Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 20:33
Xaza
Xaza is offline
hoi iedereen....

K moet toegeven... t iz vrij zielig... maar waar...
Er was duz zo'n jongen waar ik al een tijdje verliefd opwas , en dat heb k ook op msn enzo tegen hem gezegt enzo, k heb hem steeds schatje en lekkerding enzo genoemd, toen bleek duz dat hij mij ook leuk vond !
IK HELEMAAL HAPPY NATUURLIJK
ik was echt helemaal in de wolken, in september vroeg ie me verkering, ik was zijn eerst vriendin, (k weet niet of dat er wat mee te maken had maar goed) en hij iz ook een half jaartje jonger dan mij, hijs 13 ik 14.
In het begin hebben we helemaal niet gezoend enzo, hij was vet verlegen, echt raar, want normaal iz ie altijd vet druk enzo, maar hoe dan ook, ik bleef hem leuk vinden, uiteindelijk hebben we gezoend, na 2 weken (mocht tijd worden).
Maar daarna ging ie lullige opmerkingen maken , en ik voelde me daar duz behoorlijk k*t over (wat had dit te betekenen ), ik had het ook al tegen hem gezegd, dat ie ermee moest op houden, maar hij bleef doorgaan, hij bedoelde het niet zo zei ie, en hij zag zelf niet dat ie zo deed, toch.... als er niemand bij was deed ie wel normaal en vet lief... en ik bleef maar smoor verliefd op hem, maar in oktober maakte hij het uit... ik heb ontzettend moeten huilen... hoe voelde zich daardoor klote... want hij wou me geen pijn doen... hij zei dat ie spijt had enzo... maar dat zei ie alleen omdat ik me kut voelde, opzich wel lief van hem, maar toch...
De tijd daarna bleven we hele goeie vrienden en hij zei dat ie me steeds meer begon te mogen, maar opeens wat het over...... geen vriendschap meer... nix!
Ontzettende pijn deed dat
Het leek wel alsof ie me haatte... hij iz opzich ook al vaag.... hijs een skater, maar toch....
ik bleef hem maar leuk vinden ik kon aan nix anders denken
en ik moet toegeven dat dat nog steeds zo iz...... errug zielig... maar waar... ik heb al geprobeert hem te vergeten maar het lukt niet.....echt niet....

WAT MOET IK DOEN Help me!

xxxxxxxxxxxxies aan iedereen die me kan helpen......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 20:50
Outrageous
Avatar van Outrageous
Outrageous is offline
Tjah, erg moeilijk, heb zelf ook heel lang verdriet gehad van 1 jongen. Ik denk dat je op dit moment het beste je eigen leven op kunt pakken. Lekker gaan doen wat jij leuk vind en niet wat leuk was om samen te doen. Misschien moet je eens wat nieuws gaan doen, op een nieuwe sport ofzow, of na jah, iig iets veranderen. Hierdoor veranderd vaak ook je hele denkwijze.. Ik hoop dat je hier nwat aan hebt, bij mij heeft het iig geholpen.. Heel veel sterkte...
__________________
It just won't do, without you..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 'Kort' liefdesverdriet
Rerisen Phoenix
38 24-01-2008 19:50
Liefde & Relatie Liefdesverdriet: wanneer is het over?
x-spekkie-x
61 11-04-2007 17:04
Verhalen & Gedichten de 3 en de 4
Saeed al-Sahaf
0 07-11-2006 23:45
Liefde & Relatie houden van
noewkie
68 22-04-2005 18:18
Liefde & Relatie na 1 maand n0g liefdesverdriet
bj0etiejfreak
86 26-02-2004 16:29
Liefde & Relatie hart gebroken door verbroken vriendschap?
magicflower
46 31-08-2003 09:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.