Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 20:55
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Ik probeer het zo kort mogelijk te vertellen, maar het blijft een lang verhaal. Als je geen zin hebt in een heel verhaal, dan weet je alvast dat je niet hoeft te beginnen.

Spoiler
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2011, 21:03
Verwijderd
Dat is zeker een heel raar verhaal. Ik weet niet waar die ex van haar mee bezig is, maar dat lijkt me ook een raar mannetje.

Maar probeer je aandacht te focussen op andere dingen. Ga uit met je vrienden, ga hardlopen (dat doe ik altijd als ik me rot voel) luister muziek en probeer geen contact meer met dat meisje te zoeken.
Als ze echt niets meer voor je voelt, neemt ze ook geen contact meer met jou op.
Veel sterkte. X
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 21:48
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
wat ik kan opmaken uyit jouw verhaal is dat dit meisje duidelijk nog niet over haar ex heen is, en waarschijnlijk behoorlijk in de war is met haar gevoelens. In ieder geval lijkt het me beter voor jouw om haar even op een afstand te houden, zdat ze haar gevoelens een beetje op een rijtje kan zetten. Je kan haar niet 'overhalen' om iets voor jou te gaan voelen. Als ze je echt leuk genoeg vindt dan zal ze dit vanzelf wel laten blijken en het contact met haar ex voorgoed verbreken. Ik zou er echter niet te veel op hopen en gewoon verder gaan met je leven. Er komen wel weer andere, leukere, meisjes, die geen rare exen hebben.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 11:44
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Citaat:
wat ik kan opmaken uyit jouw verhaal is dat dit meisje duidelijk nog niet over haar ex heen is, en waarschijnlijk behoorlijk in de war is met haar gevoelens. In ieder geval lijkt het me beter voor jouw om haar even op een afstand te houden, zdat ze haar gevoelens een beetje op een rijtje kan zetten. Je kan haar niet 'overhalen' om iets voor jou te gaan voelen. Als ze je echt leuk genoeg vindt dan zal ze dit vanzelf wel laten blijken en het contact met haar ex voorgoed verbreken. Ik zou er echter niet te veel op hopen en gewoon verder gaan met je leven. Er komen wel weer andere, leukere, meisjes, die geen rare exen hebben.
Mee eens!

Ik vind het inderdaad gewoon een heel raar verhaal en het lijkt inderdaad alsof ze in de clinch ligt met haar eigen gevoelens en ze niet weet van wie ze nou houd...
Maar ze lijkt ook heel wispeltuurig...
Ene moment wil ze hem het andere moment wil ze jou
Ik zou gewoon afwachten of ze weer contact zoekt..
Doet ze dat dan moet je gewoon even duidelijk vragen wat ze nu wil en of ze echt gevoelens voor jou heeft..
Als ze daar geen duidelijk antwoord opgeeft moet je gewoon zoiets zeggen van dat dat niet genoeg is en dat je gewoon zekerheid wil deze keer en niet halve zekerheden.

Maar vind alles bij elkaar dat ze beetje raar doet
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 11:48
Verwijderd
Zij wil hem en jij wil haar, dus verbreek je contact.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 09:36
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
wat ik kan opmaken uyit jouw verhaal is dat dit meisje duidelijk nog niet over haar ex heen is, en waarschijnlijk behoorlijk in de war is met haar gevoelens. In ieder geval lijkt het me beter voor jouw om haar even op een afstand te houden, zdat ze haar gevoelens een beetje op een rijtje kan zetten. Je kan haar niet 'overhalen' om iets voor jou te gaan voelen. Als ze je echt leuk genoeg vindt dan zal ze dit vanzelf wel laten blijken en het contact met haar ex voorgoed verbreken. Ik zou er echter niet te veel op hopen en gewoon verder gaan met je leven. Er komen wel weer andere, leukere, meisjes, die geen rare exen hebben.
Citaat:
Mee eens!

Ik vind het inderdaad gewoon een heel raar verhaal en het lijkt inderdaad alsof ze in de clinch ligt met haar eigen gevoelens en ze niet weet van wie ze nou houd...
Maar ze lijkt ook heel wispeltuurig...
Ene moment wil ze hem het andere moment wil ze jou
Ik zou gewoon afwachten of ze weer contact zoekt..
Doet ze dat dan moet je gewoon even duidelijk vragen wat ze nu wil en of ze echt gevoelens voor jou heeft..
Als ze daar geen duidelijk antwoord opgeeft moet je gewoon zoiets zeggen van dat dat niet genoeg is en dat je gewoon zekerheid wil deze keer en niet halve zekerheden.

Maar vind alles bij elkaar dat ze beetje raar doet

Maar ze zegt dat ze helemaal niks meer voor me voelt, dan zal ze toch ook niet naar me toe komen? Ze zegt dat ze het zeker weet.

Citaat:
Zij wil hem en jij wil haar, dus verbreek je contact.
Dat heb ik al eens gedaan. Toen heb ik me een jaar lang klote gevoeld, dus dat werkt niet echt. Maar contact met haar hebben is ook niet te doen. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen.
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 10:18
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Als ze echt niks meer voor je voelt komt ze inderdaad niet meer naar je toe.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 10:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik krijg de indruk dat jij een rebound bent voor haar. En dat ze je aandacht wel leuk vindt maar verder ook niet. Ik zou het contact verbreken. Als dit zo door blijft gaan ga jij er ook aan onderdoor. Daarbij zijn er ook meisjes die wel voor de volle 100% voor iemand willen gaan, ik denk dat je daar meer aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:41
Verwijderd
Mijn analyse? Zij vindt jou gewoon wel leuk. Houdt van d'r ex/vriend. Dat ging uit, zij voelt zich daar superkut om, ziet jongen die ze wel leuk vindt -> rebound. Vindt rebound leuk, maar houdt nog steeds van ex. Verandert telkens van gedachten over wat een goed plan is, aan, uit, aan, uit.

Eerlijk gezegd klinkt het alsof zij beter een tijdje alleen kan zijn. En jij ook. "contact verbreken heeft geen zin want ik vergeet haar toch niet" is een non-argument, want op dit moment ga je haar sowieso niet krijgen, dus dan ben je altijd nog beter af zonder contact dan met contact waarbij je haar weer bij haar vriend ziet. Als ze van gedachten verandert, doet ze dat ook heus wel als ze jou niet ziet. En als ze dat niet doet, weet jij meteen waar je aan toe bent.

En ik hoop dat je ondertussen een leuk meisje tegenkomt dat wél voor jou wil gaan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg de indruk dat jij een rebound bent voor haar. En dat ze je aandacht wel leuk vindt maar verder ook niet. Ik zou het contact verbreken. Als dit zo door blijft gaan ga jij er ook aan onderdoor. Daarbij zijn er ook meisjes die wel voor de volle 100% voor iemand willen gaan, ik denk dat je daar meer aan hebt.
Citaat:
Mijn analyse? Zij vindt jou gewoon wel leuk. Houdt van d'r ex/vriend. Dat ging uit, zij voelt zich daar superkut om, ziet jongen die ze wel leuk vindt -> rebound. Vindt rebound leuk, maar houdt nog steeds van ex. Verandert telkens van gedachten over wat een goed plan is, aan, uit, aan, uit.

Eerlijk gezegd klinkt het alsof zij beter een tijdje alleen kan zijn. En jij ook. "contact verbreken heeft geen zin want ik vergeet haar toch niet" is een non-argument, want op dit moment ga je haar sowieso niet krijgen, dus dan ben je altijd nog beter af zonder contact dan met contact waarbij je haar weer bij haar vriend ziet. Als ze van gedachten verandert, doet ze dat ook heus wel als ze jou niet ziet. En als ze dat niet doet, weet jij meteen waar je aan toe bent.

En ik hoop dat je ondertussen een leuk meisje tegenkomt dat wél voor jou wil gaan
Niks meer aan toe te voegen. Contact verbreken, ballen kweken, en afleiding zoeken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 21:47
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Bedankt voor de reacties.

Citaat:
Niks meer aan toe te voegen. Contact verbreken, ballen kweken, en afleiding zoeken.
Probeer je te zeggen dat ik geen ballen heb?
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 18:54
immortelle
immortelle is offline
panopticon zegt wat hij zegt op een verkeerde manier, maar er zit wel iets in zijn uitleg.

ik zal me moeten aansluiten bij de rebound theorie.
het klinkt alsof ze je gebruikt wanneer het slecht gaat met haar vriend.
als ze nog eens naar je toekomt zal het kunnen dat het weer maar voor even is tot ze weer naar haar vriend gaat.
sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind het heel vuil van haar.

misschien is het het beste om stilletjesaan proberen over haar heen te komen.
ik weet dat dat heel moeilijk is en je hebt het al geprobeerd, maar ik denk dat je jezelf het minst pijn zult doen
als je zo goed mogelijk probeert om door te gaan met je eigen leven.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Probeer je te zeggen dat ik geen ballen heb?
Natuurlijk niet, lijkt me nogal onmogelijk en ik ben niet de persoon om daarover te oordelen. Ik bedoelde meer dat je even moet doorzetten. Laat ik het even wat duidelijker maken;
Ik heb twee jaar lang een leuke vriendin gehad. Twee jaar, waarvan het laatste halfjaar gruwelijk slecht ging, het werkte niet meer. We besloten samen om uit elkaar te gaan. Ik zit nu bij haar in de klas, en praat nog amper met haar. Dat is moeilijk, het is lastig, maar ik wil hiermee zeggen dat als je iemand wil negeren je toch wel een verdomd goede reden moet hebben om het niet te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 22:42
xRealprO-ACAB
xRealprO-ACAB is offline
ex = player 0.o
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 03:20
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
EDIT: Laat maar zitten, ik herschrijf het nog wel een keer om het korter te maken.
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight

Laatst gewijzigd op 20-03-2011 om 13:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe kan dit?
Gerard316
5 15-08-2006 21:55
Lichaam & Gezondheid Hoe kan dit?
aboe
7 23-10-2003 21:51
Psychologie Huh!? hoe kan dit nou?
Gael
42 25-08-2002 12:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.