Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2005, 19:18
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
hoi,

op dit moment doe ik HBO lerarenopleiding nederlands, maar eigenlijk weet ik al dat ik het niets vind, en dat ik iets anders wil gaan doen. hierbij kwam ik op de volgende opleidingen;

Communicatie

of

International Business & Languages

communicatie kan ik aan de hva doen en aan inholland en de laatste alleen bij inholland volgens mij.

iemand ervaring met deze 2?

zijn ze erg economisch oid?
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2005, 20:25
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
nee.. international business and languages kun je ook aan de HES doen... als ik jou was zou ik hiervoor kiezen, aangezien INholland niet zo'n goede naam heeft .. maar verder.. ik heb gehoord dat je bij deze opleiding de helft van de tijd aan je talen zit... en de andere helft aan economische vakken... helaas heb ik niets over de studie Communicatie gehoord..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 18:29
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 28-11-2005 @ 21:25 :
nee.. international business and languages kun je ook aan de HES doen... als ik jou was zou ik hiervoor kiezen, aangezien INholland niet zo'n goede naam heeft .. maar verder.. ik heb gehoord dat je bij deze opleiding de helft van de tijd aan je talen zit... en de andere helft aan economische vakken... helaas heb ik niets over de studie Communicatie gehoord..
klopt inderdaad dat het ook aan de HES kan, en ik zit ook beetje met het feit dat INholland niet zo'n lekker naam heeft.

misschien andere mensen die deze studies doen?
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 21:26
Verwijderd
Mijn vriend doet international business & language studies, dat komt grotendeels overeen met international business & languages. het verschil is volgens mij dat international business & languages niet in het engels wordt gegeven?

zijn college's worden allemaal gegeven in het engels, en daarbij heeft hij als vreemde taal spaans gekozen. de ene helft van de opleiding gaat om talen, en de andere helft om economie.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 15:54
Verwijderd
Ik studeer sinds een half jaar International Business & Languages en zit nu in het tweede jaar. Als je vragen hebt, kun je me PM'en.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.