Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 08:34
FastJapie
FastJapie is offline
He,
De stelling is : Wel of niet boren naar gas in de Wadden zee nu het slechter gaat met de economie?

Ik zelf ben voor, want het gas kan worden verkocht aan het buitenland ($$) en de boringen zelf geven werkgelegenheid.


Bye
__________________
Wat een gangster ben ik toch!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2003, 08:46
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
is een beetje kut voor milieu he. En wat je nu met slechte technieken boort kun je later niet meer met verbeterde technieken boren :/
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Je kunt beter investeren in onderzoek naar vervanging van deze energiebron. Patent erop leggen. Et voila

En het accent qua werk in Nederland meer verleggen naar de dienstensector dan naar de industriele sector.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:20
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2003 @ 11:12:
Je kunt beter investeren in onderzoek naar vervanging van deze energiebron. Patent erop leggen. Et voila

En het accent qua werk in Nederland meer verleggen naar de dienstensector dan naar de industriele sector.
En dan komt shell langs en die koopt dat patent van je over en heb je alsnog niks
(anders hadden we vast al wel meer auto's gezien die op water rijden)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 11-05-2003 @ 11:20:
En dan komt shell langs en die koopt dat patent van je over en heb je alsnog niks
(anders hadden we vast al wel meer auto's gezien die op water rijden)

Al een 1e stap: http://www.pura.nl/
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:46
FastJapie
FastJapie is offline
Bedankt voor jullie reacties.

Weten jullie nog meer stellingen met betrekking tot dit onderwerp? Ik heb er zelf al 3 nl. de volgende:

Er moet in de Waddenzee geboord worden, ook al heeft dat ernstige gevolgen voor het milieu, de verbetering van de slechte economie heeft voorrang.

Er moet niet in de Waddenzee geboord worden, ook al heeft levert het geen onherstelbare schade aan het Waddengebied.

Er moet alleen geboord worden als blijkt dat door de productie van het geïmporteerde gas meer schade aan het milieu wordt gedaan dan bij ons schade aan het Waddengebied.

Toelichting bij de laatste stelling: Deze stelling zegt dat er wel geboord mag worden als er bijv. in Duitsland(of uit welk land wij ook importeren) meer schade wordt aangebracht aan het milieu, dan wanneer wij zelf zouden boren.
__________________
Wat een gangster ben ik toch!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 11-05-2003 @ 11:20:
En dan komt shell langs en die koopt dat patent van je over en heb je alsnog niks
(anders hadden we vast al wel meer auto's gezien die op water rijden)
Moet je die overkoping natuurlijk niet toelaten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:25
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ben eigenlijk ook tegen..

de economie hersteld zich wel weer, de waddenzee daarentegen niet.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:27
checko
Avatar van checko
checko is offline
Ik heb niet echt heel veel op met het milieu, dus van mij mogen ze boren...of ze het nou hier in Nederland doen of in een of ander land ver weg...het gaat volgens mij toch overal ten koste van de natuur en die is in nederland volgens mij sowieso al verpest..
Kan alleen dan niet meer zo leuk wadlopen...das wel jammer
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:28
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-05-2003 @ 09:46:
is een beetje kut voor milieu he. En wat je nu met slechte technieken boort kun je later niet meer met verbeterde technieken boren :/
Wat is er dan slecht voor het milieu aan de boringen?


Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2003 @ 11:12:
Je kunt beter investeren in onderzoek naar vervanging van deze energiebron.
Gelukkig is GroenLinks helemaal voor kernenergie, een volledig schone energiebron. (en begin niet over het afval, want dat sturen we al jaren naar Frankrijk)
Citaat:
En het accent qua werk in Nederland meer verleggen naar de dienstensector dan naar de industriele sector.
Feit blijft wel dat we gewoon willen blijven koken, warm water willen hebben en de verwarming willen laten werken. En daar is energie voor nodig, hoe je het ook wendt of keert.



Recapitulerend:
Laat die boren maar horen!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 11-05-2003 @ 12:28:

Feit blijft wel dat we gewoon willen blijven koken, warm water willen hebben en de verwarming willen laten werken. En daar is energie voor nodig, hoe je het ook wendt of keert.
Wat heeft dat ermee te maken dat je de dienstensector beter kunt versterken (voor de economie) dan de industriele en agrarische sector?

Ik zeg niet dat die andere twee sectoren moeten verdwijnen namelijk.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:45
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Milieuschade

"Dat is níet mogelijk. Er zijn inmiddels twee milieu-effectrapportages verschenen over de proefboringen. Daaruit blijkt dat de natuur er daadwerkelijk schade van zal ondervinden: verstoring van vogels en zeehonden, aantasting van het open landschap, kans op ongelukken en vervuiling. De schade komt er. De vraag is alleen: welke waarde ken je daaraan toe?"


Bodemdaling
"Daarover vindt nog discussie plaats en er komt nog onderzoek naar. Enkele zaken staan echter al vast. Als de bodem daalt, komt er meer zandafzetting. Dat zand komt van de eilanden, waar dus kustafslag gaat plaatsvinden. Ook het waardevolle buitendijks gebied aan de Friese en Groningse kust zal afkalven, vooral op de instabiele plaatsen. Bovendien zijn er aanwijzingen dat de oppervlakte droogvallende platen in de Waddenzee zal afnemen."
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:06
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2003 @ 12:35:
Wat heeft dat ermee te maken dat je de dienstensector beter kunt versterken (voor de economie) dan de industriele en agrarische sector?

Ik zeg niet dat die andere twee sectoren moeten verdwijnen namelijk.
Ik ben het helemaal met je eens.

Ik wil torens zien! Wolkenkrabbers! Check Taiwan, daar wordt nu Taipei 101 gebouwd, dat kunnen wij beter. Maak d'r 550 meter van, nog net haalbaar. En snel een beetje. Volgens mij heeft Nederland prima architecten.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:25
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nate schreef op 11-05-2003 @ 13:06:
Ik ben het helemaal met je eens.

Ik wil torens zien! Wolkenkrabbers! Check Taiwan, daar wordt nu Taipei 101 gebouwd, dat kunnen wij beter. Maak d'r 550 meter van, nog net haalbaar. En snel een beetje. Volgens mij heeft Nederland prima architecten.
Dat zeg ik ook nergens

(ik haat wolkenkrabbers! Vindt ze meestal lelijk en het verpest je horizon)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:37
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Dat spul zit er, dus waarom niet eruit halen... Als het wat beter gaat met de economie 2x zoveel investeren in het milieu om het goed te maken.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:42
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2003 @ 13:25:
Dat zeg ik ook nergens

(ik haat wolkenkrabbers! Vindt ze meestal lelijk en het verpest je horizon)
Het was ook een losstaand resumé zonder directe betrekkingen met uw opinie, madame

(Ik ben liefhebber van de moderne architectuur)
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 14:08
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
duyvel schreef op 11-05-2003 @ 12:25:
de economie hersteld zich wel weer, de waddenzee daarentegen niet.
Dat is mooi gezegt, ik ben er ook helemaal TEGEN het is ook 1 van de laatste echte grote natuurgebieden in Nederland en dat moeten we behouden (k woon zelf bijna tegen de waddenzee aan hier in Friesland) en als ik eens in de randstad ben dan denk ik soms bij mezelf wat woon ik toch mooi.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
meelman schreef op 11-05-2003 @ 13:37:
Dat spul zit er, dus waarom niet eruit halen... Als het wat beter gaat met de economie 2x zoveel investeren in het milieu om het goed te maken.
Bij het milieu is het niet van we vernielen één natuurgebied, maar ach, we planten ergens anders wel weer vijfhonderd bomen. De Waddenzee is een uniek natuurgebied, het kent een rijke flora en fauna en is een belangrijk gebied voor vogels. Er zijn al genoeg natuurgebieden verwoest voor economische doeleinden, de natuur die we nog hebben moeten we sparen. Bovendien is het een belangrijke toeristische trekpleister. En zoals duyvel al zei, de economie komt er wel weer bovenop, de natuur niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2003, 15:41
*Burning water*
*Burning water* is offline
Tegen. Boren heeft is veel te nadelig voor de natuur; de Waddenzee is één van de weinige grote natuurgebieden in Nederland. Ik vind niet dat dat opgeofferd mag worden voor de economie.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:14
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2003 @ 11:12:
Je kunt beter investeren in onderzoek naar vervanging van deze energiebron. Patent erop leggen. Et voila

En het accent qua werk in Nederland meer verleggen naar de dienstensector dan naar de industriele sector.
En al die computertjes, bureaulampen, printers, faxen e.d. hebben ook allemaal stroom nodig hoor, en goekope stroom kun je krijgen door gas te verbranden.
Gisteren was overigens nog op het nieuws dat methaan uit de zeeën het broeikaseffect versnelt. Als we dit echter verbranden in een krachtcentrale houden we CO2, H20 en electriciteit over bv, die minder schadelijk zijn.
Men boort in de Kaspische zee overigens ook naar olie, zonder dat er een spat wordt gemorst, om de steur te beschermen. Gas kan je zelfs niet morsen .
Zolang het boren niet het hele ecosysteem van de Waddenzee verstoord vind ik het best, maar ik vrees dat deze te kwetsbaar is om boren toe te staan.
Zo als het er nu naar uitziet gaan de kosten van de bodemverandering en de verstoring niet opwegen tegen de voordelen.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:48
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
In tijden van economische laagconjunctuur moeten we niet gelijk naar radicale middelen grijpen om die economie er weer bovenop te helpen. Die laagconjunctuur veranderd vanzelf weer in hoogconjunctuur. Zo werkt de economie nou eenmaal, soms duurt het alleen wat langer.
Ik vind het niet nodig om zo'n mooi gebied te bederven omdat bepaalde mensen geen afstand van hun luxe leventje en tweede auto willen doen.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
en boren in de biesbosch ik woon daar in de buurt da's sucks!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:51
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 11-05-2003 @ 12:28:

Gelukkig is GroenLinks helemaal voor kernenergie, een volledig schone energiebron. (en begin niet over het afval, want dat sturen we al jaren naar Frankrijk)

Feit blijft wel dat we gewoon willen blijven koken, warm water willen hebben en de verwarming willen laten werken. En daar is energie voor nodig, hoe je het ook wendt of keert.
En dan is de linkse elite stil... Waar blijven de reacties? Ik heb dit argument ook al zo vaak genoemd, maar dan hebben ze geen antwoord. En als je dan zelf met een alternatief komt, is dat ook niet goed, zoals in het geval van windmolens, "de vogeltjes zouden wel eens geraakt kunnen worden" of "horizonvervuiling". Met echte Groenlinksers is geen land mee te bezeilen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:55
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-05-2003 @ 19:51:
En dan is de linkse elite stil... Waar blijven de reacties? Ik heb dit argument ook al zo vaak genoemd, maar dan hebben ze geen antwoord. En als je dan zelf met een alternatief komt, is dat ook niet goed, zoals in het geval van windmolens, "de vogeltjes zouden wel eens geraakt kunnen worden" of "horizonvervuiling". Met echte Groenlinksers is geen land mee te bezeilen.
KERNENERGIE IS NIIEIEIEIEIEIIEIEIEIET SCHOON

heb niet zo veel problemen met windmolenparken. zie meer in zuinigere auto's, zonnepanelen, enz
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:14
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Absoluut niet boren daar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 19:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-05-2003 @ 19:55:
KERNENERGIE IS NIIEIEIEIEIEIIEIEIEIET SCHOON

Het afval is smerig.
Maar als daar iets nuttigs mee gedaan kan worden (ze zijn aan het nagaan in hoeverre sommige delen van kernafval gebruikt kan worden voor een eventueel medicijn (wellicht vaccin!) voor aids, bv.),... dan is dat meer dan handig.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:47
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-05-2003 @ 19:51:
"horizonvervuiling". Met echte Groenlinksers is geen land mee te bezeilen.
Ik heb groenlinks gestemd vorige keer eigenlijk ben ik communist (maar dit ter zijde )

Over horizonvervuiling besproken ze hebben ook plannen voor een windmolenpark in de Noordzee goed alternatief hoefen mensen ook niet meer te zeuren over horizonvervuiling (dat natuurlijk terecht is) over die birdies besproken tsja daar zou PVDD (partij van de dieren) ook weer niet blij mee wezen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 12-05-2003 @ 19:51:
En dan is de linkse elite stil... Waar blijven de reacties? Ik heb dit argument ook al zo vaak genoemd, maar dan hebben ze geen antwoord. En als je dan zelf met een alternatief komt, is dat ook niet goed, zoals in het geval van windmolens, "de vogeltjes zouden wel eens geraakt kunnen worden" of "horizonvervuiling". Met echte Groenlinksers is geen land mee te bezeilen.
Kernenergie is niet schoon, zoals Gatara al aangaf, vanwege het levensgevaarlijke en milieuvervuilende afval. Bovendien is er altijd een risico dat zo'n reactor rare dingen gaat doen, en dan zijn de gevolgen niet te overzien. Ook al is het risico klein, de gevaren zijn te groot. Er zijn voldoende alternatieven aanwezig voor kernenergie, die schoner zijn. Liever horizonvervuiling, dan milieuvervuiling of gezondheidsrisico's.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 12-05-2003 @ 20:47:

over die birdies besproken tsja daar zou PVDD (partij van de dieren) ook weer niet blij mee wezen
Het is partij voor de dieren

We zouden btw ook gewoon kunnen consuminderen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:22
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2003 @ 22:04:
Het is partij voor de dieren
We zouden btw ook gewoon kunnen consuminderen
Partij van de Dieren

Goed idee dat we allemaal gaan consuminderen, zullen we die VVD'ers ff een poepie laten ruiken, dus iedereen geen nieuwe auto meer kopen, dus met je fiets naar het werk of school (lekker goedkoop en gezond en je krijgt er ook geen dikke kont van) niets meer kopen in de supermarkt maar zelfs groenten kweken in je achtertuin, lekker brandnetelthee drinken, geen kleren meer kopen maar ze zelf maken van schapenwol

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:31
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Feit blijft wel dat we gewoon willen blijven koken, warm water willen hebben en de verwarming willen laten werken. En daar is energie voor nodig, hoe je het ook wendt of keert.
hebben we daar dan perse olie uiit de waddenzee voor nodig? In het middenoosten en Rusland stikt het van de olie.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 00:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
duyvel schreef op 12-05-2003 @ 23:31:
hebben we daar dan perse olie uiit de waddenzee voor nodig? In het middenoosten en Rusland stikt het van de olie.
Rusland is te duur (te duur om het te verwerken (te smerig), te duur om het te verkrijgen (permafrost). Midden-Oosten... mwah..

Wat dacht je van Canada?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 08:35
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Boren natuurlijk, fuck het milieu.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 08:42
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Milieu mag nooit lijden onder een schijninstelling als de economie. Nee, dus.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 08:43
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-05-2003 @ 09:35:
Boren natuurlijk, fuck het milieu.
Tuuurlijk, en als jij over 20 jaar omkomt door watergebrek, zuurstofgebrek, whatever, dan zeg jij ook nog fuck het milieu?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 08:45
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Evito schreef op 13-05-2003 @ 09:43:
Tuuurlijk, en als jij over 20 jaar omkomt door watergebrek, zuurstofgebrek, whatever, dan zeg jij ook nog fuck het milieu?
Dan zeg ik niks om lucht te sparen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2003, 08:45
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-05-2003 @ 09:45:
Dan zeg ik niks om lucht te sparen.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:34
k28
k28 is offline
Voordat je die olievelden kan exploiteren heeft er al weer een nieuwe hoogconjucturele golf ingezet; die boringen zijn geen middel om de conjuncturele problemen op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:08
Verwijderd
Citaat:
meelman schreef op 11-05-2003 @ 13:37:
Dat spul zit er, dus waarom niet eruit halen... Als het wat beter gaat met de economie 2x zoveel investeren in het milieu om het goed te maken.
jeh sjur
ik zie het echt al voor me

boren, nee.
consuminderen, ja.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:21
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
waarom niet?? levert geld op geld betekend verbetering economie betekend handel met amerika (uitbuiten dat de $$ zo laag staat betekend meer welvaart en dan kunnen we weer gaab ivesteren in het milieu zo kom je in een positieve viesieuze cirkel terecht van betere economie
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 13-05-2003 @ 11:21:
waarom niet?? levert geld op geld betekend verbetering economie betekend handel met amerika (uitbuiten dat de $$ zo laag staat betekend meer welvaart en dan kunnen we weer gaab ivesteren in het milieu zo kom je in een positieve viesieuze cirkel terecht van betere economie
wat hebben we over 100 jaar aan een goede economie terwijl er geen stukje natuur meer overblijft om in te ontspannen??

kijk ns verder dan je geld lang is
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:26
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Minni schreef op 13-05-2003 @ 11:23:
wat hebben we over 100 jaar aan een goede economie terwijl er geen stukje natuur meer overblijft om in te ontspannen??

kijk ns verder dan je geld lang is
kan je lezen lees dan zie je staan: na de economische mailaise gaan we weer veel investeren in het milieu b.v. verbeteren nrg centrales oostblok landen (dat zet zolen aan de dijk)
en over honderd jaar ziojn die gasbellen allang op en rijden we allen op zonne nrg of H 2 O of andere natuurlijk niet schadelijke nrg denk eens aan een revolutie op het gebied avn brandstoffen, niet fossiele brandstoffen.
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?

Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:29
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Minni schreef op 13-05-2003 @ 11:23:
wat hebben we over 100 jaar aan een goede economie terwijl er geen stukje natuur meer overblijft om in te ontspannen??

kijk ns verder dan je geld lang is
Leef jij over 100 jaar nog? Nee, dan boeit het toch ook niet.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:30
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-05-2003 @ 11:29:
Leef jij over 100 jaar nog? Nee, dan boeit het toch ook niet.
voor mij niet mij boeit het ook niet veel maar als ik straks kinderen heb waar ik dan van hou........ dat boeit mij daqn wel
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:33
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 13-05-2003 @ 11:26:
kan je lezen lees dan zie je staan: na de economische mailaise gaan we weer veel investeren in het milieu b.v. verbeteren nrg centrales oostblok landen (dat zet zolen aan de dijk)
en over honderd jaar ziojn die gasbellen allang op en rijden we allen op zonne nrg of H 2 O of andere natuurlijk niet schadelijke nrg denk eens aan een revolutie op het gebied avn brandstoffen, niet fossiele brandstoffen.
ja ik kan lezen..

als je ook zou kunnen lezen zou je zien dat ik daar op heb gereageerd, namelijk dat ik er niets van geloof. Als we eenmaal rijk zijn door het olie van de waddenzee zie ik echt geen VVDer: kom, we hebben nu genoeg, laten we het milieu helpen.

die revolutie zou chill zijn, waarom niet meer aandacht en wetenschap daaraan besteden ipv gewoon slechte dingen met de aarde te doen??
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 13-05-2003 @ 11:29:
Leef jij over 100 jaar nog? Nee, dan boeit het toch ook niet.
burr.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:34
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-05-2003 @ 11:29:
Leef jij over 100 jaar nog? Nee, dan boeit het toch ook niet.
egoistische en arrogante kapitalistische opmerking

,,Het leven is prachtig. Laat de toekomstige generaties het ontdoen van kwaad, onderdrukking en geweld, en er met volle teugen van genieten"
Leon Trotski
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:34
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Minni schreef op 13-05-2003 @ 11:33:
ja ik kan lezen..

als je ook zou kunnen lezen zou je zien dat ik daar op gereageerd, namelijk dat ik er niets van geloof. Als we eenmaal rijk zijn door het olie van de waddenzee zie ik echt geen VVDer: kom, we hebben nu genoeg, laten we het milieu helpen.

die revolutie zou chill zijn, waarom niet meer aandacht en wetenschap daaraan besteden ipv gewoon slechte dingen met de aarde te doen??
ja daar worden we rijk van miliarden biznezz alle olie van de wereld daar zijn oorlogen voor en dan niet oorlog iraqy freedom maar bijna alle oorlogen
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
niceman1984 schreef op 13-05-2003 @ 11:34:
egoistische en arrogante kapitalistische opmerking

,,Het leven is prachtig. Laat de toekomstige generaties het ontdoen van kwaad, onderdrukking en geweld, en er met volle teugen van genieten"
Leon Trotski
mijn mama was trotskist

maar ik ben het daar zeer mee eens ja.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:35
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 13-05-2003 @ 11:34:
egoistische en arrogante kapitalistische opmerking

,,Het leven is prachtig. Laat de toekomstige generaties het ontdoen van kwaad, onderdrukking en geweld, en er met volle teugen van genieten"
Leon Trotski
ga in de natuur wonen primitief mens denk ook eens aan dat alle dingen op kunnen gaan en dat er natuurlijke niet schadelijke spullen komen
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.