Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2002, 10:35
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Ik kies denk ik N&T (Natuur en Techniek), maar ik weet nog niet wat ik in mijn vrije deel doe. Ik vind Grieks wel leuk, maar dat schijnt erg moeilijk te worden. Is M&O leuk?
Advertentie
Oud 24-11-2002, 10:44
Verwijderd
Ik denk Economie en Maatschappij + Latijn en natuurkunde. Maar dat weet ik nog niet zeker
Oud 24-11-2002, 10:46
the tourist
the tourist is offline
Ik doe N&G met frans2 in het vrije deel.

Ik weet niet goed of M&O leuk is, maar ik heb gehoord van niet Het is een soort handelsrekenen, heel veel rekenen enzo.
Oud 24-11-2002, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Ik kies denk ik N&T (Natuur en Techniek), maar ik weet nog niet wat ik in mijn vrije deel doe. Ik vind Grieks wel leuk, maar dat schijnt erg moeilijk te worden. Is M&O leuk?
ik heb gehoort dan M&O een ongelooflijk k*tvak is, maar ertensoep (ook van het forum dus...) heeft wel M&O, misschien reageert zij hier ook nog.

Maar ik doe N&T
ik weet niet wat bij ons precies het vrije deel is, want wij hebben een boekje gekregen met allemaal mogelijke pakketten
Ik heb iig frans1, duits1, deelvak bio (alleen in de 4e bio), natuurkunde 12, scheikunde en wiskunde b12 en nederlands en engels natuurlijk
Oud 24-11-2002, 11:30
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Ik doe NT, met economie en M&O in m'n vrije ruimte

Als je NT wil doen, dan ben je waarschijnlijk wel goed in rekenen enzo. M&O valt daardoor heel erg mee. Economie (deelvak) is ook niet zo moeilijk. Ik zou in elk geval eerder eco kiezen dan M&O, want daar heb je later meer aan als je een studie wilt kiezen. Bovendien is eco veel leuker
Oud 24-11-2002, 13:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik doe NG met duits 2 en economie 1
Is voor mij ut beste profiel, was gewoon wegstrepen de rest, en toen bleef ng over voor mij. ik ben er wel tevreden mee, beter zou niet kunnen denk ik
__________________
Oud 24-11-2002, 13:26
Iwein
Iwein is offline
ik DEED

N&T bio12 M&O en Cisco Systems (werd op onze school aangeboden, soort netwerk variant van informatica)

bio 2 laten vallen omdat ik 4 & 5 in 1 deed en de docent er niet blij mee was, en me anders niet over wou laten gaan (ivm practica).. M&O was heel erg makkelijk (in 1 jaar t/m eind 5e gekomen met >8 voor tentamens), maar vooral vrij veel..
Oud 24-11-2002, 13:53
Ertensoep
Avatar van Ertensoep
Ertensoep is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
ik heb gehoort dan M&O een ongelooflijk k*tvak is, maar ertensoep (ook van het forum dus...) heeft wel M&O, misschien reageert zij hier ook nog.
En daar is ertensoep dan.
Jah, M&O is een kutvak, echt helemaal nix (vind ik). Ik heb het nu bijna anderhalf jaar, en ik snap er echt helemaal nix van.

Ik heb m&o samen met een e&m-klas ik ik krijg een beetje het idee dat die er veel meer van snappen dan wij n&g-ers (of n&t-ers), omdat zij ook economie hebben en wij niet.
Maar ik weet dus niet zeker of dat ook echt zo is.
__________________
4 uur cupasoup...
Oud 24-11-2002, 14:41
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik heb voor C&M gekozen (ik lijk hier tot nu toe wel de enige in) met daarin, tekenen, frans en duits 1,2 en natuurlijk geschiedenis 2. In mijn vrije deel heb ik maatschappijleer 2 en economie 1.
__________________
Kun je het lezen???
Oud 24-11-2002, 14:57
PV
PV is offline
Ik heb E&M gedaan met Frans1 en 2.. omdat me dat het beste aan leek sluiten bij mn vervolgopleiding.
Oud 24-11-2002, 18:02
Mindfields
Mindfields is offline
Gaat waarschijnlijk E&M worden met filosofie en bio1,2..omdat ik slecht in natuur- en wiskunde ben en ook slecht in duits en frans..

en anders C&M met geschiedenis, wia1, aardrijkskunde, filosofie, frans of duits1,2 en bio1..maar het liefste E&M dus
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 24-11-2002, 18:13
¤Aylin¤
Avatar van ¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
ik doe e&m, dat past het best bij mij, n&g en n&t kon ik niet eens doen, en c&m was te veel talen.
In mijn vrije deel heb ik beeldende vorming (waar ik heel blij mij ben) en m&o, dat weet ik nog niet.
Ik vind wel dat economie nu veel moeilijker is geworden en minder leuk...maarja..het is wel te doen.
Oud 24-11-2002, 20:46
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik vind het echt brak van mijn school dat we verplicht economie in ons deelvak moesten kiezen, even als geschiedenis.
Of is geschiedenis zo ie zo verplicht?

Ik doe namelijk 4V in de natuurstroom, ik heb nog niet gekozen voor gezondheid of techniek. Maar ik ga een dubbelprofiel doen met NT plus biologie en informatica.
Ik kies dit omdat ik nogal goed ben in de beta vakken
met biologie bij NT heb ik gelijk dus NG en kan ik het nog even vrij laten of ik iets met biologie wil gaan doen of niet.
(bovendien zijn die andere opties in je vrije deel allemaal brak in mijn ogen: economie, H&O, geschiedenis, en alsjeblief geen taal zeg)

Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 20:49.
Oud 24-11-2002, 21:19
heavinly
heavinly is offline
Ik heb E&M met Latijn en Bio1

Gekozen omdat de natuurkant mij heel weinig boeit (hoewel ik er wel redelijk goed in was) en ik met economie alles kon doen wat ik zou willen (psychologie/Engels/sociologie.. wat dan ook) en bio1 vond ik gewoon leuk. (Latijn of Grieks verplicht )
Oud 25-11-2002, 09:55
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Ertensoep schreef:
En daar is ertensoep dan.
Jah, M&O is een kutvak, echt helemaal nix (vind ik). Ik heb het nu bijna anderhalf jaar, en ik snap er echt helemaal nix van.

Ik heb m&o samen met een e&m-klas ik ik krijg een beetje het idee dat die er veel meer van snappen dan wij n&g-ers (of n&t-ers), omdat zij ook economie hebben en wij niet.
Maar ik weet dus niet zeker of dat ook echt zo is.
Mhaw, E&M-ers zijn meestal wel ietsje beter in M&O-ers. Net als mij. Maar ik vind het nog wel aardig pittig!
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Oud 25-11-2002, 10:58
Verwijderd
Op de Havo had ik E&M met M&O, bah, wat een hél! M&O is in principe niet moeilijker dan economie, maar ik heb zo'n hekel aan die Percent lesboeken, die had ik dus voor Eco II én M&O.. De leraar van Eco II was erg goed, dus die legde véél uit, maar de leraar van M&O kón niet uitleggen, was afschuwelijk..
Al met al ben ik toch geslaagd met maar 3 achten, 3 zevens, 2 zessen en 1 vijf (voor M&O -> op het eindexamen haalde ik ineens een zes, terwijl ik voor de SE's nooit boven de zes kwam, precies hetzelfde geleerd, dus aan wie zal dat nu liggen?! )

Nu doe ik VWO en heb ik:
Nederlands, Engels, Wiskunde A, Biologie, Economie I, Aardrijkskunde en Geschiedenis.
Oud 25-11-2002, 12:06
JuuSTeH
Avatar van JuuSTeH
JuuSTeH is offline
Ik doe N&T met informatica. Das wel chilluh. Easy nix doen de hele tijd. Beetje surfen en dan het project klauwen van een andere.
__________________
Mijn psychiater zei dat ik schizofreen ben, wij vinden van niet!
Oud 25-11-2002, 12:39
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
heavinly schreef:
(psychologie/Engels/sociologie.. wat dan ook) en bio1 vond ik gewoon leuk.
Ik ook! (socio niet zo, maar psych en engels iig wel + ped. wetenschappen). En bio vind ik ook leuk!
Alleen heb ik C&M + bio1 (afgesloten). In de 3e wou ik zou graag N&G doen, maar ik ben nou eenmaal niet goed in na/sk enz. Verder liggen talen me toch net iets beter dan de exacte vakken..
Ads door Google
Oud 25-11-2002, 14:21
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Ik doe C&M met Grieks, Latijn en LO2. Ik kon niet kiezen tussen Latijn en Grieks, dus toen koos ik ze allebei, met de goede regeling dat ik dan Duits2 uit mijn profiel mocht zetten zodat het niet veeeeel te zwaar zou worden.
Als je niet zeker weet of je Grieks wil kiezen omdat je bang bent dat het te moeilijk wordt, moet je even aan je leraar vragen wat het eindexamenonderwerp wordt. Ik heb nu Homeros, en het is echt veel makkelijker dan ik dacht. Echt, het lijkt wel nu makkelijker dan in de vijfde. (eigenlijk zou ik je sowieso aanraden Grieks en/of latijn te kiezen, omdat het zo ontzettend leuk is)
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Oud 25-11-2002, 15:45
*maai*
Avatar van *maai*
*maai* is offline
Ik doe N&T met biologie 1,2 en informatica. Heb namelijk niet zo'n moeite met exacte vakken en vind ik leuk om te doen. Valt ook erg mee qua moeilijkheid moet ik zeggen...
__________________
.::: Blow me a kiss and I'll be happy the rest of my life :::.
Oud 25-11-2002, 16:30
CoolJessy
CoolJessy is offline
hmm ik moet ook kiezen, maar doe dit jaar de Nkant (4VWO maar wij moeten pas eind van het jaar een profiel kiezen en nu eerst alleen een kant, N kan je naar NG of NT en M CM of EM)
ik denk dat t bij mij NG met scheikunde 2. latijn en KCV word want wiskunde heb ik nooit zin in en natuurkunde heb ik wat moeite mee.. mja scheikunde en bio zijn te doen dus jah.
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 25-11-2002, 17:09
di-rectfan14
Avatar van di-rectfan14
di-rectfan14 is offline
Ey,

ik zit dus ook met een probleem, ik zou graag E en M doen maar ik ben heel slecht in wiskunde, dus is dat niet zo slim voor mij, dus ik moet of C en M doen of E en M doen, maar al dat CKV lijkt me nou ook niet echt helemaal geweldig? of wel? wat vinden jullie die cultuur en maatschappij doen van al dat ckv is t leuk of totaal niet? let me know!

liefs,
__________________
oNlY gOd cAn jUdGe mE..........
Oud 25-11-2002, 17:21
Verwijderd
Citaat:
di-rectfan14 schreef:
Ey,

ik zit dus ook met een probleem, ik zou graag E en M doen maar ik ben heel slecht in wiskunde, dus is dat niet zo slim voor mij, dus ik moet of C en M doen of E en M doen, maar al dat CKV lijkt me nou ook niet echt helemaal geweldig? of wel? wat vinden jullie die cultuur en maatschappij doen van al dat ckv is t leuk of totaal niet? let me know!
liefs,
CKV is bij ons een verplicht vak, bij alle pakketten
Maar als je van culturele dingen houdt is het een geweldig vak, als je het haat is het een verschrikkelijk vak
Oud 25-11-2002, 17:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
di-rectfan14 schreef:
Ey,

ik zit dus ook met een probleem, ik zou graag E en M doen maar ik ben heel slecht in wiskunde, dus is dat niet zo slim voor mij, dus ik moet of C en M doen of E en M doen, maar al dat CKV lijkt me nou ook niet echt helemaal geweldig? of wel? wat vinden jullie die cultuur en maatschappij doen van al dat ckv is t leuk of totaal niet? let me know!

liefs,
Waarschijnlijk bedoel je CKV23 ofzoiets dan, misschien dat je dat leuk vindt, bij ons wordt het gewoon muziek, handenarbeid en tekenen genoemd (daar moet je dan uit kiezen) maar als ik jou was zou ik toch em gaan doen. heb je veel meer aan, en als het echt alleen 1 vak is waar je niet zo goed in bent valt het nog te overzien. daar kun je dan ook eventueel bijles in nemen, maar het is wel beter dan cm, daar heb je minder doorstroommogelijkheden mee dacht ik zo...

Succes met het kiezen, je kunt waarschijnlijk op school altijd nog je decaan vragen, die kan het je erg goed uitleggen!!!
__________________
Oud 25-11-2002, 18:30
mar87
mar87 is offline
Ik doe E&M, met als keuzevak M&O.

Omdat ik na de havo de MER wil gaan doen, en E&M daar het beste bij past geloof ik en omdat ik dat het leukste profiel vind qua vakken, en M&O vind ik tot nu toe best leuk. Soms best wel lastig, maar ik heb d'r zeker geen hekel aan. Economie1,2 vindik wel leuker dan M&O.
Advertentie
Oud 25-11-2002, 18:51
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
di-rectfan14 schreef:
Ey,

ik zit dus ook met een probleem, ik zou graag E en M doen maar ik ben heel slecht in wiskunde, dus is dat niet zo slim voor mij, dus ik moet of C en M doen of E en M doen, maar al dat CKV lijkt me nou ook niet echt helemaal geweldig? of wel? wat vinden jullie die cultuur en maatschappij doen van al dat ckv is t leuk of totaal niet? let me know!

liefs,
Wij hebben KCV das nog erger
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 25-11-2002, 19:06
xx_sanne
xx_sanne is offline
k doe E&M met bio als extra vak... en heb als extra taal du1 gedaan...
Oud 25-11-2002, 19:23
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik kies waarschijnlijk N&T. Ik doe dit jaar de stroming natuur, maar door mn extra vakken kan ik volgend jaar elk prfiel, behalve EM doen. CM zie ik niet zitten vanwege de talen. En ik vind biologie helemaal niet leuk meer (heb een k*tleraar en boek). Dus dan blijft NT over.
Oud 25-11-2002, 20:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb N&G met economie1 en de modules tekenen en informatiekunde. Ik wil geneeskunde studeren en dit is het goede profiel daarvoor. En als ik nog wat anders had willen doen was dat ook geen probleem geweest. Met dat profiel kon je nog alle kanten op.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-11-2002, 20:15
di-rectfan14
Avatar van di-rectfan14
di-rectfan14 is offline
Okay tanx , jah ik bedoelde idd ckv 2&3 maar wat is dat KVC of zoiets dan?
liefs,
__________________
oNlY gOd cAn jUdGe mE..........
Oud 25-11-2002, 20:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
ieke schreef:
Ik heb N&G met economie1 en de modules tekenen en informatiekunde. Ik wil geneeskunde studeren en dit is het goede profiel daarvoor. En als ik nog wat anders had willen doen was dat ook geen probleem geweest. Met dat profiel kon je nog alle kanten op.
juist
en met een extra taal kom je nog verder
__________________
Oud 26-11-2002, 01:36
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
my profiel E&M heb ik gekozen omdat het de beste alternatief was

de andere 3 profielen weggestreept ( ben geen talen en beta freak )
en er bleef maar 1tje over
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 26-11-2002, 07:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
dreen schreef:
juist
en met een extra taal kom je nog verder
Nog een taal had ik niet gered. Talen zijn nu enmaal niet mijn sterkste punt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 26-11-2002, 09:31
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik heb N&G met ak... erg leuk hoor, alleen die vakken moeten je wel net liggen.

Uhm over M&O ik hoor altijd alleen maar dat het een rot vak is waar je veel voor moet leren... maar ja ik kan er niet echt over oordelen heb hetzelf dus niet.
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Oud 26-11-2002, 13:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
N&G met gr en la

Makkelijk te doen. Ik vond wi, na en bio altijd makkelijker dan talen, al zou ik in principe elk profiel hebben kunnen doen. Ook vond ik La en Gr erg leuk, dus die zitten daarom in mijn vrije ruimte
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-11-2002, 16:07
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
ik heb N&G, met ckv2 (kunstgeschiedenis) en grieks gedaan, was wel prima, ik miste alleen een economievak
[SIZE=0.4](en gelukkig geslaagd...)[/SIZE]
Ads door Google
Oud 26-11-2002, 16:12
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
di-rectfan14 schreef:
Okay tanx , jah ik bedoelde idd ckv 2&3 maar wat is dat KVC of zoiets dan?
liefs,
kcv is voor mensen met een klassieke taal als vervanging voor ckv1 om meer verdieping te krijgen in de oude culturen die bij de oude talen horen
Oud 26-11-2002, 16:34
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik deed N&G + Wb2 + Ec1, maar ik heb inmiddels Wb2 laten vallen omdat ik gewoon niet met de leraar overweg kon, ik het niet nodig had en ik er gewoon geen zin meer in had hehe..
Maar ik heb voor N&G gekozen omdat je sk2 en na2 voor geen enkele studie nodig hebt. Ik heb een hekel aan de vakken AK en GS en wilde die dus absoluut niet.. Dan is de keuze vrij makkelijk.. hehe En economie vind ik wel leuk, dus ja Het enige minpuntje vind ik biologie, maar dat overlefe ik ook wel weer
Oud 26-11-2002, 18:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb C&M met wia12, ma2 en ecd gekozen, maar ecd heb ik inmiddels laten vallen.
Mijn keuze was puur het wegstrepen van vakken die ik absoluut niet wilde en dat waren natuurkunde, scheikunde, biologie en aardrijkskunde. Alleen C&M bleef dus over.

Over M&O kan ik zeggen dat er bij ons al heel veel mensen zijn die het hebben laten vallen en dat ik eigenlijk iedereen hoor zeggen dat het zo'n ontzettend k*tvak is.
Oh ja, bij ons is het niet zo dat E&M'ers er beter in zijn dan N&G'ers, want hoe dan ook komt het cijfer niet boven de 5 uit.
(behalve één N&G meisje met een 9,2 )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-11-2002, 19:24
doyou
doyou is offline
ik denk dat ik e&m ga kiezen
__________________
I love your style,I really do.
Oud 26-11-2002, 19:53
Verwijderd
weer zo'n profielen en vakkentopic
Oud 28-11-2002, 17:46
Sommetje
Sommetje is offline
Ik heb e&m gekozen, omdat ik toch iets moest doen.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Oud 28-11-2002, 19:37
euro
Avatar van euro
euro is offline
Ik doe E&M met M&O en filosofie.

Ik ben niet goed in vreemde talen (dus geen E&M), en hou al helemaal niet van scheikunde (dus geen n-profiel voor mij :\)

Oja..M&O vind ik best wel oké, al is het soms wel beetje moeilijk, en veel rekenen vooral. Maar moet je eens info vragen op school!
__________________
nein
Oud 28-11-2002, 19:53
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Gothic schreef:
N&G met gr en la

Makkelijk te doen.
allejeez.. als je dat goed te doen vindt.. ik heb hier al moeite mee en dat wat jij hebt lijkt me nog veel moeilijker!
Oud 28-11-2002, 21:49
Blessed
Blessed is offline
Mensen!
Kies GEEN N&T tenzij je een echte technische studie wil doen! Wiskunde B2, scheikunde 2, natuurkunde 2, je hebt er helemaal niks aan. Er zijn maar een paar studies waarvoor je die vakken nodig hebt, en dat zijn dus echt de keiharde bèta studies (=niet leuk). Ik heb N&G en ik heb per week 3 uur minder dan de N&T-ers! Als je toch bijvoorbeeld natuurkunde 2 erbij wil hebben, dan kies je dat gewoon in het vrije deel.
Kies slim en doe niet teveel!
Oud 28-11-2002, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Blessed schreef:
Mensen!
Kies GEEN N&T tenzij je een echte technische studie wil doen! Wiskunde B2, scheikunde 2, natuurkunde 2, je hebt er helemaal niks aan. Er zijn maar een paar studies waarvoor je die vakken nodig hebt, en dat zijn dus echt de keiharde bèta studies (=niet leuk). Ik heb N&G en ik heb per week 3 uur minder dan de N&T-ers! Als je toch bijvoorbeeld natuurkunde 2 erbij wil hebben, dan kies je dat gewoon in het vrije deel.
Kies slim en doe niet teveel!
hmm...scheikunde 2 is juist stukken makkelijker dan 1, waardoor je je punt wat kan ophalen.
Wiskunde b2 zorgt tenminste voor wat afwisseling in het vak, vind het zelf het leukste (of beter gezegd: minst irritantste) gedeelte van het vak en is als je het goed bijhoudt niet moeilijker. Doe je dat niet dan heb je alleen wel een probleem en dat is dan wel weer irritant.
Natuurkunde 2 is idd veel te veel. Geloof dat je het soms wel nodig hebt, maar als je dan dossiertoetsen van 10 hoofdstukken krijgt, dan trek je het ook niet meer.

Maar van die drie uur minder: die worden toch weer door biologie dan opgevuld bij NG?
Oud 28-11-2002, 22:22
Cleopatraan
Avatar van Cleopatraan
Cleopatraan is offline
Ik doe EM met M&O. Een zuiver economisch profiel dus.
Oud 01-12-2002, 13:43
Alana
Avatar van Alana
Alana is offline
Ik denk E&M. Betavakken liggen me niet zo, dus ik wilde sowieso de A-stroom doen. Bij C&M heb je wel 240 SLU's tekenen en dat vond ik iets te veel en al die CKV leek me ook niet echt wat, al ben ik wel een talenfreak. Ik weet nog niet precies wat ik in mijn vrije deel ga kiezen, ik denk Grieks (kan ik bio laten vallen) en nog iets, M&O oid. Of filosofie, maar ik hou niet zo van koffie, dus dat wordt lastig . En anders gooien we er gewoon zo'n mooie module in, kerstboom versieren of kantklossen of een ander loos module-experiment van de schoolleiding. Ik zie wel.
Oud 01-12-2002, 14:49
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
In de 3e wou ik zou graag N&G doen, maar ik ben nou eenmaal niet goed in na/sk enz. Verder liggen talen me toch net iets beter dan de exacte vakken..
daar heb ik nou ook last van...... zucht.... wa moet ik nou? n&g of c&m? k ben very goed in talen, wel redelijk in na en sk enz, ik sta voor na een 6,5 a 7 en voor sk een 7,5 en voor wi een 6,4 en voor bio stond ik in de 2e een 7 ofzow maar dat heb ik nu niet meer... maar voor de talen sta ik 3 negens en 1 acht....
kwil graag arts worden of modeontwerpster of de toneelschool doen.... hellepie ik kan dus echt niej kiezen
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 01-12-2002, 14:54
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Blessed schreef:
Mensen!
Kies GEEN N&T tenzij je een echte technische studie wil doen! Wiskunde B2, scheikunde 2, natuurkunde 2, je hebt er helemaal niks aan. Er zijn maar een paar studies waarvoor je die vakken nodig hebt, en dat zijn dus echt de keiharde bèta studies (=niet leuk). Ik heb N&G en ik heb per week 3 uur minder dan de N&T-ers! Als je toch bijvoorbeeld natuurkunde 2 erbij wil hebben, dan kies je dat gewoon in het vrije deel.
Kies slim en doe niet teveel!
Geloof het of niet, er zijn zowaar mensen die die vakken juist leuk vinden
__________________
O_o
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Aankomende vierdeklassers; welk profiel hebben jullie gekozen?
Charl0tteee
16 16-06-2007 15:13
Algemene schoolzaken De maatschappijprofielen zijn veel simpeler, iedereen kan dat en het stelt niks voor.
alpha
92 29-01-2003 20:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.