Oud 30-05-2005, 22:53
simone87
simone87 is offline
Haai!
ik ben gezakt naar alle waarschijnlijkheid!
maar ik heb ff een vraagje en daarom ga ik jullie even opzadelen met mijn persoonlijke situatie.

Ik heb 8 vakken eindexamen VWO:
-de 4 talen : geslaagd

- eco:: ik vind dat ik hier een 4 voor kom te staan(met veel geluk een 5)
-ak:(profielvak) Hiervoor sta ik met zekerheid een 5 op mn eindlijst(als die komen gaat... )
-gs (profielvak): hiervoor moet de normering minstens 1.8 worden wil ik voldoende(=5.5) staan
-wisk (profielvak): hiervoor moet de normering 1.3 worden wil ik een voldoende staan.

Economie1 is een vrijeruimtevak, maar wel een vereiste zegmaar! Zonder eco1 zou ik niet genoeg studielasturen hebben..

Nou optie slagen kan ik vergeten. Optie zakken + her zit er nog in toch? Om dan één 5 weg te werken? Want ik mag toch twee 5-en in mn profiel?

En klopt het dat als je eindcijfer een 7 of hoger is voor een bepaald vak, je die vakken niet meer hoeft te volgen als je dus toch gezakt bent?

En nog wat: kan iemand bij de normeringen van voorgaande jaren bij bepaalde vakken vertellen, of vertellen waar die te vinden zijn?

Whaa, die spanning van het wel of niet halen is toch veel leuker dan dat je het al zeker zou weten dat je geslaagd ben btw boeit het mij geen reet of ik slaag of zak Zijn er hier nog meer gezakten die ff hun gevoelens willen uiten ?

Groetjes Simone!
__________________
Ik denk, dus ik ben [Descartes]
Advertentie
Oud 30-05-2005, 22:58
Blaatkop
Blaatkop is offline
ja ik ben zeker gezakt/her.. in een keer slagen lukt me niet meer . das 100%.. mag ik nu een kusje van je ?
Oud 30-05-2005, 23:00
Titus
Avatar van Titus
Titus is offline
Oi! Nee je zakt met 2 vijven in je profiel (3-1 van her= 2), je mag maximaal één binnen en één buiten je profiel.

2 buiten mag uiteraard ook.

3 onvoldoendes, dus 3 buiten of 2 buiten en 1 binnen is een her.

2 binnen is een her.

Meer dan dat is sowieso gezakt

Je kunt alleen maar vakken afronden waar je alleen schoolexamen in doet en dus niet de vakken waar je dit jaar centraal in doet.
Vakken als Literatuur, die je al afgesloten hebt, hoef je volgend jaar niet te doen, mits je het met een 7 hebt afgesloten.

Awel dat was alles volgens mij, anders nog iets?
__________________
hmmm... vreemd...
Oud 30-05-2005, 23:00
simone87
simone87 is offline
Tuurlek mag Blaatkop een kusje van mij (K)kus!
Hoe voel je je eronder? Ik las net ergens dat je verdriet hebt..hihi
Ik heb geen flikker gedaan voor 't eindexamen, dus tis mn eigen schuld...Heb je nog wat antwoordjes op mijn vraagjes?


Simone
__________________
Ik denk, dus ik ben [Descartes]
Oud 30-05-2005, 23:01
Global
Avatar van Global
Global is offline
j ekan natuurlijk ook certificaten aanvragen voor de vakken waarvoo rje wel een voldoende hebt gehaald. (hoeft geen 7 te zijn) Dan kan je op een volwassenonderwijs de rest volgen.
voor de rest zie wat titus zei

edit: geef mij ook maar een kusje

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 23:17.
Oud 30-05-2005, 23:02
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
simone87 schreef op 30-05-2005 @ 23:00 :
Tuurlek mag Blaatkop een kusje van mij (K)kus!
Hoe voel je je eronder? Ik las net ergens dat je verdriet hebt..hihi
Ik heb geen flikker gedaan voor 't eindexamen, dus tis mn eigen schuld...Heb je nog wat antwoordjes op mijn vraagjes?


Simone
Zoals jij het typt ben je idd gezakt...ach jah... ik verdien het ook niet om te slagen... ik heb 6 jaar lang nix gedaan.. ook niet goed geleerd voor de examens.. opzich zou dit wel goed voor me zijn met mijn arrogante houding .. maar ik hoop het niet ... en bout you?
Oud 30-05-2005, 23:02
kebkebe
kebkebe is offline
Bij eindexamen.nu staat als je je cijfer hebt berekend onderaan wat de gemiddelde normerling voor (geloof ik) de afgelopen 8 jaar was.

En er zijn ook bepaalde minimumnormeringen voor sommige vakken, maar die weet ik helaas niet. Kan iemand anders misschien vertellen.
Oud 30-05-2005, 23:12
simone87
simone87 is offline
Hoe ik het typ, Blaatkop? Ik ben moe en ik moet even wennen aan het feit dat ik net de conclusie heb getrokken dat ik toch echt zo goed als gezakt ben...
Maar ik heb ook zes jaar niets gedaan en het is inderdaad een soort van les om zo op je vingers gewezen te worden hihihi

Ik krijg trouwens 'steeds' (wel twee keer) een privé-bericht, niet dat dat jullie wat aangaat, maar ik zie hem nergens verschijnen ofzo weet je wel Sjee, wat ben ik melig
Bedankt trouwens titus en kebkebe

Simone
__________________
Ik denk, dus ik ben [Descartes]
Oud 30-05-2005, 23:13
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
simone87 schreef op 30-05-2005 @ 23:12 :
Hoe ik het typ, Blaatkop? Ik ben moe en ik moet even wennen aan het feit dat ik net de conclusie heb getrokken dat ik toch echt zo goed als gezakt ben...
Maar ik heb ook zes jaar niets gedaan en het is inderdaad een soort van les om zo op je vingers gewezen te worden hihihi

Ik krijg trouwens 'steeds' (wel twee keer) een privé-bericht, niet dat dat jullie wat aangaat, maar ik zie hem nergens verschijnen ofzo weet je wel Sjee, wat ben ik melig
Bedankt trouwens titus en kebkebe

Simone
ach ook lastig voor mij om te aanvaarden.. ben het niet gewend.. ben gewend om te halen wat ik wil.. zonder daar wat voor te doen.. snap je... heb er een paar biertjes op gedronken.. hiihihihihi
Oud 30-05-2005, 23:15
simone87
simone87 is offline
Zijn jullie ook melig ofzo? Kusje Global En van dat van die certificaten onthoud ik!
__________________
Ik denk, dus ik ben [Descartes]
Oud 30-05-2005, 23:38
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Je kan nog slagen, dan moet de normering voor Wiskunde hoog zijn en je een van je onvoldoendes uit je profiel ophalen, dan hou je er 2 over.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 31-05-2005, 00:00
simone87
simone87 is offline
Thnx underthabridge, mijn hoop is gevestigd op wiskunde. Want met een her kan ik 't makkelijk halen
__________________
Ik denk, dus ik ben [Descartes]
Oud 31-05-2005, 07:49
Verwijderd
ik neem aan dat je C&M hebt en eco1 en ak bijgekozen hebt? laat dat gewoon eco1 vallen, dat scheelt een (paar) tekorten
Oud 31-05-2005, 08:26
JasperKoekie
JasperKoekie is offline
Citaat:
Panini schreef op 31-05-2005 @ 07:49 :
ik neem aan dat je C&M hebt en eco1 en ak bijgekozen hebt? laat dat gewoon eco1 vallen, dat scheelt een (paar) tekorten
Bij C&M is AK profieldeel
Oud 31-05-2005, 08:27
JasperKoekie
JasperKoekie is offline
Ben ook gezakt maar maakt me niet uit ik drink er wel gewoon om door, komende tijd wordt een groot feest, ga zelf ook maar een eindexamenfeest geven maakt me nix uit.... hahaha
Oud 31-05-2005, 09:30
ezx
Avatar van ezx
ezx is offline
2 vijven in je profiel en 1 daar buiten is toch ook een her?
Oud 31-05-2005, 09:50
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
ezx schreef op 31-05-2005 @ 09:30 :
2 vijven in je profiel en 1 daar buiten is toch ook een her?
ja.. dan kan je namelijk 1 binnen je profiel ophalen.. hou je dus over:

1 vijf in je profiel
1 erbuiten
= geslaagd
Oud 31-05-2005, 10:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Je bent geslaagd als:
• al je eindcijfers 6 of hoger zijn;
• je één 5 of één 4 hebt en al je andere eindcijfers 6 of hoger zijn;
• je twee 5-en of één 5 en één 4 hebt en maximaal één van die onvoldoendes in je profieldeel zit én al de andere eindcijfers 6 of hoger zijn
én
• je profielwerkstuk en de vakken ckv 1 en lichamelijke opvoeding 1 'voldoende' of 'goed' zijn.


Dat lijkt me duidelijk hé.
__________________
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Help me! Ik ben op 1 vak gezakt! Wat moet ik doen?
wooper1992
35 29-06-2011 20:31
Algemene schoolzaken Slagingsnormen HAVO5
de3ebakfiets
15 15-03-2011 14:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 19:22
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten sprookje
muckymouse
7 01-10-2005 12:13
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Odysseus
Tha Man
21 19-04-2001 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.