staan!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 15:39
Verwijderd
Ik heb ook al een idee, alleen nog ff ergens n gaatje vinden om t uit te werken
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 15:44
me-nu
me-nu is offline
Ben net begonnen maar ben wel heel erg ontevreden over het resultaat, maar heb ook geen zin meer om er iets aan te doen eigenlijk. Ik kijk wel of ik nog een keer meer zin krijg want als ik dit inlever is het wel heel triest....
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ben net begonnen maar ben wel heel erg ontevreden over het resultaat, maar heb ook geen zin meer om er iets aan te doen eigenlijk. Ik kijk wel of ik nog een keer meer zin krijg want als ik dit inlever is het wel heel triest....
Begin dan opnieuw. Of verzin iets anders. Je hebt nog ruim een week!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 12:39
me-nu
me-nu is offline
Tja, is wel het beste ja, maar heb echt geen zin meer (a)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 13:48
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Tja, is wel het beste ja, maar heb echt geen zin meer (a)
Waarom doe je dan mee?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe je dan mee?
Waarom bemoei jij je ermee?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Art Wedstrijd !!! v.2.0
Verwijderd
33 31-10-2010 18:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.