Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 21:43
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Ik dacht, ik post maar weer eens wat. Ik ben de laatste tijd vooral bezig geweest met oekaki's, en dan vooral met het uitproberen van verschillende stijlen. Kritiek is altijd welkom.


Een draak met een soort van magische bol. Was voor een Dragon contest. De inkleuring is wel euhm... slordig.


Ook voor een contest. Het onderwerp was Dark Fantasy. Dus ik tekende een "duistere" griffioen die zich afkeert van het licht en terugkruipt naar de duisternis. De kleuren kwamen door de compressie donkerder uit dan de bedoeling was.


Een engel die op een klif staat en geniet van de wind. Ik verveelde mij toen een beetje.


Mijn eerste 'realism oekaki'. Best wel goed gelukt voor een eerste keer, vind ik zelf. Of niet?


Deze vind ik zelf wat minder goed gelukt. Ik wou hem een beetje te snel af hebben, en door die achtergrondkleur toe te voegen werden de andere kleuren ook veranderd.


En volgens mij mijn beste oekaki tot nu toe. Is bedoelt voor een realism contest waarbij we iets of iemand van een foto moeten natekenen. Ik hou niet van mensen tekenen dus koos ik voor een dolfijntje. Ben ik vandaag heel lang aan bezig geweest, maar ik ben er blij mee. ^_^
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2002, 21:57
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
.......wow............


k die draak is mooi, maar die bol minder.

Die duistere griffioen is te cool zeer mooi

die engel vind ik minder

die ogen zijn erg realistisch

die wolf vind ik tog wel mooi, hoewel het opzich wel iets vachtiger had gekunt

en die dolfijn is gewoon een foto
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 23:32
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Darvan schreef:

k die draak is mooi, maar die bol minder.
Tja, hij moest toch naar iets kijken. ^_~ Nee, ik weet het, slordig gedaan.

Citaat:

die engel vind ik minder
Ja, niet mijn beste. Maar deze gaf wel aanleiding om meer realistischer te gaan tekenen.

Citaat:

die wolf vind ik tog wel mooi, hoewel het opzich wel iets vachtiger had gekunt
Ja, heb je gelijk in.

Citaat:

en die dolfijn is gewoon een foto
Hehe, het was ook de bedoeling om het zo echt mogelijk te maken. Ben ik dus in geslaagd, blijkbaar. ^_^

Bedankt voor je reactie. =)
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 10:20
MangaGirL
Avatar van MangaGirL
MangaGirL is offline
o_O je heb zeker wel tablet? en dan nog is het vet cool!
ze zijn echt mooi! die katte ogen vind ik het mooist..

maar die dolfijn ook ^_^" zijn allemaal mooi!

*jaloers*
__________________
I don't discriminate, I insult everyone equally
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:26
~Miracle~
Avatar van ~Miracle~
~Miracle~ is offline
Die dolfijn is het allermooist!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:43
Verwijderd
wow die dolfijn, super goed gedaan. Ik dacht eerst wat doet die foto ertussen die engel vind ik het minst mooist.. voor de rest echt mooi
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:38
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Inemine schreef:
Tja, hij moest toch naar iets kijken. ^_~ Nee, ik weet het, slordig gedaan.


Ja, niet mijn beste. Maar deze gaf wel aanleiding om meer realistischer te gaan tekenen.


Ja, heb je gelijk in.


Hehe, het was ook de bedoeling om het zo echt mogelijk te maken. Ben ik dus in geslaagd, blijkbaar. ^_^

Bedankt voor je reactie. =)
ure welcome
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:42
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
die dolfijn is echt prachtig! echt net een foto, heel erg mooi!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 13:08
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ja inderdaat den dolfijn is wonderbaarlijk mooi geworden
en ik vin die donkere dingus ook wel erg koellugg
maar de rest vind ik nie zow erg mooi in vergelijking met de rest dan
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:01
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
'k vin ze allemaal HEEL goed!!!!!

alleen die engel is een beetje stijf, de vacht van ut hondje is beetje slordig ja en die dolfijn is echt gewelidg!!
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
wat is een oekaki

die duistere griffioen vind ik echt mega!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:42
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
wat is een oekaki
Een soort tekenprogramma op het internet. Ik teken nu op http://www.oekakicentral.com . Kun je het ook eens proberen, maar zorg er wel voor dat je in de juiste 'kamer' gaat, want ze deleten gewoon je tekening als het niet 'up to standard' is.

En iedereen trouwens bedankt voor de reacties. ^_^
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Mooi hoor..
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:22
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
die duistere griffioen werkt cool als achtergrod
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:22
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
wat mooiiiiii!!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:58
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Die duistere griffioen is ernstig goed ! complimenten
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:27
~Miracle~
Avatar van ~Miracle~
~Miracle~ is offline
Weet iemand *snif* waarom ik bij alle Oekaki-borden alleen een blokje, rondje en driehoekje zie?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:41
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
www.bluesummers.net ---------------> sites ------------> oekaki daar is er ook 1 (leuke sitenaam trouwens: nog een Legato verslaafde! )
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2002, 20:01
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
dat zwarte wezen (tweede plaatje) en die ogen vind ik het mooist
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:48
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
d e tweede vind ik echt heeel koel!
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:20
TyZZel
Avatar van TyZZel
TyZZel is offline
Haleluja! 'k heb ff op internet gekeken...dat dinkie waar je dat maakt..tjemig dat is echt superknap gewoon, ik krijg er amper een huisje uit en jij maakt er dolfijnen mee? Ongelooflijk
__________________
I was born -- wait, it gets worse.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:03
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Beetje jammer dat die ogen niet van jou zijn...die kan je op onwijs veel sites afhalen..en het staat op mening mens zn cu2 site...jammer.
Ik vind de tekeningen koel..,maar ik vind het jammer dat je er dingen tussen zet die niet van jou zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:45
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Beetje jammer dat die ogen niet van jou zijn...die kan je op onwijs veel sites afhalen..en het staat op mening mens zn cu2 site...jammer.
Ik vind de tekeningen koel..,maar ik vind het jammer dat je er dingen tussen zet die niet van jou zijn.
Maar deze kattenogen heb ik toch echt zelf wel gemaakt. Ik heb gewoon met een zoekmachine naar plaatjes van kattenogen gezocht, en dit was een van de enige die er tussen stond. Kwam trouwens van een site over dierenartsen. Dat hij veel gebruikt wordt, daar weet ik niks van, en dat maakt me ook niet uit. Het is de bedoeling dat ik het als referentie gebruik voor mijn oekaki, meer niet. De foto mag dan wel niet van mij zijn, deze tekening is dat wel. Je zult trouwens zien dat het absoluut niet helemaal hetzelfde is.
Maar bedankt voor je kritiek.
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Inemine schreef:


Maar deze kattenogen heb ik toch echt zelf wel gemaakt. Ik heb gewoon met een zoekmachine naar plaatjes van kattenogen gezocht, en dit was een van de enige die er tussen stond. Kwam trouwens van een site over dierenartsen. Dat hij veel gebruikt wordt, daar weet ik niks van, en dat maakt me ook niet uit. Het is de bedoeling dat ik het als referentie gebruik voor mijn oekaki, meer niet. De foto mag dan wel niet van mij zijn, deze tekening is dat wel. Je zult trouwens zien dat het absoluut niet helemaal hetzelfde is.
Maar bedankt voor je kritiek.
Juah ok dan zal het wel,twas niet evil bedoelt van mijn kant ofsow hoor..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:42
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Juah ok dan zal het wel,twas niet evil bedoelt van mijn kant ofsow hoor..
Ook niet zo opgevat. Vond alleen dat ik wat uitleg moest geven. ^_^
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 15:27
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het is wel goed getekend, alleen is het echt niet mijn genre (beetje kitsjerig sorry )
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:46
Verwijderd
wow die hele donkere is echt supermooi! juist door dat ie zo donker is (humfz beetje raar gezegt mja) enne ik sluit me bij de rest aan over die engel en die wolf ennuhm die dolfijn is inderdaad heel goed! leek egg net n foto!! hoe krijg je dit allemaal voor elkaar joh
(wil ik ook kunnen!!!)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 07:18
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Maak je het via de computer? Ik weet niet zo goed wat een oekaki is en ik ben al helemaal niet thuis in kunst maken met een computer. Ik dacht dat je het had geverfd en ik wou net vragen waarmee omdat ik het zo mooi vond .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Maak je het via de computer? Ik weet niet zo goed wat een oekaki is en ik ben al helemaal niet thuis in kunst maken met een computer. Ik dacht dat je het had geverfd en ik wou net vragen waarmee omdat ik het zo mooi vond .

dat vraag ik me ook af, hebbie het gewoon nagetekend of met de computer bewerkt ofzow?
als et nagetekend is, kan je errrg mooi natekenen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:14
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Die zijn allemaal op de computer getekend, elk lijntje, stipje, vlekje... De meeste oekaki's die ik maak zijn gewoon uit mijn fantasie, maar die drie "realistische" oekaki's zijn gemaakt met een referentie (dus een foto die ik dan probeer zo goed mogelijk na te maken.)

Hier heb ik trouwens nog drie nieuwe. Ik vind ze zelf niet goed, maar ik kreeg toch al enkele leuke reacties. Tja, verschillende smaken hé. ^_^



Deze vind ik dus helemaal mislukt. Het was eigenlijk de bedoeling dat het meisje en de tijger wat overeenkomsten vertoonden, maar ik werd toen heel erg lui... -_-" Dit als resultaat. De tijger valt nog wel mee, maar het meisje is gewoon mislukt (oog te groot, neus lijkt verkeerd geplaatst...). Dat blauw is trouwens een soort tatoeage en moet op het zwart van de tijger lijken, of zoiets.


Een griffioen, weeral. Ik denk dat ik hier zo'n beetje het tegenovergestelde van de duistere griffioen wilde hebben. De kleuren deden mij trouwens denken aan zilver en goud, dus doopte ik deze maar meteen 'Silver-gold gryphon'. Jaja, ik ben heel origineel.


Eergisteren gemaakt (als mijn geheugen mij niet weer in de steek laat). Het lijkt wel een soort gevleugelde wolf, ook al was dat niet mijn bedoeling. Die lichtvlekjes zijn trouwens vuurvliegjes die helemaal niet op vuurvliegjes lijken.
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
whieeee nieuwe!! hoi hoi
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:31
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
hmm twas nie de bedoeling dat dat al gepost werd maar goed ik wou nog zeggen meisje is idd minder, de griffioen (= btw volgens mij griffin i.h. Engels) is echt
mega
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:51
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
de griffioen (= btw volgens mij griffin i.h. Engels)
Ja, normaal is het griffin (in het woordenboek), maar de meest populaire spelwijze is gryphon. En ik ben die beginnen te gebruiken toen ik nog niet wist dat het eigenlijk griffin was. Tja, nu krijg ik dat er dus niet meer uit hé. ^_^
Bedankt trouwens voor je reactie.
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Inemine schreef:
Ik dacht, ik post maar weer eens wat. Ik ben de laatste tijd vooral bezig geweest met oekaki's, en dan vooral met het uitproberen van verschillende stijlen. Kritiek is altijd welkom.


Een draak met een soort van magische bol. Was voor een Dragon contest. De inkleuring is wel euhm... slordig.
Dat is juist mooi! Dat geeft een speciaal effect. Iets stormachtigs .
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 11:28
ZjAf
ZjAf is offline
Hmm... De Dolfijn is zeer mooi.
Aan sommige stukjes zie je dat het getekend is dus het is zeker geen foto.
De rezt is ook wel cool alleen die engel vind ik niet mooi.
__________________
Chillin`
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Inemine schreef:


Ja, normaal is het griffin (in het woordenboek), maar de meest populaire spelwijze is gryphon. En ik ben die beginnen te gebruiken toen ik nog niet wist dat het eigenlijk griffin was. Tja, nu krijg ik dat er dus niet meer uit hé. ^_^
Bedankt trouwens voor je reactie.
't Moet Gripphin zijn!! *heeft personage dat zo heet* Hij is trouwens een evil elfje, magoe

Alle spellingen kunnen wel...

Vin de gevleugelde wolf ut coolst

En een oekaki is een paintprogramma online, waar je kan tekenen en de tekeningetjes gelijk plaatsen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-04-2002, 22:32
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Thanks all. Ik vind het heel fijn dat jullie willen reageren. ^_^

Ik heb hier nog een tekening. Dit zal voorlopig mijn laatste zijn, dat beloof ik. Ik wacht wel een tijd tot ik er weer enkele goeie heb. Want de laatste tijd zijn ze niet zo heel erg goed meer.


Deze heb ik zojuist gemaakt en ik heb er toch redelijk lang over gedaan. Ik vind hem niet zo goed, maar ik wou gewoon dit idee eens uitwerken. Natuurlijk moet de compressie alles weer donkerder maken (haar haar is bijna niet meer zichtbaar -_-"). Haar oog moet trouwens zo zijn, ziet er lekker enger uit dan.
Dit is echt mijn laatste, maak jullie daar maar geen zorgen over.
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 06:16
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
NEee nie ophouden :/

Deze izzz echt goed..!! Beste die hier staat vinnik!! *klapklapklap* Mooooohooooi ik wil ook een tablet :/
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:36
ZjAf
ZjAf is offline
Damnzz,
Met met wat voor materiaal maak je dit?
Het is echt wreed mooi!
Damnzzz Ga je naar de kunst acedemie?
__________________
Chillin`
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 23:03
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
ZjAf schreef:
Damnzz,
Met met wat voor materiaal maak je dit?
Het is echt wreed mooi!
Damnzzz Ga je naar de kunst acedemie?
het is Oekaki Zjafke is met je muis tekene ofzow.
ik kan ut niet trouwes
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 01:06
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Ja, oekaki is op de computer, maar ik gebruik geen muis meer. Ik heb een tablet nu, dus het gaat sneller (en het is makkelijker als je gewoon bent om met een potlood te tekenen).
Ik zit op de tekenles (kunst academie), maar dat is alleen op vrijdagavond. Vandaag hebben we trouwens de klas opgeruimd. Yay, fun!

Volgens mij ben ik weer op weg naar een artist block, want ik heb geen ideeën meer. Bah. Toch nog twee oekaki's posten, ook al zijn ze slecht.


Gemaakt de dag voor die ene die ik hiervoor heb gepost (met de engel en het meisje met de magiestraal). Ik wilde proberen om wat met licht te werken, maar het lukte niet zo heel erg goed. Is trouwens ook een andere stijl dan de meeste oekaki's die ik maak.


Zojuist gemaakt. Hieraan kan je dus zien dat ik zonder ideeën zit. Want dit stelt natuurlijk niet echt veel voor. Is ook niet zo mooi en weeral een beetje een andere stijl.

Aangezien ik dus niet meer weet wat ik moet tekenen, zal ik een tijdje geen nieuwe meer posten (had ik dat al niet gezegd? ).
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 06:36
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
die smudge tool (oi vergelijkbaars) zie je wel steeds duidelijk terug hee... Die gozer met lichtbal is wel , het meisje vind ik nog steeds knap gemaakt(steentje, achtergrond) maar is idd misschien wat minder..
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:28
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
owke ff veel reacties in 1 post

wolf+vuurvliegjes en vliegleeuw zijn
meisje+tijger zijn een beetje vlekkerig.

bij die engel+'meisje waar lichtstaal uitkomt' tekening lijkt het me mooier als ze een verder achteroverhang niet zo stijf maar anders is ie echt heeeeel mooi!!

jongen met bal:
mooi licht, scheve smoel, koele ogen, hand te groot, kleding en haar iets minder.

meisje met ketting:
ketting simpel, ogen mooi en hand iets verder draaien
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 01:57
PV
PV is offline
eerst ff zeggen: ik vind ze allemaal mooi, knap als je zoiets kunt tekenen
de dolfijn en de wolf vind ik het mooiste... de rest iets minder omdat je die grijze lijntjes vaak zo goed ziet (zoals in die jurk van die engel en haar vleugels), dat maakt t imo minder realistisch.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 09:16
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Echt ongelooflijk mooi, mag ik die dolfijn van je jatten om als wallpaper te gebruiken? Ik heb het trouwens net geprobeerd, dat oekaki, maar ik kon er echt niets mee worden, met paint heb ik mooiere resultaten. Heb je een tekentablet of zoiets?
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:24
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
heel mooi!(zoals gewoonlijk) ennuh.. nog een tipje.. als je niet meer weet wat je moet tekenen, ga dan wat fanfiction lezen, bij mij helpt dat altijd(heel veel van mijn tekeningen zijn gebaseerd op fics)
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 14:04
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Lady of the dark: ja, ik gebruik een tekentablet. Lekker handig. En je mag die dolfijn als wallpaper gebruiken. ^_^

Bluesummers: ik lees niet veel fanfics (deed ik wel, lang geleden ), dus daarom hou ik het gewoon bij requests. Ga nu een rode draak maken voor iemand. Yay! ^_^
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:03
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Inemine schreef:
Lady of the dark: ja, ik gebruik een tekentablet. Lekker handig. En je mag die dolfijn als wallpaper gebruiken. ^_^

Dank je wel, ik heb hem er net op gezet, staat heel mooi.
Ik vroeg me zo af, wat kost een tekentablet eigenlijk?
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:47
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
lady of the dark schreef:

Ik vroeg me zo af, wat kost een tekentablet eigenlijk?
De mijne kostte denk ik ongeveer €125. Hangt natuurlijk van de winkel af. En van welk merk (ik heb een Graphire 2 van Wacom).
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:07
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Sorry dat ik deze steeds opnieuw omhoog haal. *schaam*
Maar ik heb nu die request afgewerkt (heel veel tijd ingestoken, eigenlijk). Hij kwam door de compressie donkerder uit dan de bedoeling was, maar ik vind hem toch nog altijd goed gelukt (ik denk mijn meest gedetailleerde oekaki draak). In het vervolg ga ik proberen eraan te denken dat ze altijd donkerder uitkomen, dan heb ik die problemen niet. ^_^



Iemand anders vroeg mij nu trouwens ook voor een request, dus het kan zijn dat ik er deze week nog eentje klaar heb.
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Een portret tekenen: hoe doe je dat?
Verwijderd
17 20-07-2013 19:34
Verhalen & Gedichten Eigen scheppingsproces
Verwijderd
9 22-03-2007 16:09
ARTistiek tekenen in Illustrator
elledc
17 25-12-2004 12:07
ARTistiek [Tekeningen]
Chayra-Ley
13 20-12-2003 13:57
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
ARTistiek Achter de Werkelijkheid
Inemine
33 09-06-2002 20:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.