Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 19:56
Snowtje
Snowtje is offline
Een vriendin van me heeft vannacht geprobeerd zelfmoord te plegen door haar polsen door te snijden. Midden in de nacht kreeg ik een sms-je van haar, een afscheids sms-je laat maar zeggen. Ik geloof dat ze niet wist dat mijn telefoon altijd aanstaat. Ik ben dus als een idioot naar haar huis gegaan, omdat ik wist dat er die nacht bij haar niemand thuis was. Ik had ook de politie en de ambulance gebeld en die zijn ook gekomen. Ik ben me kapot geschrokken en kan me niet voorstellen dat zij zo wanhopig was dat ze dood wou, ze is niet het soort meisje dat depressief overkomt o.i.d.
Ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt......

Groetjes, Snowtje
__________________
Water is only melted snow............just never SnowBored
Advertentie
Oud 18-04-2004, 19:58
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ow.. wat verschikkenlijk!!
heeft ze het overleefd??
__________________
Oud 18-04-2004, 19:59
tsjuk
tsjuk is offline
pff ik snap dat je je even je verhaal kwijt moet. Het is niet niks wat er gebeurd is. Was je er op tijd?? En had ze werkelijk haar polsen al doorgesneden? En hoe is het nu met haar?

Sorry veel vragen...
Maar ik vind het in ieder geval goed hoe je gehandeld hebt..
Sterkte verder.
veel liefs tsjuk
Oud 18-04-2004, 20:04
hi
hi is offline
pffff je schrikt je toch ff helemaal het ......

sterkte
Oud 18-04-2004, 20:08
Duifje
Duifje is offline
Snap precies wat je meemaakt. Heb dinsdag gehoord dat een vriend van mij (geslaagd) zelfmoord heeft gepleegd.

Knap gehandeld! Je mag trots op jezelf wezen... sterkte aan jou en je vriendin!

Liefs, Duifje
__________________
Roekoe!!
Oud 18-04-2004, 20:12
Snowtje
Snowtje is offline
Ze leeft nog maar ze ligt wel in het ziekenhuis aan een zo'n bloed infuus. Haar ouders zijn ook ingelicht en die zijn ook naar het ziekenhuis gekomen maar daar wil ze niet mee praten. Ze is nu ook boos op mij omdat ik naar haar toe ben gegaan en omdat ik de ambulance had gebeld. Ik hoop dat ze over een tijdje niet meer boos is, want dat vind ik wel rot, het enige dat ik probeerde is een vriendin te helpen en nu is ze nog kwaad ook.
Ze had haar polsen echt opengesneden ja, en het bloedde heel erg, wat echt eng was om te zien.
__________________
Water is only melted snow............just never SnowBored
Oud 18-04-2004, 20:15
Snowtje
Snowtje is offline
Duifje: Snap precies wat je meemaakt. Heb dinsdag gehoord dat een vriend van mij (geslaagd) zelfmoord heeft gepleegd.

Heel veel sterkte, echt erg voor je.....ik ben blij dat mijn vriendin nog leeft......
__________________
Water is only melted snow............just never SnowBored
Oud 18-04-2004, 20:26
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Snowtje schreef op 18-04-2004 @ 21:12 :
Ze leeft nog maar ze ligt wel in het ziekenhuis aan een zo'n bloed infuus. Haar ouders zijn ook ingelicht en die zijn ook naar het ziekenhuis gekomen maar daar wil ze niet mee praten. Ze is nu ook boos op mij omdat ik naar haar toe ben gegaan en omdat ik de ambulance had gebeld. Ik hoop dat ze over een tijdje niet meer boos is, want dat vind ik wel rot, het enige dat ik probeerde is een vriendin te helpen en nu is ze nog kwaad ook.
Ze had haar polsen echt opengesneden ja, en het bloedde heel erg, wat echt eng was om te zien.

Ze blijft niet boos meisje, ze is alleen zelf ook geschrokken en vind het, kut genoeg, waarschijnlijk jammer dat het mislukt is. Wat jij hebt gedaan vind ik fantastisch, en ookal is ze nu boos, je mag echt trots op jezelf zijn. Laat je niet afschrikken door haar boosheid, bezoek haar nog in het ziekenhuis. Ze heeft de steun hard nodig. Ik wil je absoluut niet bang maken, maar besef wel dat als ze het echt wilt er een kans is dat ze het weer zal proberen. Sorry. Heel veel sterkte de komende tijd. Knuffel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 18-04-2004, 20:32
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
De lucht-je-hart-topïc is er speciaal voor dit soort posts; waarin je eigenlijk en vooral je verhaal kwijt wilt.

Verder zijn topics over zmpogingen sowieso een beetje op
het randje op Psych, maar goed...

Sterkte iig.
__________________
Drie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vriendin depri
ydhja22
12 02-06-2007 21:45
Psychologie verwerking zelfmoordpoging
*carmen*
17 31-07-2005 20:48
Psychologie Zelfmoordpogingen
sgoolgirl14
39 18-06-2003 17:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tiener gered na online zelfmoordpoging!!
Vejito
27 11-10-2002 17:11
Liefde & Relatie wat zou jij doen?
miss x
3 11-05-2002 21:16
ARTistiek verhaal: Laat het niet voor niets zijn...
Kupu
17 03-08-2001 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.