Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 13:22
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Wat denken jullie, gebaseerd op wat jullie tot nu toe van mij gezien hebben. Zou k het ankunnen? Wil het nl. wel heel graag. Maar sommige mensen zegegn tegen mij dat ik dat niet kan Jullie mening pleaze?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 13:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
waarom zeggen sommige mensen dat dan?

en volgens mij weet je zelf wel beter (te zien aan al die tekeningen die je hier post)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:29
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 13-12-2003 @ 14:26:
waarom zeggen sommige mensen dat dan?

en volgens mij weet je zelf wel beter (te zien aan al die tekeningen die je hier post)
Ik vraag het hier omdat er mensen zijn die al op de kunstacademie zitten en die er dus meer verstand van hebben, ik weet dat ik best aardig kan tekenen maar of ik ook de skills heb voor de kunstacademie? Daarom
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MegaN schreef op 13-12-2003 @ 14:29:
Ik vraag het hier omdat er mensen zijn die al op de kunstacademie zitten en die er dus meer verstand van hebben, ik weet dat ik best aardig kan tekenen maar of ik ook de skills heb voor de kunstacademie? Daarom
waarom zeggen sommige mensen dan dat je t niet moet doen??

ennuh, je bent verreweg 1 van de beste tekenaars hier dus waarom niet de skills hebben?

en ik blijf erbij dat je dat zelf ook wel weet.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:59
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 13-12-2003 @ 14:54:
waarom zeggen sommige mensen dan dat je t niet moet doen??

ennuh, je bent verreweg 1 van de beste tekenaars hier dus waarom niet de skills hebben?

en ik blijf erbij dat je dat zelf ook wel weet.
Ieder zijn igen mening, sommige mensen zeggen dat ik het niet kan omdat ik alleen fantasy teken Enneu, i ben lang niet een van de beste tekenaars hier, Spinneman, Captain N, Wim Wok etc. zijn beterder als mij.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 14:16
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
En ondertussen wordt ik wel depressief van al je mooie tekeningen
Meid je barst van het talent en daar moet je zeker wat mee doen, gewoon eens kijken op opendagen, De HKU in utrecht schijnt erg goed te zijn qua opleidingen en ben zelf ook van plan om daar volgend jaar illustratie te gaan volgen.
En of je nou enkel fantasie tekent ofniet maakt geen klap uit, je techniek daar draait het om, beheers je dat dan kan je alles
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 14:18
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
Captain N schreef op 13-12-2003 @ 15:16:
En ondertussen wordt ik wel depressief van al je mooie tekeningen
Meid je barst van het talent en daar moet je zeker wat mee doen, gewoon eens kijken op opendagen, De HKU in utrecht schijnt erg goed te zijn qua opleidingen en ben zelf ook van plan om daar volgend jaar illustratie te gaan volgen.
En of je nou enkel fantasie tekent ofniet maakt geen klap uit, je techniek daar draait het om, beheers je dat dan kan je alles
TNX, veel mensen zegegn dat en Haag beter is? Maar goed, ik heb nog gen enkel Id wat ik daar wil gaan doen. Enneuh, je hoeft dus echt niet depri te worden want jij tekent mooier den e-moi.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:42
Verwijderd
jezus, zit niet zo ontzettend naar complimentjes te vissen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:47
je zuster
Avatar van je zuster
je zuster is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 13-12-2003 @ 16:42:
jezus, zit niet zo ontzettend naar complimentjes te vissen
ja komop, je gaat me niet vertellen dat je zelf niet ziet dat je ontzettend goed bent..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:55
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Ga gewoon naar alle open dagen en kijk of je zou kunnen wat daar door de eerstejaars gedaan wordt. Praat met mensen daar, vertel wat voor dingen je tekent en of dat genoeg is of niet.
En doe gewoon toelatingen, dan weet je vanzelf of ze je goed genoeg vinden of niet.
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 13-12-2003 @ 16:42:
jezus, zit niet zo ontzettend naar complimentjes te vissen
Dat valt wel mee, denk ik... ik wist ook echt niet of ik een kunstacademie in zou komen, niet omdat ik niet wist dat ik kon tekenen, maar omdat ik dacht dat het misschien helemaal niet was wat ze wilden.
Nou ja, Kampen kom je vast wel in
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:10
paranoid
paranoid is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 13-12-2003 @ 16:42:
jezus, zit niet zo ontzettend naar complimentjes te vissen
man, dat wou ik net zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:13
funest
Avatar van funest
funest is offline
mja ten eerste, met mooi tekenen haal je et niet
ten tweede, kijk es naar jezelf wat je graag zou willen gaan doen. Toegepast of autonoom? etc ect ect
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:14
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Een beetje bescheidenheid is een goeie zaak...maar je mag best wel wat positiever zijn over je werk hoor, jij weet ook wel dat het vatsige poep is (in positieve zin uiteraaaard).
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:16
funest
Avatar van funest
funest is offline
jaja slijmbal ze weet et nu wel
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:29
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Waar blijft Exo!
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:32
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
AM schreef op 13-12-2003 @ 19:16:
jaja slijmbal ze weet et nu wel
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:03
Whaxx
Avatar van Whaxx
Whaxx is offline
Op de kunstacademie zijn ze meer opzoek naar mensen die niet zo goed kunnen tekenen maar wel hele goede en varieatieve en orginele ideeen hebben, dan mensen die alleen vastgeroest zitten in een stijl en alleen die stijl kunnen tekenen.
__________________
je ne parle pas de la fromage
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2003, 19:45
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Whaxx schreef op 13-12-2003 @ 20:03:
Op de kunstacademie zijn ze meer opzoek naar mensen die niet zo goed kunnen tekenen maar wel hele goede en varieatieve en orginele ideeen hebben, dan mensen die alleen vastgeroest zitten in een stijl en alleen die stijl kunnen tekenen.
Dat slaat ook als een lul op een pakje boter
Natuurlijk moet je wel wat in huis hebben, je moet en skills hebben en een beetje creatief kunnen denken...en of je nu vastgeroest zit in een stijl ofniet is niet zon punt, je gaat er tenslotte naar toe om te leren non?
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 20:11
Whaxx
Avatar van Whaxx
Whaxx is offline
Citaat:
Captain N schreef op 13-12-2003 @ 20:45:
Dat slaat ook als een lul op een pakje boter
Natuurlijk moet je wel wat in huis hebben, je moet en skills hebben en een beetje creatief kunnen denken...en of je nu vastgeroest zit in een stijl ofniet is niet zon punt, je gaat er tenslotte naar toe om te leren non?
natuurlijk ga je er heen om te leren, maar als je al lang een vaste stijl gewend bent is het heel erg moeilijk om nieuwe methodes te leren.
__________________
je ne parle pas de la fromage
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 20:17
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ehmmm....ja, maar daar ging het niet om, t ging erom waar kunstacedemies naar op zoek zijn en als je een beetje leuk kan tekenen en dan vooral op traditionele wijze (houtskool, potloden enz enz) dan is de kans klein dat je afgewezen wordt.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef op 13-12-2003 @ 19:29:
Waar blijft Exo!
die is gebannend

+

Citaat:
Wim Wok schreef op 13-12-2003 @ 16:42:
jezus, zit niet zo ontzettend naar complimentjes te vissen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 21:48
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
oeps, ik had het net 2 keer gezegd, ja je kan heT!
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 13-12-2003 @ 16:42:
jezus, zit niet zo ontzettend naar complimentjes te vissen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Whaxx schreef op 13-12-2003 @ 20:03:
Op de kunstacademie zijn ze meer opzoek naar mensen die niet zo goed kunnen tekenen maar wel hele goede en varieatieve en orginele ideeen hebben, dan mensen die alleen vastgeroest zitten in een stijl en alleen die stijl kunnen tekenen.
Ze zijn erg blij met mensen die juist wél kunnen tekenen. Als je goed conceptueel werkt, zijn ze natuurlijk in de zevende hemel. Maar talent sturen ze echt niet meteen weg. Wat doe ik hier anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2003, 12:32
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-12-2003 @ 15:00:
Ze zijn erg blij met mensen die juist wél kunnen tekenen. Als je goed conceptueel werkt, zijn ze natuurlijk in de zevende hemel. Maar talent sturen ze echt niet meteen weg. Wat doe ik hier anders?
waarom heb ik dan dringend negatief advies?
Talent sturen ze wel zomaar weg....
wel of niet geschikt zijn voor de kunstacademie heeft vooral in het eerste jaar te maken met je studiehouding.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!

Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 12:56
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Indien je goede losse schetsen kan maken, met verschillende materialen kom je er wel.

Tgaat niet om de eindproducten maar om het proces wat jij kan laten zien.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 13:58
Verwijderd
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 15-12-2003 @ 13:32:
waarom heb ik dan dringend negatief advies?
Talent sturen ze wel zomaar weg....
wel of niet geschikt zijn voor de kunstacademie heeft vooral in het eerste jaar te maken met je studiehouding.
Dan zal ik ook wel een negatief studie-advies krijgen *grijns*

Heb je slechte cijfers dan? Want idd, je bent toch echt goed genoeg :\ Nou ja, ik heb bij de meeste leraren in deze school toch al niet het gevoel dat ze helemaal eerlijk beoordelen. Net de idols-jury.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 14:03
Verwijderd
Op de kunstacademie nemen ze minder snel mensen aan die al een geheel eigen stijl hebben, omdat ze je niks of minder snel iets nieuws kunnen (aan)leren, ik zou dus als ik jou was gewoon proberen en veel verschillende dingen laten zien.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 15:59
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-12-2003 @ 14:58:
Dan zal ik ook wel een negatief studie-advies krijgen *grijns*

Heb je slechte cijfers dan? Want idd, je bent toch echt goed genoeg :\ Nou ja, ik heb bij de meeste leraren in deze school toch al niet het gevoel dat ze helemaal eerlijk beoordelen. Net de idols-jury.
zie hier:

V2D 6
V3D 6
W2D 5
Illustratie 7
Autonoom 8
Filosofie 8
Kunstgesch. 7

Opzich is het wel goed genoeg,
maar omdat v2d, v3d en w2d één kluster zijn waar je gemiddeld minimaal een volle 6 moet staan ben ik niet door.
wel kut want nu kom ik 9 studiepunten tekort.
omdat ik die klotedummie neb verkutt.
maarja, als ik die 5 gewoon in een 6 of hoger verander volgend semester is het wel goed....
'ik moet een veel serieuzere studiehouding aannemen'

Paul van Dijk en Jan Zwaan hebben de dikste vinger in de pap.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 15-12-2003 @ 16:59:
zie hier:

V2D 6
V3D 6
W2D 5
Illustratie 7
Autonoom 8
Filosofie 8
Kunstgesch. 7

Opzich is het wel goed genoeg,
maar omdat v2d, v3d en w2d één kluster zijn waar je gemiddeld minimaal een volle 6 moet staan ben ik niet door.
wel kut want nu kom ik 9 studiepunten tekort.
omdat ik die klotedummie neb verkutt.
maarja, als ik die 5 gewoon in een 6 of hoger verander volgend semester is het wel goed....
'ik moet een veel serieuzere studiehouding aannemen'

Paul van Dijk en Jan Zwaan hebben de dikste vinger in de pap.
Ik heb precies hetzelfde...

V2D 5
V3D 6
W2D 7
Grafisch ontwerpen 6
Illustratie 8
Kunstgeschiedenis 7
Filosofie 8

"Ja ookal haalt W3D je 5 wel weer op, toch besluiten we je géén studiepunten te geven want dan kunnen we je een negatief studieadvies geven en dat verdien je hoor, met die slechte inzet en motivatie van jou."
Bah ik heb zo'n hekel aan Jan Zwaan. >_<; Ze zijn niet éérlijk. Waarom zou ik dan nog moeite gaan doen om mijn inzet te tonen :\
*meelt Sytse en gaat Dingjan in een hoekje drukken voor een gesprek*
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:21
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-12-2003 @ 19:55:
Ik heb precies hetzelfde...

V2D 5
V3D 6
W2D 7
Grafisch ontwerpen 6
Illustratie 8
Kunstgeschiedenis 7
Filosofie 8

"Ja ookal haalt W3D je 5 wel weer op, toch besluiten we je géén studiepunten te geven want dan kunnen we je een negatief studieadvies geven en dat verdien je hoor, met die slechte inzet en motivatie van jou."
Bah ik heb zo'n hekel aan Jan Zwaan. >_<; Ze zijn niet éérlijk. Waarom zou ik dan nog moeite gaan doen om mijn inzet te tonen :\
*meelt Sytse en gaat Dingjan in een hoekje drukken voor een gesprek*
Oh!
das wettelijk niet eens eerlijk, als je 7, 6, 5 heb ben je gewoon door.
Ik denk dat Dingjan niet te kleinen is door ome Syts, want Dingjan heeft evil Hans Meerman aan zijn rechterhand en die coordineren illustratie en die neuken onder één hoedje met Jan Zwaan en Paul van Dijk....
Politiek spel wordt er gespeeld.
De onzekere kutkinderen worden geprezen en de mensen die in zichzelf vertouwen worden de grond in gestampt.
Maarja, ik ga komend semester gewoon lekker kontekussen om mijn punten te halen en dan tief ik lekker op naar Oh Oh Den Haag , waar wél de vernieuwingsdrang heerst!
__________________
Estilapo coge la dretticos !!

Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:03
Verwijderd
Nee, is ook niet eerlijk. Maar Dingjan mag me op zich wel.. denk ik... hij heeft alleen een heel verkeerd beeld van me maar dat is voor een groot deel mijn eigen schuld, ik kom meestal erg negatief en ongemotiveerd over, ookal is dat niet zo. Bij de andere vakken bén ik ook niet gemotiveerd, maar wel voor W2D en dus ga ik 'm dat maar ff vertellen...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:10
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Megan!!!! Kijk nou eens naar wat je tekent!!!! Het is echt prachtig en inderdaad een van de betere tekenaars onder ons forumleden. Gewoon proberen, je zult zeker weten worden toegelaten(denk ik, zelf heb ik er geen verstand van).
Je site is af trouwens
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 19:38
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
Citaat:
Captain N schreef op 13-12-2003 @ 20:45:
Dat slaat ook als een lul op een pakje boter
Natuurlijk moet je wel wat in huis hebben, je moet en skills hebben en een beetje creatief kunnen denken...en of je nu vastgeroest zit in een stijl ofniet is niet zon punt, je gaat er tenslotte naar toe om te leren non?
toch wel want als iets vast geroest is laat men het niet heel snel meer los!

Maar goed, zelf weetje het beste of het wel of niet iets voor jou is,
maar het is dus niet zo dat je op een kunst academie een hoop complimentjes krijgt, die zijn op minder dan een hand te tellen

Maar Den haag , koninklijke accademie is wel oke! maar reken maar niet op vakantie
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 19:40
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
oh,, jakkus , jullie zouden jezelf eens moeten lezen
grrrrr.....

wat een geslijm hier zeg

maar succes er mee verder
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2003, 20:03
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb gehoord dat De Hogeschool van Kunsten in Utrecht ook heel leuk is.

Misschien moet je maar eens naar een paar opendagen gaan. Kan je zien wat er allemaal gebeurd en wat ze maken op die scholen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 20:13
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Jij kunt makkelijk naar de kunstacademie.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 21:04
Judici0us
Judici0us is offline
aandacht thread
__________________
"I didn't smile" --Stan, Southpark Episode 510
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 21:23
qwertyuiop
qwertyuiop is offline
wat vinden jullie van het algemene niveau van wat er op kunstacademies wordt geproduceerd?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
qwertyuiop schreef op 18-12-2003 @ 22:23:
wat vinden jullie van het algemene niveau van wat er op kunstacademies wordt geproduceerd?
Bedroevend laag op de meeste gebieden, hoewel er wel leuke dingen tussen zitten.
Maar dat is bij ons op school
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 10:32
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
heel
bedroeffend
laag....
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 10:33
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
nogmaals schreef op 18-12-2003 @ 20:40:
oh,, jakkus , jullie zouden jezelf eens moeten lezen
grrrrr.....

wat een geslijm hier zeg

maar succes er mee verder
jah.. nu begin ik zelfs stiekem te hopen dat ze hard afgewezen wordt...
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 12:43
Vee
Vee is offline
@Megan: Of je er komt?
Geen idee... Ik heb niet echt veel gezien dat aan mijn gevoel van kunst voldoet... eigenlijk vooral veel tekentalent, maarja, das niet echt ZO uniek op deze aardkloot... Ik denk dat je heel veel moet experimenteren, en een proces moet kunnen aantonen, en niet alleen doorgaan op de eeuwige zoete fantasiestijl... ik denk dat er daar al teveel van is....

Het ligt er misschien ook aan waar een bepaalde academie naar op zoek is... want er is zeker wel een markt voor je werk ( kijk maar naar het *OH MEGAN, WAT PRACHTIG* hier op het forum).. Je moet denk ik wel een academie vinden die ook achter jou stijl staat... wat ik op academies zie, gaat namelijk wel een hele andere richting op...

Nouja.. in ieder geval veel succes..

@Rest: Het niveau dat ik op academies zie, tja, das ongeveer equivalent aan het niveau dat de Dokumenta afgelopen jaar presenteerde... Er zit HEEL SOMS iets moois tussen..., maar het geheel zuigt echt enorm hard!!!
__________________
pretenties zijn kut
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 08:07
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
misschien is de basisopleiding op de hku wat voor jou?
das een jaar lang op zaterdag, ik ben er net mee klaar, is erg leuk!
je moet wel toelating doen voor de basisopleiding, maar die is niet zo zwaar.
en je ziet hoe het er op een kunstacademie aan toe gaat. dan doe je aan het einde van het jaar toelating voor de "echte" academie, ik moet in januari. de basisopleiding start in januari en in september, voor meer info www.hku.nl
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 12:22
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Fascinerend dat Megan na Wok's post niet meer reply-ed
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 12:28
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Zou kunnen komen omdat ze op vakantie is.
Ik zeg maar wat.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 13:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Captain N schreef op 22-12-2003 @ 13:28:
Zou kunnen komen omdat ze op vakantie is.
Ik zeg maar wat.
nee hoor, ze is daarna zelfs hier nog gewoon geweest in andere topics.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 21:18
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ik snap haar probleem wel, ze heeft een goeie tekentechniek maar dat betekent niet meteen dat je bijvoorbeeld op vrije kunst goed uit de voeten zou kunnen. Ik las al eerder een reply dat Kampen wel geschikt zou zijn, en daar wil ik dan nog aan toevoegen dat de richting illustratie gezien haar stijl wel iets is waar ze zich als een vis in het water zal voelen. Je hebt een gewilde aquarel-achtige stijl die in heel veel onderwerpen past, dus het is denk vooral een kwestie van ook andere onderwerpen durven/willen aansnijden ipv elfjes want daar zitten ze op een kunstacademie niet echt op te wachten. Daar vinden ze zichzelf allemaal te elitair voor namelijk.
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 22:10
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
zelfs ik zit erop.. dus jou lukt het ook wel!!
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Enquete kunstacademies. Wie helpt mij?
Eostre
1 22-04-2009 18:37
ARTistiek Kunstacademies!
C-Cee
3 16-01-2009 21:10
Studeren Open dagen kunstacademie en combi universiteit leiden
wawawawa
2 27-09-2007 07:14
Algemene schoolzaken Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK)
aquafemme
67 13-02-2007 06:24
ARTistiek [Discussie] Lerarenopleiding Kunstacademies, trek jij daar wat van aan?
devilcat
81 04-08-2006 17:49
ARTistiek Stelling: Kunstacademie-> is er een toekomst voor hen!
aquafemme
12 31-12-2002 11:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.