Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006 / HAVO
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2006, 08:12
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
ik heb van verschillende kanten gehoord dat er een mogelijkheid is om een vak te laten vallen als je door een onvoldoende voor dat vak dreigt te zakken. dat heeft te maken met het feit dat je vakken kiest om een bepaald aantal uren te halen en als je die uren hebt, heb je het vak niet meer nodig. zoiets.
in mijn geval: ik heb C&M met scheikunde als vrije deel en door dat vak dreig ik niet te slagen maar de uren heb ik al staan.. vandaag stond er weer een stukje in de krant over een leerling op t vmbo die een vak liet vallen en alsnog geslaagd was en van het vwo heb ik verschillende geluiden gehoord die er op leken. weet iemand hier iets vanaf of moet ik gaan bellen naar hogere instanties?
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Advertentie
Oud 15-06-2006, 08:15
Ndimension
Ndimension is offline
Om het precies te weten, zou ik even langs school gaan. De leraren daar kunnen je wel informeren. Maar je kon inderdaad een vak laten vallen wat in de vrije ruimte zat, maar dan moest het wel aan bepaalde criteria voldoen die ik nu helaas niet meer weet.
__________________
© Ndimension
Oud 15-06-2006, 08:38
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 15-06-2006 @ 09:15 :
Om het precies te weten, zou ik even langs school gaan. De leraren daar kunnen je wel informeren. Maar je kon inderdaad een vak laten vallen wat in de vrije ruimte zat, maar dan moest het wel aan bepaalde criteria voldoen die ik nu helaas niet meer weet.
dan moet ik dat doen vóór 3 uur vanmiddag potverdorie. nou in ieder geval bedankt misschien is er nog hoop

[hihi en als ze me dan bellen van: je bent gezakt, zeg ik: nou dan laat scheikunde maar vallen hihi ik zie t al gebeuren]
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Oud 15-06-2006, 09:24
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
ok t gaat niet.. das alleen als je een éxtra vak hebt. wat ik dus niet heb. kutzooi
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Examen niet gehaald, en dan??
LOLA3000
36 05-04-2006 12:47
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.