Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 19:37
schatjekar
Avatar van schatjekar
schatjekar is offline
eej,
k ben een meisje van 14 jaar, en heb al een tijdje een groot probleem. nou eigenlijk.... problemen.....hier kent toch niemand mij (behalve aguila) dus k doe hier ff me verhaal.

ten eerste ben ik heel onzeker over mezelf en bij jongens doordat er een jaar geleden iets is gebeurd. ik wil het niet aanranden of verkrachten noemen, dat is wel wat groot gezegd, maar een jongen heeft dingen bij mij gedaan die k niet wilde....(k voel me trouwens wel heel erg gebruikt, verkracht enz) nu ben k bang dat dat weer gebeurd, en zeker omdat k nu de leeftijd heb dat jongens en meisjes alles willen gaan uitproberen, vind ik het eng om vriendjes te hebben. k ben snel verliefd, maar er is niet snel iemand die mij ook leuk vind, en is dat wel het geval, dan durf k nix met diegene te beginnen..... hoe kom ik hier van af?? en hebben jongens wel begrip voor een meisje wat nix durft? moet k het gewoon tegen die jongens vertellen??

ten tweede heb k vaak ruzie met me ouders. ik loop weg, en zie het allemaal niet meer zitten. k ga nu naar een school-psycholoog en dat helpt ook wel een beetje.... maar nogsteeds voel ik me erg vaak down....
ook heb k al in me arm gesneden, niet in me pols, maar bovenop en iets boven me pols....

k weet echt nie meer wat k moet doen, want k vind mezelf ook lelijk en dik enzovoorts.... k haal me zelf altijd maar onderuit....

please... wie heeft tips voor mij? wie kan mij helpen??
hartstikke bedankt....
veel liefs... Schatjekar
__________________
Remember, there will always be someone to guide you on the right way
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2002, 19:59
Verwijderd
Hey,

Je hoeft niet gelijk alles maar uit te proberen net als je leeftijdsgenoten hoor. Herstellen na slachtoffer te zijn geweest van dergelijke handelingen, daar is gewoon veel, soms heel veel tijd voor nodig, een proces dat je vooral niet moet forceren, want eens komt het toch los.

Misschien is het idd goed om eens met een psycholoog te gaan praten gezien je depressiviteit, zoals je zelf al aangaf.

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:21
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
off-topic, hey, ik ken Aguila ook, doe haar maar de groetjes

on-topic:

Ik heb die ervaring met jongens ook meegemaakt. Keb er eigenlijk nooit over gepraat...alleen mijn vrienden weten het (maar ook pas net) en nu zet ik het hier neer.
Doe wat jij wilt. Als je een vriendje krijgt, laat je dan niet beheersen, maar kom op voor jezelf. Nu zal dat wel heel erg simpel klinken, I know...maar zo heb ik het ook mezelf aan moeten leren. Ik ben die tijd misschien net iets te hard voor mezelf geweest, maar het heeft me erg veel geholpen.

Verder raad ik het je af om te snijden. Je krijgt er eerder 'vijanden' dan vrienden door. En dat meen ik serieus. Ook is het misschien goed als je het je schoolpsycholoog verteld. Desnoods schrijf je een brief naar haar, dat kan ook. Ik heb ook wel eens toen ik een afspraak had, alleen een brief achtergelaten en ben zelf naar huis gegaan. Ik kon het gewoon niet opbrengen om het te vertellen

Nah, ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik ben niet op mn best nu

Veel liefs

*knuf*

sterkte

Eendje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu
ludachris
45 06-07-2004 23:40
Psychologie Ben jij gelukkig, waarom wel of waarom niet.
pessimistje
64 21-10-2003 20:40
Psychologie k moe ff mn verhaal kwijt hoor..
Brenda_88
6 13-10-2003 10:38
Liefde & Relatie Brief voor mijn vriend..
U-NiQ
45 16-08-2002 21:26
Psychologie Ben ik ook weerens..
Droomvlucht
18 04-07-2002 19:25
Levensbeschouwing & Filosofie Wie gelooft er in God???
Butterfly7
80 21-02-2002 15:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.