Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 17:16
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Skilly schreef op 17-11-2005 @ 17:51 :


Waarom worden verlegen mensen vaak door de buitenwereld vreemd gevonden?
Omdat ze heel moeilijk in te schatten zijn. Je weet niet wat ze denken, voelen, willen, niet willen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Advertentie
Oud 17-11-2005, 17:25
Verwijderd
Wanhoop, woede, verdriet. En ik heb zo'n pesthekel aan mezelf.
Oud 17-11-2005, 17:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Natuurlijk ging alles goed en was het erg gezellig.

Altijd als mensen naar mij toe zijn geweest en samen weggaan, wil ik weten wat ze dan tegen elkaar zeggen, wat ze van mij en de dag vonden en zo... Hmpf. Ik hoop dat ze het net zo leuk vonden als ik
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-11-2005, 17:37
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Lilium schreef op 17-11-2005 @ 18:16 :
Omdat ze heel moeilijk in te schatten zijn. Je weet niet wat ze denken, voelen, willen, niet willen.
het probleem zit hem meestal meer in het feit dat je ze het ook niet altijd kunt vragen, omdat ze nu eenmaal verlegen zijn..
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 17-11-2005, 17:44
Verwijderd
Ik heb het gevoel alsof iedereen voorbij rent en onderweg vanalles te weten komt en dat ik alleen maar stil kan blijven staan en niet goed/snel genoeg nieuwe dingen leer...
En ik mag eigenlijk niet zeuren, bah.

Ik wil iedere keer gewoon met hem praten over hoe ik me voel, maar het lúkt me gewoon niet
Als ik alleen ben dan voel ik me rot, maar als ik bij hem ben voel ik me gelukkig en dan vind ik het raar om er zo over te praten.
Dan klinkt het ineens zo dramatisch en aanstellerig.
Het moet er toch allemaal uit en ik weet niet hoe en ik voel me bah
Oud 17-11-2005, 18:49
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
JaJ schreef op 17-11-2005 @ 18:37 :
het probleem zit hem meestal meer in het feit dat je ze het ook niet altijd kunt vragen, omdat ze nu eenmaal verlegen zijn..
Klopt Ook heb ik soms het iedee dat mensen niet weten wat ze met mij over moet hebben. Zitten ze echt zo van. Ja hoe gata het met school Dan prata ik vanzelf en dan komt er vanzelf wel een leuke onderwerp

Is verlegen aangeboren of aangeleerd?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 17-11-2005, 18:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Skilly schreef op 17-11-2005 @ 19:49 :


Is verlegen aangeboren of aangeleerd?
Allebei een beetje, denk ik

Maar ik ben nu een stuk minder verlegen dan vroeger, dus wat dat betreft... Ik ben nu een vrij gemakkelijke prater als ik met vriendinnen ben of als ik nieuwe mensen ontmoet. Alleen tijdens colleges of zo durf ik nog steeds geen vragen te stellen
Maar mijn punt is, ook al is het aangeboren, het kan wel een stuk minder worden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-11-2005, 19:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo heb alle liedjes van Robbie's nieuwe CD ... alleen leidt hij me nu af van het leren .

Even contzct, 1 minuutje, niet meer. Was genoeg om de deur met vlinders weer open te doen. Damn. En echt 1 minuut erna belt m'n vriend. Over toeval gesproken ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-11-2005, 20:06
Verwijderd
Wat ging er wel goed vandaag?
-ik heb wat opdrachten voor school gedaan
- Ik ben weer op mijn ouwe schooltje geweest. Waar mijn zus weer mag komen werken!!!
- het was daar heel gezellig
- Ik heb Charly and the choclatfactory gezien met Mushu
- Ik heb tevens Mushu's engelse filmpje voor school gezoen
- Ik heb pizza gegeten, volledig tegen mijn dieet in

Wat er niet goed ging:
- Die bovenstaande pizza is totaal verkeerd gevallen
- Te lang blijkbaar al geen vet eten meer gehad
- Daardoor heb ik slechts 10 minuten in de sportschool doorgebracht
-Nu staat Mushu zit alleen in het zweet te werken
- En zit ik zielig thuis buikpijn te hebben.
- De belangrijkste schoolopdracht heb ik nog niet af. En dat is stom, want daar krijg ik een cijfer voor. in de trein dan maar morgen.

En verder heb ik mijn gepimpte pinpas binnen, en hij is echt supermegamooi!

Sorry, Mushu, het spijt me echt. Volgende keer weer echt sporten. Maar nu ging het echt niet. Maar ik ben veilig thuis.
Oud 17-11-2005, 20:20
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
ik voel me weer eens ultiem dom
Oud 17-11-2005, 20:32
Redhair
Redhair is offline
@Sovreze, mooi dat de begravenis fijn was. Heel veel sterkte.

Mijn zelfdiscipline is wederom ver te zoeken. Ik kan zien dat ik ben afgevallen, maar ben er niet trots om. Ook weer veel te veel troep gehad. Waarom moet alles tot het uiterste?

Was wel een leuke schooldag. 6.4 voor tentamen maatschappijleer, waar ik geen hol van snapte, en 8.3 voor tussentoets levensbeschouwing. Ik vrees nou niet meer voor onvoldoendes, want naar mijn gevoel had ik maatschappijleer het slechts gemaakt. Mijn cijfers zijn een stuk beter dan vorig jaar. Heb al bijna alle cijfers van de tentamenweek en tussentoetsen binnen, en heb nog geen onvoldoende.
Veel geouwehoerd met de klas, na school nog een kleine twee uur met een vriendin rond gehangen. Dat voelde goed. We zijn een poosje geleden flink uit elkaar gegroeid, maar de laatste tijd zijn we betere vriendinnen dan we ooit zijn geweest. Ik heb veel aan haar en zij veel aan mij. Opzich ben ik best tevreden over vandaag.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 17-11-2005, 20:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
'cause I can go with the flow.

Althans, dat is de bedoeling. De realiteit is het echter niet met me eens.

Schrijven wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 17-11-2005, 21:00
George
Avatar van George
George is offline
Ok, dat hij met z'n ex afspreekt en daarvoor bereid is naar Maastricht te gaan, prima. Niet heel relaxed, maar daar hoor ik me niet te druk om te maken, ondanks het feit dat hij weet dat ze hem terug wil.
Dat hij ook bij haar blijft logeren is nog tot daar aan toe, maar om nou af te spreken op de dag dat wij samen eigenlijk iets leuks zouden gaan doen en dan de afspraak met háár voor die van ons stellen, nee, DAT KAN IK GODVERDOMME NIET HEBBEN.

Als ik dit nou ook nog aan hem zou kunnen vertellen zou het helemaal mooi zijn, maar dat durf ik natuurlijk niet.
Oud 17-11-2005, 21:02
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Jammer dat ik morgen niet met M en I kan lachen over een tv-programma.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 17-11-2005, 21:18
Verwijderd
Ik voel me gewoon wankel. Ik weet niet naar welke kant ik vallen ga. Zo'n duikelpoppetje ben ik. Het was echt gezellig vandaag, daarom snap ik ook niet waarom ik me nu zo bagger voel.

Ik voel me zo verdrietig. Het is zo onherroepelijk en dan niet alleen bij haar. En dat doet pijn.
Laatmaar.


You taught me kings and queens
While stroking my hair
In my darkest hour I know you are there
Kneeling down beside me
Whispering my prayer
Oud 17-11-2005, 21:29
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
George schreef op 17-11-2005 @ 22:00 :
Ok, dat hij met z'n ex afspreekt en daarvoor bereid is naar Maastricht te gaan, prima. Niet heel relaxed, maar daar hoor ik me niet te druk om te maken, ondanks het feit dat hij weet dat ze hem terug wil.
Dat hij ook bij haar blijft logeren is nog tot daar aan toe, maar om nou af te spreken op de dag dat wij samen eigenlijk iets leuks zouden gaan doen en dan de afspraak met háár voor die van ons stellen, nee, DAT KAN IK GODVERDOMME NIET HEBBEN.

Als ik dit nou ook nog aan hem zou kunnen vertellen zou het helemaal mooi zijn, maar dat durf ik natuurlijk niet.
Ik zou overigens graag willen weten of ik echt zo kortzichtig ben.
Oud 17-11-2005, 21:43
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
George schreef op 17-11-2005 @ 22:29 :
Ik zou overigens graag willen weten of ik echt zo kortzichtig ben.
Ik snap heel goed dat je dat niet kan hebben, vind het een behoorlijk lullige streek van hem. Zou als ik jou was het toch tegen hem zeggen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 17-11-2005, 21:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Kutbrief.

En nee, dat vind ik eigenlijk helemaal niet, maar nu even wel. Geniaal, confrontaties.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 17-11-2005, 22:09
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Redhair schreef op 17-11-2005 @ 22:43 :
Ik snap heel goed dat je dat niet kan hebben, vind het een behoorlijk lullige streek van hem. Zou als ik jou was het toch tegen hem zeggen.
Dank je wel, dat moest ik toch even horen. Misschien moet ik dat voor de grap inderdaad maar eens doen.
Oud 17-11-2005, 22:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Scripsit.

KutLatijn. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 17-11-2005, 22:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De laatste paar weken lijkt alles gewoon goed te gaan, t lijkt wel een droom, maar dan eentje waar je niet uit wakker wilt worden

En Youp was érg gaaf vanavond, wel veel gedoe met de mensen waar ik mee in t theater zat (vergeten kaartjes en vertragingen, maar dat boeit niet, is goedgekomen )
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-11-2005, 23:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik voel me zo kut
Oud 17-11-2005, 23:34
Verwijderd
Ik denk dat ik begin te wennen aan het feit dat ik wat melancholieker ben geworden de laatste tijd.

Neemt niet weg dat ik er wel behoorlijk van kan balen.

En van die mislukte stage heb ik wel een iets harder tikkie gehad dan dat ik eerst dacht.
Oud 18-11-2005, 02:06
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Toch vreemd, hoe alles zo snel gaat in deze wereld.
Je begrijpt het niet. maar langzaam leer je dingen.
Well, voor mijn gevoel gaat het nu goed met mezelf.
Ik wil de komende tijd alleen nog even dingen op een rijtje zien te krijgen.
Ik moet en zal eindelijk eens tijd vinden voor een afspraak bij de opticien wat ik al zo lang uitstel.
Een hele tijd geleden al geweest, maar toen zag ik met mijn nieuwe lenzen nog minder, dus had ik de hoop even opgegeven.
Ik heb nu ook al een tijdje weer geen rijles omdat ik me simpelweg eerst weer even goed wilde voelen met alles. Dus niet alleen het feit dat ik eerst goed wil zien.
Verder wil ik vanaf maandag iig zeker weer even een normaal ritme vinden voor mezelf.
Ik heb nu stage van 8:30 tot 17:00 en 2 keer in de week werk ik savonds nog tot 23:00 waarbij ik om 00:00 pas thuis ben.
Als gevolg dat ik iedere dag pas rond 03:00 slaap en er om 7:00 uit moet. Dat gaat ook niet lang meer werken.

Ik heb vandaag ook weer even nagedacht over hoe wij denken over het leven.
Je ziet heel veel dat mensen toestreven naar het weekend, zich helemaal uitleven en dat maandag weer herhalen.
Ik ga nu meer van iedere dag genieten dat ik leef.
Niet alleen het weekend hoeft geweldig te zijn, op mijn werk heb ik het ook heel gezellig, en thuis ook als ik thuiskom.
En het gaat ook nog eens goed, want ik heb iig een voldoende gekregen voor mijn stageperiode tot nu toe.
Ik ben blij dat ik me weer goed voel.
Nu de laatste punten even waarmaken zodat ik me weer helemaal goed voel. Slaapritme, opticien bla.

vanavond was ook wel gezellig vandaag.
gewerkt tot 22:30 en was om 23:00 al thuis. Het was rustig op het werk. Daarna nog even gepraat thuis, want mijn moder had 3 vriendinnen te eten gevraagd die er nog zaten.
Zag er allemaal supergezellig uit..
Wijn, pepermuntjes, ijs, schotels met eten , kaarslicht em sfeerverlichting. Het voelde gewoon warm en gezellig toen ik binnen kwam. Toen nog even meegepraat en een wijntje meegedronken.

Op mijn werk heb ik toen ik het achterterein op moest ruimen, nog even nagedacht over van alles. Over dit wat ik nu gepost heb, maar ook over hoe ik tegenover anderen ben geweest de afgelopen tijd.
Ik kreeg weer een heel negtief beeld voor me van een avond uitgaan, toen ik met mijn broertje terug moest fietsen.
Die avond was heel eng en gelukkig heb ik die tijd niet meer. Ik kan het me ook bijna niet meer voorstellen.
het uitgaan was leuk, maar de terugweg niet.
Zomaar uit het niets gooide ik mijn fiets neer bij een bruggetje, op een nogal verlaten plek.
Ik ben daar toen 10 minuten ongeveer gaan zitten en heb ik niets gezegd. Mijn broertje wist niet wat hij moest denken.
Toen pakte ik zomaar de fietssleutel uit mijn fiets, en heb ik mijn hele arm ermee opengekrast. Vreselijk moest dat voor mijn broertje zijn geweest, maar hij kon niets doen. Afpakken had geen zin want ik was echt tot alles in staat om het erger te maken.
Ik huilde daarna een beetje, en zei zachtjes tegen mijn broertje dat ik nu marilyn manson wilde luisteren op zijn mp3speler, en we daarna naar huis gingen, anders ging ik niet mee.
Daarna fietse ik met bebloede handen naar huis.

Dit moment kan ik me nu echt helemaal niet meer voorstellen en ik heb er geen woorden voor. Waarom moest ik dat doen?
Ik zie nu ook heel erg in hoeveel muziek je beinvloed als je pshychisch heel erg zwak bent.

Nouja, gelukkig heb ik die tijd gehad en kan ik aan mijn toekomst gaan werken. Hoop op dingen is er altijd, maar mijn toekomst moet ook doorgaan. Van iedere dag , ieder moment, iedere lach zal ik genieten

Nouja, nu maar slapen, om 7 uur wakker worden , naar mijn stage, en daarna mss nog even een joint roken met een collega.
Slecht, maar maandag een normaal ritme zoeken<3

Omg, ik heb wel een lang verhaal getypt
Oud 18-11-2005, 06:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Tudududu, ik ga vanmiddag op toneelweekend en ik heb er zo'n zin in. <3333

En vandaag kom ik ook wel door, ik kan brieven schrijven terwijl ik oplet en dat is m'n grootste voordeel.

Nanana.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-11-2005, 06:47
Verwijderd
Jeuhj! Ik mag meedoen aan het Nederlands Jeugd Kampioenschap Schermen

Té cool
Oud 18-11-2005, 08:01
farai
Avatar van farai
farai is offline
god ik snap weer wrom ik eigk liever in die groep ben dan thuis. Daar heb ik geen depri moeder die de hele tijd zit te doemdenken aan mn kop. Maar wat als ze effectief nimeer voor me kan zorgen.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 18-11-2005, 08:43
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Toch is "genieten" een té relatief begrip schijnbaar
Oud 18-11-2005, 08:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
bah, ik ben zo bang dat ik het helemaal ga verpesten straks...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-11-2005, 09:05
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
toets week EINDELIJK voorbij

Eerste 5 op mijn rapport is al binnen
Oud 18-11-2005, 10:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeeeeeeeeeeeeeeej hang de vlag uit, ik ben nbu officieel de meest waardeloze vriendin die je kan hebben...

gvd gvd gvd gvd.. waarom kan ik nou niet gewoon verzinnen wat ik wil..
ik heb haar (S) zondag een brief geschreven.. die is goed aangekomen ze vond ook dat we maar eens moest praten (dat had ik in de brief gezet..)
maar nu ben ik er gister geweest en ontwijk ik haar op alle mogelijke manier. HALLO!!!! je mag je kwetsbaar opstellen, ze is je vriendin en maakt zich zorgen..
doe nou verdomme niet zo stront eigenwijs.. ze is een van de eerste die om je ging geven zoals je bent (en was) en jij stoot er maar af..
(het is zo eng om geaccepteerd te worden als je er nooit ergens bij hoorde.,.)
ik heb ooit een muur gemaakt en daar is zij hard bezig met doorheen te komen... LAAT HAAR nou..
de muur is zo hoog dat ik er zelf niet eens overheen kom dus het is toch goed als er iemand anders doorheen kan komen?!

zucht
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-11-2005, 10:36
farai
Avatar van farai
farai is offline
gvd stomme stroopvlieg mag ni tussen ons in komen te staan......
wil 'm ni kwijt, zéker ni aan die stomme stroopvlieg.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 18-11-2005, 10:57
zus
Avatar van zus
zus is offline
Héél leuk. Net belde de dokter. En ja, het zijn galstenen. Héél veel. Je kan er de hele straat mee bedekken, nou haha. Vanmiddag moet ik er naar toe. Dan krijg ik alles te horen. De operatie enzo.

Ik vraag me af of het komt door mijn eetstoornis? Nou volgens mij niet. M'n vriend is er wel bang voor. Ik een beetje. Nou, het lijkt me niet dus.

Iedereen maakt zich zorgen om me. Dat wou ik toch? Waarom vind ik het nu niet leuk dan? Waarom erger ik me kapot? Ik snap niets meer van mezelf..
__________________
Dare to fly!
Oud 18-11-2005, 11:09
x_knorretje_x
Avatar van x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
ok, twordt steeds duidelijker hoeveel vrienden k heb...stop je met school, gelijk wordt je niet meer uitgenodigd op n verjaardag...tzal wel terecht zijn...wat moeten mensen nog met me...zou k samen naar n open dag gaan in amsterdam en kwam erachter dat een oudklasgenoot ook zou gaan...hoef k tenminste niet alleen met de trein...ben te zenuwachtig dat k et niet kan vinden, aangezien k dat wel vaker heb...maar nu gaat ze toch met dr ouders...ok, ksnap et wel, maar als ze echt n vriendin van me was geweest had ze me wel mee gevraagd met de auto...ksnap niet waarom het niet samen gaat, ze kan toch en met dr ouders en met mij? Maarja...dat ligt vast aan mij...ach, dan maar niet naar die open dag...kheb dr toch geen zin in...

... ... ...
Oud 18-11-2005, 11:20
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Nog maar twee uurtjes les voor ik eindelijk weekend heb.....

.......nu nog alleen ff kloten in de mediatheek voor natuurkunde en nog een uurtje onzin bij nederlands.

Feel good
Oud 18-11-2005, 12:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 17-11-2005 @ 18:00 :
Begravenis was fijn.
*knip*
Mooi, dat is ook de bedoeling van een begrafenis. *knuf*


Blech, als je blaast val ik nu om. Ron kan me nog wat vertellen, maar als hij lang ziek blijft werk ik te veel en valt hij nog meer buiten het team. En zelfs als we andere mensen van buiten het filiaal aantrekken wordt het nog moeilijk. Vergadering gister was ook wat vaag, althans, het stuk over hem. Ik heb wel een algemeen beeld, maar wat precies de visies van anderen zijn is me nog steeds onduidelijk.

Hmmm, zo college en dan lekker naar huis, waar ik tot morgen kwart over zes mag slapen, en dan naar Dordt om even te helpen in de winkel en Potter voor mijn moeder te kopen. Eigenlijk toch zonde om op zaterdag niet uit te slapen. Ahwell, in vergelijking is het uitslapen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 18-11-2005, 12:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Soms vraag ik me af of andere mensen ook dagelijks gevechten leveren. Misschien niet over dezelfde dingen, maar toch, dat zij ook vechten tegen hun gedachten. En of het ooit kan stoppen.
Vier jaar is een lange tijd.

Máár nu even positief: mijn rij-instructeur heeft `gaat goed kant op´ op zijn kaart geschreven en hij was best positief, gas geven gaat beter enzovoorts. Alleen plaats op de weg nog steeds niet, terwijl dat natuurlijk wel belangrijk is. En ik heb echt doodsangsten op de snelweg uitgestaan
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-11-2005, 12:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ga zo op toneelweekend.

En ja, dat moet zo groot, want ik heb er ontzettend veel zin in en ben er helemaal blij door.

Eerst nog brief schrijven, tas inpakken, nog meer schrijven, klaarrrrrrrr.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-11-2005, 12:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-11-2005 @ 13:52 :
Ik ga zo op toneelweekend.

En ja, dat moet zo groot, want ik heb er ontzettend veel zin in en ben er helemaal blij door.

Eerst nog brief schrijven, tas inpakken, nog meer schrijven, klaarrrrrrrr.
Heel veel plezier toegewenst, hoop dat het zo leuk is als jij hoopt dat het is!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-11-2005, 13:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Eerst 20 minuten vertraging door een treindeur die niet dicht wilde, toen waren alle 4 de exemplaren van het boek wat ik nodig heb uitgeleend, daarna stonden 1 medestudente en ik bij een gesloten zaal waar een stagebijeenkomst zou zijn, en we konden ook de docente niet vinden, en nu moet ik zitten wachten tot kwart voor 4 voor een presentatie die me toch niet interesseert. Leuke vrijdag, jongens! Ga ook vooral allemaal Pedagogische Wetenschappen studeren in Nijmegen, daar gaat het altijd zo...
Maar goed, ik had het natuurlijk van te voren kunnen weten, want het gaat altijd zo. Voordeel: ik kan nu lekker zonder schuldgevoel computeren en online spelletjes doen, want er IS niks anders wat ik kan doen momenteel...
Oud 18-11-2005, 13:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
i hate myself.. i hate myself
i wil niet meer

misschien stoot ik S wel zo af om daarna "rustig" weg te kunnen..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-11-2005, 15:05
George
Avatar van George
George is offline
GODVERDOMME KLOOTZAK.
Alsof het hem ene fuck boeit hoe ik me voel. Hij zoekt maar iemand anders om te neuken.
Oud 18-11-2005, 15:06
moon
Avatar van moon
moon is offline
Nogal een heftig dag gehad al zeg ik het zelf. Ik ging samen met mijn zus (en haar vriend) mijn oma in het verpleeghuis opzoeken. Een oma die ik 10 jaar niet meer had gezien. (wegens famillieproblemen)
Mijn zus en ik waren dood zenuwachtig, we vonden het allebei echt doodeng. Gelukkig herkende we onze oma nog wel maar ze was echt zo'n oud vrouwtje geworden. Ze kan alleen nog maar in bed liggen, ze ziet er oud uit, heeft een oud stemmetje en haar geheugen werkt niet zo goed meer. Aan haar blik kon ik zien dat ze het was, maar anders had ik gedacht dat ik aan het verkeerde bed zat. Het is zo raar, het voelt zo raar. Ik wil er eigenlijk vaker heen omdat ik zie dat ze zo'n behoefte heeft aan bezoek en tegelijk wil ik er ook niet meer heen omdat ik weet dat dat niet verstandig is. (met betrekking tot het verleden) Het voelt echt heel raar. Ze wilde mijn vriend ook zo graag nog een keer zien zei ze. Ik...ja, ik weet het gewoon niet. Ik vind het een verwarrende situatie.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 18-11-2005, 15:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, en weer een week voorbij. Begon vandaag met een gigantische ruzie met een vriendin, maar na even chagerijnigheid werd ik toch wel weer vrolijk. Weer hele goede cijfers terug, een 8 voor mijn kunstgeschiedenis (waarvan ik dacht dat ik 'm heel slecht had gemaakt) en een 8 voor m'n CKV verslag. En eindelijk heb ik mijn aquarel af en ingelevert! Volgende opdracht is Kubisme, met acrylverf, eindelijk iets wat leuk is om te doen!

Volgende week weer heel druk, allerlei PO's die ingelevert moeten worden, toetsen teveel etc etc. En de week erna SE-dagen.. Brr, ik ben nu al zenuwachtig. Maar goed, zometeen even de enquetes tellen voor ANW en dan eindelijk....WEEKEND!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-11-2005, 15:15
George
Avatar van George
George is offline
Ik ga hem in elkaar slaan.
Oud 18-11-2005, 15:16
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Vind E. steeds leuker worden. Hij was gister voordat ik ging slapen zo lief aan de telefoon. Ben met een big smile in slaap gevallen en loop vandaag ook al de hele dag te glimlachen. Gaat gelukkig weer wat beter met me. Alleen komen er nu zoveel vragen boven... Vind hij mij ook leuk? Ben ik er al wel aan toe zo relatief kort na mijn vorige relatie? Wordt er wel een beetje onzeker van.
Vanavond werken. Heb er wel zin in. Hoop dat T. komt dan kan ik hem eens duidelijkeheid vragen want ik snap nog maar heel weinig van hem...
Oud 18-11-2005, 15:29
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Weer lekker weekend Lekkere dag gehad vandaag en helemaal niets waarover ik kan zeuren of klagen.

and it feels good
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 18-11-2005, 16:12
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik ben helemaal kapot van deze week... Het enigste wat ik wil is slapen en zelfs dat lukt mij niet... Ik weet niet hoe lang ik het leven in die kliniek nog volhoud..

Ergens wil ik nu heel hard huilen, maar er komt niet 1 traan...en ik wil gewoon een arm om mij heen die me troost.
Oud 18-11-2005, 16:56
Redhair
Redhair is offline
Rare dag. Ja. Nieuwe jas gekocht, omdat ik die van mij kwijt ben geraakt op school .
Ik voel me heel verrot. Straks komt T.. Ik heb er totaal geen zin in.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 18-11-2005, 17:42
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ben een beetje verdrietig. Niet depressief of erg somber, gewoon verdrietig. Het komt...ik voel me een beetje radeloos door vandaag. Ik voel me verward, zoals ik al eerder zei. Het gaat om die situatie met mijn oma. Ik kan er wel met mijn zus over praten, maar verder niet hier thuis.
Ik slik weer wat in, zwijg weer.
Ik irriteer me de afgelopen week ook rot aan mijn vriend. Zijn huis is ronduit smerig, hij maakt verder ook totaal geen werk van dingen die belangrijk zijn. Ook heb ik het gevoel dat hij de afgelopen week nogal gebruik van me maakt. Hij zit dag in dag uit bij me (hij is zo bang om alleen te zijn) maar belt er een vriend op met de vraag of hij iets te doen heeft dan is hij binnen 10 minuten verdwenen, naar die vriend toe. Het begint voor mij te voelen alsof ik zijn dag en zijn leven op moet vullen en dat begint me te irriteren.
Maar ik slik het weer in. Er is niets op deze wereld dat ik zo eng vind als kritiek uiten. Ik zwijg weer.
Ik haat het dat ik mijn hele leven maar dingen aan het omzeilen ben. Zo is het ook eigenlijk altijd een beetje gegaan bij ons thuis. Je kunt het maar beter voor je houden als dat gene wat je wil zeggen, iemand anders pijn kan doen. Mijn ouders hebben dit nooit bewust zo willen doen en proberen me er nu nog zo vaak van te overtuigen dat het niet erg is om boos te zijn of kritiek te hebben of iets te zeggen wat iemand even pijn kan doen. Maar ze zijn er nu gewoon te laat mee. Het is er bij mij helemaal ingesleten om moeilijke onderwerpen te ontwijken. Stel je voor dat ik er iemand pijn mee doe *zucht*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43
Yerli
2 16-11-2005 18:50
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.