Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2003, 20:05
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
MegaN maakt een losse schets, thema's waarmee ze gaat werken:
- Perspectief
- Lichaamshoudingen
Materialen:
Potlood (H3 (schetsen) B1 & B5 (Inkleuren).

Dit is dus stap 1, een schetsw van 15 min, om even een ID te krijgen van wat ik wil maken. Volgende stappen zijn:
- Kleurpotloodschets
- Krijt (Oliepastel)
- Olieverf

En die ga ik allemaal nog posten, al denk ik niet dat ik nog heel lang kan werken want k'ben de hel;e kerstvakantie weg. Maar owkay, commentaar?

Advertentie
Oud 17-12-2003, 20:08
Jessicaa_b
Jessicaa_b is offline
cool dat je dat zo neerzet!! heb k echt wat aan!!
__________________
Seek and you will find *** www.onlyrealrock.tk
Oud 17-12-2003, 20:10
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
Jessicaa_b schreef op 17-12-2003 @ 21:08:
cool dat je dat zo neerzet!! heb k echt wat aan!!
Mwjah, daar doe ik het ook voor en omdat een paar mensen niet geloven dat ik real ben, maar owkay, hier het bewij s mensen, en ik hoop natuurlijk dat ik andere mensen ermee kan helpen
Oud 17-12-2003, 20:13
Jessicaa_b
Jessicaa_b is offline
Citaat:
MegaN schreef op 17-12-2003 @ 21:10:
Mwjah, daar doe ik het ook voor en omdat een paar mensen niet geloven dat ik real ben, maar owkay, hier het bewij s mensen, en ik hoop natuurlijk dat ik andere mensen ermee kan helpen
Jij ben echt zo goed, daar ben k gwoon jaloers op... k hoop ook nog eens zo te gaan tekenen, ben nog niet zo heel lang aan t tekenen
__________________
Seek and you will find *** www.onlyrealrock.tk
Oud 17-12-2003, 20:17
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
Jessicaa_b schreef op 17-12-2003 @ 21:13:
Jij ben echt zo goed, daar ben k gwoon jaloers op... k hoop ook nog eens zo te gaan tekenen, ben nog niet zo heel lang aan t tekenen
Oefening baart echt kunst, kijk mij, toen ik zeg maar 12 was tekende ik echt briek, nu is het een heel stuk verbeterd, een paar dingen wat je in ieder geval kan doen is afkijken van andere kunstenaars (trucjes etc.) en gewoon heel veel schetsen (in kleur!) Niet meteen denken, ow hiji mislukt, gewoon doortekenen en afmaken. Zo zie je zelf je zwake punten en kun je daarop verder gaan werken Hoop ik dat ik je met dit geblaat help
Oud 17-12-2003, 20:28
Jessicaa_b
Jessicaa_b is offline
Citaat:
MegaN schreef op 17-12-2003 @ 21:17:
Oefening baart echt kunst, kijk mij, toen ik zeg maar 12 was tekende ik echt briek, nu is het een heel stuk verbeterd, een paar dingen wat je in ieder geval kan doen is afkijken van andere kunstenaars (trucjes etc.) en gewoon heel veel schetsen (in kleur!) Niet meteen denken, ow hiji mislukt, gewoon doortekenen en afmaken. Zo zie je zelf je zwake punten en kun je daarop verder gaan werken Hoop ik dat ik je met dit geblaat help

je helpt me echt heel erg!!
__________________
Seek and you will find *** www.onlyrealrock.tk
Oud 17-12-2003, 20:37
Poesket
Poesket is offline
ik vindt dit dus echt over dreven he!!! Niemand heeft hier om gevraagd, ik bedoel zo goed vind ik je werk niet. En als er mensen zijn die het wel willen weten kun je pm-en of mailen.

maar in het ene topic vraag je of je wel goed genoeg bent voor de kunstacademie maar onder tussen ben je wel een soort lerares ofzo?? Omdat iedereen zoveel van je kan leren??
Oud 17-12-2003, 20:39
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
yep, geloofwaardig. En weer mooi natuurlijk
Oud 17-12-2003, 20:47
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
Citaat:
Eerised schreef op 17-12-2003 @ 21:37:
ik vindt dit dus echt over dreven he!!! Niemand heeft hier om gevraagd, ik bedoel zo goed vind ik je werk niet. En als er mensen zijn die het wel willen weten kun je pm-en of mailen.

maar in het ene topic vraag je of je wel goed genoeg bent voor de kunstacademie maar onder tussen ben je wel een soort lerares ofzo?? Omdat iedereen zoveel van je kan leren??
ow komop man.. doe es niet zo lame.. dit is echt flauw gezeik van je.. beetje flame trouwens ook (oeps wat doe ikzelf nu ) maargoed.. dus omdat ze soms onzeker is over haar tekeningen mag ze niet posten hoe ze die tekeningen maakt? misschien is dit wel naar aanleiding van alle ontzettend positieve reacties uit die andere posts? ow en sorry hoor maar uhm doe t maar beter? (als je t echt beter kan trek ik alles trug ) maar ik vind megans werk echt super.. dusja

edit.. en geef toe, ja velen hier kunnen zeker wat van haar leren (ik ook!)

Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 20:49.
Oud 17-12-2003, 20:49
RD
Avatar van RD
RD is offline
Citaat:
Eerised schreef op 17-12-2003 @ 21:37:
ik vindt dit dus echt over dreven he!!! Niemand heeft hier om gevraagd, ik bedoel zo goed vind ik je werk niet. En als er mensen zijn die het wel willen weten kun je pm-en of mailen.

maar in het ene topic vraag je of je wel goed genoeg bent voor de kunstacademie maar onder tussen ben je wel een soort lerares ofzo?? Omdat iedereen zoveel van je kan leren??
Het topic is misschien inderdaad erg ego-strelend, maar zo'n reactie kán toch niet zeg!
Ik zou tegen de creator willen zeggen:"keep up the good work!" en laat je door dit soort dingen niet uit het veld slaan.

-Een tekenfoob-
Oud 17-12-2003, 21:26
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
ze postte dit omdat mensen daar om vroegen, niet omdat ze zelf zo perse wilde laten zien!!! Dus Eerised, hou je sarcastische smoel en bekijk het andere topic van Megan om te zien waarom ze dit op het forum zette. http://forum.scholieren.com/showthre...88#post8568188

En ik geloof ook niet dat het haar bedoeling was om leraresje te spelen, maar omdat het Jessicaa_b helpt om het tekenen stap voor stap uit te leggen(Vice in http://forum.scholieren.com/showthre...88#post8568188 leek het ook en goed idee). En waarschijnlijk zijn er nog zat mensen die idd wat van d'r kunnen leren. Accept it!!!!

En Megan: Uiteraard komt het eindproduct ook op de site
Of als je wilt de tussenstanden ook. Ik hoor het wel via PM
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 17-12-2003, 21:37
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
jezus maak je zoiets in een kwartiertje damn

mooi hoor ben benieuwd naar de volgende stap.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 17-12-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 17-12-2003 @ 21:37:
ik vindt dit dus echt over dreven he!!! Niemand heeft hier om gevraagd, ik bedoel zo goed vind ik je werk niet. En als er mensen zijn die het wel willen weten kun je pm-en of mailen.

maar in het ene topic vraag je of je wel goed genoeg bent voor de kunstacademie maar onder tussen ben je wel een soort lerares ofzo?? Omdat iedereen zoveel van je kan leren??
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is jaloers
Oud 17-12-2003, 22:41
Verwijderd
Een kwartier..!

Respect! (Had je al verdiend, en alhoewel ik éventjes twijfelde aan de echtheid eerst, ben ik nu volledig overtuigd )

Eerised weet zo te lezen niet waar ze over praat. Haar adviseer ik dan ook even de andere MegaN-topics door te lezen waarin velen haar werk niet authentiek achtten. Vandaar dat ze dit nu stap voor stap wil uitleggen.

MegaN, keep up the good work.
Oud 17-12-2003, 22:45
Verwijderd
Ik ben nu ook vrij serieus bezig met tekenen enzo, maar heb nog niets gemaakt wat echt mooi is, meer oefen werk.. En ik heb hier echt veel aan. Ik heb vooral problemen met de opbouw van tekeneningen... en als ik dit zie (wat overigens echt al mooi is, dit zou voor mij echt een eindwerk zijn.. maar dan eigenlijk nog veel te mooi ) dan stimuleert het me echt om door te gaan, meer te proberen...

Ben heel erg benieuwd naar de volgende stappen
Oud 17-12-2003, 23:54
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Leuk, zo'n topic. Ik ben ook wel benieuwd naar de volgende stap.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 18-12-2003, 06:36
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Eerised schreef op 17-12-2003 @ 21:37:
ik vindt dit dus echt over dreven he!!! Niemand heeft hier om gevraagd, ik bedoel zo goed vind ik je werk niet. En als er mensen zijn die het wel willen weten kun je pm-en of mailen.
shut up.

(hehe, geflamed zie ik hierboven )
Oud 18-12-2003, 08:36
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 17-12-2003 @ 23:07:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is jaloers
Ik teken zelf ook heel graag en ziet er niet slecht uit.maar wat een ego moet je hebben om zo'n topic te openen. Ik post zelf niet omdat ik geen scanner heb.... Maar uhm heb wel een keertje iets gepost vi iemand anders... en kreeg positieve reacties hoor!
Ads door Google
Oud 18-12-2003, 08:37
Poesket
Poesket is offline
Ik mag toch wel gewoon mijn mening geven!??? daar is dit forum toch ook voor ?
Oud 18-12-2003, 09:10
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Eerised schreef op 18-12-2003 @ 09:37:
Ik mag toch wel gewoon mijn mening geven!??? daar is dit forum toch ook voor ?
niet als het onzin is. daar is het Onzin subforum voor.

gelieve je gezeik daar te posten
Oud 18-12-2003, 10:39
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
MegaN, you go!!!!
*ignore modus bepaalde mensen*
__________________
nooit meer
Oud 18-12-2003, 12:55
Verwijderd
Is dat niet veel te veel potlood voor schetsen? Zo lastig weer weg te gummen, allemaal...
Oud 18-12-2003, 13:13
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Eerised schreef op 18-12-2003 @ 09:36:
Ik teken zelf ook heel graag en ziet er niet slecht uit.maar wat een ego moet je hebben om zo'n topic te openen . Ik post zelf niet omdat ik geen scanner heb.... Maar uhm heb wel een keertje iets gepost vi iemand anders... en kreeg positieve reacties hoor!
Dat onderstreepte..mensen hierboven zeiden toch al dat andere mensen om dit topic hadden gevraagd! En dan zeg je het nog een keer! Natuurlijk mag je je mening wel uiten, maar doe dat dan fatsoenlijk!

En megan: het enige is WOWWW! Hoe mooi..
__________________
Dare to fly!
Oud 18-12-2003, 13:14
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Eerised schreef op 18-12-2003 @ 09:36:
Ik teken zelf ook heel graag en ziet er niet slecht uit.maar wat een ego moet je hebben om zo'n topic te openen. Ik post zelf niet omdat ik geen scanner heb.... Maar uhm heb wel een keertje iets gepost vi iemand anders... en kreeg positieve reacties hoor!
Hmz, belachelijke reacties...

@MegaN: ik vind je echt geweldig tekenen, en het is ongelofelijk dat jij dit een schets noemt, want voor mij zou dit een meesterwerk zijn
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 18-12-2003, 13:20
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Heel leuk dat je dit zo doet megan!
Denk dat d'r veel mensen (inc. mezelf) iets aan hebben!

Fijne vakantie! (kerst + nieuwjaar)
Advertentie
Oud 18-12-2003, 13:39
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
lekker op jezelf geilen
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 18-12-2003, 14:14
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-12-2003 @ 14:39:
lekker op jezelf geilen
Waar slaat dat op?

@Megan: Wat knap man!! Super dat je dat kan maken!! RESPECT!
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 18-12-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Laen schreef op 18-12-2003 @ 15:14:
Waar slaat dat op?
rararaaa, omdat ze zo naar complimenten vist t t
Oud 18-12-2003, 14:28
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
poorleno schreef op 18-12-2003 @ 15:21:
rararaaa, omdat ze zo naar complimenten vist t t
Zij plaatst gewoon haar werk.
De manier waarop mensen reageren heeft zij niet in de hand.
En als mensen zich irriteren aan het feit dat ze haar tekeningen plaatst kijken ze toch gewoon niet?!
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 18-12-2003, 14:40
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
poorleno schreef op 18-12-2003 @ 15:21:
rararaaa, omdat ze zo naar complimenten vist t t
geef mij eens even een quote van megan waaruit ik op kan maken dat ze naar complimenten vist. Megan is gewoon een geweldige tekenares en zoals dat altijd gaat: ben je goed? Dan willen mensen je onderuit halen. Zo ook hier het geval.

Megan je tekent geweldig, ik ben hardstikke jaloers en trek je niks van die **(ik kan ze geen naam geven zonder onbeleefd te worden)** aan
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 18-12-2003, 14:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
kijk, ze kan echt wel tekenen, maar de manier waarop ze t hier presenteert vind ik vrij walgelijk. bah, de arrogantie straalt er vanaf.

[hoe maakt Megan een tekening] Stap 1

Megan maakt...

__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 18-12-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 18-12-2003 @ 09:36:
Ik teken zelf ook heel graag en ziet er niet slecht uit.maar wat een ego moet je hebben om zo'n topic te openen. Ik post zelf niet omdat ik geen scanner heb.... Maar uhm heb wel een keertje iets gepost vi iemand anders... en kreeg positieve reacties hoor!
Zoals hierboven al een paar keer gezegd is; er werd specifiek naar gevraagd door enkele mensen in andere topics. Je mag je mening hier neerkwakken, maar zorg dan wel dat het enigzins gegrond is..
Oud 18-12-2003, 14:50
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-12-2003 @ 15:43:
kijk, ze kan echt wel tekenen, maar de manier waarop ze t hier presenteert vind ik vrij walgelijk. bah, de arrogantie straalt er vanaf.

[hoe maakt Megan een tekening] Stap 1

Megan maakt...

Er is haar een paar keer gevraagd om stap voor stap haar tekeningen te laten zien omdat redelijk wat mensen niet geloofden dat ze dat echt zelf maakte. Dus het idee kwam niet van haarzelf. De titel van het topic slaat gewoon op de inhoud, dus ik begrijp niet wat daar mis mee is. En der staat trouwens ook een '' bij de titel (zag ik ook pas net). Die slaat er waarschijnlijk op dat je de serieusheid van de titel met een korreltje zout moet nemen.

En waarom maakt megan , jongetje? Megan maakt hardstikke mooi werk waar een gemiddelde *forumer* geweldig jaloers op zou zijn, en dat zijn ze ook!
Dat jij zo sneu doet begrijp ik werkelijk niet
__________________
*engeltjuh* fliefd!

Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 14:53.
Oud 18-12-2003, 15:03
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Kinderachtig gedoe, er is toch door een paar mensen expliciet gevraagd of ze dit wilde doen. Om eerlijk te zijn twijfelde ik ook een beetje aan de echtheid van de tekeningen, dus ik vind het wel ok dat ze nu ook laat zien hoe ze ze maakt

Als het je irriteert ga je toch lekker ergens anders spelen. damn
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Oud 18-12-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 18-12-2003 @ 15:40:
je tekent geweldig, ik ben hardstikke jaloers en trek je niks van die **(ik kan ze geen naam geven zonder onbeleefd te worden)** aan
doe niet zo stom, kutje.
ik heb verder toch ook helemaal niets negatiefs over haar talent gezegt. ze kan leuk tekenen hoor en dat doe ik haar niet na, maar ze post enorm veel en dan ook dat topic over die kunstacademie.. ja nou ze vraagt er een beetje om hehh..
Oud 18-12-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 18-12-2003 @ 16:15:
doe niet zo stom, kutje.
ik heb verder toch ook helemaal niets negatiefs over haar talent gezegt. ze kan leuk tekenen hoor en dat doe ik haar niet na, maar ze post enorm veel en dan ook dat topic over die kunstacademie.. ja nou ze vraagt er een beetje om hehh..


Goh, is iedereen die nu werk post, arrogant? Lekkere redenatie heb jij.
Ads door Google
Oud 18-12-2003, 15:55
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 18-12-2003 @ 16:47:


Goh, is iedereen die nu werk post, arrogant? Lekkere redenatie heb jij.
dat zeg ik toch niet, kutje
lees eensch goed, ik heb het alleen over megan die naar mijn mening erg veel post, wat mag natuurlijk, maar dat ze daarmee wel erg op complimenten geilt, want er is zelden wat op aan te merken omdat het zo goed is, wat ze zelf ook wel weet.
nouja, zoiets. en nou niet meer zo miepen,
Oud 18-12-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 18-12-2003 @ 16:55:
dat zeg ik toch niet, kutje
lees eensch goed, ik heb het alleen over megan die naar mijn mening erg veel post, wat mag natuurlijk, maar dat ze daarmee wel erg op complimenten geilt, want er is zelden wat op aan te merken omdat het zo goed is, wat ze zelf ook wel weet.
nouja, zoiets. en nou niet meer zo miepen,
Dat zeg ik toch, en jij liet toch duidelijk blijken dat ze er dan om vraagt om complimenten-visserig genoemd te worden. Imho is dat onterecht.
Oud 18-12-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 18-12-2003 @ 09:37:
Ik mag toch wel gewoon mijn mening geven!??? daar is dit forum toch ook voor ?
yup daar is dit forum voor, maar dan moetje niet raar opkijken als andere mensen er daar met HUN mening op reageren
Oud 18-12-2003, 16:36
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
poorleno schreef op 18-12-2003 @ 16:55:
dat zeg ik toch niet, kutje
lees eensch goed, ik heb het alleen over megan die naar mijn mening erg veel post, wat mag natuurlijk, maar dat ze daarmee wel erg op complimenten geilt, want er is zelden wat op aan te merken omdat het zo goed is, wat ze zelf ook wel weet.
nouja, zoiets. en nou niet meer zo miepen,
Wat kan jij tenenkrommend arrogant doen zeg! Met je "kutje" en "nou niet meer zo miepen".
Ik vond eerst dat je nog wel een punt had met dat MegaN naar complimenten zou zitten vissen...maar je moet dr ook wel een kans geven zeg! Er zijn altijd nog wel dingen op te merken aan haar tekeningen, die wil zij gewoon horen omdat ze nog beter wil worden.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 18-12-2003, 16:55
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
sjong, ik snap sommige van jullie niet. Maar goed ik zal even een paar dingen ophelderen:

1) Ik post veel, want ik heb ook veel liggen.
2) Ik vis niet (lees NIET) naar comlpimenten, ik zet ze online om er iets van te leren, als ik mezelf zo geweldig vondt zou ik er bij zetten van ow wat ben ik toch goed.
3) Ik heb dit topic gemaakt op vraag van anderen. (lees voorgaande topics)
4) Ik ben niet ARROGANT! Dat van daarboven was bedoelt als een grapje, als er hier tenminste nog mensen rondlopen met humor.
5) Iedereen mag zijn eigen mening hier posten, maar dan mag ik (en anderen) er dus op terugposten.

En verder iedereen bedankt die het voor me opneemt, en van de mensen di denken dat ik naar comlimentjes zit te vissen, blijf dat vooral denken, maar reageer dan gewoon niet iop mijn topics, als dat je zo ergert! Zo dat moest er ff uit, en ik zit heus niet de lerares uit te hangen, zo be ik gewoon niet.

zal nu ophouden met mijn gezeik, allemaal gelukkige kerstdagen + nieuwjaar en tot na de vakentie. Ben nl. 2 weken weg (Denemarken).
Oud 18-12-2003, 16:57
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
poorleno schreef op 18-12-2003 @ 16:15:
doe niet zo stom, kutje.
ik heb verder toch ook helemaal niets negatiefs over haar talent gezegt. ze kan leuk tekenen hoor en dat doe ik haar niet na, maar ze post enorm veel en dan ook dat topic over die kunstacademie.. ja nou ze vraagt er een beetje om hehh..
ik ben hier absoluut niet degene die stom doet. Ik snap nu een beetje waar je over valt met betrekking op Megan. Vind ik eigenlijk tamelijk sneu en ik zie ook geen reden waarom je meteen moet beginnen met afzeiken en lullig doen?
Megan is blijkbaar niet zo zeker over zichzelf en (ik heb het topic over de kunstacedemie wél gelezen) er is haar verteld dat ze daar toch niet op komt omdat ze alleen maar fantasy tekent. Ze kwam dat hier vragen omdat er hier mensen zijn die daar meer verstand van hebben. Dat lijkt me logisch.
Ze wil kraag commentaar op haar werk hebben omdat ze zichzelf dan kan verbeteren. En er zijn best mensen die wat commentaar op haar werk hebben, dus opzich lijkt het me nuttig dat ze blijft posten en beter wordt. Snap je het?

Lul.


*aardige modus*
Zit ik dus net alles op te schrijven wat hierboven ookal opgeschreven wordt . Prettige vakantie!
__________________
*engeltjuh* fliefd!

Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 17:04.
Oud 18-12-2003, 16:58
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
poorleno schreef op 18-12-2003 @ 15:21:
rararaaa, omdat ze zo naar complimenten vist t t
Inderdaad!! Ze heeft het niet aangegeven ne, dat klopt maar dat onschuldige gedoe wijst er gewoon op. Ze wil een veer in dr reet.
Oud 18-12-2003, 17:06
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Citaat:
Eerised schreef op 18-12-2003 @ 17:58:
Inderdaad!! Ze heeft het niet aangegeven ne, dat klopt maar dat onschuldige gedoe wijst er gewoon op. Ze wil een veer in dr reet.
Pffff, als jij dat denkt! Ik heb hierboven aangegeven waarom, en jij hebt je standpunt gegeven, ga ergens anders lopen zeuren, sorry dat ik zo uitval, maar dit is echt bullshit. Waarom zou ik complimentjes zeiken? Lees ff wat never mind heeft geschreven, zij schrijft precies wat ik bedoel! Ik ben van mezelf al helemaal niet arro, eerder onzker, dus. En ik wil ook graag commentaar op mijn werk van wat er te verbeteren valt, zodat ik daarvan kan leren, en sinds wanner bepalen anderen wat ik wel en niet mag doen! Nou, geef daar mar eens antwoord op, want hier kan ik me heel boos om maken. Ik respecteer andermans meningen, maar als ik het probeer uit te leggen, beschouwen ze het als onshuldig gedoe. Geloof het dan maar, maar ga dan voortaan op iemands anders topic zitten zeuren!
Oud 18-12-2003, 17:09
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
nou......kben het opsig wel met sommige eens dat dit topic een beetje overdreven is! ......ja tuurlijkze kan heeel mooi tekenen maar is het nou echt zo speciaal dat ze het stap voor stap moet uitleggen? Ik bedoel er zijn genoeg andere mensen die net zo goed zo niet beter kunnen tekenen, als je goed genoeg rondkijkt o het Internet vind je er genoeg en zo kun je ook genoeg sites vinden met tutorials erop, of je gaat even naar de bruna of de boek en buro voor zon boekje.

Magoe da kan ook komen doordat ik haar stijl nie egt speciaal vin, ik heb het denk ik al te vaak gezien, tuurlijk is het mega knap en ik zal het haar ook nooit na kunnen doen, maar daarom vin ik het nog nie mooi!

maar iig keep up the good work Megan! ...vin het opsig wel schattig dat je dit zo doet!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Oud 18-12-2003, 17:11
pudding met vel
Avatar van pudding met vel
pudding met vel is offline
*negeert alle vervelende mensen*

mooie tekening, alleen klopt er geloof ik iets niet aan de kin van de voorste elf. kinnen zijn moeilijk, i know
__________________
(\__/)
Oud 18-12-2003, 17:13
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 18-12-2003 @ 18:09:
nou......kben het opsig wel met sommige eens dat dit topic een beetje overdreven is! ......ja tuurlijkze kan heeel mooi tekenen maar is het nou echt zo speciaal dat ze het stap voor stap moet uitleggen? Ik bedoel er zijn genoeg andere mensen die net zo goed zo niet beter kunnen tekenen, als je goed genoeg rondkijkt o het Internet vind je er genoeg en zo kun je ook genoeg sites vinden met tutorials erop, of je gaat even naar de bruna of de boek en buro voor zon boekje.
Ga jij eens even heel snel de andere topics lezen!
Ze doet dit om te bewijzen dat ze niet fake is!
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 18-12-2003, 17:13
MegaN
Avatar van MegaN
MegaN is offline
Ik doe dit wel omdat mensen er om vragen (voor de 30ste keer, maargoed ) En ja mijn stijl, dar wil ik graag dat je ommntaar opgeft! Dat vindt ik interessant, want daar kan ik van leren. Er zulle ook heus wle fouten in mijn tekeningen zitten, want zo geweldig kan ik nou ook niet tejkenen (en nee, ik vraag NIET om colimentn dat ik wel goed kan tekenen (!!!) ) En over dat boekje, ja daar heb ik ook vel aan gehad. Maar goed, ze wouden dus dat ik bewees dat ik niet fake ben, dus.
Oud 18-12-2003, 17:18
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
dude...nijpjes....ik heb tog ook noitgezegd dat ze fake is!!.....er is geen haar op mn hoofd die daar aan twijfelt!! ....hmmmzz.....

en Megan....je techniek is egt geweldig je kan egt serieus ontzettend mooi tekenen het is allleen zo dat je in mijn ogen die techniek nog te gewoontjes gebruikt, natuurlijk zijn er altijd mensen die deze stijl gewoon mooi vinden, maar ik zelf hou heel erg van originaliteit, en hoewel je de techniek volgens mij bijna perfect beheerst en ook de anatomie heb je flink in de handjes, maar ben heel erg benieuwd wat je nog meer kan dan wat je tot nu toe hebt laten zien (want volgens mij kan je nog veeeel meer), doe eens gek!! hehe
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Oud 18-12-2003, 17:21
arP-socialist
Avatar van arP-socialist
arP-socialist is offline
damn een schetsje van een kwartier, ik doe daar minstens een dag of 2 over

maar megan post dit alleen omdat er mensen om layers en manier van werken vroegen
__________________
Telkens weer; denk ik aan jouw ogen bij het afscheid...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.