Oud 23-11-2004, 23:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind dat ik nu lang genoeg heb gewacht.

Gebruiken jullie wel eens drugs (dus ook alcohol ja, sigareten en caffeïne tel ik in dit geval ff niet mee maar jullie snappen neem ik aan wel wat ik bedoel.) als je je kut voelt? En waarom gebruik je dan drugs? En voel je ook wel eens het verlangen om naar de drugs te grijpen (bij wijze van spreken) als je je kut voelt? En gebruik je dan specifiek een soort drugs of maakt dat weinig uit.

Ikzelf niet meer. Ik heb me een lange tijd behoorlijk kut gevoeld om allerlei redenen die ik niet ga noemen. En heb in die tijd ook behoorlijk veel geblowd. Niet omdat ik me daardoor beter voelde maar meer om na te denken en om er samen met een hele goede vriend van me die toen ook door allerlei omstandigheden niet lekker in z'n vel zat over te praten.

Het blowen was voor mij een soort manier om beter over dingen na te denken. Ik ben van mezelf nogal behoorlijk gesloten over problemen en prive zaken. En ik vertrouw heel weinig mensen (zelfs m'n ouders niet) dat soort dingen toe. Maar door het blowen kon ik (en kan ik nog steeds)goed over m'n problemen nadenken en ze ook onder woorden brengen en een van de weinige die ik ze toevertrouwde dat was (en is nog steeds) hij ^.

Ik heb in die tijd (ongeveer anderhalf jaar geleden) een paar maanden achter elkaar elke dag heel veel geblowd. Totdat het een keer fout ging. Ik was op een feestje en het was heel gezellig. Totdat ik een foutje maakte en iets deed wat ik beter niet had kunnen doen. En ik zo stom was om daarna nog een dikke joint op te steken (had daarvoor al behoorlijk wat gezopen dus dat zal ook wel z'n effect hebben gehad). Dat ging dus fout met als gevolg dat ik jankend op een stoel eindigde en het echt niet meer wist en goed de weg kwijt was. Het is daarna nog een keer goed fout gegaan en dat heeft me doen besluiten niet meer te blowen als ik me echt kut voel.

Nu voel ik me weer niet helemaal toppie en zit ik weer met wat zorgen aan m'n kop en betrap ik mezelf er op dat ik toch de behoefte kreef om een joint op te steken. Ik heb het niet gedaan (geen geld dus het kan zowiezo niet) en als ik wel geld had gehad zou ik het ook niet hebben gedaan maar toch.

En kom nu aub niet met dingen aanzetten als verslaafde en weet ik veel wat, want op dat soort reacties zit ik dus niet te wachten . Dit topic is vrij serieus bedoeld. Gelieve dat ook zo te houden dus als je hier niets zinnigs over te melden hebt meld dan NIETS!!!!!!
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 23:44
A*
Avatar van A*
A* is offline
Dat is waar ik momenteel mee bezig ben.
Ik voel me de laatste tijd weer behoorlijk kut, en d.m.v. blowen kan ik mezelf af leiden. Dan hoef ik er niet meer aan te denken, denk ik aan andere dingen, voel ik me vrolijker, kan ik beter slapen.
Het kan me werkelijk geen kont schelen dat juist dat niet de bedoeling is van drugs, voor mij is het wel de bedoeling. Voor mij is het een manier om normaal te kunnen leven.
Ik geef er ook tamelijk veel geld aan uit, maar dat heb ik er voor over. Ik ben liever stoned en mijn problemen aan het ontvluchten dan verdrietig en mijn problemen aan het ontvluchten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 23:53
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik ga even sjek en bier halen, brb...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 23:54
Verwijderd
in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen helpt bier echt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 00:03
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
sad but true
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 00:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Is lezen nou zo moeilijk ^^ .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 01:56
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik pak meer peuken als ik me kut voel. alcohol niet geef ik niet zoveel om.. drugs als t er ligt ook.. maar dat helpt uiteindeiljk geen flikker.. toch ben ik soms te zwak..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 06:02
Verwijderd
Ik kan me de laatste keer dat ik me kut voelde niet eens meer herinneren. En ik greep heel erg snel naar xtc, in verschillende situaties.
( 't heeft trouwens niets met m'n geheugen te maken, ik heb geleerd mezelf altijd fijn te voelen, wat er ook gebeurt )

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 10:09.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:19
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Nee, uit veiligheidsoverwegingen gebruik ik geen een vorm van drugs (dus ook alcohol, snap nog steeds niet waarom het een apart categorie is, maargoed).

Sterker nog, als ik me kut voel, dan stop ik juist met die dingen, totdat ik me beter voel.

Volgens mij beginnen veel verslaafden ook als ze gaan gebruiken als ze zich kut voelen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-11-2004 @ 01:35 :
Is lezen nou zo moeilijk ^^ .
oh sorry, ik meende het serieus


Ja, ik merk dat ik meer ga blowen, maar vooral drinken als ik in de shizzle zit. Het helpt me even alles te vergeten, bovendien helpt het me ook aan een "boeiend" houding die op dat soort momenten ook zeer handig kan zijn.

Als er echt iets heel ergs kut is gebeurd, koop ik gewoon een kratje en kijk ik hoever ik kom. Volgende dag uberkater, maar de dag daarop voel ik me als herboren
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:23
cup a soup
cup a soup is offline
tijd heelt alle wonden

toch?

Je komt gewoon over dingen heen, zonder dat je echt een oplossing (in ruime zin van het woord) hebt gevonden.

het lijkt mij daarom dat verdovende drugs als alcohol daarom wel een soort van genezende werking hebben, doordat je het verdriet minder voelt door de verdovende werking en daardoor de tijd beter door komt.

Ik pleit niet voor drugsgebruik als je het moeilijk hebt.. maar wat Reverend zegt maakt idd wel sense vind ik.
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
cup a soup schreef op 24-11-2004 @ 12:23 :
tijd heelt alle wonden

(..)
het lijkt mij daarom dat verdovende drugs als alcohol daarom wel een soort van genezende werking hebben, doordat je het verdriet minder voelt door de verdovende werking en daardoor de tijd beter door komt.
Dan ga je er vanuit dat de verwerking van emoties gewoon doorloopt. Dat hoeft niet zo te zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:38
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-11-2004 @ 11:52 :
oh sorry, ik meende het serieus


Ja, ik merk dat ik meer ga blowen, maar vooral drinken als ik in de shizzle zit. Het helpt me even alles te vergeten, bovendien helpt het me ook aan een "boeiend" houding die op dat soort momenten ook zeer handig kan zijn.

dat heb ik ook, vind t wel makkelijk...gewoon als je je kut voelt blowen en daarna slapen en dan word je wakker en is t over
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:16
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
dronken worden helpt bij mij altijd heel goed aangezien ik dan meestal wakker word naast iemand anders. en dan zijn al die problemen snel vergeten. ook dit is een heel serieuze post. zo gaat het echt bij mij: ik voel me kut, trek een fles wijn open en het volgende dat ik me herriner is meestal ergens wakker worden naast iemand die in ider geval leuk genoeg is om naast wakker te worden
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 14:19.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:21
Verwijderd
En als het nou per ongeluk een keer een leuke man is?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:25
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
alsof me dat nog niet overkomen is. hoezo per ongeluk trouwens, als ik stronken ben weet ik nog behoorlijk goed wat ik wel en niet wil. dat kan ik me af en toe wel herrineren
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:42
Verwijderd
Een peuk als ik verdrietig ben, vind ik wel lekker...

Maar.. ik denk dat je dan even je gedachten ergens anders bij hebt, niet meer bij je probleem.

Though.. ik kan niet altijd roken als ik verdrietig ben. (ouders.. )..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:20
Verwijderd
Nah ik heb wel vaak zin in drank, maar ik doe het niet, omdat me humeur er toch niet veel beter op wordt. Tenzij het weekend is, dan zuip ik standaard, ongeacht me humeur.
Peukie is ook extra ontspannend als je je kut voelt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2004, 15:40
Type
Avatar van Type
Type is offline
hey, ik ben geen roker, maar zelfs ik kikker op van een peukje als ik me kut voel.

En tja, misschien rook ik een jointje als ik me klote voel, maar dat is dan met vrienden, en dan meestal ook meer om juist met vrienden te zijn, dan om het blowen.
Als ik me kut voel kan het soms heel fijn zijn gewoon lol te hebben met mijn mates, gewoon even de problemen vergeten, en als daar dan drugs bij komt kijken, so be it...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:05
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
ik blow niet als ik me rot voel... lijkt me geen goed id...

trouwens wel als ik me rot voel doordat ik ongesteld ben (pijn) dan helpt t juist

drinken doe ik dan wel gewoon... en ja, daar heb ik nog nooit last van gehad
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik merk dat ik veel ga roken als ik me klote voel ja. En meer zin heb in een wijntje/biertje om even niet na te hoeven denken. Maar het loopt niet uit de hand ofzo.
Met harddrugs heb ik dit totaal niet.
En met blowen ben ik een tijdje geleden gestopt omdat ik daar juist paranoia van werd en heel angstig. Dus daar ging ik me juist onrelaxed van voelen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:01
Verwijderd
Uhmzz....Ik heb een tijdje ieder weekend geblowd...
Maar dat deden we meestal voor de lol...
Maar aangezien ik van blowen meer depressief raak begin ik er niet meer aan!

Roken is wel wat ik nog steeds iedere dag doe....'Helaas '

Alcohol drink ik alleen als ik uitga of als ik lekker een weekendje thuis ben en een fles wijn heb liggen....
Van Alcohol word ik juist vrolijk dus dat pak ik liever dan een Jointje....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Lievemeid schreef op 24-11-2004 @ 18:01 :
yada
Wat jij beschrijft is niet veel ofzo, en het heeft ook helemaal niets te maken met waar het om gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:26
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Blowen kan volgens mij niet zoveel kwaad. Maar als je je gaat bezatten als je je kut voelt kan het volgens mij ook wel eens de heel andere kant op gaan namelijk alcoholist.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:34
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
ik voel me altijd kut dus t maakt niet uit
maar met drank en wiet ga ik me toch wel goed voelen
k raad het alleen af om paddos te gebruiken als je je kut voelt
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Blink182 schreef op 24-11-2004 @ 18:34 :
ik voel me altijd kut dus t maakt niet uit
maar met drank en wiet ga ik me toch wel goed voelen
k raad het alleen af om paddos te gebruiken als je je kut voelt
waarom ?
Bad gaan op paddo's kan juist ontzettend mooie situaties veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:49
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 24-11-2004 @ 18:39 :
waarom ?
Bad gaan op paddo's kan juist ontzettend mooie situaties veroorzaken.
dat ligt eraan, als je bad trip kunt draaien naar een mooi iets is het echt super, maar als het je niet lukt, kan het vreselijk zijn
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:06
Verwijderd
ik ben altijd een happy camper nu op dit moment voel ik me even wat minder, een blowtje zou er goed in gaan, maar toch geen geld, ach ja, t weekend komt er toch weer aan
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:02
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Als ik me kut voel pak ik snel naar de drank/drugs ja.
Maar eigenlijk doe ik dat ook als ik me goed voel.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 24-11-2004 @ 20:06 :
ik ben altijd een happy camper nu op dit moment voel ik me even wat minder, een blowtje zou er goed in gaan, maar toch geen geld, ach ja, t weekend komt er toch weer aan
We gaan dit weekend wel ff een dikke djonkoe roken ja.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb als ik me kut voel ook vaak moeite om in slaap te vallen. En dan wil een joint nog wel eens uitkomst bieden. Gewoon om me wat te ontspannen en even net ver genoeg van de wereld te zijn om er niet meer aan te denken helpt dan een hoop om lekker in slaap te vallen. Vaak sta ik dan s'ochtends ook een stuk relaxter en uitgeruster op. Als ik dat niet doe dan lig ik vaak uren wakker te denken aan van alles en nog wat, slaap ik onrustig en word ik vaak om het uur wel even wakker.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 24-11-2004 @ 21:19 :
We gaan dit weekend wel ff een dikke djonkoe roken ja.
zeker wel, en bier, eigenlijk t zelfde als vorige week
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:10
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
drank, om nergens aan te denken
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 08:05
Mir-idiotA
Citaat:
wammus schreef op 24-11-2004 @ 00:36 :
Ik vind dat ik nu lang genoeg heb gewacht.

Gebruiken jullie wel eens drugs (dus ook alcohol ja, sigareten en caffeïne tel ik in dit geval ff niet mee maar jullie snappen neem ik aan wel wat ik bedoel.) als je je kut voelt? En waarom gebruik je dan drugs? En voel je ook wel eens het verlangen om naar de drugs te grijpen (bij wijze van spreken) als je je kut voelt? En gebruik je dan specifiek een soort drugs of maakt dat weinig uit.

Ikzelf niet meer. Ik heb me een lange tijd behoorlijk kut gevoeld om allerlei redenen die ik niet ga noemen. En heb in die tijd ook behoorlijk veel geblowd. Niet omdat ik me daardoor beter voelde maar meer om na te denken en om er samen met een hele goede vriend van me die toen ook door allerlei omstandigheden niet lekker in z'n vel zat over te praten.

Het blowen was voor mij een soort manier om beter over dingen na te denken. Ik ben van mezelf nogal behoorlijk gesloten over problemen en prive zaken. En ik vertrouw heel weinig mensen (zelfs m'n ouders niet) dat soort dingen toe. Maar door het blowen kon ik (en kan ik nog steeds)goed over m'n problemen nadenken en ze ook onder woorden brengen en een van de weinige die ik ze toevertrouwde dat was (en is nog steeds) hij ^.

Ik heb in die tijd (ongeveer anderhalf jaar geleden) een paar maanden achter elkaar elke dag heel veel geblowd. Totdat het een keer fout ging. Ik was op een feestje en het was heel gezellig. Totdat ik een foutje maakte en iets deed wat ik beter niet had kunnen doen. En ik zo stom was om daarna nog een dikke joint op te steken (had daarvoor al behoorlijk wat gezopen dus dat zal ook wel z'n effect hebben gehad). Dat ging dus fout met als gevolg dat ik jankend op een stoel eindigde en het echt niet meer wist en goed de weg kwijt was. Het is daarna nog een keer goed fout gegaan en dat heeft me doen besluiten niet meer te blowen als ik me echt kut voel.

Nu voel ik me weer niet helemaal toppie en zit ik weer met wat zorgen aan m'n kop en betrap ik mezelf er op dat ik toch de behoefte kreef om een joint op te steken. Ik heb het niet gedaan (geen geld dus het kan zowiezo niet) en als ik wel geld had gehad zou ik het ook niet hebben gedaan maar toch.

En kom nu aub niet met dingen aanzetten als verslaafde en weet ik veel wat, want op dat soort reacties zit ik dus niet te wachten . Dit topic is vrij serieus bedoeld. Gelieve dat ook zo te houden dus als je hier niets zinnigs over te melden hebt meld dan NIETS!!!!!!
Ik kan me nog 1 keer herrinneren. Ik blowde tijdens een nogal diepgaand gesprek met een vriendin wat een niet-vrolijk gesprek was. Ruzie's bedrog blabla. Ik ben toen niet bepaald lekker gaan voelen. Ik heb vaak na het blown dat me lichaam heen en weer gaat, maar nu was het continu, ik leek wel een boot enn dat kon ik toen nie hebben.
Ik was toen gaan blowen omdat dat gewoon dagelijkse kost was.

Ik heb ook nooit over dingen kunnen praten, maar ik weet wel dat drugs er niet aan bij gaat dragen dat ik dit wel doe. En als ik het wel doe is omdat de remmingen weg waren en daar ben ik dan achteraf niet blij mee. Ik vind dat dat heel ergens anders vandaan moet komen, zonder drugs maar oke.

Maar opzich, ja ik heb dat dus verder niet echt met drugs... ik heb alleen vaak een veel behoefte naar bier, maar daar hadden we het niet over..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 24-11-2004 @ 21:19 :
We gaan dit weekend wel ff een dikke djonkoe roken ja.
hola


het is jonku

Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:08
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-11-2004 @ 10:44 :
hola


het is jonku

Guten Tag

boeiend
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2004, 12:20
Verwijderd
Jazeker wel boeiend!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:50
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen helpt bier echt.
dus wees een bink, rook en drink

maar effe ontopic, bier helpt echt, die avond voel je je erg hip, de dag erna zijn je andere problemen vergeten en ben je alleen een beetje brak
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 25-11-2004 @ 10:44 :
hola


het is jonku

Ohw, nja me matties hierro schrijven djonkoe .
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:05
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
Citaat:
Bad gaan op paddo's kan juist ontzettend mooie situaties veroorzaken.
Jah zeker dat is ook wel zo maar op dat moment voel je jezelf niet zo chill en er zijn mensen die helemaal gaan flippen
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:04
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
@ wammus:

Ik begrijp niet goed wat je wilt horen.

Het gros van de mensen hier begint met "Ik... (+verhaal over zichzelf)". Wil je dat horen?

Een poging:

Ik ben van mening dat je problemen moet facen. Dus niet blowen en wachten totdat het over is. Dan heb je niets geleerd van de tegenslagen. In daden laat je zien wie je echt bent, als het slecht gaat heb je de kans om te laten zien wat voor persoon je bent, denk ik.

Ik denk dat je moet proberen te leren en sommige mensen vinden van niet, maar dat houd ik even buiten deze discussie: het is mijn premisse.

Wat ik je dus adviseer is om sterker te zijn dan drugs en drank. Het klinkt heel simpel, en het is ook een simpele daad, maar het gaat erom dat je erin gelooft dat je het kunt. En als je het sec bekijkt, dan kan iedereen het.

Het gaat er gewoon om dat je alle lulsmoesjes uit de weg zijn: 'Ik kan er beter van denken', 'Ik wacht stoned af tot het voorbij is' of (algemeen) 'ik word er anders van'. Je bent wie je bent denk ik.

En waarom heb je 'nu lang genoeg gewacht'?
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:10
Verwijderd
drugs doe ik niet aan als ik me echt kut voel, wordt dan allemaal alleen nog maar erger en komt het écht niet meer goed.
laatste keer dat dat gebeurde is gelukkig al bijna een jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:33
Verwijderd
Euh heb t alleen gedaan uit verveling, of het ''waarom niet''. Ik kwam er meer mee in problemen, dan dat ik het daarom nam. Kwas nog 14 ook, nu snap ik niet het Waarom en op zown leeftijd.. Daarom benk ook al un tijd gekapt, het gevoel dat ik erna kreeg was zo kut dat ik liever nuchter was. Heel soms verdrink ik wel problemen maar das alleen maar om liefdes enzo... En drank raak (ik) niet snel aan verslaafd.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:22
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Ik mag niet meer blowen van mijn therapeut
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:08
Mir-idiotA
Citaat:
Risce schreef op 25-11-2004 @ 20:04 :
@ wammus:

Ik begrijp niet goed wat je wilt horen.

Het gros van de mensen hier begint met "Ik... (+verhaal over zichzelf)". Wil je dat horen?

Een poging:

Ik ben van mening dat je problemen moet facen. Dus niet blowen en wachten totdat het over is. Dan heb je niets geleerd van de tegenslagen. In daden laat je zien wie je echt bent, als het slecht gaat heb je de kans om te laten zien wat voor persoon je bent, denk ik.

Ik denk dat je moet proberen te leren en sommige mensen vinden van niet, maar dat houd ik even buiten deze discussie: het is mijn premisse.

Wat ik je dus adviseer is om sterker te zijn dan drugs en drank. Het klinkt heel simpel, en het is ook een simpele daad, maar het gaat erom dat je erin gelooft dat je het kunt. En als je het sec bekijkt, dan kan iedereen het.

Het gaat er gewoon om dat je alle lulsmoesjes uit de weg zijn: 'Ik kan er beter van denken', 'Ik wacht stoned af tot het voorbij is' of (algemeen) 'ik word er anders van'. Je bent wie je bent denk ik.

En waarom heb je 'nu lang genoeg gewacht'?
somis het heel fijn jezelf terug te kunne horen in ander verhalen en daarna echt jezelf te facen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:46
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 25-11-2004 @ 23:08 :
somis het heel fijn jezelf terug te kunne horen in ander verhalen en daarna echt jezelf te facen
sorry, wat bedoel je?
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 15:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Euhm ja. Het is gemakkelijker de zelfconfrontatie uit de weg te gaan door je de hele dag offworld te snuiven/ blowen/ whatsoever. Ben nu wel behoorlijk geminderd. Desalniettemin vind ik het prettig om me even "anders" te voelen..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 16:18
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Admiration schreef op 25-11-2004 @ 22:22 :
Ik mag niet meer blowen van mijn therapeut
sack the bastard
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 18:43
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Ben weer vrijgezel, en ik moet zeggen dat ik toch aardig neig om al die ongein weg te drinken.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Viporizer schreef op 26-11-2004 @ 19:43 :
Ben weer vrijgezel, en ik moet zeggen dat ik toch aardig neig om al die ongein weg te drinken.
Second.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Antidepressiva en andere psychische medicatie #3
coopergirl
500 28-07-2007 06:52
Drugs & Alcohol wat zou jij absluut nooit meer willen doen?of ergens waarvan je spijt kreeg
Verwijderd
15 17-01-2007 00:38
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 22:50
Drugs & Alcohol welke drugs helpen het beste als je je klote voelt?
Verwijderd
128 26-11-2003 12:14
Drugs & Alcohol Rare, vreemde drugs
Upior
70 24-03-2003 07:57
Drugs & Alcohol Hoe slecht is Cannabis nu eigenlijk ?
knights
27 24-11-2002 09:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.