Oud 08-04-2005, 21:09
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Hierbij open ik het algemene geschiedenis topic

Voor iedereen met vragen en samenvattingen, sites, handige tips enz.

(Iemand die eventueel samenvattingen van Lancashire wil of van de eerste drie hoofdstukken van Vietnam, mail me.)
Advertentie
Oud 09-04-2005, 11:44
Melifroon
Avatar van Melifroon
Melifroon is offline
zie voor uitgebreide samenvattingen ook:

http://www.vgnkleio.nl/vgn_downloads.htm
http://www.vgnkleio.nl/vgn_downloads.htm#stofoms_lanca
http://www.vgnkleio.nl/vgn_downloads...tofoms_vietnam



Maandag m'n schoolexamen...
Oud 09-04-2005, 13:52
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Zijn jullie al begonnen met de boekjes?

Ik alleen met Lancashire, heb ik vorig jaar havo examen in gedaan dus dat was ook weinig extra op vwo en ik heb er een SE over gehad vorige week.
Vietnam heb ik nog niet opengeslagen eigenlijk Wordt ook geen les uit gegeven bij ons..
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 09-04-2005, 14:19
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Wij hebben bijna het 2e boekje (Vietnam) af. Nog 1 of 2 hoofdstukjes ofzow.
Het is zowiezo niet veel, maar het worden dus lastige vragen
__________________
WOEi !
Oud 09-04-2005, 14:39
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
http://www.werkplaats.wolters.nl/



goeie site!
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 09-04-2005, 14:40
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Met de loep op Lancashire en Dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam

al gehad

en daarnaast hebben we nog een heel memoboek behandeld dit jaar
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 09-04-2005, 16:07
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 09-04-2005 @ 14:40 :
Met de loep op Lancashire en Dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam

al gehad

en daarnaast hebben we nog een heel memoboek behandeld dit jaar

Maar dat boek wordt dus niet gevraagd op het examen.
Iedereen heeft dat boek behandeld voor de SE's.
__________________
WOEi !
Oud 09-04-2005, 16:45
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 09-04-2005 @ 16:07 :
Iedereen heeft dat boek behandeld voor de SE's.
Voor de CE's, SE heb ik eind 2004 al afgesloten met andere onderwerpen.

Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 17:02.
Oud 09-04-2005, 16:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lancashire... Dat ken ik nog wel van vorig jaar... Brrrr, klote-onderwerp.
Oud 09-04-2005, 17:00
.Pure
.Pure is offline
Lancashire vorige periode gehad, deze periode Vietnam besproken en afgelopen week tentamen daarover gehad. Niet zo goed gemaakt, dus herkansen maar .

Wat raar dat sommigen Vietnam bijv. helemaal niet bespreken?
Oud 09-04-2005, 22:36
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 09-04-2005 @ 14:40 :
Met de loep op Lancashire en Dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam

al gehad

en daarnaast hebben we nog een heel memoboek behandeld dit jaar
Op de havo heb ik vorig jaar heel het jaar uit de twee katernen gewerkt maar dit jaar op het vwo mogen we ze beide zelf uitvogelen.
Heb dit jaar 6 andere examenkaternen van voorgaande jaren doorgewerkt voor SE's.
Lancashire hebben we wel 3 lessen oid herhaalt omdat er een toets over ging en Vietnam wordt facultatief een beetje besproken.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 09-04-2005, 23:13
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Wij hebben over geen van beide katernen een SE gehad en zodoende heb ik nog geen woord in die boekjes gelezen... Volg wel het grootste deel van de lessen, dus heb wel enige kennis, maar ik ga er binnenkort maar eens aan de slag, want anders wordt het niks!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 10-04-2005, 14:42
Verwijderd
Wij moeten nog 2 hoofdstukken van Vietnam doen.

En Lancashire zuigt.
Oud 10-04-2005, 15:01
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 10-04-2005 @ 14:42 :
En Lancashire zuigt.
Ja idd, en hard
Ik vraag me nog steeds af WAAAAROM een vwo-6 leerling de geschiedenis van de katoennijverheid in een klein plaatsje in Engeland moet weten. Kom op zeg

Vietnam is wel een interessant onderwerp. Dat is tenminste 'echte' geschiedenis. (Het is alleen wel een stukje ingewikkelder dan die katoenweverijen enzo)
__________________
nee
Oud 10-04-2005, 15:34
Onherkenbaar
Avatar van Onherkenbaar
Onherkenbaar is offline
Ik had liever een onderwerp gehad over Nederland, maar helaas Volgens mij is geschiedenis nog wel te doen, maar Lancashire is gewoon een wat saai onderwerp
Oud 10-04-2005, 15:43
Sobe
Avatar van Sobe
Sobe is offline
Ik vond Lancashire wel interessant eigenlijk. Maar vooral omdat het een goed voorbeeld is voor de industriële revolutie waar de samenleving van nu op 'gebasseerd' is.

Heb gister en eergisteren Platoon en Apocalypso Now gezien om die hele oorlog wat minder surrealistisch te maken, alleen is die hele situatie er nou niet minder absurd van geworden. Wel dichterbij.
__________________
Sleepy Chicken.
Oud 10-04-2005, 16:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 10-04-2005 @ 15:01 :
Ja idd, en hard
Ik vraag me nog steeds af WAAAAROM een vwo-6 leerling de geschiedenis van de katoennijverheid in een klein plaatsje in Engeland moet weten. Kom op zeg
Nou, het gaf wel de aanzet tot de Industriële Revolutie en die schijnt redelijk belangrijk geweest te zijn voor Europa en de wereld.
Oud 10-04-2005, 17:25
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Sobe schreef op 10-04-2005 @ 15:43 :
Ik vond Lancashire wel interessant eigenlijk. Maar vooral omdat het een goed voorbeeld is voor de industriële revolutie waar de samenleving van nu op 'gebasseerd' is.

Heb gister en eergisteren Platoon en Apocalypso Now gezien om die hele oorlog wat minder surrealistisch te maken, alleen is die hele situatie er nou niet minder absurd van geworden. Wel dichterbij.
Platoon gingen wij in de les kijken, maar 3 kwartier gezien ofzo en vond het niks eigenlijk. Apocalypse Now wil ik ook wel gaan kijken, heb je er nog wat aan?

Ik vind Lancashire beter dan Vietnam trouwens.
Ads door Google
Oud 10-04-2005, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-04-2005 @ 16:02 :
Nou, het gaf wel de aanzet tot de Industriële Revolutie en die schijnt redelijk belangrijk geweest te zijn voor Europa en de wereld.
Oh, toch wel?

Ik had van te voren verwacht dat Lancashire écht vreselijk saai zou zijn maar het viel mee. Niet dat het heel spannend is ofzo, maar de meeste dingen worden interessanter als je je ergens in verdiept.
Vietnam vind ik wel leuk, ik vind het alleen jammer dat ze helemaal niet (of heel weinig) in gaan op al die demonstratie's in de VS.
Oud 10-04-2005, 19:38
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
wij hebben Lancashire al helemaal behandeld, Vietnam voor de helft. Maar het laatste tentamen wat ik had ging deels over de 1e 2 hoofdstukken uit het Vietnam boekje.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 10-04-2005, 22:33
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Oh ja, Lancashire sucks

Maar ik had wel een goed cijfer
__________________
I'll find you.
Oud 11-04-2005, 10:10
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Wat ik me afvraag: HOE leren jullie voor een vak als gesch? (veel stof). Lees je in de laatste 2 weken voor de examens (wanneer meeste mensen toch wel aan 't leren zijn) allebei de boeken nog eens helemaal door. Ik vraag me af of dat nou wel zo nuttig is.. Heb je zelf al samengevat? Trek je ergens een samenvatting vandaan?
Ik heb eigenlijk nog nauwelijks in die boeken gekeken en wilde deze week beginnen met alles doorlezen (miss wel handig ), maar lijkt me niet heel nuttig om dat dan over 2 of 3 weken weer te doen...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 11-04-2005, 15:10
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik heb vorig jaar VWO-eindexamen Geschiedenis gedaan en een samenvatting van lancashire gemaakt, dus als iemand interesse heeft, PM me!
Oud 11-04-2005, 15:58
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Lancashire vind ik wel een beter onderwerp, ik vind het fijner om te lezen en onthou alles makkelijker omdat het gaat over hoe iets is ontstaan.
Vietnam vind ik weer iets minder, moet ik denk ik ook een keer meer doorlezen voor ik het weet, onthou nooit zo snel wanneer het erover gaat wanneer iemand weer eens ging vechten enz..
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 11-04-2005, 16:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-04-2005 @ 16:59 :
Lancashire... Dat ken ik nog wel van vorig jaar... Brrrr, klote-onderwerp.
idd
maar ik moet zeggen dat ik het wel redelijk te leren vond.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 11-04-2005, 17:34
Sobe
Avatar van Sobe
Sobe is offline
Citaat:
.Pure schreef op 10-04-2005 @ 17:25 :
Platoon gingen wij in de les kijken, maar 3 kwartier gezien ofzo en vond het niks eigenlijk. Apocalypse Now wil ik ook wel gaan kijken, heb je er nog wat aan?

Ik vind Lancashire beter dan Vietnam trouwens.
Hč, dás nou jammer. Ik vond het een zeer indrukwekkende film, omdat hij heel realistisch was. Het gaf (voor zover ik enig idee kan hebben) wel een goed beeld van het 'front'. Apocalypse Now was gewoon een en al waanzin, beter voor het besef van krankzinnigheid dan geschiedkundig. Het gaat dan ook over speciale eenheden, in Platoon kwamen die twee verschillende visies over de oorlog zelf duidelijker naar voren.
Dit allemaal naar mijn mening natuurlijk...
__________________
Sleepy Chicken.
Oud 11-04-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Marloeske schreef op 10-04-2005 @ 15:01 :
Ja idd, en hard
Ik vraag me nog steeds af WAAAAROM een vwo-6 leerling de geschiedenis van de katoennijverheid in een klein plaatsje in Engeland moet weten. Kom op zeg
Dat is dus precies hetzelfde als ik denk (ligt het aan de naam? )

iig, ik heb dus voor het eerst een onvoldoende voor geschiedenis gehaald, over Lancashire. bah.
vrijdag tentamen over Vietnam, dat hebben we uitgebreid behandeld, van video's tot aparte spotprenten etc. etc. Ik heb zelfs Apocalyps Now gekeken
Jammer dat we waarschijnlijk weer zo'n lelijke 'interpretatietoets' krijgen. "In welk jaar kun je de volgende afbeelding plaatsen?" en dan zo'n stom plaatje met een of andere dode amerikaanse president. Mijn leraar hóudt echt van sprotprenten.

ik begin te blaten....
Oud 13-04-2005, 19:47
simsalabim
Avatar van simsalabim
simsalabim is offline
Zoals ik het lees vinden de meeste hier Lancashire het moeilijkst/saaist. Terwijl ik Vietnam echt saai en lastig vind.
Dat gedoe van de katoenindustrie is echt makkelijk naar mijn mening. En het lijkt opzich wel stom, maar volgens mij gaat het ook om de grote dingen die er gebeurden --> industriele revolutie.

Verder hebben we pas 3 lessen van Vietnam gehad, en nog 1 week les. Leraar is ziek.
Iemand tips welke bladzijdes/onderwerpen belangrijk zijn? Ik zou echt niet weten waar ik zou moeten beginnen met leren.
__________________
Come as you are
Oud 13-04-2005, 20:01
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
ik zeg niet dat 't moeilijk is.
Ik vond Lancashire een eitje eigenlijk.
Vietnam is veel moeilijker.
Maarja, Lancashire vind ik gewoon niet boeiend.
__________________
nee
Oud 14-04-2005, 21:06
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Sobe schreef op 11-04-2005 @ 17:34 :
Hč, dás nou jammer. Ik vond het een zeer indrukwekkende film, omdat hij heel realistisch was. Het gaf (voor zover ik enig idee kan hebben) wel een goed beeld van het 'front'. Apocalypse Now was gewoon een en al waanzin, beter voor het besef van krankzinnigheid dan geschiedkundig. Het gaat dan ook over speciale eenheden, in Platoon kwamen die twee verschillende visies over de oorlog zelf duidelijker naar voren.
Dit allemaal naar mijn mening natuurlijk...
Ja maar ik kon ook vrij weinig zien, doordat de zon scheen, dus kon moeilijk gezichten enzo zien, dus daarom was 'ie misschien niet zo interesting.

En Vietnam, nu 2 toetsen over gehad (een tentamen en een her) en sjah, er werd vanalles gevraagd, vooral de betrekking van de VS en de SU werd bij ons erg belangrijk gevonden bijv. Maarja, dat is ook wel logisch. Had er vrij weinig aangedaan, vandaar de her.

Vorig jaar was het thema ook Lancashire, misschien een idee om dat examen te maken?
Oud 14-04-2005, 21:10
Sobe
Avatar van Sobe
Sobe is offline
Citaat:
.Pure schreef op 14-04-2005 @ 21:06 :
Ja maar ik kon ook vrij weinig zien, doordat de zon scheen, dus kon moeilijk gezichten enzo zien, dus daarom was 'ie misschien niet zo interesting.

En Vietnam, nu 2 toetsen over gehad (een tentamen en een her) en sjah, er werd vanalles gevraagd, vooral de betrekking van de VS en de SU werd bij ons erg belangrijk gevonden bijv. Maarja, dat is ook wel logisch. Had er vrij weinig aangedaan, vandaar de her.

Vorig jaar was het thema ook Lancashire, misschien een idee om dat examen te maken?
Ik bedoelde het alleen maar goed hoor.

Wij hebben 2e tentamen examen van vorig jaar over Lancashire gebruikt. (Ik had een 8.8 ) Qua moeilijkheidsgraad viel hij dus heel erg mee.
__________________
Sleepy Chicken.
Oud 15-04-2005, 13:55
Verwijderd
Die vragen over Lancashire waren vorig jaar echt easy.
Oud 15-04-2005, 19:43
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 15-04-2005 @ 13:55 :
Die vragen over Lancashire waren vorig jaar echt easy.
Gs over t algemeen was makkelijk vorig jaar
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Oud 15-04-2005, 20:22
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb t idee dat ik het eigenlijkal wel goed ken, lancashire al helemaal uitgwerkt, vietnam nu bijna af en we hebben ook nog eens een project met dvd enzo over vietnam, das wel interessant.
verder heb ik de beste leraar met de beste aantekeningen <3
vandaag de stelopdracht gemaakt van vietnam en ik dacht dat dat moeilijk zou zijn maar dat viel reuze mee
Oud 21-04-2005, 19:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Stff schreef op 15-04-2005 @ 19:43 :
Gs over t algemeen was makkelijk vorig jaar
alleen zo lang dat je het niet afkreeg, waardoor je alsnog allemaal punten mistte.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-04-2005, 20:25
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Gadje schreef op 15-04-2005 @ 20:22 :
ik heb t idee dat ik het eigenlijkal wel goed ken, lancashire al helemaal uitgwerkt, vietnam nu bijna af en we hebben ook nog eens een project met dvd enzo over vietnam, das wel interessant.
verder heb ik de beste leraar met de beste aantekeningen <3
vandaag de stelopdracht gemaakt van vietnam en ik dacht dat dat moeilijk zou zijn maar dat viel reuze mee
wat moet je dan voor opdracht maken? kan je een beetje globaal uitleggen wat je dan in dat opstel moet verwerken?
__________________
I'm in the forest
Ads door Google
Oud 21-04-2005, 22:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-04-2005 @ 19:43 :
alleen zo lang dat je het niet afkreeg, waardoor je alsnog allemaal punten mistte.
Nee hoor, er was tijd zat. Maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo ontzettend traag...
Oud 21-04-2005, 23:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-04-2005 @ 22:48 :
Nee hoor, er was tijd zat. Maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo ontzettend traag...
haha, nou daar val ik dan onder. Ik had hem niet af helaas. Er waren bij ons toen ook maar drie mensen eerder weggegaan volgens mij. Stonden we met z'n allen te schelden op de gang. Maar dat kwam ook door dat stomme betoog.

Maar goed, makkelijk was hij inderdaad, want ik had meteen m'n hoogste cijfer voor geschiedenis óóit!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-04-2005, 15:01
souriceau
Avatar van souriceau
souriceau is offline
We moeten dit jaar toch een stelopdracht van Lancashire maken? Maar hoe werkt dat dan want wij hebben daar nog helemaal niet mee geoefend ofzo

Lancashire vind ik overigens een stuk lastiger dan de koude oorlog Het is echt ontzettend saai, voor het SE had ik er een 3 voor terijl ik normaal wel redelijk ben in geschiedenis. Maar goed ik kan het gelukkig nog herkansen
Oud 22-04-2005, 16:13
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
souriceau schreef op 22-04-2005 @ 15:01 :
We moeten dit jaar toch een stelopdracht van Lancashire maken? Maar hoe werkt dat dan want wij hebben daar nog helemaal niet mee geoefend ofzo
ja dit jaar moet je een betoog-achtig iets over lancashire maken. Anders moet je gewoon even in oude examens kijken hoe zo'n opdracht precies in elkaar zit.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 23-04-2005, 00:01
Verwijderd
Ik heb afgelopen maandag SE gehad over Vietnam. Het waren echt bijna alleen maar inzicht vragen met bronnen, vet minder mja.
Oud 23-04-2005, 00:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 23-04-2005 @ 00:01 :
Ik heb afgelopen maandag SE gehad over Vietnam. Het waren echt bijna alleen maar inzicht vragen met bronnen, vet minder mja.
Tja, da's nou Geschiedenis... Zelfde als je 't gaat studeren..
Oud 23-04-2005, 07:35
Verwijderd
Ik heb nog samenvattingen van elke paragraaf van lancashire geloof ik...
Oud 23-04-2005, 19:24
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Citaat:
Wat ik me afvraag: HOE leren jullie voor een vak als gesch? (veel stof). Lees je in de laatste 2 weken voor de examens (wanneer meeste mensen toch wel aan 't leren zijn) allebei de boeken nog eens helemaal door. Ik vraag me af of dat nou wel zo nuttig is.. Heb je zelf al samengevat? Trek je ergens een samenvatting vandaan?
Ik heb eigenlijk nog nauwelijks in die boeken gekeken en wilde deze week beginnen met alles doorlezen (miss wel handig ), maar lijkt me niet heel nuttig om dat dan over 2 of 3 weken weer te doen
Wij hebben al over alletwee de boekjes een SE gehad. Hoe ik leer: Ik lees de boekjes 1x door, dan ga ik alle vragen van de cd-rom maken---> Dit is echt ontzettend goed om te doen, je krijgt hierdoor een veel betere indruk over wat je allemaal moet weten!! Soms schrijf ik de belangrijkste punten op(maak dus een kleine samenvatting). Daarna lees ik het nog een een x door, en dan bestudeer ik de samenvatting en de begrippen achterin het boekje nog.

Maar nogmaals: oefenen met de cd-rom is denk ik het meest effectief.

Citaat:
We moeten dit jaar toch een stelopdracht van Lancashire maken?
Nee volgens mij moeten we een betoog maken over Vietnam, dat is het nieuwe onderwerp. Vorig jaar moesten ze een betoog maken over Lancashire. (excuse me if I'm wrong)
Oud 23-04-2005, 20:22
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
dat klopt inderdaad niet . De stelopdracht gaat over Lancashire, de vragen over Vietnam. Het 'nieuwe' onderwerp heeft altijd vragen, het 'oude' een stelopdracht.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 24-04-2005, 10:37
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik heb geen van beide nog echt goed gelezen...

maar wel al een proefexamen gemaakt en daar haalde ik al een voldoende voor...
__________________
Dromendief
Oud 24-04-2005, 20:17
.Pure
.Pure is offline
vietnam, mn 1e tentamen een 5,9 en de her een 4,8. Die 2e was ook een of ander examen, maarja had ook niet echt mn best gedaan, maar inzicht-vragen zijn niet echt mijn ding.
Oud 24-04-2005, 21:30
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Breg schreef op 23-04-2005 @ 20:22 :
dat klopt inderdaad niet . De stelopdracht gaat over Lancashire, de vragen over Vietnam. Het 'nieuwe' onderwerp heeft altijd vragen, het 'oude' een stelopdracht.
Ow.. dus helemaal geen vragen over Lancashire??? Leuk dat m'n docent dat ook vertelt..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 24-04-2005, 22:59
Verwijderd
Je krijgt dan toch ook wel vragen over Lancashire of niet dan??
Oud 24-04-2005, 23:47
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 24-04-2005 @ 22:59 :
Je krijgt dan toch ook wel vragen over Lancashire of niet dan??
Dat dacht ik ook eerlijk gezegd.

Vorig jaar Lancashire gehad, had iets van een 8 ofzo ook al was het oersaai om te leren.
Paar weken geleden Vietnam gehad, bij ons gingen de vragen heel veel over de Korea oorlog waarvan ik dus vrij weinig wist (was ook niet uitgebreid behandeld in het boekje) maar ik had toch een 6,8
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Waar geschiedenis studeren?
miramichi
16 06-11-2011 14:26
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Geschiedenis 1
turtlez
2 16-04-2008 15:09
Studeren Geschiedenis UVA/VU
Verwijderd
2 06-07-2007 12:39
Algemene schoolzaken Enquete over vakken Duits en Geschiedenis
Nishu
24 05-05-2007 21:07
Studeren geschiedenis (alweer) universitair of hbo?
Verwijderd
5 03-12-2004 00:43
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme...
BiL@L
62 17-09-2003 05:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.