Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 11:42
melany
melany is offline
Ik ben onwijs verliefd op een jongen die ik een tijdje geleden heb leren kennen.
Het is wel een beetje een player, hij flirt snel met meiden en is wel érg close met "gewone vrienden".

maar goed, hij was superlief en alles wat ik ook maar zocht in iemand daarom keek ik daar maar een beetje doorheen.

ik zie hem maar 1 keer in de week (balen maar ja)
alleen in het weekend.
en dan kunnen we goed met elkaar opschieten en zoenen enzo, maar daar blijft het bij,
we smsen en bellen ook wel, maar omdat we het allebei zo druk hebben doordeweeks komt het er gewoon niet van om elkaar vaker te zien.

Nu een paar weken later., begint het een beetje af te koelen.
We gaan nog wel met elkaar om, maar het gaat koeltjes en stroef.
Snap niet hoe dat komt, maar hij trekt steeds vaker op met andere meiden waardoor ik weer jaloers wordt.
Volgens mij was het alleen een lolletje voor hem, wat wij hadden.
Elk weekend wil hij weer zoenen enzo, en omdat ik zó verliefd ben doe ik altijd wel mee, maar eigenlijk wil ik stoppen ermee.

Heb geen zin in deze spelletjes.
maar ik wil dat niet zeggen omdat ik hem niet kwijt wil .. ik wil eigenlijk het liefst gewoon goeie vrienden worden.

maar jah dat gaat lekker zeg, zo'n overschakeling !!

het is een beetje vaag verhaal ... hoop dat jullie het snappen

maarre ... what to do ... hem vergeten ?

kan me niet voorstellen dat ik hem nooooooooooit meer mag aanraken

sorry hoor maar hij is echt superlekker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2003, 11:49
The0
The0 is offline
Citaat:
melany schreef op 30-07-2003 @ 12:42:
Snap niet hoe dat komt, maar hij trekt steeds vaker op met andere meiden waardoor ik weer jaloers wordt.
Volgens mij was het alleen een lolletje voor hem, wat wij hadden.
Elk weekend wil hij weer zoenen enzo, en omdat ik zó verliefd ben doe ik altijd wel mee, maar eigenlijk wil ik stoppen ermee.

Heb geen zin in deze spelletjes.
maar ik wil dat niet zeggen omdat ik hem niet kwijt wil .. ik wil eigenlijk het liefst gewoon goeie vrienden worden.
Je geeft alle antwoorden al. Hij trekt op met andere meisjes -> slecht teken. Aan de andere kant wist je het al voor je begon.

Je wilt ermee stoppen, en je hebt geen zin in de spelletjes. Hebben ze iets moois voor uitgevonden: uitmaken. Je geeft aan dat je vrienden wil blijven, dit kun je dan vragen aan hem he..
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 13:58
LilDushi
LilDushi is offline
je segt dat ie een beetje player isz en meer met ander meiden optrekt ofsjo..weetje misskien wilt ie nog vrij sijn en geen vriendin hebben...., mij lijkt t beter om gewoon vrienden met hem te sijn en dang ga je sien dat ie vanself weer leuk gaat doeng en aan je gaat sitten en knuffelen...ik had t selfde en uiteindelijk heb ik besloten vrienden te sijn (hij wasz ook een beetje player..) maar nu we vrienden sijn gaat allesz beter we praten vaker...we doeng allesz meer...ik d8 t gaat nu so saai sijn maar nu knuffelen we we doeng egt allesz..dusz ik denk dat t beter isz beste vrienden te sijn...
sterkte
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:04
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
jeus he, praat/typ eens normaal!!!!!!! Is nederlands dan echt zo moeilijk??? Maar goed, ff on-topic blijven: Hij heeft je denk ik alleen versierd omdat je er leuk uitzag ofzo, niet vanwege wie je bent en dat hij verliefd op je is. Het zal wel niet echt serieus voor hem zijn, zoals jij dat waarschijnlijk wilt.

Lijkt me duidelijk dus: vertellen dat je denkt te weten dat hij niet verliefd op je is en dat je wel heel graag bij hem wil zijn, maar dat 't op deze manier toch niet gaat werken. En dat je wel vrienden wil blijven.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:22
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
STOPPEN met die gozer
Hij gebruikt je zie je dat niet?
Zo doet ie dat waarschijnlijk bij alle meisjes en op gegeven moment zijn die meiden zo verliefd dat ze alles toelaten wat ie graag wil en zo zal dat bij jouw ook gaan!!!!
Je zegt kan me niet voorstellen dat ik hem nooit meer mag aanraken,maar weet je wel wat hij allemaal aanraakt als jij er nie bij bent
Je bent gek op een jongen die niet gek op jou is en dus misbruik maakt van jouw gevoelens
Houdt afstand zie hem desnoods een tijdje niet meer dan zakt dat gevoel en zoek jongen die wel serieus meent met je daar chiet je meer mee op
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:58
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Mja, inderdaad: niet met hem door gaan. Zoek iemand die jou wel waardeert en echt iets om je gevoelens geeft.
Zo maak je je zelf alleen maar gek.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:20
melany
melany is offline
jah oke, das waar !!

zie hem nu 4 weken niet

zal mijn verliefdheid wel minder worden hoop ik

en dat 10 jarige meisje moet echt eerst nederlands leren ja ...

dit is niet te lezen zo!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:32
Verwijderd
Je zit hem alleen in de weekenden. Dus over een hele maand gesproken is dat: 8 dagen en volgende maand zie je hem helemaal niet. Dat gaat goed zo.
Ik kan het geen verkering noemen.
Ik noem het: "He, ik ben geil en jij bent mooi. Neuken?"

Het lijkt me niet verstandig om met hem door te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie what to do.
NoDoubt
23 16-03-2006 09:55
Psychologie What do you do when you're down?
kleinedraak
9 18-04-2004 20:33
Seksualiteit What to do?
Mark
17 04-07-2002 13:57
Verhalen & Gedichten Time to do what's right!
the Comebackkid
0 11-04-2002 15:26
Verhalen & Gedichten Where do we go from here
kaleidoscope
3 18-11-2001 18:51
Verhalen & Gedichten Not afraid to use my knife again
~Black~Angel~
9 22-08-2001 11:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.