Oud 22-02-2003, 09:53
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik weet niet meer wat ik moet doen!

Ik heb een hele lieve vriend en het gaat best goed...
Ik heb ook sinds kort een jongen bij mn sport leren kennen en we kunnen het heel goed vinden...
Hij komt altijd naar me toe om een praatje te maken en hij heeft altijd wel wat te vertellen!
Mijn vriend daarentegen is best stil en ik weet ook nie wat ik daar mee aan moet!
Ik wil mn vriend nie kwijt maar die andere jongen is zo lief!
Hij belt af en toe en gister zijn we samen naar een cafe geweest...Ook is hij al een paar keer bij me thuis geweest...

Ik ben niet verliefd op hem maar gister had ik heel sterk de neiging om het te zoenen toen hij wegging!
Dat is toch raar??
Ik bedoel, ik ben heel blij met mn vriend en ik wil um echt nie kwijt ik weet alleen nie wat ik met dit gevoel aan moet!!
Zoals ik al zei ben ik nie verliefd maar het duurt nie lang meer denk ik!

Heeft iemand tips voor me?
Moet ik minder met die andere jongen optrekken?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2003, 12:22
Yolcu
Yolcu is offline
IK denk dat je moet beslissen wie je liever ziet: je vriend of die ander. Daar kan verder niemand je mee helpen, denk ik.

Het klinkt trouwens wel alsof je verliefd bent..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 12:36
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Stille jongens of meiden zijn inderdaad erg vervelend om iets mee te hebben daarom zou ik als ik jou was voor de spontane jongen gaan, daar heb je veel meer aan!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:10
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Unique schreef:
IK denk dat je moet beslissen wie je liever ziet: je vriend of die ander. Daar kan verder niemand je mee helpen, denk ik.

Het klinkt trouwens wel alsof je verliefd bent..
Jah ik weet t; t klinkt idd zo maar het is niet zo!Tenminste nog niet maar we hebben nu alweer afgesproken om naar de stad te gaan!Ik wil gewoon vrienden met um zijn want ik hou heel veel van mn vriend ondanks dat hij zo stil is...
We hebben veel gemeen en hij heeft me een beetje leren dansen en gitaar spelen..Iets wat die andere jongen weer nooit zou doen!

Maar ik vind dit niet eerlijk tegen over mn vriend dat ik met um omga....daar is verder niets op tegen tenminste hij heeft er niets op tegen dat weet ik wel maar we gaan toch anders met elkaar om dan gewone vrienden...

Ik weet nie goed hoe ik dat moet uitleggen!
Soms houd hij zelf mn hand vast of legt een arm om mn schouder enzo...Gewoon uit spontaniteit hor maar dan voel ik me zo schuldig tegenover mn vriend!!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:11
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Stille jongens of meiden zijn inderdaad erg vervelend om iets mee te hebben daarom zou ik als ik jou was voor de spontane jongen gaan, daar heb je veel meer aan!
dat is waar maar ik wil mn vriend nie kwijt!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:14
Verwijderd
zo ben ik dus ook me vriendin kwijt geraakt , aan een ander..jeej
terwijl ik niet eens stil ben..
dat is dus echt gewoon zwaar klote..maarja je moet het zelf weten wie je kiest
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:30
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Lieve Sanne,

Het is natuurlijk erg vervelend dat jij bezet bent, terwijl je een jongen gevonden hebt die veel spontaner is, beter mee kan opschieten en leuke dingen mee doet dan die stille saaie jongen waar je nu mee hebt.

Het lijkt erop dat die andere jongen veel beter bij jou past, en het is verkeerd om je vriend te zoenen terwijl je eigenlijk naar die andere jongen verlangt. Het is sowieso een leukere relatie met een spontane jongen of vrouw die tenminste iets zegt, dan met een saaie piet.

Je moet je gevoel volgen. Naar mijn mening is het beter dat je het uitmaakt met die stille jongen, want die zijn toch vaak heel saai, en dat je voor die spontane jongen gaat. Anders bedrieg je jezelf ook alleen maar.

Liefs, Fatal Exception
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.

Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Ik ben niet verliefd op hem maar gister had ik heel sterk de neiging om het te zoenen toen hij wegging!
Dat is toch raar??
Ik bedoel, ik ben heel blij met mn vriend en ik wil um echt nie kwijt ik weet alleen nie wat ik met dit gevoel aan moet!!
Zoals ik al zei ben ik nie verliefd maar het duurt nie lang meer denk ik!
Je denkt dat het niet lang meer duurt? Dus dat je verliefd word op die ander? Je weet dus nu al wat er gaat komen. Doe dan nu het juiste en voorkom dat het een zooitje word.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 14:02
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
als je je vriend niet kwijt wilt,en je bent niet verliefd op die jongen
dan denk ik wel dat je weet wat je te doen staan...
zoniet: voorkomen dat je op die jongen verliefd wordt? niet zoveel mee afspreken,want dan lok je problemen uit die er nog niet zijn...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:23
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
zo ben ik dus ook me vriendin kwijt geraakt , aan een ander..jeej
terwijl ik niet eens stil ben..
dat is dus echt gewoon zwaar klote..maarja je moet het zelf weten wie je kiest
jee das idd klote!Dat wil ik me vriend ook nie aandoen!dat vind ik zo unfair!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:26
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Lieve Sanne,

Het is natuurlijk erg vervelend dat jij bezet bent, terwijl je een jongen gevonden hebt die veel spontaner is, beter mee kan opschieten en leuke dingen mee doet dan die stille saaie jongen waar je nu mee hebt.

Het lijkt erop dat die andere jongen veel beter bij jou past, en het is verkeerd om je vriend te zoenen terwijl je eigenlijk naar die andere jongen verlangt. Het is sowieso een leukere relatie met een spontane jongen of vrouw die tenminste iets zegt, dan met een saaie piet.

Je moet je gevoel volgen. Naar mijn mening is het beter dat je het uitmaakt met die stille jongen, want die zijn toch vaak heel saai, en dat je voor die spontane jongen gaat. Anders bedrieg je jezelf ook alleen maar.

Liefs, Fatal Exception
Hej fatal Exception! (wat lief trouwes dat je mn naam hebt opgezocht!)

Nou, verlangen is een groot woord en ik vind het ook nie saai met mn vriend maar hij is gewoon minder spontaan dan die andere jongen en das zo jammer!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:28
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Hej fatal Exception! (wat lief trouwes dat je mn naam hebt opgezocht!)

Nou, verlangen is een groot woord en ik vind het ook nie saai met mn vriend maar hij is gewoon minder spontaan dan die andere jongen en das zo jammer!
Hej ik was nog nie klaar!

Nou wat ik duzz nog wou zeggen was dat ik echt nie weet wat ik moet doen!Mijn moeder denkt dat hij verliefd op me is en dat ik met zn gevoel speel want ik zie um gewoon als een hele goede vriend....

Shit man dit is echt een klote gevoel!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:30
hi
hi is offline
Misschien wat vaker afspreken met je stille vriend en voorstellen om leuke dingen met hem te gaan doen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:32
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Wes schreef:
Je denkt dat het niet lang meer duurt? Dus dat je verliefd word op die ander? Je weet dus nu al wat er gaat komen. Doe dan nu het juiste en voorkom dat het een zooitje word.
Jah ik ben bang dat het nie lang meer duurt voordat ik verliefd op die andere jongen word en das zo klote!
Ik wil mn vriend echt nie kwijt maar weetje wat ook zo klote is?
Ik vergelijk mn vriend met mn ex...Ik was na een maand echt veel closer met mn ex dan na een maand met de jongen waar ik nu mee heb...Dat vind ik ook zo jammer...We zijn wel close op zich maar niet zo heel erg...
Maar ondanks dat wil ik t nie uitmaken met um omdat ik cker weet dat het heus wel anders word...
Ik voel me zo kut!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:38
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
als je je vriend niet kwijt wilt,en je bent niet verliefd op die jongen
dan denk ik wel dat je weet wat je te doen staan...
zoniet: voorkomen dat je op die jongen verliefd wordt? niet zoveel mee afspreken,want dan lok je problemen uit die er nog niet zijn...
Jah ik denk dat ik er goed aan doe dat ik minder met die andere jongen afspreek en elkaar alleen met sport zien ofzo!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:39
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
hi schreef:
Misschien wat vaker afspreken met je stille vriend en voorstellen om leuke dingen met hem te gaan doen
Jah en minder met die andere jongen bedoel je?!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
Stille jongens of meiden zijn inderdaad erg vervelend om iets mee te hebben daarom zou ik als ik jou was voor de spontane jongen gaan, daar heb je veel meer aan!
yah... right... vrij achterlijke opmerking imo...

maar blueeyez, als je vriend óók tegen jou stil is, dan is dat opzich wel vreemd... alsof-ie zich niet bij je op z'n gemak voelt...

en als je je vriend niet kwijt wil, is de enige oplossing die andere jongen minder te zien, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 18:09
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Stille jongens of meiden zijn inderdaad erg vervelend om iets mee te hebben daarom zou ik als ik jou was voor de spontane jongen gaan, daar heb je veel meer aan!
Dit is echt het stomste wat ik ooit gelezen heb.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2003, 18:14
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Daarbij, HOE stil is je vriend dan?

Als je hem vergelijkt met die jongen van sport, dan is hij misschien stil. Maar er zijn altijd spontanere mensen i/d wereld dan diegene die je kent, en zo blijf je bezig.

Het is unfair om het uit te maken met iemand die eerder 'stil' is. Alsof die mensen niemand verdienen.
Bovendien vind ik kwaliteit beter dan kwantiteit. Beter iemand die af en toe iets zinnigs zegt, dan iemand die de hele tijd tatert.

Je vriend is aan de verlegen kant, en ik vind dat het een beetje jouw 'taak' is om hem open te breken, enz. Ik zou hem niet zo vlug laten vallen. Echt niet.

Ga eens naar je vriend toe, zeg dat je eens een hele dag met hem alleen wil zijn en iets doen. Spreek een dag af en wees de hele dag bij hem, doe romantisch, enz. Kijk wat het wordt, en hoe leuk het wordt. Misschien zal je al een heel andere kijk op de dingen hebben (en je vriend ook).

greetz
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 18:41
Elisaaa
Elisaaa is offline
Jeetje, wel een vervelende situatie dit.
Het komt op mij over dat je je vriend niet kwijt wil, maar aan de andere kant lijkt het er op dat je die andere jongen toch wel erg leuk vindt.
Misschien val je voor die andere jongen omdat ie heel open en spontaan naar je is, en je aandacht geeft.
Daarentegen is je vriend dus blijkbaar nogal stil. Ik weet niet hoe lang jullie al wat hebben, maar misschien is ie gewoon onzeker, en een beetje verlegen. Daar kun jij hem misschien wel mee helpen!! Ik zou het in ieder geval niet uitmaken, maar volgens mij was je dat ook niet echt van plan. Ga wat vaker iets leuks met hem doen.
En ik denk dat het een heel goed plan is om die andere jongen wat minder te zien. Zoals je al zei, bijvoorbeeld alleen met sporten. Ik denk dat je vriend het ook niet leuk zou vinden als ie erachter kwam dat je zoveel omgaat met een andere jongen. Dat zou m alleen maar onzekerder maken!
Sterkte...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 13:56
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
yah... right... vrij achterlijke opmerking imo...

maar blueeyez, als je vriend óók tegen jou stil is, dan is dat opzich wel vreemd... alsof-ie zich niet bij je op z'n gemak voelt...

en als je je vriend niet kwijt wil, is de enige oplossing die andere jongen minder te zien, denk ik...
Achjah Sommige mensen!

Maare....Zo komt het idd wel over dat hij zich idd niet op zn gemak voelt bij me maar dat is wel zo want het is ook nie zo dat hij heel verlegen is en altijd maar stil...Maar toch had ik liever dat hij wel iets meer zei...

Ik heb besloten om die andere jongen minder te zien..Hij vroeg al weer om een keer te gaan zwemmen samen (das de sport waar we samen op zitten)
En toen heb ik nee gezegd...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:02
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
clubje schreef:
Daarbij, HOE stil is je vriend dan?

Als je hem vergelijkt met die jongen van sport, dan is hij misschien stil. Maar er zijn altijd spontanere mensen i/d wereld dan diegene die je kent, en zo blijf je bezig.

Het is unfair om het uit te maken met iemand die eerder 'stil' is. Alsof die mensen niemand verdienen.
Bovendien vind ik kwaliteit beter dan kwantiteit. Beter iemand die af en toe iets zinnigs zegt, dan iemand die de hele tijd tatert.

Je vriend is aan de verlegen kant, en ik vind dat het een beetje jouw 'taak' is om hem open te breken, enz. Ik zou hem niet zo vlug laten vallen. Echt niet.

Ga eens naar je vriend toe, zeg dat je eens een hele dag met hem alleen wil zijn en iets doen. Spreek een dag af en wees de hele dag bij hem, doe romantisch, enz. Kijk wat het wordt, en hoe leuk het wordt. Misschien zal je al een heel andere kijk op de dingen hebben (en je vriend ook).

greetz
Jaah je hebt gelijk!Ik vind het ook niet erg dat hij af en toe stil is maar soms zegtie echt nix!

Het is idd een beetje mijn 'taak' om hem open te breken dat is waar maar het is niet mijn taak om te woorden uit hem te sleuren en zo voelt het af en toe wel...

Die andere jongen tatert idd echt de oren van je kop af duzz ik denk dat ik het idd te veel naast mekaar leg en das fout van me dat weet ik wel maar toch, dat doe je zonder dat je er erg in hebt...

Bedankt voor de tip!
Greetz!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:08
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
Jeetje, wel een vervelende situatie dit.
Het komt op mij over dat je je vriend niet kwijt wil, maar aan de andere kant lijkt het er op dat je die andere jongen toch wel erg leuk vindt.
Misschien val je voor die andere jongen omdat ie heel open en spontaan naar je is, en je aandacht geeft.
Daarentegen is je vriend dus blijkbaar nogal stil. Ik weet niet hoe lang jullie al wat hebben, maar misschien is ie gewoon onzeker, en een beetje verlegen. Daar kun jij hem misschien wel mee helpen!! Ik zou het in ieder geval niet uitmaken, maar volgens mij was je dat ook niet echt van plan. Ga wat vaker iets leuks met hem doen.
En ik denk dat het een heel goed plan is om die andere jongen wat minder te zien. Zoals je al zei, bijvoorbeeld alleen met sporten. Ik denk dat je vriend het ook niet leuk zou vinden als ie erachter kwam dat je zoveel omgaat met een andere jongen. Dat zou m alleen maar onzekerder maken!
Sterkte...
Idd erg vervelend!
Maar je hebt gelijk!Ik heb nu bijna een maand met mn vriend duzz nu moet het eigenlijk wel anders worden!
Ik ga die andere jongen idd alleen nog maar met het sporten zien dat heb ik ook tegen um gezegd!
Ik wil meer tijd hebben om bij mn vriend te zijn!
Ik denk dat ik het idd fijn vind dat hij me aand8 geeft..die andere jongen!Hij is af en toe zo lief voor me!
Maar goed het komt allemaal vast wel goed!
Bedankt!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:33
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Stille jongens of meiden zijn inderdaad erg vervelend om iets mee te hebben daarom zou ik als ik jou was voor de spontane jongen gaan, daar heb je veel meer aan!

Dit vind ik echt een domme opmerking!
Daar heb je niks aan??

Ik ben ook best wel een stil meisje hoor...wil dat zeggen dat mijn vriend dan maar vlug iemand anders moet zoeken?
Niet dat ik bij hem zo stil ben, maar wel bv. als zijn vrienden erbij zijn enzo...
Natuurlijk zou het wel leuker zijn voor hem en die vrienden als ik wat spontaner was ... maareuhm, om daarom je vriend of vriendin te laten vallen voor iemand die toevallig wat meer durft?
Mja.. da's dan alleen maar jouw mening..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:37
Mmmmm
Avatar van Mmmmm
Mmmmm is offline
Eigenlijk moet je je vriend over de andere jongen vertellen, maar als je dat te moeilijk vind kun je je vriend het voorstel doen om even een pauze in jullie relatie in te lassen, zodat jij een beetje overzicht kan krijgen.
__________________
I'm a loser baby so why don't you kill me? -BECK-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2003, 18:54
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Psychickje schreef:


Ik ben ook best wel een stil meisje hoor...wil dat zeggen dat mijn vriend dan maar vlug iemand anders moet zoeken?
Niet dat ik bij hem zo stil ben, maar wel bv. als zijn vrienden erbij zijn enzo...
Natuurlijk zou het wel leuker zijn voor hem en die vrienden als ik wat spontaner was ... maareuhm, om daarom je vriend of vriendin te laten vallen voor iemand die toevallig wat meer durft?
Mja.. da's dan alleen maar jouw mening.. [/B]

Ik heb die andere jongen niet opgezocht ofzo...Ik heb um gewoon ontmoet en het klikte gewoon goed...Het is ook helemaal nie zo dat ik dit helemaal uitgepland heb ofsow...Ik vind dit helemaal niet leuk!Het is niet mijn mening om mn vriend te laten vallen voor die ander...En ik wil dat ook helemaal niet!
Het is alleen vervelend dat ik het heel goed met die andere jongen kan vinden en dat ik um nu moet ''afwijzen''...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:57
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Mmmmm schreef:
Eigenlijk moet je je vriend over de andere jongen vertellen, maar als je dat te moeilijk vind kun je je vriend het voorstel doen om even een pauze in jullie relatie in te lassen, zodat jij een beetje overzicht kan krijgen.
Mn vriend heeft die andere jongen wel es gezien en weet dat ik het goed met um kan vinden maar ik graag met allebei omgaan maar ik weet gewoon dat dat een keer fout gaat...
Mn moeder vind het ook niet eerlijk tegenover mn vriend...

Daar heeft ze gelijk in maar ik zou zo graag als vrienden met die andere jongen omgaan maar ik ben bang dat ik dan verliefd word...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:26
feest
feest is offline
hey niet om lullig over te komen... maar als je er over denkt om'm te zoenen alstie weggaat en je wil geen vrienden metm worden omdat je bang bent om verliefd te worden....
los van die gast: dan is er toch iets niet 100% aan je relatie met je vriend?
Dat zou ik eerst eens oplossen voordat ik verder ging met die andere gozer.
__________________
WHATEVER
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:24
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
feest schreef:
hey niet om lullig over te komen... maar als je er over denkt om'm te zoenen alstie weggaat en je wil geen vrienden metm worden omdat je bang bent om verliefd te worden....
los van die gast: dan is er toch iets niet 100% aan je relatie met je vriend?
Dat zou ik eerst eens oplossen voordat ik verder ging met die andere gozer.
Je bent nie lullig hor...Ik denk nie dat er wat mis is met mn relatie anders had ik dat allang gemerkt...Die andere gozer is gewoon heel aardig en we kunnen het heel goed vinden en ik ben aan de ene kant heel erg benieuwd hoe het zou om met um te zoene gewoon uit nieuwsgierigheid....Aan de andere kant wil ik dat ook absoluut niet omdat ik mn vriend nie kwijt wil snap je?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:36
feest
feest is offline
nee niet echt eigenlijk
__________________
WHATEVER
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:39
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Je bent nie lullig hor...Ik denk nie dat er wat mis is met mn relatie anders had ik dat allang gemerkt...Die andere gozer is gewoon heel aardig en we kunnen het heel goed vinden en ik ben aan de ene kant heel erg benieuwd hoe het zou om met um te zoene gewoon uit nieuwsgierigheid....Aan de andere kant wil ik dat ook absoluut niet omdat ik mn vriend nie kwijt wil snap je?
Maar als je naar iemand anders verlangt dan is er toch al iets mis aan je relatie? Ik bedoel; je zet niet zomaar je relatie op het spel om zomaar met iemand te zoenen..

ik zit trouwens in een zelfde situatie alleen "speel" ik dan de rol van "gewone vriend".. Alleen wij hebben al gezoend.. En geloof me, doe het ALLEEN maar als je 100% zeker weet wat de gevolgen zijn en of je dát ervoor over hebt... Want er verliest er altijd 1 en dat doe p-i-j-n..

Suc6 iig en denk er zelf heel goed over na, het is jouw beslissing..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 14:56
poesiefox
poesiefox is offline
En waarom wil je dan je stille vriend niet kwijt? Voor jezelf of voor hem?

In hoeverre is de spontane vriend eigenlijk te vertrouwen? Als hij er geen moeite mee heeft jou van je stille vriend af te pakken, zal hij er misschien ook niet al te veel moeite mee hebben om zichzelf van jou af te laten pakken door een leuker meisje.

Even een doordenkertje:

Waar het in een relatie niet om draait is zijn zijn leuke eigenschappen, maar of je kunt leven met zijn minder leuke eigenschappen.

Je kunt trouwens niet allebei hebben. Kiezen voor je stille vriend betekent het absoluut verbreken van alle contacten met de spontane vriend. Want anders blijft het trekken.

Dus:wie wil je niet kwijt?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 21:20
Verwijderd
poesiefox, wederom is niet iedereen zo volwassen als jij he
ze is vijftien, ze hoeft niet meteen met haar vriend te 'leven', waarschijnlijk is het meer verkering dan een relatie...
voor de rest heb je wel gelijk dus bleueyez, luister naar poesiefox
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 10:17
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
feest schreef:
nee niet echt eigenlijk
Mhh sorry ik kan het niet beter uitleggen....

poesiefox schreef;

En waarom wil je dan je stille vriend niet kwijt? Voor jezelf of voor hem?

In hoeverre is de spontane vriend eigenlijk te vertrouwen? Als hij er geen moeite mee heeft jou van je stille vriend af te pakken, zal hij er misschien ook niet al te veel moeite mee hebben om zichzelf van jou af te laten pakken door een leuker meisje.

Even een doordenkertje:

Waar het in een relatie niet om draait is zijn zijn leuke eigenschappen, maar of je kunt leven met zijn minder leuke eigenschappen.

Je kunt trouwens niet allebei hebben. Kiezen voor je stille vriend betekent het absoluut verbreken van alle contacten met de spontane vriend. Want anders blijft het trekken.

Dus:wie wil je niet kwijt?

Ik wil mn vriend nie kwijt voor mezelf!Ik ben echt heel blij met um...Ik heb net een wat mindere relatie (dat was echt een relatie)
8er de rug en ben zo blij dat ik mn vriend gevonden heb!Ik wil um echt nie kwijt en heb al een paar dingen op een rijtje gezet....Laatst vroeg die jongen weer of ik mee ging zwemmen en toen zei ik weer nee...
Ik moet um minder zien anders gaat het fout...

Die andere jongen is wel te vertrouwen want ik denk nie dat hij me van mn vriend af wil pakken...Weet ik eigenlijk wel cker...
Alleen soms laat hij merken dat hij het niet leuk vind dat ik een vriend heb...
Hij heeft pech!Ik heb mn vriend en ik wil em nie kwijt!
dat was duzz t antwoord op de laatste vraag...
Ik wil mn vriend nie kwijt!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu
ludachris
45 07-07-2004 00:40
Psychologie Het grote steekwoordentopic
Verwijderd
464 15-12-2003 13:23
Psychologie Alowah!wa ben k hier n tijd nie gweest zeg!
Brenda_88
3 03-12-2003 15:18
De Kantine Wat heb je vandaag gekocht
Eninaj
97 04-07-2003 20:19
Psychologie Meestal zijn alle topics hier gericht op: " Het gaat niet goed, ik heb dit probleem."
Kazanka
34 03-04-2003 09:55
Psychologie k zie t nie meer zo zitten.....
schatjekar
2 13-12-2002 22:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.