Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2003, 10:27
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Weylyn schreef op 26-12-2003 @ 23:20:
die man doet ook alleen zijn werk.
dat is zo, maar of het altijd goed gebeurd..
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2003, 17:08
Verwijderd
misschien, maar ik denk het eigenlijk niet, ik denk niet dat ik het leven van iemand anders af zou kunnen nemen, en daar de gevolgen van zou kunnen dragen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:15
Anti-Amerika
Anti-Amerika is offline
Falkh ,,,, Wat heb jij nou weer?!?!? Damnn, Moe van mij! Als je het er moe van word houd je mel dan gewoon ff,,
Ik begrijp egt niet waarom jij zo tekeer gaat. Vrijheid van meningsuiting , democratie,, of nie?
Ik mag typen wat k wil en ik beledig hier niemand mee, maar als iemand dat wel bij mij doet krijgt hij/zij het 10 keer erger terug...
Verwend hoor en dan slim porberen over te komen..
Wil jij beweren dat Bush's werk met de hele wereld bemoeien is?

Ach ja , volgende keer nie met je domme opmerkingen komen oke, en niet alleen communisten haten bush,,, dus wat jij zegt slaat nergens op!!!
__________________
Hasta La Victoria Siempre!!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Anti-Amerika schreef op 27-12-2003 @ 18:15:
Falkh ,,,, Wat heb jij nou weer?!?!? Damnn, Moe van mij! Als je het er moe van word houd je mel dan gewoon ff,,
Ik begrijp egt niet waarom jij zo tekeer gaat. Vrijheid van meningsuiting , democratie,, of nie?
Ik mag typen wat k wil en ik beledig hier niemand mee, maar als iemand dat wel bij mij doet krijgt hij/zij het 10 keer erger terug...
Verwend hoor en dan slim porberen over te komen..
Wil jij beweren dat Bush's werk met de hele wereld bemoeien is?

Ach ja , volgende keer nie met je domme opmerkingen komen oke, en niet alleen communisten haten bush,,, dus wat jij zegt slaat nergens op!!!
Typ nou eens normaal
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:25
Anti-Amerika
Anti-Amerika is offline
Typ nou eens normaal??
Ja Sorry maar wat is er dan ab normaal aan?
Typefouten?schrijfwijze? geen dure woorden? Dit is mijn schrijfwijze sorry en het gaat erom dat je het begrijpt en volgens mij doen jullie dat wel....
Ik woon pas 4 jaren in Nederland en het spijt me echt k kan geen dure woorden gebruiken als iedereen hier...
Dus jullie zouden wel moeten wennen aan mijn schrijfwijze of anders geen reactie geven...
Sorry, maar zo zit het dus in elkaar....
__________________
Hasta La Victoria Siempre!!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Anti-Amerika schreef op 27-12-2003 @ 18:25:
Typ nou eens normaal??
Ja Sorry maar wat is er dan ab normaal aan?
Typefouten?schrijfwijze? geen dure woorden? Dit is mijn schrijfwijze sorry en het gaat erom dat je het begrijpt en volgens mij doen jullie dat wel....
Ik woon pas 4 jaren in Nederland en het spijt me echt k kan geen dure woorden gebruiken als iedereen hier...
Dus jullie zouden wel moeten wennen aan mijn schrijfwijze of anders geen reactie geven...
Sorry, maar zo zit het dus in elkaar....
Dit is zonder al die leestekens die je eerst gebruikte al veel beter te lezen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:43
Anti-Amerika
Anti-Amerika is offline
oww, je hebt het over die leestekens okee sorry, k d8 mijn taalgebruik,, Jah beetje gewend geraakt aan al die komma's enzo,, mijn excuses
__________________
Hasta La Victoria Siempre!!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Anti-Amerika schreef op 27-12-2003 @ 18:43:
oww, je hebt het over die leestekens okee sorry, k d8 mijn taalgebruik,, Jah beetje gewend geraakt aan al die komma's enzo,, mijn excuses
Met het taalgebruik is ook niets mis
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 23:19
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
Anti-Amerika schreef op 27-12-2003 @ 18:15:
Falkh ,,,, Wat heb jij nou weer?!?!? Damnn, Moe van mij! Als je het er moe van word houd je mel dan gewoon ff,,
Ik begrijp egt niet waarom jij zo tekeer gaat. Vrijheid van meningsuiting , democratie,, of nie?
Ik mag typen wat k wil en ik beledig hier niemand mee, maar als iemand dat wel bij mij doet krijgt hij/zij het 10 keer erger terug...
Verwend hoor en dan slim porberen over te komen..
Wil jij beweren dat Bush's werk met de hele wereld bemoeien is?

Ach ja , volgende keer nie met je domme opmerkingen komen oke, en niet alleen communisten haten bush,,, dus wat jij zegt slaat nergens op!!!
Bush zijn werk is om de belangen van de VS veilig te stellen. Als hij zich daarvoor met de hele wereld moet bemoeien, is dat dus idd deel van zijn werk.

Ik zeg niet dat ik het er altijd mee eens ben maar iedereen maakt wel eens fouten. Bij hem valt het alleen meer op omdat zijn fouten grote gevolgen hebben door zijn macht.
En zelfs al had hij geen fouten gemaakt, dan zouden er nog mensen (zoals jij?) zijn die roepen dat hij alles fout doet.
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 03:53
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
ja als iemand, iemand van mijn familie kan vermoorden.. zou ik best de dader kunnen vermoorden ja, alleen ik zou het slim aanpakken, ik zou op schiet training gaan ik zou leren knokken.. ik zou me er helemaal op voorbereiden, en dan daarna als ik ouder zou zijn.. dus stel dat het nu gebeurd dan zou ik de dader opzoeken als ik rond de 30 ben, en dan zou ik me bij hem aansluiten en hem belazeren.. en dan gewoon hem vermoorden.

Hoezo zou je je familie niet wreken? De politie doet toch weinig.. ze amper het recht om iemand neer te schieten als er op straat geschoten wordt
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 12:06
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
SynoP schreef op 30-12-2003 @ 04:53:
alleen ik zou het slim aanpakken, ik zou op schiet training gaan ik zou leren knokken.. ik zou me er helemaal op voorbereiden,
dat lijkt me ook een slimme aanpak ja

en dan daarna als ik ouder zou zijn.. dus stel dat het nu gebeurd dan zou ik de dader opzoeken als ik rond de 30 ben, en dan zou ik me bij hem aansluiten en hem belazeren.. en dan gewoon hem vermoorden. en dus ga jij nog 16 jaar rondlopen met een wraakgevoel van hier tot ginder?
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal
Ieke
0 11-04-2005 17:48
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het Interview: Mohammed Cheppih
BiL@L
61 04-05-2003 17:18
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 22:26
Verhalen & Gedichten ['opdracht'] The Perfect Murder
Type
2 19-01-2003 22:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Volkert van der G.
TAFKAB
233 13-08-2002 14:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.