Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 13:18
EviL69
EviL69 is offline
Ik word vaak player genoemd,en niet omdat ik in een voetbal team speel, weet je, maar wat vinden meisjes eigenlijk van jongens met de bijnaam player??
graag reacties
laterz
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2002, 13:19
Verwijderd
Sneu. Beslist niet iets waar je trots op moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:21
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Niet iemand om serieus te nemen. Alleen leuk voor n avondje.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:32
EviL69
EviL69 is offline
hoezo sneu?
de meisjes komen zelf naar me toe dan ga ik ze niet afwijzen als ze knap zijn!

Tuurlijk bedoel ik het niet serieus, en die meisjes weten ook wel dat het voor een avondje is hehe
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:34
Veegstertje
Veegstertje is offline
Dan vind ik de meisjes die er nog in trappen knap dom.

En als jij tevreden bent met wat je doet en hoe respectloos je meisjes behandeld, moet jij dat zelf weten, zolang je ze maar duidelijk maakt dat het voor een avondje is dan, zodat iedereen weet waar ze aan toe zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Wat is er eigenlijk tegen om gewoon iets te doen met een meisje voor een avondje. Ik snap dat hele playergezeik niet hoor. Ik vind dat gewoon lekker en leuk voor een avond. Je weet beiden dat het voor 1 avond is, basta.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:01
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Heeft weinig met Sex te maken.

-> L&R.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:48
EviL69
EviL69 is offline
heeft wel met sex te maken, maar dan voor 1 avond en met meer meisjes !!!
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:50
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
hoezo sneu?
de meisjes komen zelf naar me toe dan ga ik ze niet afwijzen als ze knap zijn!

Tuurlijk bedoel ik het niet serieus, en die meisjes weten ook wel dat het voor een avondje is hehe
als ik dit al lees zeg...

Ik kijk gewoon wel uit met wie ik zoen want blijkbaar is het heel normaal voor "een avondje" ...

Kijk af en toe , ok, maar als jij iedere week een ander hebt en je player wordt genoemd vind ik dat best tries. sorry
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 15:00
EviL69
EviL69 is offline
dus ik moet er eigenlijk mee kappen om het met zoveel meisjes tedoen??vind jij?? en alleen zoenen dan?? en btw nogmaals, de meisjes komen op mij af!!!

thx voor jullie replays alvast !
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 15:18
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
dus ik moet er eigenlijk mee kappen om het met zoveel meisjes tedoen??vind jij?? en alleen zoenen dan?? en btw nogmaals, de meisjes komen op mij af!!!

thx voor jullie replays alvast !
Je moet nix, tuurlijk nie...Als jij het leuk vindt moet je t vooral doen. Maar als jij elke avond een ander meisje kust (of meer) kun je zelf ook wel bedenken dat niet veel meisjes je nog 'serieus' benaderen istnie? En dan nog, voor JOU is het misschien wel voor n avondje en is dat voor jou heel vanzelfsprekend, maar wilden die meisjes wel écht wat meer serieus!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 15:44
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
*is het eens met wat Morgan schreef*:
Sneu. Beslist niet iets waar je trots op moet zijn.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
EviL69 schreef:
hoezo sneu?
de meisjes komen zelf naar me toe dan ga ik ze niet afwijzen als ze knap zijn!

Tuurlijk bedoel ik het niet serieus, en die meisjes weten ook wel dat het voor een avondje is hehe
Die meisjes hoeven dat helemaal niet te weten...

Ik vind het gewoon sneu dat dat iets is waar je trots op bent. Als een meisje zo zou zijn, zou ze een hoer zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 16:05
miro
Avatar van miro
miro is offline
Sneu als je iederen die je krijgen kunt pakt. Zo is het gewoonop een gegeven moment ga je dr juist meisjes mee afschrikken en blijf je alleen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 16:39
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
miro schreef:
Sneu als je iederen die je krijgen kunt pakt. Zo is het gewoonop een gegeven moment ga je dr juist meisjes mee afschrikken en blijf je alleen.
juist
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:30
Souljah
Souljah is offline
Ik denk echt dat je beter stil kunt zijn en je gaan afmelden voor dit forum, want als je jezelf al een player vind en het zelf ook nog cool vindt dan ben je echt triest.
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:31
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
You SUck!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:23
MiSsSaiYaN
Avatar van MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
KijK..AlsSs Je VRienDeN Je EeN PLaYeR NoMeN..Ok..
MaaR Ga DaN NieT DoEn AlsOf HeT SToeR iSs..WanT DaT iSs HeT NieT..
__________________
[::.. ArE YoU FeeLiN' Me Yo?ż! ..::]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2002, 18:35
ShadowLady
ShadowLady is offline
player zijn is loser zijn,.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:57
EviL69
EviL69 is offline
nou ik noem mezelf geen player, weet je. Maar dat zijn anderen!!
En waarom komen die meisjes dan steeds naar me toe als het "niet cool is"
laterz
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:59
Verwijderd
Ik kan vaak de jongens met die bijnaam niet uitstaan.. Als een meisje zo doet is ze een slet, en zo vinnik het bij jongens ook...

Ik ken dr een aantal die meisjes ontzettende pijn hebben gedaan en vind dat fout.

Ik weet niet waar bij jou de naam vandaan komt, of het gwoon is dat je veel meisjes versiert, of dat je ze ook gebruikt..

Ik zou iig niet trots zijn op zo´n naam en het trekt me ook totaaaal niet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:02
MiSsSaiYaN
Avatar van MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
nou ik noem mezelf geen player, weet je. Maar dat zijn anderen!!
En waarom komen die meisjes dan steeds naar me toe als het "niet cool is"
laterz
DaT HeeFt Er NiX Mee Te MaKeN....Jij MaaKt JeZeLF ToT EeN 'PLaYeR'..Alz Je GeBruiKt MaaKt VaN DiE MeiSJeZ..
__________________
[::.. ArE YoU FeeLiN' Me Yo?ż! ..::]
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:40
EviL69
EviL69 is offline
jah dat is misschien wel waar.
Maar waar trek je dan de grens? 1x zoenen per avond? dat lijkt gewoon zo onschuldig weet je. Maar ik wil ook geen problemen veroorzaken en die meisjes rot laten voelen want zo ben ik ook weer niet.
thx foor je reactie
masssel
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:46
MiSsSaiYaN
Avatar van MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
jah dat is misschien wel waar.
Maar waar trek je dan de grens? 1x zoenen per avond? dat lijkt gewoon zo onschuldig weet je. Maar ik wil ook geen problemen veroorzaken en die meisjes rot laten voelen want zo ben ik ook weer niet.
thx foor je reactie
masssel
Je KaN NieT ZeGGen 1x ZoEnEn PeR AvOnD WeeT Je..
DenK GeWoOn Na oF Er EeN KanS iZ DaT Je eChT VeRDeR ZoU WiLLeN MeT EeN MeiSJe VoOrDaT Je HaaR LaaT DenKeN DaT Je DaT WeL WiLt (DoOr BijV. MeT HaaR Te ZoEnEN)..ZoEn GeWoOn NieT ZoMaaR MeT ELk MeiSJe..
__________________
[::.. ArE YoU FeeLiN' Me Yo?ż! ..::]

Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 19:55.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:53
Verwijderd
Waarom mogen nou alleen vrouwen hierop reageren dan? Das best wel 8elijk... aangezien vrouwen net zo goed players kunnen zijn, alleen worden ze dan voor slet uitgescholden. En playen is fout, je kwetst er mensen mee, en je liegt mensen voor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2002, 20:07
Verwijderd
ik snap gewoon niet zow goed dat mensen het echt leuk/lekker kunnen vinden om met iemand te zoenen waar ze nix voor voelen.
Ik persoonlijk vind dat echt zo superranzig. Jah ik heb dat ook weleens gedaan, uit frustratie omdat ik gekwetst was door een bepaalde eikel. (jah ik spoor niet helemaal maar dat wist ik al )
Maar voor de fun deed ik dat duzz niet...ieuwwww
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 20:42
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ik snap gewoon niet zow goed dat mensen het echt leuk/lekker kunnen vinden om met iemand te zoenen waar ze nix voor voelen.
Ik persoonlijk vind dat echt zo superranzig. Jah ik heb dat ook weleens gedaan, uit frustratie omdat ik gekwetst was door een bepaalde eikel. (jah ik spoor niet helemaal maar dat wist ik al )
Maar voor de fun deed ik dat duzz niet...ieuwwww
ja, precies als ik zoen is dat echt een uiting van verliefdheid.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:12
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MiSsSaiYaN schreef:
KijK..AlsSs Je VRienDeN Je EeN PLaYeR NoMeN..Ok..
MaaR Ga DaN NieT DoEn AlsOf HeT SToeR iSs..WanT DaT iSs HeT NieT..
zo typen is ook niet stoer
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:16
MiSsSaiYaN
Avatar van MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
Citaat:
Parallel schreef:


zo typen is ook niet stoer
E DaMn..WaaR SLaaT DaT Op?..Alz iK Zo WiL TyPeN, TyP iK Zo..iK DoE HeT NieT Om StOeR Te ZijN oF WaT DaN OoK..DaT MaaK JIJ ErVaN..
__________________
[::.. ArE YoU FeeLiN' Me Yo?ż! ..::]
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:20
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Waarom mogen nou alleen vrouwen hierop reageren dan? Das best wel 8elijk... aangezien vrouwen net zo goed players kunnen zijn, alleen worden ze dan voor slet uitgescholden. En playen is fout, je kwetst er mensen mee, en je liegt mensen voor
mja, hoe noemen ze dan de mannelijke uitvoering van slet? bestaat dat uberhaupt? En inderdaad, die meiden zien wat in jou, hun zien niet in dat het maar voor 1 avond is, jij dumpt ze; hun helemaal hotel-de-botel en voelen zich k*t. Wil jij dat?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
MiSsSaiYaN schreef:


E DaMn..WaaR SLaaT DaT Op?..Alz iK Zo WiL TyPeN, TyP iK Zo..iK DoE HeT NieT Om StOeR Te ZijN oF WaT DaN OoK..DaT MaaK JIJ ErVaN..
whatever...
alleen leest het een beetjuh kut maarjah
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:41
MiSsSaiYaN
Avatar van MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:


whatever...
alleen leest het een beetjuh kut maarjah
YeaH WhaTEveR..DaN LeeS Je t NieT..
__________________
[::.. ArE YoU FeeLiN' Me Yo?ż! ..::]
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 22:03
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
marlies schreef:


juist
Leuke Alvatar! Ik spreek je nog wel n's op msn!

GreetZ
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 22:06
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
MiSsSaiYaN schreef:


E DaMn..WaaR SLaaT DaT Op?..Alz iK Zo WiL TyPeN, TyP iK Zo..iK DoE HeT NieT Om StOeR Te ZijN oF WaT DaN OoK..DaT MaaK JIJ ErVaN..
Het leest voor geen meter, en HeT Is NoG VeEl WeRk OoK IeDeRe KeEr DiE ShIfT-ToEtS InDruKkEn...

Ja toch? Zo tik je veel sneller lijkt me.. :-P Kun je je tijd aan nuttiger dingen besteden ipv. zulke tekst..

Nouja, mijn mening hoor!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 22:17
dystopia
dystopia is offline
Graag ontopic. Chatten kan via MSn, ICQ, Onzin, etc.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:30
Verwijderd
Citaat:
chatfreak2002 schreef:


mja, hoe noemen ze dan de mannelijke uitvoering van slet? bestaat dat uberhaupt? En inderdaad, die meiden zien wat in jou, hun zien niet in dat het maar voor 1 avond is, jij dumpt ze; hun helemaal hotel-de-botel en voelen zich k*t. Wil jij dat?
De mannelijke uitvoering van een slet is ook een slet.. Ik ken dr een en ja, die wordt owk door zn eigen vrienden een slet genoemd want dat is ie gewoon. Zijn bad want toen ie een meisje echt een keer leuk vond wou ze em niet vanwege zn reputatie..

Is ms ook iets om over na te denken, door op al die meisjes in te gaan bouw je een bepaalde reputatie/naam op. Wanneer jij dan strax een meisje ontmoet waar je echt verliefd op wordt heb je kans dat zij er geen zin in heeft omdat ze je ms bij voorbaat al niet vertrouwd en ms denkt dat zij owk maar gwoon voor 1 avondje zou zijn en dan loop je dus tegen je eigen reputatie op..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2002, 10:39
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik vind het echt nix bijzonders.. bahbah
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:46
EviL69
EviL69 is offline
oke ik begrijp hem al. Ik wordt er niet echt populairder op om zo vaak te zoenen met meisjes Na de zomervakantie hou ik er wel mee op. Dan verhuis is toch
Maar hoe vaak hebben jullie dan gezoend, alleen voor 1 avondje??

52x3=156x2=312
laat ik zeggen dat ik ongeveer 300 honderd x gezoend heb laatste 2 jaar met ongeveer 180 verschillende meisjes. dat zal wel in de buurt komen
Ik ga dan ook 2 of 3 dagen per week uit op verschillende plaatsen voornamelijk Amsterdam (escape) en Utrecht (dans fabriek) en vergeleken met me vrienden val ik volgens mij best mee. Een vriend waarmee ik laatst uitging had met 19! meisjes gezoend op 1 avondje (dat vind ik ook weer een beetje overdreven)
massels
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:53
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
zoenen voor een avondje vind ik af en toe best okeej. Soms heb je daar gewoon ff zin in, maar elke week...

en meer dan alleen zoenen vind ik helemaal dom. Dan is er toch niks meer aan, en dan kom je het meisje van je dromen tegen, en dan is er niks speciaals meer aan...

maja, je moet t zelf weten, maar je hebt ook nog 2 handjes waar je heleboel mee kan doen he, als je dan toch je kwakje moet lozen...
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:02
Verwijderd
Citaat:
EviL69 schreef:
oke ik begrijp hem al. Ik wordt er niet echt populairder op om zo vaak te zoenen met meisjes Na de zomervakantie hou ik er wel mee op. Dan verhuis is toch
Maar hoe vaak hebben jullie dan gezoend, alleen voor 1 avondje??

52x3=156x2=312
laat ik zeggen dat ik ongeveer 300 honderd x gezoend heb laatste 2 jaar met ongeveer 180 verschillende meisjes. dat zal wel in de buurt komen
Ik ga dan ook 2 of 3 dagen per week uit op verschillende plaatsen voornamelijk Amsterdam (escape) en Utrecht (dans fabriek) en vergeleken met me vrienden val ik volgens mij best mee. Een vriend waarmee ik laatst uitging had met 19! meisjes gezoend op 1 avondje (dat vind ik ook weer een beetje overdreven)
massels
Jemig wat een aantallen.. Ik heb met 1 jongen, en met 2 meisjes voor een avondje gezoend, met beide meisjes 2x... Verder is het 1x nog heel dichtbij geweest, maar niet gebeurd door mn eigen oenigheid maar goed, dat doet er niet toe..

Maar wanneer mijn vriend (hij heeft in totaal met 11 meisjes en 3 jongens gezoend, waarvan 3 meisjes zn vriending waren, mij met alles ff niet meegerekend) met zoveel meisjes had gezoend zou ik hem niet vertrouwen. Hij zou het dan kennelijk zo makkelijk doen, waarom dan niet terwijl hij met mij heeft? Ik zou het bovendien ook gwoon echt absoluut niet leuk vinden..

300 keer, ja, kzou jou de naam slet geven, maar dat heeft nix te maken met je persoon. Die jongen die ik eerder noemde vinnik een slet, maar wel aardig verder. Dus ik wil je nergens voor uitschelden, ik snap gwoon alleen niet waar het voor nodig is.. en die vriend van je, ook een slet, en geen maatstaaf trouwens owk..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:03
Souljah
Souljah is offline
Allemaal bullshit wat die kerel vertelt, hoe oud ben je eigenlijk?
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:59
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
oke ik begrijp hem al. Ik wordt er niet echt populairder op om zo vaak te zoenen met meisjes Na de zomervakantie hou ik er wel mee op. Dan verhuis is toch
Maar hoe vaak hebben jullie dan gezoend, alleen voor 1 avondje??
Nja...nouja...die aantallen laat k wel ff voor wat ze zijn maargoed.. Je hoeft er niet mee'op te houden', maar als je tenminste serieus genomen wil worden zou k t wel in mindere mate doen... Ik weet niet precies hoeveel ik er voor een avondje gehad heb, maar iig niet meer dan 16.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 14:08
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
Ik word vaak player genoemd,en niet omdat ik in een voetbal team speel, weet je, maar wat vinden meisjes eigenlijk van jongens met de bijnaam player??
graag reacties
laterz

Ik ken wel een paar jongens die zo genoemd worden.. Meestal zijn jongens die zo genoemd worden best knap... Veel meisjes vinden hun dan ook leuk. En die jongens die zoenen dan meestal ook met erug veel verschillende meisjes. Vind ik een beetje zielig. Althans, is wel geing voor een avondje, alleen een meisje die dan met zo;n jongen zoent, die wordt dan meestal voor een slet aangezien Maaaarr goed...
any way,
'players' zijn meestal heel arrogant, ook omdat ze veel lui kunnen krijgen... Maar ik vind et zeker NIET iets om trots op te zijn.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:55
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
ach 20 dames op een avond, dan ben je een echte player
__________________
www.f1clips.nl
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:58
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
oke ik begrijp hem al. Ik wordt er niet echt populairder op om zo vaak te zoenen met meisjes Na de zomervakantie hou ik er wel mee op. Dan verhuis is toch
Maar hoe vaak hebben jullie dan gezoend, alleen voor 1 avondje??

52x3=156x2=312
laat ik zeggen dat ik ongeveer 300 honderd x gezoend heb laatste 2 jaar met ongeveer 180 verschillende meisjes. dat zal wel in de buurt komen
Jzs.. hoe kweek je zo min mogelijk respect bij mij

Ik heb nog NUL mensen gezoend voor 1 avondje
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:49
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
hmmmm, ik heb maar ong. 60 keer gekust in mn hele leven. En met wie?? M'n ex, de 1igse trouwens .

Ik ben dan wel niet zow 'avontuurlijk' maar ik ben wel blij met wat ik nu heb (gehad). Ik vind 't vies om 'in' allerlei verschillende monden te komen zonder enig gevoel.
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:58
Friso
Avatar van Friso
Friso is offline
Zou er niet al te trots op zijn, nee. Betekent echt niet dat ik elk meisje dat op me af kom afwijs, integendeel. Maar om ze nou gelijk te pakken.... Al ben ik niet tegen zoenen voor 1 avond, vind ik het gewoon triest elk weekend een ander meisje te hebben.

Al word ik wel vaak 'charmeurtje' genoemd, omdat ik meisjes nogal snel complimentjes maak, niet met verdere bijbedoelingen... Wel iets om trots op te zijn?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 19:58
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
offtopic: da grote letter kleine letter zuigt
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 20:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
hoezo sneu?
de meisjes komen zelf naar me toe dan ga ik ze niet afwijzen als ze knap zijn!

Tuurlijk bedoel ik het niet serieus, en die meisjes weten ook wel dat het voor een avondje is hehe
ja je klinkt ook wel als een player ja... players zijn er om niet serieus genomen te worden en ik kijk al zeker niet naar ze om... gewoon zielige types... en ja, je hebt meisjes die dat aantrekken, moeten ze zelf weten, das ook gewoon dom. maar wat dat betreft past dat wel bij elkaar...

players zijn levensgenieters die niet aan de serieuze kant van t leven denken en dus alleen maar lol maken en zéker geen vast vriendin willen en daardoor dus iedere week een ander hebben (of iets in die richting)... wat is dáár nou leuk aan??
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 20:28
Verwijderd
ik vind het ook stom

kijk als je voor een avond met iemand zoent is dat oke, maar dan nóg vind ik dat je diiegenie wel een beetje leuk moet vinden, dat je er ook later nog wel eens mee zou kunnen praten zeg maar. Maar doe het niet té vaak, vooral iedere week omdat je maar iemand wil pakken, dat is echt erg. Met hoeveel meisjes heb je wel niet gezoend dan?

en al helmaal niet meerdere op 1 avond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.