Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 10:43
anyanka
anyanka is offline
hoe zou jou eigen wereld eruit zien? en hoe zou jij de hedendaagse problematiek oplossen?

Ik zou een wereld willen met veel meer natuur, en dat we weer gaan streven naar onze eerste levensbehoeftes. Vroeger maakte je je druk om hoe je aan eten kon komen. en nu sta ik soms echt perplex hoe mensen van dingen als ai mijn haar zit niet goed complete complexen krijgen.

verder wil ik alle mensen weer ik klassen onderverdelen, want zeg nooi zelf een land door iemand laten besturen door iemand met een iq lager dan 100 kan toch alleen maar tot chaos lijden. En hoe intelligent je ook bent, als je niet handig bent, kun je geen kasten in elkaar zetten.

nou.. dit zijn een paar dingetjes die in mijn wereld zouden voorkomen.

Laat mij jullie wereld eens horen, ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2002, 13:20
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Hmm...

Het aantal mensen op de wereld zou maximaal 100 miljoen zijn,
dan kan je misschien nog wel een tijdje door op de huidige grond stoffen.


Ik denk dat dat al een hoop problemen verhelpt.



edit: Er zou heel veel onderzoek gedaan worden naar de wereld en wetenschappen, we zouden een echt wetenschaps ras worden

Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:25
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
ik heb zo ongeveer mijn eigen wereldje wel, maar da's eerder iets voor psychologie, dus dat hoort hier nu thuis...

nu, in ieder geval, zou ik inderdaad ook meer natuur willen, want nu doen ze alle bossen en zo weg om steeds meer huizen te kunnen bijbouwen en dat vind ik dus echt jammer!
en voor de rest zou ik gewoon voor iedereen dezelfde rechten willen, en zorgen dat er niemand honger lijdt, want dat vind ik dus pas erg. wij zitten hier, met overvloed aan eten, terwijl erens anders op de wereld mensen moeten zoeken achter 1 kruimeltje brood (bij wijze van spreken).
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:44
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
dan flikker ik alle mensen eraf
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:48
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
anyanka schreef:

verder wil ik alle mensen weer ik klassen onderverdelen, want zeg nooi zelf een land door iemand laten besturen door iemand met een iq lager dan 100 kan toch alleen maar tot chaos lijden. En hoe intelligent je ook bent, als je niet handig bent, kun je geen kasten in elkaar zetten.
Mensen met een iq van onder de 100 zijn er zat, iq is namelijk een relatieve index waarbij 100 GEMIDDELD is...
Verder zou je kunnen zeggen dat die mensen een slechte opleiding en opvoeding hebben gehad dus als ik 'mijn eigen wereld ontwerp' zou ik zorgen dat iedereen een fatsoenlijke begeleiding en educatie heeft zodat die klassen van jou niet nodig zijn!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Samenzweringstheorien werken als religie
Ensenata
61 26-06-2009 19:04
Levensbeschouwing & Filosofie Als jij God was
Magican
123 13-08-2007 22:45
Levensbeschouwing & Filosofie Nietzsche
hans01
29 19-01-2006 16:33
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Respect
Hannibal
7 02-05-2002 18:50
ARTistiek Respect
Hannibal
6 13-09-2001 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.