Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2006, 21:10
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
hier is het oude deel
Advertentie
Oud 11-02-2006, 21:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
moet je em wel vol maken..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-02-2006, 21:14
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-02-2006 @ 22:11 :
moet je em wel vol maken..
Jij was me voor. Mn internet is zo enorm traag nu mn huisgenoot zit te downloaden.
Oud 11-02-2006, 21:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nee je had al een nieuwe voordat ik em deed vullen
liet em express open voor je
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-02-2006, 21:16
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-02-2006 @ 22:15 :
nee je had al een nieuwe voordat ik em deed vullen
liet em express open voor je
Sorry Maargoed, niet meer offtopic gaan
Oud 11-02-2006, 21:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hehe.. maakt niet uit joh ik wilde hem wel cvol spammen hoor
en ik hou la op.. maar moest ff spammen..
ik wordt vervelend
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-02-2006, 21:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vandaar hier precies drie jaar lid
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-02-2006, 21:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb 2x gescoord , weliswaar 1tje afgekeurd, maar hij heeft gezien dat ik 2x gescoord heb ...
Nu zegt ie ook wel dat het hem niet uitmaakt wie scoort, maar toch vast wel een beetje, aangezien hij een aanvallende dame wil...

Voelde goed iig . Heerlijk. Over een paar weken een feestje, echt super zin in, hopelijk wordt het heel gezellig ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-02-2006, 22:17
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Nog even toetsweek en dan vakantie En heb nog geleerd ook vandaag.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-02-2006, 22:18
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
beetje ziekies, maar goed, t heerst. misschien dat het morgen weer over is, zo maar naar bed..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-02-2006, 23:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Net late dienst gehad, ben nu 3 kwartier thuis.. Morgen 6.00 uur op ivm vroege dienst Net even een fles wijn verorberd omdat ik nooit direct kan slapen als ik thuis kom.


__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 12-02-2006, 00:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Tralalalallalalallala over 5 uuuuuuur gaat de tring-kk-wekkerrrrr
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 12-02-2006, 00:30
Verwijderd
Wat een toffe dag heb ik gehad

Super lekker muziek gemaakt, echt muzikaal. De uitslag valt over te praten, derde geworden in onze divisie, wel een eerste prijs. Tsja het kan altijd beter maar ook slechter. Zeker kijkende hoe we derde zijn geworden.
Ik heb echt het idee dat het steeds gezelliger wordt. Echt leuke mensen in mn band, en het begint een beetje een hechte groep te worden.

nee de komende jaren ben ik daar nog niet weg<3
Oud 12-02-2006, 09:46
Verwijderd

Ik wil dit niet meer.
Braken.
Oud 12-02-2006, 10:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik weet t niet meer hoor..
heb 3 mrt een afspraak met de schoolpsych.. (was er al een paar x geweest)
ergens heb ik er behoefte aan om te praten maar niet over het onderwerp dat zij steeds wil horen..
en als ik dan aangeef dat ik denk dat ik het probleem daar niet zie liggen gaat ze gewoon door

ik praat nu met een vriendin (andere dan waar ik mn steun uit trek) er over.. ze vind dat t zo niet langer kan..

nee dat kan ook niet.. ik trek het niet meer..
vechtend voor iets dat alleen maar verder van me af gaat staan..
stiekem iets willen dat steeds dichterbij gaat komen..

zucht.. *huil*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-02-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 12-02-2006 @ 11:42 :
nee dat kan ook niet..
Doe iets alsjeblieft! Geef het aan bij je psych dat je het niet meer trekt, ga naar je huisarts oid. Kom op hoor, ik wil jou nog lang niet kwijt...
En als je iemand nodig hebt die luistert, dat weet je me te vinden. Ik sta dan wel op afwezig, maar jij mag mij altijd storen. En bellen/smsen kan ook altijd.
*Big hug* Knuvvel ({)(}) Kus
Oud 12-02-2006, 11:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Pff m'n concentratie is ver te zoeken... heb kut geslapen vannacht, kwam maar niet in slaap. Bah ik wil gewoon lekker slapen, ben zo moe, ik ga op tijd naar bed, dan wil ik ook gewoon die uren maken ...

Ik kan zo slapen, maar ik moet nog even doorzetten... zo maar weer hard aan de slag. Gewoon volhouden!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-02-2006, 12:17
Verwijderd
pfff, net mijn presentatie even geoefend en dat ging niet zo goed. Ik kan gewoon niet fatsoenlijke zinnen maken . Nog heel veel oefenen dus... Ik zie er zo tegenop.

Gisteravond was echt leuk. Allerlei bandjes zien optreden, ook een paar van vrienden van mij . Heel veel bekenden gezien, van al mijn oude scholen. super gezellig.

En vanavond ga ik waarschijnlijk naar een Hayes & Chill in kerkrade. Dat is het beste duo van de ierse muziek. Hopen dat er nog kaarten te krijgen zijn, maar volgens mijn vader moet dat wel lukken. .
Ads door Google
Oud 12-02-2006, 12:51
Verwijderd
Alles doet pijn, pff. En het sneeuwt buiten.
Oud 12-02-2006, 12:53
kroot
kroot is offline
net terug van oppassen, mijn oppaskindjes zijn zo schattig
Oud 12-02-2006, 13:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De reactie van Leonoor even gequote uit het vorige topic:
Citaat:
@HaWaHaai: Ik zou me toch inschrijven bij de woningbouwvereniging...is het niet voor nu, dan misschien wel voor later. Ik weet niet wat voor jullie 'betaalbaar' is bij één salaris en waar jullie per se willen wonen, maar bv. bij Funda staan wel een aantal (kleine) woningen in Nijmegen voor onder de €100.000,-...zijn die allemaal in een slechte buurt? (En in de omgeving van is ook wel het één en ander te vinden volgens Funda?)
Het 'probleem' is dat wij ook nog niet precies weten waar we willen wonen... Ergens in/tussen de plaatsen Utrecht, Apeldoorn, Arnhem, Den Bosch en Woudrichem, vanwaaruit je binnen niet al te afzienbare tijd op een snelweg zit. Dat moeten we dus eerst nog uitzoeken, voor we ons uberhaupt ergens in kunnen schrijven. We zijn gisteren in Arnhem wezen kijken, en hebben een boel huizen gezien van onder de €135.000, en de meeste lagen in een buurt waar ik me niet echt prettig zou voelen.
Maar goed, ik ben nu weer aan het zoeken, en heb een aantal mogelijke appartementen in de regio Utrecht gevonden, dus daar gaan we binnenkort eens heen om te kijken of het daar 'beter' is.

OT: Het is mijn schuld dat vriendje ziek is, nu doet-ie alsnog niet wat we ons voorgenomen hadden (leren voor zijn cursus). En ik heb geen zin om nog iets nuttigs te doen, ik heb dalijk op internet al weer 2 uur huizen en appartementen en makelaars gezocht en ga the Sims 2 spelen. Punt.
Oud 12-02-2006, 14:03
Redhair
Redhair is offline
Gister verschrikkelijk dronken geweest, wat best lekker was. Onwijs veel gedanst, een vriend dacht dat ik pep op had. Aan een andere vriend maar eens over mijn eetstoornis verteld, hij reageerde lief. Hij is de eerste uit die vriendengroep die dat nu weet. Was wel moeilijk om het te vertellen, want ze kennen me gewoon als het vrolijke meisje. Maar ik voel me vrij goed nu. Net nog wel even gejankt, maar nu beetje leeg. Ben bang om J. te spreken, de kans is groot dat hij vannacht pep heeft gehad, hij was precies een maand gestopt. Zou zonde zijn. Gisteravond was een verschrikkelijke kutavond, vannacht was een leuke nacht en nu is het leeg, wat wel prettig is.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 12-02-2006, 14:12
Verwijderd
Ze zijn lief voor bij. Dus. Het is waar. Het meeste in elk geval. Ik ben best goed. Ofzo.
Oud 12-02-2006, 14:23
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben moe
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 12-02-2006, 14:30
Anno2007
Anno2007 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-02-2006 @ 22:51 :
Ik heb 2x gescoord , weliswaar 1tje afgekeurd, maar hij heeft gezien dat ik 2x gescoord heb ...
Nu zegt ie ook wel dat het hem niet uitmaakt wie scoort, maar toch vast wel een beetje, aangezien hij een aanvallende dame wil...
Goed zo! wassie terecht afgekeurt?



verder ben ik mijn concentratie kwijt...heeft iemand em toevallig gevonden??
Advertentie
Oud 12-02-2006, 14:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb geen enkele plek meer voor mezelf. Alles wordt gelezen. Wat ben ik stom geweest.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-02-2006, 14:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En hé, ik ben er ook.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-02-2006, 15:19
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
gister op stap geweest en gedanst en heb echt overal pijn nu
en ik ben gevallen ofzo, geen idee, want ik heb een megablauwe plek op mijn been die keipijn doet als ik loop
Oud 12-02-2006, 15:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Hij denkt aan wat ie wou
En denkt ik was te laf
Hij denkt is dit het nou?
Herman denkt zichzelf in het graf



ik heet alleen geen herman..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-02-2006, 15:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Kwieltje schreef op 12-02-2006 @ 15:30 :
Goed zo! wassie terecht afgekeurt?
Ik weet het niet goed, was een doorloper en aan beide kanten stond een meisje met haar hand omhoog... ik dacht dat ze naast me stonden... maar ja, weet het dus niet . Maar we stonden ver voor, dus gingen mensen sowieso niet protesteren...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-02-2006, 15:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Net geslapen, was ff goed. MAar ik heb over m'n ex gedroomd en het was niet leuk ... We hadden nog een keer afgesproken, maar hij was helemaal niet zo aardig tegen me, heel afstandelijk. Hij had idd een nieuwe vriendin, maar het was echt vervelend ... Kennelijk geef ik nog veel om hem, maar het is zeker niet zo dat ik hem terug wil... Lastig. Zit iig helemaal in m'n hoofd nu. Een beetje mis ik hem toch wel, maar dat mag toch ook wel na zo'n lange tijd...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-02-2006, 15:58
kroot
kroot is offline
@rare kwast: hele grote knuffel

ik ga nu mijn kamer opruimen *schopt*
Oud 12-02-2006, 16:12
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Leuk als je dat soort sms-jes krijgt... Ik snap er niets van.

Oud 12-02-2006, 16:46
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Roosje schreef op 12-02-2006 @ 15:40 :
Ik heb geen enkele plek meer voor mezelf. Alles wordt gelezen. Wat ben ik stom geweest.
*Knuffel*
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 12-02-2006, 16:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom moet ze altijd gillen? Ik word spuugziek van haar. Ik word chagerijnig en ongeconcentreerd van d'r. Altijd die rotstem die ik overal doorheen hoor. Ik wil ducktap en haar smoel dichtklappen. Ze zit mij zelfs belachelijk te maken.

Mja, dat doe ik toch niet..

@ Roosje: Knuf!
Oud 12-02-2006, 17:00
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
En toen zat ik er weer. Onderin het zwarte gat. Ik zie het licht meer en meer verdwijnen. Ik snap echt niet waarom mensen me zo weinig gunnen.

Nog 2 maandjes en dan zou ik in een nieuw huisje met mijn vriend samen kunnen zitten. Maarja.. dan moet ik het wel volhouden.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Ads door Google
Oud 12-02-2006, 17:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hej een muur, wat doet die daar nou..
waarschijnlijk staan zodat ik er KNALHARD tegen aan kan knallen..
ik wil even praten.. heel even maar..
waarom is er nou niemand die wil luisteren..
ik ben het kwijt.. het gevoel, het spoor, het verlangen

morgen weer school.. ja normaal gesproken
ik weet niet of ik nou niet moet gaan of wel gewoon moet gaan..
waarom kan ik nou niet even met iemand daar over praten.. help me nou die beslissingen maken ik kan het verdomme niet alleen..

maar zolang ik volhou dat ik t alleen kan zal niemand me helpen.. tis leuk dat ik t hier neer zet maar dat heeft geen enkel nut..

en nou geef ik verdomme aan dat ik wil praten.. ga je weg
ja laat mij maar zitten.. ik ben t maar een beetje kwijt hoor..
ben maar een
klein beetje alleen..
klein beetje verdrietig
klein beetje tegen de muren op aant rennen
klein beetje bang
klein beetje verward

en als je nou klein beetje vervangt door een beetje veel..
IK WIL MET JE PRATEN!!

brother I can't, I can't get through.
I've been trying hard to reach you, 'cause I don't know what to do.
I'm so scared about the future and I wanna talk to you.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 12-02-2006 om 17:56.
Oud 12-02-2006, 18:15
anterx
anterx is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 12-02-2006 @ 16:36 :
Hij denkt aan wat ie wou
En denkt ik was te laf
Hij denkt is dit het nou?
Herman denkt zichzelf in het graf



ik heet alleen geen herman..
komt me zo bekend voor ... helaas
Oud 12-02-2006, 18:21
Verwijderd
Wüst! Ireen Wüst! Goud! m'n moeder janken hier, 'tiswa.

Gezellig weekend gehad, nu moe. En morgen naar oma toe. Gelukkig is ze alweer een beetje beter.
Oud 12-02-2006, 18:53
Anno2007
Anno2007 is offline
de 3000 meterrace was echt superspannend! maar supertoffe uitslag





we moesten gister ook egt lachen. ben en ik keken bij een wedstrijd van b2, want anouk en frank moesten daar invallen en daarna gingen we meej met 4. op een gegeven moment zegt ben tegen anouk: ja je moet wat meer naar jeroen kijken. waarop anouk zich omdraait en jeroen is goed bekijkt.... (bedoelt werd natuurlijk in t spel, omdattie keivaak vrij ston)
Oud 12-02-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 12-02-2006 @ 18:49 :
waarom is er nou niemand die wil luisteren..
Je weet best dat dit niet waar is...
Oud 12-02-2006, 19:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Sonho sorry...
je bent geweldig!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-02-2006, 19:54
Verwijderd
aaaaah niets ergers dan een onredelijke moeder die alle commentaar afweert met: 'je moet zeker ongesteld worden' kill kill kill
Oud 12-02-2006, 20:02
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Redhair & Duifje: Dank je.

Ontopic: Het is zo godvergeten oneerlijk. "Ik had me er toch op verheugd om weer eens met jou te kunnen praten."
Ja, schat, wat denk je dat ik vorige keer had? Denk je niet dat ik me niet eens ook maar een heel klein beetje aan de kant geschoven voelde? Denk je niet dat ik vond dat je wel eens aan je lieve kleine zusje mocht denken?

Ik ben er toch ook nog?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-02-2006, 20:05
Verwijderd
Geeft niet rare kwast!

Dit was gewoon de tweede keer vandaag... Dit gaat de verkeerde kant op. En toen mn pa. Shit, hij zag het gewoon. Nu is hij het vast tegen mn moeder aan het zeggen. Krijg ik daar morgen ongetwijfelt gezeik van... Byebye secret, byebye afvallen, byebye...
Oud 12-02-2006, 20:13
Verwijderd
OMG, wat was dat vandaag? Paniekaanval?

Ik vind ze stom, allemaal. Heel erg onlief enzo, behalve hem. Maar zij, zij doet alleen maar lief in woorden. Dat is niet genoeg.
Oud 12-02-2006, 21:10
Verwijderd
Hoewel ik vannacht meer heb geslapen dan de voorgaande nachten, ben ik vreselijk moe. Verder wel een leuk weekend gehad. Vandaag weer aantal mensen gezien en gesproken, maar nu ben ik moe van de mensen en wil ik rust. Morgen weer vroeg naar school en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Zal ik vrij nemen een ochtendje? Maar ik heb al zoveel vrij genomen de afgelopen tijd. Maar ik heb gewoon even geen zin.
En die teckel. *grijns* Wat een vertoning.

Maar degenen die alleen gaan,
weggedoken in hun jas.
Zij die gaan omdat ze ergens moeten zijn.
Ze kleuren beter bij de liedjes die de barvrouw ons draait,
rustig, als het zesde glas wijn
Oud 12-02-2006, 21:13
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik ben raar en dat is stom Zouden er meer mensen met zo'n kronkel rond lopen? ik denk het niet. vraag me soms echt af of ik de enige op deze wereld ben, of ik de enige zeer extreme hsper ben met een groot minderwaardigheidcomplex en...laat maar, ik denk niet dat ik het wil zeggen. ga weleens op internet zoeken.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 12-02-2006, 21:24
Verwijderd
Wat moet ik hier nou mee?
Oud 12-02-2006, 21:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Enorme klote verjaardag gehad: Saai, weinig van wat ik wilde hoe het zou lopen en gewoon ronduit irritant wat opmerkingen betreft. Weer een maand lang voor niets naar iets uitgekeken...

Ow, en ik vond het niet leuk dat hij wegging, echt niet. Verdomme al keer nummer 2 deze week dat ik tranen zat... Want ik wil helemaal niet alleen zijn, en ik wil hem ALTIJD in mijn buurt. Is het dan zo moeilijk om in te zien waarom ik zo bot ben telkens?

Godver wat heb ik mezelf een kwartier geleden voor schut gezet. - zucht -
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken als je hulp nodig hebt
Jootje2097
3 24-04-2012 12:30
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Liefde & Relatie Niet leuk:(
Mono-racer
19 04-01-2006 08:52
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.