Oud 29-07-2014, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Graag gedaan, ik lees wel graag jouw reacties op al die subfora
Ik heb daar niet zoveel te melden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2014, 15:51
Verwijderd
Citaat:
De daadwerkelijke werkgroep is digitaal hoor. Er was inderdaad 1 middag om ideeën te spuien maar dat was niet een voorwaarde om in de werkgroep te mogen.
Dan weet ik niet of mensen helemaal van het bestaan van de werkgroep op de hoogte zijn!

Laatst gewijzigd op 29-07-2014 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 17:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Er wordt over gesproken
We vragen ons wel af waarom mensen nu spontaan ideeën hebben, maar zich niet bij de werkgroep aangesloten hebben.
Hoeveel forumbazen hebben zich al aangesloten? Hoeveel verandering heeft het al opgeleverd?

Om het voor mezelf te houden: Ik heb genoeg goede suggesties en ideeën van leden gezien over de afgelopen jaren, die voor het merendeel of afgekapt of dusdanig lang op Admin besproken zijn, dat er nooit meer wat mee gebeurd is. Wellicht dat het deze keer helemaal anders zal zijn en werkelijk iets groots verandert, maar ik gok zomaar van niet. Zeker ook niet door het eindeloze wachten op een reactie van HQ, wat uiteindelijk een oppervlakkig verhaaltje bleek over dat het tijd kostte. De reacties / gebrek aan reacties van de forumbazen in dit topic moedigt trouwens ook niet aan tot hoge verwachtingen.

En daarnaast heb ik niet zoveel zin om verplicht gesteld te worden te posten, ik doe het liever op eigen initiatief.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Dan weet ik niet of mensen helemaal van het bestaan van de werkgroep op de hoogte zijn!
Ik in ieder geval niet. Maar goed, het kan me niet zoveel schelen, ik heb helemaal geen werkgroep nodig om de dictator te spelen.

Citaat:
En daarnaast heb ik niet zoveel zin om verplicht gesteld te worden te posten, ik doe het liever op eigen initiatief.
Maak dan zin!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 20:19
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Godnondejus etmakas for president
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 22:34
ThomasJu
ThomasJu is offline
Citaat:
ik heb helemaal geen werkgroep nodig om de dictator te spelen.
Zo komt het inderdaad over. Er zitten enkele leuke ideeen tussen maar als ik naar het hele plaatje kijk zou ik bijna vragen of het niet naar 'Onzin' verplaatst kan worden omdat het 1 grote grap is.

Mensen verplichten is sowieso niet de manier. (normale) PMs sturen mag natuurlijk altijd, daar heb je geen FB voor nodig. Als jij het leuk vind om contact te leggen met nieuwe leden kan dat prima natuurlijk. Maar waarom via PM? zoals het nu in het voorstel subforum gaat is toch ook prima?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Zo komt het inderdaad over. Er zitten enkele leuke ideeen tussen maar als ik naar het hele plaatje kijk zou ik bijna vragen of het niet naar 'Onzin' verplaatst kan worden omdat het 1 grote grap is.
Misschien kunnen we jouw account daar dan ook heen verplaatsen. Je snapt het verschil tussen haar serieuze voorstellen en haar grappige bedoelde toch wel man, en dat is dan forumbaas tering.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Zo komt het inderdaad over. Er zitten enkele leuke ideeen tussen maar als ik naar het hele plaatje kijk zou ik bijna vragen of het niet naar 'Onzin' verplaatst kan worden omdat het 1 grote grap is.

Mensen verplichten is sowieso niet de manier. (normale) PMs sturen mag natuurlijk altijd, daar heb je geen FB voor nodig. Als jij het leuk vind om contact te leggen met nieuwe leden kan dat prima natuurlijk. Maar waarom via PM? zoals het nu in het voorstel subforum gaat is toch ook prima?
Ik zie dat je bang bent voor mij en mijn macht. Dat is alvast goed. Beef, nietig schepsel.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zie dat je bang bent voor mij en mijn macht. Dat is alvast goed. Beef, nietig schepsel.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 08:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Zo komt het inderdaad over. Er zitten enkele leuke ideeen tussen maar als ik naar het hele plaatje kijk zou ik bijna vragen of het niet naar 'Onzin' verplaatst kan worden omdat het 1 grote grap is.

Mensen verplichten is sowieso niet de manier. (normale) PMs sturen mag natuurlijk altijd, daar heb je geen FB voor nodig. Als jij het leuk vind om contact te leggen met nieuwe leden kan dat prima natuurlijk. Maar waarom via PM? zoals het nu in het voorstel subforum gaat is toch ook prima?
Hahahahahahaha :') kan iemand deze man even forumbaas af maken? Ik ben wel bereid z'n subfora waar te nemen tot jullie iets beters hebben gevonden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 12:26
Verwijderd
Oh ja, die droeftoeter die mijn graojestopic op gerapporteerde posts niet vond kunnen, ondanks dat 80% van de forumbazen er ook in postte :')
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 12:35
Verwijderd
Hoe denk je trouwens dat ik mensen ga dwingen om iets te doen?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 12:41
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hoe denk je trouwens dat ik mensen ga dwingen om iets te doen?
Met je sanctie-glitterplaatjes/-smileys des doods
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 15:20
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Etmakas jij bent wat het forum nodig heeft! Ik vrees nu al voor de dag dat ook jij 32 bent en dan misschien wel bedenkt dat je te oud wordt om grote forumleider te zijn.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 17:27
Verwijderd
Voor ze 32 is, heeft ze jonkies weten te veroveren en klaargestoomd voor die taak.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2014, 18:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, we zijn een week verder sinds de opening van dit topic, en we hebben in het totaal 5 reacties van forumbazen gehad, waarvan 2 niet als reactie op het topic zelf. Dit op een totaal van 19 forumbazen. Jaja, zomervakantie, drukte, alles, maar alle fb's zijn in deze periode online geweest en hebben gepost. Kortom, het lijkt erop dat het dezelfde richting aanneemt als de rest van de BZ topics en we er dus nooit meer wat over horen. Aangezien ik dat wil voorkomen, deze reactie.

Goed, de reacties van de fb's tot nu toe:

Citaat:
Ik steun dit initiatief.
Gewijzigd naar:

Citaat:
Ik steun initiatief.
Tja.


Citaat:
Er wordt over gesproken
We vragen ons wel af waarom mensen nu spontaan ideeën hebben, maar zich niet bij de werkgroep aangesloten hebben.
Het standaard antwoord.

Citaat:
Bestat er een werkgroep?
Niet relevant voor de discussie.

Citaat:
De daadwerkelijke werkgroep is digitaal hoor. Er was inderdaad 1 middag om ideeën te spuien maar dat was niet een voorwaarde om in de werkgroep te mogen.
Zelfde.

Citaat:
Zo komt het inderdaad over. Er zitten enkele leuke ideeen tussen maar als ik naar het hele plaatje kijk zou ik bijna vragen of het niet naar 'Onzin' verplaatst kan worden omdat het 1 grote grap is.

Mensen verplichten is sowieso niet de manier. (normale) PMs sturen mag natuurlijk altijd, daar heb je geen FB voor nodig. Als jij het leuk vind om contact te leggen met nieuwe leden kan dat prima natuurlijk. Maar waarom via PM? zoals het nu in het voorstel subforum gaat is toch ook prima?
En iemand die het echt niet begrepen heeft en totaal niks toevoegt aan de discussie.

Ik snap dat de post van Etmakas wat komisch bedoeld was maar ze heeft wel gelijk dat het forum elke dag minder boeiend wordt (en hoe inactiever het wordt, hoe sneller het nog inactiever gaat worden) en dat er veel te eindeloos lang gedacht en gesproken wordt over mogelijke veranderingen, in plaats van ze gewoon door te voeren. (zie ook het topic over samenvoegen van fora & de hele discussie die er uit voort kwam om het forum boeiender te maken, waar we naar bijna een jaar nog nauwelijks wat veranderd hebben.)

Kortom, ik ben benieuwd. Willen jullie vanaf Admin überhaupt nog dingen wijzigen? Überhaupt er nog wat van proberen te maken? Maakt het jullie nog uit wat er met het forum gebeurt?

Dit is trouwens geen aanval, ik ben oprecht nieuwsgierig. Ik vind het forum zelf ook steeds minder boeiend, de tijd van altijd leuke mensen en topics, ontzettend veel activiteit en gezellige meets is allang voorbij. Maar ik vind het oprecht jammer om het forum zo te zien afsterven, zonder dat iemand iets doet om het tegen te gaan. Ik vind het jammer dat allerlei topics met suggesties, feedback en ideeën die met de beste bedoelingen worden aangemaakt, na ruim een jaar nog steeds niks hebben opgeleverd door pure bureaucratie. Als ruim 75% van de fb's niet in een topic als deze (of elk ander BZ topic van de afgelopen jaren) reageert, hoe betrokken ben je dan eigenlijk nog?

Als het forum zo doorgaat, zal het afsterven. Er komen te weinig nieuwe mensen, er gaan te veel oude mensen weg en hoe minder er gepost wordt hoe minder mensen nog blijven (en aanmelden!). Er moeten echt dingen veranderen, of minstens geprobeerd worden als we willen dat het forum over een paar jaar nog actief is.

Zijn er nog mensen (en specifiek; forumbazen) die dit met me eens zijn en er wat aan willen doen? Voel je vrij om je mening te delen, misschien bereiken we dan iets.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 02-08-2014 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2014, 21:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Er is echt een werkgroep. Dit wordt geleid door HQ. Waar iedereen nu druk op vakantie is, dus weer stil ligt.
In de eerste plaats is er een onderzoek gedaan onder de doelgroep op de frontpage, dus wat zoeken middelbare scholieren op een forum. De eerste resultaten heb ik eind juni gezien. Dan volgt er nog een onderzoek op het forum zelf, maar die verwacht ik eerlijk gezegd pas na de vakantie. Daaruit gaat HQ er de belangrijkste uitkomsten uit halen.
Hoe het exacte tijdsplan eruit ziet weet ik ook niet, maar het is in ieder geval niet de bedoeling om in een maand klaar te zijn.

Ik steun Ekmakas haar topic op onzin en haar pogingen ook veel te posten op andere fora. Dit topic is een humorvolle manier om aandacht te trekken op een groot probleem. Initiatief steun ik echt, niet zozeer de specifieke ideeën uit het topic hier.

Tja, ik ben het met je eens dat het voor geen meter opschiet. Een deel kan ik verklaren, maar daar schieten we ook weinig mee op. Ik ben er ook niet blij mee, maar een ideale oplossing heb ik niet. Ik heb overwogen (en soms doe ik dat nog wel) ermee te kappen omdat ik het echt wel zat ben. Dit hebben verschillende mensen me ook aangeraden. Maar wat dan?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2014, 06:36
Verwijderd
Neemt de werkgroep ook mee dat de resultaten van een naamzoek nog steeds niet gesorteerd worden op ongelezen en dat terwijl er honderd keer om gevraagd is?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2014, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Neemt de werkgroep ook mee dat de resultaten van een naamzoek nog steeds niet gesorteerd worden op ongelezen en dat terwijl er honderd keer om gevraagd is?
Top prioriteit één.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2014, 15:23
Verwijderd
Hé, even voor de duidelijkheid: dit was een zinloze actie. Het heeft geen zin. Forum, rust zacht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2014, 20:14
Verwijderd
Geef je het nu al op Etmakas
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 01:24
hitz0r
Avatar van hitz0r
hitz0r is offline
Het Scholieren.com forum... Staat voor gelijkheid: forumbazen en leden staan op gelijke voet met elkaar en iedereen met goede ideeën wordt gehoord.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2014, 22:44
Verwijderd
Doei
Met citaat reageren
Oud 17-10-2014, 22:34
Verwijderd
Ja, het mocht niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2014, 23:02
Verwijderd
Ik vind het wel meevallen, ook al ben ik er sinds een korte tijd bij.

Misschien een reorganisatie van forums? Of een beloningssysteem, op Tweakers en Lauchpad hanteren we een "karma-index", oftewel hoeveel je voor het forum of webstek betekent. Zo kunnen we inzet nog meer stimuleren.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2014, 00:57
Verwijderd
Tweakers is special interest. Dat werkt veel beter.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2014, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Tweakers is special interest. Dat werkt veel beter.
Geloof me, technologie is een even groot onderwerp (of zelfs groter) dan scholierenzaken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2014, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Geloof me, technologie is een even groot onderwerp (of zelfs groter) dan scholierenzaken.
Euh. Volgens mij begrijp je mijn reactie niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2014, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Er is echt een werkgroep. Dit wordt geleid door HQ. Waar iedereen nu druk op vakantie is, dus weer stil ligt.
In de eerste plaats is er een onderzoek gedaan onder de doelgroep op de frontpage, dus wat zoeken middelbare scholieren op een forum. De eerste resultaten heb ik eind juni gezien. Dan volgt er nog een onderzoek op het forum zelf, maar die verwacht ik eerlijk gezegd pas na de vakantie. Daaruit gaat HQ er de belangrijkste uitkomsten uit halen.
Hoe het exacte tijdsplan eruit ziet weet ik ook niet, maar het is in ieder geval niet de bedoeling om in een maand klaar te zijn.

Ik steun Ekmakas haar topic op onzin en haar pogingen ook veel te posten op andere fora. Dit topic is een humorvolle manier om aandacht te trekken op een groot probleem. Initiatief steun ik echt, niet zozeer de specifieke ideeën uit het topic hier.

Tja, ik ben het met je eens dat het voor geen meter opschiet. Een deel kan ik verklaren, maar daar schieten we ook weinig mee op. Ik ben er ook niet blij mee, maar een ideale oplossing heb ik niet. Ik heb overwogen (en soms doe ik dat nog wel) ermee te kappen omdat ik het echt wel zat ben. Dit hebben verschillende mensen me ook aangeraden. Maar wat dan?
2 maanden later.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 17:16
Verwijderd
Het heet scholierenforum.
Wat heeft 30+ hier dan nog te zoeken?
Pedofielen?

Ik heb een paar mail verstuurd naar beheerders en forumbazen over ''veranderingen'' van het forum, maar er wordt zeer slecht gecomminuceerd met de leden.

Ik vraag mij ook af of er wel een werkgroep is.
Anders had er wel een van de werkgroep, naar aanleiding van mijn mailtjes, contact opgenomen met mij.

Ik kwam hier al een jaar of 4 als ''gast'', heb dit jaar een account aangemaakt, maar zie, zeker het laatste jaar, het forum ''hard achteruit'' gaan.
Ik zit er ook aan te denken om mijn account weer te verwijderen en hier af en toe weer als ''gast'' te komen.

Mail naar jon, (die deze ''afdeling'' beheert) en na 14 dagen nog geen antwoord.
En dan vragen ze of de leden meedenken over ''veranderingen forum''.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 18:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat doe "jij" op een "forum" vol 30-jarigen? Gerontofiel?

Het is "overigens" iedereen wel duidelijk dat je een gast bent.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 18:56
Verwijderd
Nu ben ik echt weg.
Dank voor ''het duwtje'', Schrodinger.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 19:13
df
Avatar van df
df is offline
Begonnen de (haakjes) te vervelen JustTalk?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.