Oud 24-07-2003, 12:07
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 24-07-2003 @ 11:49:
Ik vind het ook, het is misschien moeilijk uit te leggen. Zal wel iets "natuurlijks" zijn ofzo
maar bedoelen jullie dan 'ik voel me meer seksueel aangetrokken tot een persoon die molliger is dan iemand die net anorexia heeft...'? of gewoon een slanke persoon die toch wel die strakke mooie buik en slank lichaam heeft....
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:13
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 24-07-2003 @ 12:07:
maar bedoelen jullie dan 'ik voel me meer seksueel aangetrokken tot een persoon die molliger is dan iemand die net anorexia heeft...'? of gewoon een slanke persoon die toch wel die strakke mooie buik en slank lichaam heeft....
niet per definitie,
ik voel me ook wel aangetrokken tot een slanke persoon, maar meestal niet één met uitstekende botten...maar een wat molligere persoon vind ik soms wel sexy op een bepaalde manier, het is anders
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:22
poesiefox
poesiefox is offline
Mijn vriend valt op sprietjes, dennetjes. Die walgt van onderkinnen, dikke billen, vette armen, een bolle buik, en een weelderige boezem. Het kan hem niet iel en smal genoeg zijn. Hij viel op me omdat ik eruitzag alsof hij me doormidden kon breken als hij me te stevig zou omhelzen.(eigenlijk valt-ie dus op meiden van 15) Maar Chimera heeft gelijk: het gaat om de verhoudingen, vooral in het gezicht.

Even voor de duidelijkheid: hij vindt me nu te dik.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-07-2003 @ 12:22:

Even voor de duidelijkheid: hij vindt me nu te dik.
Ik denk dat dat wel meevalt, als je ouder wordt ga je nu eenmaal wat uitdijen. D'r is niemand op z'n 30e nog zo slank als op z'n 16e hoor
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:45
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-07-2003 @ 12:36:
Ik denk dat dat wel meevalt, als je ouder wordt ga je nu eenmaal wat uitdijen. D'r is niemand op z'n 30e nog zo slank als op z'n 16e hoor

Dankje. Hij trouwens ook niet. En dat vindt-ie verschrikkelijk! Mij kan het niet schelen.

Mijn BMI is 20.5, dus het valt nog wel mee. De zijne is 23,7.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:50
Kaboon
Kaboon is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2003 @ 11:44:
Slank vind ik niet erg, maar dan moet wel mooie vrouwelijke vormen hebben. Van die plankjes vind ik niet mooi, maar een slank meisje met een mooie kont en mooie ronde borsten is natuurlijk wel

Overigens moet ik wel zeggen dat ik wat steviger of zelfs mollige meisjes vaak seksueel wel aantrekkelijker vind dan slanke, en ik denk dat veel mannen dat me me eens zullen zijn.
Inderdaad. heel mooi gezegd. Ben ik helemaal mee eens.

En uiteraard moeten de verhoudingen dan wel kloppen zoals hier al eerder gezegd is. En als dat het geval is kunnen 'mollige' dames zeker aantrekkelijk zijn, vind ik. ('kunnen' omdat ik dan vind dat kleding ook zeker een belangrijke rol speelt.)

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de iets magere dames niet mooi vind. Een stak buikje kan natuurlijk ook erg fijn zijn. Maar ik moet niets van 'wandelende skeletten' hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nee ik vind het niet mooi of geil, niet bij jongens en niet bij meisjes
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 15:16
Snow
Avatar van Snow
Snow is offline
Gezond dik is niet ongezond en persoonlijk heb ik er geen problemen mee, zolang het gezond dik blijft.

Meisjes die ik met één slag doormidden kan breken (bij wijze van, bij wijze van...) vind ik in elk geval niet aantrekkelijk (of opwindend, for that matter).
__________________
I vote maybe.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 16:27
Basia
Basia is offline
ik vind heel dun ook niet zo mooi. hij moet wel een beetje een kont hebben enzo. en niet zo'n kippenborstje...
maarja ben zelf dan ook niet de dunste (en dat vind ik dus NIET geil).
__________________
blablabla
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-07-2003 @ 12:22:
Mijn vriend valt op sprietjes, dennetjes. Die walgt van onderkinnen, dikke billen, vette armen, een bolle buik, en een weelderige boezem. Het kan hem niet iel en smal genoeg zijn. Hij viel op me omdat ik eruitzag alsof hij me doormidden kon breken als hij me te stevig zou omhelzen.(eigenlijk valt-ie dus op meiden van 15) Maar Chimera heeft gelijk: het gaat om de verhoudingen, vooral in het gezicht.

Even voor de duidelijkheid: hij vindt me nu te dik.
Ja, mijn vriend valt ook op skinny, hij walgt van mollige meiden. Hij vindt mijn armen ook niet te dun, terwijl het net stokjes zijn imo. Alleen de billen mogen wat hem betreft wat dikker zijn, zodat het geheel er toch vrouwelijk uitziet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:58
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 24-07-2003 @ 17:49:
Ja, mijn vriend valt ook op skinny, hij walgt van mollige meiden. Hij vindt mijn armen ook niet te dun, terwijl het net stokjes zijn imo. Alleen de billen mogen wat hem betreft wat dikker zijn, zodat het geheel er toch vrouwelijk uitziet.

Hore ze je niet te nemen zo als je bent... ? ik Bdoel.. je gaat jezelf toch nie voor hun verandere...

Ik bdoel.. ik ben ook nie onwijs dun ofoz, maar als een jonge dat erg vin... gaatie maar iemand anders zoeke..
__________________
Always look at the bright side op Life!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:01
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
hehe, another way is echt stupid :b
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:20
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-07-2003 @ 20:57:
Ik vind het bij jongens niet mooi.
Morgan vin me nie mooi


__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 24-07-2003 @ 11:47:
kun je daar een uitleg voor geven. Een vriend van me zei me dat eens, maar ik vond het eigenaardig... is waarschijnlijk gewoon een gevoel?
Nou, een wat steviger meisje heeft gewoon meer vlees, wat lekker warm en zacht is, waar je lekker in kunt knijpen en wat je goed stevig vast kunt pakken...dat is gewoon heel erg geil
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 09:24
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Quq lichaamsbouw vind ik ietwat stevig wel geil ja, mits brede schouders en (grote) gespierde armen, een klein buikje vind ik dan wel weer lief.
Maar als ik verliefd ben maakt dat allemaal weinig meer uit (of het is een stimulans voor mn verliefdheid zoals nu)
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 24-07-2003 @ 17:58:
Hore ze je niet te nemen zo als je bent... ? ik Bdoel.. je gaat jezelf toch nie voor hun verandere...
Heb ik dan gezegd dat ik zelf niet aan dat beeld voldoe?
Ik bén heel dun, op mijn kont na. Voor mijn vriend ben ik dus zowat perfect en hoef ik helemaal niks te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:19
Kanarya1982
Avatar van Kanarya1982
Kanarya1982 is offline
ik ben een sexy teddybeer

en val zelf op slank en normaal


achja smaken verschillen
__________________
Tó Kñów Mé.. I$ Tó LøVé Mé
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:29
Laïs
Laïs is offline
'Gezond' dikke jongens vind ik niet mooi,en ook niet geil.
Niet te mager,niet te dik.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:25
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 23-07-2003 @ 21:28:
De topicstarter heeft het over gezond dik, dus ik gok dat jouwhangbuikzwijnen daar niet bij horen.
'

heh ik word ook overal uitgesloten..
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:38
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-07-2003 @ 22:28:
3307
18V - Lid
Mha. Jij bent het eerste slachtoffer van de sekse-verandering. Hoera.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 12:03
Verwijderd
Ik zie liever geen ribben, en een zacht buikje (geen bierbuik dus, maar gewoon een paar cm vet) is imo veel lekkerder, het staat ook mannelijker, zeg maar. Lekker fluffig. Maargoed, met een paar cm vet ben je nog altijd vrij normaal, lijkt mij (de meeste jongens van de leeftijd van de gemiddelde s.com-forummer zijn dun-tot-slank, ook al dragen de meeste jongens t-shirts in maat L, die dus altijd veel te groot zijn en erg wijd vallen, waardoor ik nooit eens mooi zie hoe een jongen er onder het t-shirt uit ziet, grr).
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid "Alcohol is gezond", aldus drinkend nederland
Rerisen Phoenix
14 16-11-2003 22:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.