Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 18:47
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Er komt weer een 2e idols aan, zeg ik tijdje geleden toevallig in dat idols magazine in de winkel.
Ik snap niet dat ze dat NU alweer doen, krijg je toch weer allemaal dezelfde mensen die meedoen. Bijvoorbeeld dat blonde irritante meisje met die bril die perse wilde winne en niet eens door de eerste rond kwam. En nog een paar van die sukkels die dachten dat ze echt the best waren en gruwelijk op hun bek gingen.
Naja misschien hebbe ze ervan geleerd ofzo....

maar is er hier iemand die mee gaat doen aan de 2e idols? Wanneer die is weet ik niet, maar ik ga in ieder geval nie meedoen
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 19:10
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Ik vond het eerste al helemaal niets (ik heb ook helemaal niets met die Jim), dus ik denk niet dat ik dit ga volgen... Je krijgt nu ook allemaal van die mensen die zo achterlijk mogelijk gaan doen, zodat ze maar op tv komen.

Overigens gaat een vriendin van me wél serieus meedoen. Dus moet ik haar wel supporten
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:29
Verwijderd
Ik ga zeker niet meedoen, en zeker niet kijken. Ik vond de 1e Idols al verschrikkelijk..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:44
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Die voorronde's ga ik zèker wel kijken, puur om die lui uit te lachen.. Verder niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:47
Verwijderd
Yep. Ik heb me doodgelachen om de voorrondes van Idols 1, maar ik denk dat dit net zo'n blamage als de Bus wordt ofzo, of Big Brother zoveel.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:54
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik denk dat er veel dezelfde mensen mee gaan doen ookal hebben ze voor lul gestaan, die gewoon eff een momentje op tv willen komen.
Straks komt er trouwens weer zo'n jamai type uit die wint, of zo'n foute jim. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem eigelijk leuk vind. behalve de meisjes die op de basisschool zitten dan......

maar leek het nou zo of waren hier in nederland de mensen in de finale een stukje jonger als in engeland?

Die gareth gay is 18 maar die will young is toch al in de 20 ?
hier waren ze echt allemaal rond de 16 had ik het idee
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:00
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
er gaan nu 2 soorten lui meedoen:
1. De lui die denken dat ze goed zijn, en commentaar op hun kwaliteiten willen
2. De lui die denken dat ze grappig zijn, als ze proberen de Jury uit te lullen, of die zichzelf voor lul zetten
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:10
heavinly
heavinly is offline
Er zijn nu al meer dan 10.000 inschrijvingen.
Maar goed, ik vind 't wel grappig om weer te zien. (tenminste.. dat denk ik, zeker die voorrondes.)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:12
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
wanneer komt het eigelijk weer??
volgend jaar zeker ergens rond mei of toch niet..........?
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:20
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
aaaah...Leedvermaak kan weer beginnen
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:43
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Die voorondes zijn hilarisch en die ga ik dan ook zeker kijken. Ik heb echt in een deuk gelegen om figuren als martin en tim. Topentertainment.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:27
Verwijderd
Ik zal het vast wel weer gaan volgen Vooral de voorrondes, die blijven het leukst. En misschien wel de finalerondes.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:34
wissie
wissie is offline
Ik denk dat ik weer ga kijken. De vorige Idols heb ik ook helemaal gezien, en ik vond het best vermakelijk.

En nee, ik ga absoluut niet mee doen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 00:34
Verwijderd
De audities beginnen in September en de uitzendingen in December (dat heb ik ergens gelezen, weet alleen absoluut niet meer waar dan..)

Ik ga wel weer kijken, de voorrondes in ieder geval.. de liveshows alleen als er leuke mensen tussenzitten en ik toevallig thuis ben..

Mogen mensen uberhaupt wel voor een tweede keer meedoen en als dat mag zouden ze dan wel geselecteerd worden als materiaal voor televisie? Ik denk dat het wel mee zal vallen..

Je zal nu vast ook wel weddenschappen enzo krijgen "zet jezelf voor lul bij Idols en als je op tv komt krijg je 100 euro", dat soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 09:43
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-08-2003 @ 01:34:

Je zal nu vast ook wel weddenschappen enzo krijgen "zet jezelf voor lul bij Idols en als je op tv komt krijg je 100 euro", dat soort dingen..
En dat is weer leuk voor ons..!
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:09
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik doe mee
niet omdat ik denk dat ik goed ben, maar omdat ik die hele sfeer gewoon mee wil maken geweldig...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:24
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-08-2003 @ 01:34:
De audities beginnen in September en de uitzendingen in December (dat heb ik ergens gelezen, weet alleen absoluut niet meer waar dan..)
klopt....maar eigenlijk was dit al een paar weken na de finale van de eerste idols bekend mensen! Tis niet echt nieuws....

Ik denk dat ik wel ga kijken. Ik heb gewoon ontzettend veel lol gehad, en misshien komt Hind weer voorbij en dan ben ik zeker van de partij
Maar ja.....wij zaten in ieder geval altijd met een hele groep mensen trouw idols te kijken
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:27
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Idols 1 werd massaal door nederland gevolgd maar ik denk dat het merendeel hiervan wel afhaakt bij idols 2. Toch denk ik niet dat het zo'n blamage wordt als bij BB2 of de bus 2 . De voorrondes ga ik cker wel kijken, altijd lachen toch
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 10:30.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2003, 10:35
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ik snap alleen niet wat ze met zo'n kneus moeten die dan uit de finale komt.
Want nu ook.....ze zitten voor 3 jaar vast aan Jamai. Binnen die tijd heeft iedereen toch al lang zijn intresse voor hem verloren
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:36
Pla
Pla is offline
Ik denk juist dat er mensen voor de grap mee gaan doen.. zovan: "Ga jij op je valst zingend daar staan, en je krijgt 100 euro!"
EN dat is dan weer jammer..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:13
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Aaaarg... Wat ben ik blij dat met in Vlaanderen beslist hebben dat ze nr'tje 2 niet dit jaar gaan doen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:32
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 22-08-2003 @ 20:54:
Ik denk dat er veel dezelfde mensen mee gaan doen ookal hebben ze voor lul gestaan, die gewoon eff een momentje op tv willen komen.
Straks komt er trouwens weer zo'n jamai type uit die wint, of zo'n foute jim. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem eigelijk leuk vind. behalve de meisjes die op de basisschool zitten dan......
Inderdaad.. het is een aardige jongen voor zover ik weet hoor, maar ik was laatst in een of andere winkel waar ze die cd aan hadden staan.. nou echt! Afschuwelijk! Ik snap niet dat mensen daar een uur vrijwillig naar kunnen luisteren...

As for Idols2: ik was een groot fan van Dewi Idols1, maar vaak is het zo dat het vervolg veel minder leuk is...

Weet iemand of Jerny, Henk-Jan, Edwin en ... whatshisnameagain weer in de jury zitten? Als niemand dat hier al heeft gezegd, tenminste...
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:01
Verwijderd
ik ga het wel kijken denk ik, in ieder geval de voorrondes, maar ik hoop wel dat dezelfde jury er weer is.. vond ze wel grappig
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:02
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
*kreun* Idols 2... In GB of de VS weet ik niet meer was nummer twee een groter succes dan nummer een. En ik heb zooooooo weinig zin in dan gepromoot (isser nu al) en dat gezeik over mensen die juist wel of juist niet kunnen zingen.. Kappen die zooi.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:33
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Naja geef toe ik had wel verwacht dat jamai nu alleen nog maar nummer-1-hits ging scoren maar dat doet hij ook niet... en ik vind hem ook heeeeelemaal niet grappig meer! En Jim met zijn sixteenparty....lomplomplomp! ze zijn veeeeel te commercieel... En nu is de hype al helemaal verdwenen!

Kortom Idols 2 wordt eg een aanfluiting!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2003, 18:56
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
bloem schreef op 23-08-2003 @ 13:32:


Weet iemand of Jerny, Henk-Jan, Edwin en ... whatshisnameagain weer in de jury zitten? Als niemand dat hier al heeft gezegd, tenminste...
Eric

En ja ze zijn weer jury

Het begint pas 6 december

Maar ik weet niet of ik het zo leuk ga vinden , mede dankzij die grappige mensen die leuk willen doen op tv, ik ga me daar echt dood aan ergeren, ALS dat al uitgezonden wordt.

Maar ik ga wel kijken
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:02
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Mijn stelling over Idols lijkt mij duidelijk.

zoniet kijk maar naar mijn sig.

STOP IDOLS!
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:57
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Dark-Sugar schreef op 23-08-2003 @ 20:02:
Mijn stelling over Idols lijkt mij duidelijk.

zoniet kijk maar naar mijn sig.

STOP IDOLS!
waarom een "A.I.F"? Als je het haat kijk je het toch gewoon niet, doe ik ook niet, heb gewoon schijt aan die halve zolen, zo geef je ze alleen maar meer aandacht. Idols gaat gewoon ten onder, op dezelfde manier als "Big Brother"
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:07
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
ik heb me aangemeld!!! ik heb me aangemeld!!!

[Edit]De lol... Maar het is echt zo! Ik ga ze is een poepie laten ruiken in eindhoven! [/Edit]
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:32
hamer&sikkel
Avatar van hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Het punt is dat de mensen die zijn afgewezen bij Idiots 1 nu gaan meedoen met 2, dus de winnaars zullen steeds slechter worden. Over tien jaar doet mijn hond mee, en wint!
__________________
...Overigens ben ik van mening dat Carthago met de grond gelijk gemaakt moet worden!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:51
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
twas gisteren op het RTL Nieuws, vorig jaar deden er ca. 7000 mensen mee, dit jaar hebben er al 17.000 mensen zich opgegeven, 10.000 meer dus, da gaat echt te ver, dat zoveel mensen denken dat ze het idool van Nederland kunnen gaan worden...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:53
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
je kan lullen wat je wil...maar het concept is geweldig...de bedenker lacht nu iedereen uit die zegt dat idols kut is
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 12:15
Verwijderd
Ik vind sowieso dat bij een '2' het leuke eraf is.. en ik denk dat degenen die vorige keer niet door gingen nu ook niet doorgaan... want ze kunnen dan nog steeds niet zingen/ entertainen of zien er niet uit...

En.. wanneer komt de nieuwe single van Jamai uit.. ik heb het idee dat ik meer over Jim hoor dan over jamai... (je wordt er mee doodgegooit..)

En nee.. ik ga niet mee doen:
1 - ik heb geen zin om mijn studie voor zo'n hype op te geven en er dan drie jaar later achter te komen dat het leuk was.. maar dat ik drie aan wijze info heb gemist..
2 - ik kan niet zingen (nee echt niet!)
3 - ik heb geen zin om voor lul te staan
4 - ik krijg nachtmerries als ik denk aan mensen als Sunny, Joel enz...
5 - ik heb wel betere dingen te doen

dus..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 12:46
the tourist
the tourist is offline
De voorrondes ga ik zeker kijken, en de rest misschien ook wel, als het leuk is. Denk het niet, maar goed
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:34
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 23-08-2003 @ 22:07:
ik heb me aangemeld!!! ik heb me aangemeld!!!

[Edit]De lol... Maar het is echt zo! Ik ga ze is een poepie laten ruiken in eindhoven! [/Edit]
verstop je nu het nog kan
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:41
Thomas
Thomas is offline
Waarschijnlijk kijk ik alles toch wel weer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2003, 16:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 23-08-2003 @ 22:07:
ik heb me aangemeld!!! ik heb me aangemeld!!!

[Edit]De lol... Maar het is echt zo! Ik ga ze is een poepie laten ruiken in eindhoven! [/Edit]
Ik dacht dat je minimaal 16 moest zijn om mee te mogen doen?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:37
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
ik zou nooit meedoen ik hou er niet van om mezelf voor gek te zetten, zelfs al zou ik goed kunnen zingen dan zou ik niet zo beroemd willen worden als soort navolgeling van jamai en jim
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:41
Thalionlachiel
Avatar van Thalionlachiel
Thalionlachiel is offline
whaha het ging bij mij op school.. goh Es je moet mee doen.. ik van neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dik niet.. ugh zeg zo diep zak ik niet.. echt dik stom.. waarom zou ik nou mee willen doen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:42
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-08-2003 @ 17:54:
Ik dacht dat je minimaal 16 moest zijn om mee te mogen doen?
Jim was toch ook geen zestien?
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:47
Thalionlachiel
Avatar van Thalionlachiel
Thalionlachiel is offline
neej iedereen mocht volgens mijn meedoen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:10
Verwijderd
ik zie t in december wel, kijk de eerste aflevering, is die leuk dan misschien meer.

Weet iemand of het concept PRECIES het zelfde is, of gaan ze nog dingen veranderen.

Ik weet iig dat je zangles moet hebben om mee te kunnen winnen. De mensen uit de finale deden allemaal al veel voor/aan muziek voor ze meededen met Idols. Het zal je dus zeker niet zomaar overkomen door gewoon te gaan zingen op de stip en een fantastisch talent te zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 26-08-2003 @ 19:42:
Jim was toch ook geen zestien?
Nee, maar Jim was een uitzondering zeiden ze toen ook, je moet wel damn'goed' zijn wil je dan toch doorgaan...

Op 15 mag je gewoon niet veel werken, krijgen ze gezeik mee...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:51
Verwijderd
Ik doe ook mee....
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:57
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-08-2003 @ 01:34:
De audities beginnen in September en de uitzendingen in December (dat heb ik ergens gelezen, weet alleen absoluut niet meer waar dan..)

Ik ga wel weer kijken, de voorrondes in ieder geval.. de liveshows alleen als er leuke mensen tussenzitten en ik toevallig thuis ben..

Mogen mensen uberhaupt wel voor een tweede keer meedoen en als dat mag zouden ze dan wel geselecteerd worden als materiaal voor televisie? Ik denk dat het wel mee zal vallen..

Je zal nu vast ook wel weddenschappen enzo krijgen "zet jezelf voor lul bij Idols en als je op tv komt krijg je 100 euro", dat soort dingen..
De autities beginnen in september en de uitzendingen van de audities ook!! de uitzendingen van het echte zingen van de 30 mensen die overblijven begint in decemer... dus de uitzendingen beginnen al over een week/2 weken en niet in december pas, eigenlijk nog al logisch en misschien had iedereen t al zo begrepen, maar t komt echt over alsof het allemaal pas i ndecember begint... (no offense hoor Dusjcrib, t stond ook zo in de krant)

eignelijk is deze post dus nutteloos, maar ik ga t zeker wéér kijken
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 12:09
Verwijderd
Ik had ook begrepen dat de eerste uitzendingen pas in december zouden beginnen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 13:11
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
stefano schreef op 27-08-2003 @ 13:09:
Ik had ook begrepen dat de eerste uitzendingen pas in december zouden beginnen
dat is ook zo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:49
Verwijderd
Dan zat die krant waar retenite het over heeft vast iedereen te fucken...Zal niet de eerste keer zijn, dat er iets in de krant staat wat niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 18:12
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-08-2003 @ 20:45:
je moet wel damn'goed' zijn wil je dan toch doorgaan...


waarom ging Jim dan door

Maar ik hoorde inderdaad ook dat Jim een uitzondering was dat hij mocht met zijn 15 jaar
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-08-2003 @ 19:12:
waarom ging Jim dan door

Maar ik hoorde inderdaad ook dat Jim een uitzondering was dat hij mocht met zijn 15 jaar
Omdat in hun ogen Jim damn goed was ... maar idd ik snap je punt
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Wie is de Mol in Idols 2 ??
Verwijderd
21 18-03-2004 15:52
Films, TV & Radio Idols 2: Workshops Poll
Ovidius
72 02-02-2004 17:50
Muziek Idols-2
lucky*me
93 16-09-2003 16:44
Films, TV & Radio Idols 2 > wie doet er mee
jewel4life
5 15-09-2003 20:10
Films, TV & Radio Idols 2
Evito
502 08-02-2003 22:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.