Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 14:34
TomCat
TomCat is offline
Had je er daarna spijt van?
Oud 14-02-2002, 14:36
~Shadow~
~Shadow~ is offline
Ik heb ooit gezoend met iemand, terwijl ik nog verkering had. Ik was toen al wel van plan het uit te maken met mn toenmalige vriend.. De dag daarna heb ik dat meteen gedaan.
Gek genoeg nooit spijt gehad. Ik hield gewoon niet echt van mn vriend.

Degene met wie ik toen gezoend heb, is trouwens wel nu nogsteeds mn vriend
Oud 14-02-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
~Shadow~ schreef:
Ik heb ooit gezoend met iemand, terwijl ik nog verkering had. Ik was toen al wel van plan het uit te maken met mn toenmalige vriend.. De dag daarna heb ik dat meteen gedaan.
Gek genoeg nooit spijt gehad. Ik hield gewoon niet echt van mn vriend.

Degene met wie ik toen gezoend heb, is trouwens wel nu nogsteeds mn vriend
idem
alleen is bij mij degene met wie ik toen gezoend had nooit mijn vriend geweest of geworden.

*blue*
Oud 14-02-2002, 16:28
Verwijderd
nee doek nie an
Oud 14-02-2002, 17:02
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
nope never, en ben ik ook niet echt van plan.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Oud 14-02-2002, 17:05
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
nope never, en ben ik ook niet echt van plan.
zoiets ligt ook nooit in de planning hoor!! pff, het overkomt je, en reken maar dat je er spijt van hebt erna!!
__________________
somewhere only we know
Oud 14-02-2002, 22:38
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
~ice~ schreef:
zoiets ligt ook nooit in de planning hoor!! pff, het overkomt je, en reken maar dat je er spijt van hebt erna!!
En waar is dat op gebasseerd dat je het me overkomt? Ik zal nooit nooit zeggen want dat weet je 100% gewoon niet. Maar ik denk dat ik de "verleiding" of hoe je het ook wilt noemen wel kan weerstaan, en "als het zou gebeuren zal ik er zekerzzz hele erge spijt van hebben, kan ook niet anders.

__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Oud 15-02-2002, 10:14
Misspopcorn
Avatar van Misspopcorn
Misspopcorn is offline
K heb een keer sex gehad met iemand terwijl ik verkering had
in t begin had ik er geen spijt van
maar daarna heeeeeeeel erg
__________________
Dead bodies on the floor, and a whispering sound. Another victim down it's the daily round.
Oud 15-02-2002, 10:22
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
*oeps zwijgt maar tussen al deze goedaardige mensen*
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 15-02-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*oeps zwijgt maar tussen al deze goedaardige mensen*

Hahahah mietje

Ik heb nu een vriend (M), al een paar maanden, 2 ofzo En ondertussen ben ik met me beste vriend (J) naar bed geweest. En (J) weet dat ik een vriend heb, maar het is langsamerhand een gewoonte, nou ja het gebeurd wel eens vaker. Maar ik zou nooit iets met hem willen, om de vriendschap kwijt te raken. En verder weet (M) dit niet, en hij hoeft het ook niet te weten. Want hij weet precies hoe ik in elkaar zit, hoe ik ben. En hij respecteerd het, als ik met iemand anders naar bed wil, heb hij daar niks over te zeggen. En hij weet ook dat als ik met iemand anders naar bed wil, ik dat ook zou doen. Als hij dat zou doen zou ik dat ook niet erg vinden, zolang hij die verhalen maar niet bij mij op gaat hangen

Ik ben geen slet, of wel???
Oud 15-02-2002, 10:59
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Hahahah mietje

Ik heb nu een vriend (M), al een paar maanden, 2 ofzo En ondertussen ben ik met me beste vriend (J) naar bed geweest. En (J) weet dat ik een vriend heb, maar het is langsamerhand een gewoonte, nou ja het gebeurd wel eens vaker. Maar ik zou nooit iets met hem willen, om de vriendschap kwijt te raken. En verder weet (M) dit niet, en hij hoeft het ook niet te weten. Want hij weet precies hoe ik in elkaar zit, hoe ik ben. En hij respecteerd het, als ik met iemand anders naar bed wil, heb hij daar niks over te zeggen. En hij weet ook dat als ik met iemand anders naar bed wil, ik dat ook zou doen. Als hij dat zou doen zou ik dat ook niet erg vinden, zolang hij die verhalen maar niet bij mij op gaat hangen

Ik ben geen slet, of wel???
jawel
vind ik wel iig
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Oud 15-02-2002, 11:23
Verwijderd
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
jawel
vind ik wel iig
kweenie dat heet toch een open relatie?

ik zou er ook niet voor kiezen, maargoed...
Oud 15-02-2002, 12:18
Verwijderd
ben nog nooit vreemdgegaan
Oud 15-02-2002, 12:21
@pie
@pie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
kweenie dat heet toch een open relatie?
ze zegt dat ze een vriend-vriend heeft en een goede-vriend(sexvriend)

is imho niet echt open, omdat er maar 1 vriend-vriend is..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 15-02-2002, 13:33
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
En waar is dat op gebasseerd dat je het me overkomt? Ik zal nooit nooit zeggen want dat weet je 100% gewoon niet. Maar ik denk dat ik de "verleiding" of hoe je het ook wilt noemen wel kan weerstaan, en "als het zou gebeuren zal ik er zekerzzz hele erge spijt van hebben, kan ook niet anders.
Zoals ik al zei, vreemdgaan ligt niet in je planning. Er zijn maar weinig mensen die op een avond denken: Nou, ga ik nu maar es ff mijn partner kwetsen!! Lijkt me vrij logisch...
Als je een relatie hebt en er komt een moment dat je verwikkeld raakt in een situatie waarin je zoent of zelfs verder gaat met een ander persoon dan je partner, dan komt dat door allerlei factoren die op dat moment samen komen. Bijvoorbeeld: relatie met partner zit niet oké, er hangt een ontspannen sfeertje, je partner is al een tijd op reis, je bent de hele avond al geil, je hebt drank/drugs gebruikt, enz. Dat laatste was natuurlijk te verwachten en wordt ook vaak als "smoes" gebruikt. Natuurlijk is het totáál geen excuus, maar het speelt mee.
De ene persoon staat idd sterker tegen "verleidingen" dan de ander, daar geef ik je gelijk in. En wat jij ook al zei, je kunt nooit nooit zeggen. En tóch overkomt het je. Hoe trouw je ook in de periode ervoor aan je partner bent geweest, zelfs al heb je nog nooit naar iemand anders gekéken!
Vreemdgaan wil als het goed is niemand. Niet om het kutgevoel dat je je partner bezorgd en niet om de shitzooi die je van je (vertrouwde) relatie maakt. Het is gewoon een "vervelende" (zacht uitgedrukt) samenloop van omstandigheden.
__________________
somewhere only we know
Oud 15-02-2002, 17:51
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
in deze relatie niet neej
en heb ook niet echt plannen
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 15-02-2002, 19:44
dwerg
dwerg is offline
noooooit gedaan
en ik wil het ook nooit never doen
__________________
als jullie mij missen ben ik ff pissen en als jullie mij roepen ben ik ff poepen:):)
Oud 16-02-2002, 15:14
Verwijderd
hihii ja afgelopen maandag met een andere jongen gezoend.. en dat ga ik m'n vriend vanavond vertellen.
Oh en of ik er spijt van heb.. dat weet ik niet. Denk van niet. Ik zal wel zien hoe m'n vriend reageert..

[Dit bericht is aangepast door saffie (16-02-2002).]
Oud 16-02-2002, 15:16
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
saffie schreef:
hihii ja afgelopen maandag met een andere jongen gezoend.. en dat ga ik m'n vriend vanavond vertellen.
aii
succes
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 16-02-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef:
Hahahah mietje

Ik heb nu een vriend (M), al een paar maanden, 2 ofzo En ondertussen ben ik met me beste vriend (J) naar bed geweest. En (J) weet dat ik een vriend heb, maar het is langsamerhand een gewoonte, nou ja het gebeurd wel eens vaker. Maar ik zou nooit iets met hem willen, om de vriendschap kwijt te raken. En verder weet (M) dit niet, en hij hoeft het ook niet te weten. Want hij weet precies hoe ik in elkaar zit, hoe ik ben. En hij respecteerd het, als ik met iemand anders naar bed wil, heb hij daar niks over te zeggen. En hij weet ook dat als ik met iemand anders naar bed wil, ik dat ook zou doen. Als hij dat zou doen zou ik dat ook niet erg vinden, zolang hij die verhalen maar niet bij mij op gaat hangen

Ik ben geen slet, of wel???
ja best wel eigenlijk. Ik kan dat soort mensen niet uitstaan. en al helemaal niet begrijpen.
ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik denk dat als t zou gebeuren dat er iets nite goed zou zitten tussen ons 2.
Oud 16-02-2002, 17:38
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Nee, ik ben echt nog nooit vreemd gegaan, ben het ook zeker niet van plan me daar toe te verlagen.
__________________
Love Is Like War...Easy To Start...Difficult To End...Inpossible To Forget!!
Oud 16-02-2002, 22:28
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Hahahah mietje

Ik heb nu een vriend (M), al een paar maanden, 2 ofzo En ondertussen ben ik met me beste vriend (J) naar bed geweest. En (J) weet dat ik een vriend heb, maar het is langsamerhand een gewoonte, nou ja het gebeurd wel eens vaker. Maar ik zou nooit iets met hem willen, om de vriendschap kwijt te raken. En verder weet (M) dit niet, en hij hoeft het ook niet te weten. Want hij weet precies hoe ik in elkaar zit, hoe ik ben. En hij respecteerd het, als ik met iemand anders naar bed wil, heb hij daar niks over te zeggen. En hij weet ook dat als ik met iemand anders naar bed wil, ik dat ook zou doen. Als hij dat zou doen zou ik dat ook niet erg vinden, zolang hij die verhalen maar niet bij mij op gaat hangen

Ik ben geen slet, of wel???
Ach, je bent profiteur van je vriend. Verder sta je echt absoluut niet stil bij de gevoelens van je vriend en die andere gozer. Je bent zwaar egoistisch. Mocht jij ooit in het openbaar dat je van je vriend houd dan mag je je thuis in een donker hoekje heel diep gaan zitten schamen.
Oud 17-02-2002, 15:49
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
k heb een keer met een vriendin gezoend

Maar daar was ie zo ongeveer bij, en het was meer voor de lol en het uitproberen enzo
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 20-02-2002, 07:48
warmaster
warmaster is offline
ik ben 1 keer vreemd gegaan en mijn vriendin ook dus staan we wel gelijk moet ik zeggen maar ik heb er wel superveel spijt van en zij ook klinkt ongeloofwaardig of niet ?
Oud 20-02-2002, 08:22
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Thee. Toen heb ik thee gehad.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 20-02-2002, 10:23
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Thee. Toen heb ik thee gehad.

Hehehehe .

Ik zou niet vreemdgaan, wat ik wel een keer heb gedaan is het met iemand uitmaken en meteen met een ander nemen (dat was ook de reden van het uitmaken).
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 20-02-2002, 12:13
WordWardWizzard
WordWardWizzard is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nee doek nie an
ik ook nie!
__________________
slapen doe je om te dromen en dromen om te leven, dus pak je leven heel rustig aan.
Oud 20-02-2002, 12:31
Witch Lover
Witch Lover is offline
gezoend met andur meisje terwijl ik verkeriing had...3 dagen achter elkaar :/
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Oud 20-02-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
jawel
vind ik wel iig
Ik ben ook wel een slet denk ik Ik weet het niet. Hij weet wel dat ik het zou kunnen doen, en hij kan er nu mee leven dat ik zo ben. Ik doe het niet heel vaak ofzo. Ben 2 keer met (J) naar bed geweest in de tijd dat ik met (M) had. En ik weet dat het fout is, maar ik weet niet, wat (J) en ik hebben is heel speciaal Lastig uit te leggen. Maar ik weet niet of ik er mee doorga. Ik voel me idd wel een slet. Ook door andere dingen. Maar waarom is het bij jongens minder erg?

En ik wilde alleen met hem als hij geen druk op me zou zetten, en hij is zo gek op mij dat hij me nooit meer kwijt wil, en ik stop er ook wel mee, want het is fout, maar ik mis (M) ook heel erg Heb hem al een maand nie gezien en kan hem pas over 3 weken weer zien

En tja ik weet ik ben fout, maar jezus ik heb genoeg problemen gehad, en soms heb ik ook beetje liefde nodig (ja heel egoistisch) maar ik hou wel echt van (M) en ben er van overtuigd dat het goedkomt.

En eerlijk gezegd ben ik blij dat ik nog met jongens naar bed durf. Want jezus ze hebben mij zo verneukt, en dat ik hun nog vertrouw is echt een wonder. Jezus wat is het leven klote

[Dit bericht is aangepast door testout.com (20-02-2002).]
Oud 20-02-2002, 14:20
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah in dees relatie niet.. hiervoor wel meerdere malen..geen spijt van..geen idee waarvoor
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Oud 20-02-2002, 14:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Ik ben ook wel een slet denk ik Ik weet het niet. Hij weet wel dat ik het zou kunnen doen, en hij kan er nu mee leven dat ik zo ben.
Dan zou je het hem dus ook vertellen. In een relatie mag je best geheimen hebben, maar niet *zulke* geheimen.

Citaat:
Ik doe het niet heel vaak ofzo. Ben 2 keer met (J) naar bed geweest in de tijd dat ik met (M) had.
.. Das 2 keer teveel ..

Citaat:
En ik weet dat het fout is, maar ik weet niet, wat (J) en ik hebben is heel speciaal Lastig uit te leggen.


Dat heb ik wel is vaker gehoord ja bij verschillende mensen. Maar als je daar niet over uit bent, moet je ook geen dingen doen waar je later misschien spijt van zal krijgen.

Je weet niet precies wat/hoe je voelt, maar desondanks ga je toch met iemand anders naar bed.

Citaat:
Maar ik weet niet of ik er mee doorga. Ik voel me idd wel een slet. Ook door andere dingen. Maar waarom is het bij jongens minder erg?
Bij jongens minder erg? Wat?

Citaat:
En ik wilde alleen met hem als hij geen druk op me zou zetten, en hij is zo gek op mij dat hij me nooit meer kwijt wil, en ik stop er ook wel mee, want het is fout, maar ik mis (M) ook heel erg Heb hem al een maand nie gezien en kan hem pas over 3 weken weer zien
Zo te horen ben je nog niet uit over je gevoelens, en/of zit je zelf nog te diep in de put; weet je niet goed wie (of wat) je eigenlijk zelf bent.

Citaat:
En tja ik weet ik ben fout, maar jezus ik heb genoeg problemen gehad, en soms heb ik ook beetje liefde nodig (ja heel egoistisch) maar ik hou wel echt van (M) en ben er van overtuigd dat het goedkomt.
Je weet niet wat je voelt, (M) weet niet dat je iemand anders gepakt hebt, je weet niet wat je voor (J) voelt, je weet niet of je door wilt gaan.

En je bent wel overtuigd dat het goed komt. .. nou ja, t'is tenminste positief.

Citaat:
En eerlijk gezegd ben ik blij dat ik nog met jongens naar bed durf. Want jezus ze hebben mij zo verneukt, en dat ik hun nog vertrouw is echt een wonder. Jezus wat is het leven klote
Dan ga je one night stands doen, of houd je alleen relaties puur sexueel. Dan ga je niet een 'normale' relatie met een jongen beginnen, en ondertussen met een andere jongen slapen omdat je niet precies weet wat je eigenlijk voor de andere jongen voelt.
Oud 20-02-2002, 14:51
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Ja idd Marcade...

Ik zou er niet zo over kunnen lullen, want als mijn vriendin zo zou lopen aankloten moet ze dat vooral gaan doen, maar wel zonder mij..

[edit] gericht op testout.com [/edit]

Ik denk dat als je mijn vriendin was, dat ik je leven helemaal hard zou verneuken... zo hard als ik zou kunnen.

slet.



[Dit bericht is aangepast door M n M (20-02-2002).]
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 20-02-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
M n M schreef:
Ja idd Marcade...

Ik zou er niet zo over kunnen lullen, want als mijn vriendin zo zou lopen aankloten moet ze dat vooral gaan doen, maar wel zonder mij..

[edit] gericht op testout.com [/edit]

Ik denk dat als je mijn vriendin was, dat ik je leven helemaal hard zou verneuken... zo hard als ik zou kunnen.

slet.

[Dit bericht is aangepast door M n M (20-02-2002).]
Ja oke het is fout. Maar mijn leven verneuken als je mijn vriend was zou zijn. Hoe veel verder kan je mijn leven nog verneuken? Ik haat sommige jongens. Jezus soms wilde ik dat ze niet bestonden. Er zijn misschien 3 jongens die mij iets goeds hebben gedaan. De rest Ik ben verkracht 2* Ik word in elkaar geslagen. Me ex vriend is dood. Ik zit al op de bodem van de put, verder krijg je me toch niet
Oud 20-02-2002, 15:32
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
testout.com schreef:
[B] En eerlijk gezegd ben ik blij dat ik nog met jongens naar bed durf. Want jezus ze hebben mij zo verneukt, en dat ik hun nog vertrouw is echt een wonder. Jezus wat is het leven klote
B]
jongens hebben jou verneukt? wat doe je nu zelf? dat zal wel geen haar slechter zijn wat jij nu doet. Het is gewoon fout, en net zoals ik (heb me er ook schuldig aan gemaakt) moet je ermee stoppen, alles wat je nu doet krijg je dubbel zo hard (negatief) terug.(daar kan je op wachten) en dan zal je zien dat je geen reet gelukkiger bent geworden, alleen maar ongelukkiger en vol schuld gevoel..

Ik ben je nu niet aan het preken ofzo, maar stop ermee voordat je er "TE"veel spijt van krijgt, ik weet dat je gevoelens niet zomaar stop kunt zetten, maar als je ECHT een karakter hebt kan je ze makkelijk onderdrukken.

Oud 20-02-2002, 15:38
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Ik ben verkracht 2* Ik word in elkaar geslagen. Me ex vriend is dood. Ik zit al op de bodem van de put, verder krijg je me toch niet
damn das erg, maar alsnog geen excuus, die zijn er gewoon niet.
Oud 20-02-2002, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Dan zou je het hem dus ook vertellen. In een relatie mag je best geheimen hebben, maar niet *zulke* geheimen.
Er is een erger geheim. Ik heb hem nog geeneens andere dingen durven vertellen Ik ben daar bang voor. Volgende maand zal ik het hem ook zeggen, alles. En hij mag beslissen, maar ik weet toch wel dat hij voor mij kiest Ik snap hem ook niet, wat moet hij met mij. Ik ben zo'n trut, ben niet lief, niet aardig, niet eens mooi ofzo. En zeker niet van binnen, en hij blijft bij me, ik ben de ware voor hem zegt hij. Ik snap hem niet, en hij weet dat ik daar zo over denk. Maar hij klopt ook niet, hij kan niet eens tegen me praten, hij komt niet eens uit zijn woorden als hij wat aan me wil uitleggen, hij stottert alleen maar. Hij is zo leuk, ik snap mezelf ook niet. Niks van wie ik ben en wat ik doe.

Citaat:
.. Das 2 keer teveel ..
I know, bij hem was het 3 keer teveel En dat heb hij ook niet zelf gezegd, dat heb ik van een vriendin van mij gehoord. Hij durft dat zelf ook niet te zeggen. Maar dat maakt mij niet minder slecht

Citaat:
Dat heb ik wel is vaker gehoord ja bij verschillende mensen. Maar als je daar niet over uit bent, moet je ook geen dingen doen waar je later misschien spijt van zal krijgen.

Je weet niet precies wat/hoe je voelt, maar desondanks ga je toch met iemand anders naar bed.
Ik weet ook niet of ik er spijt van krijg. Er zitten wel gevoelens achter. Maar het is wel fout. Ik moet misschien me kop wat vaker tegen de muur knallen, en kijken wanneer het weer goed zit daar van binnen (oh nee het heb nooit goed gezeten )

Citaat:
Bij jongens minder erg? Wat?
Als jongens vreemdgaan word het als minder erg gezien. Onzin!

Citaat:
Zo te horen ben je nog niet uit over je gevoelens, en/of zit je zelf nog te diep in de put; weet je niet goed wie (of wat) je eigenlijk zelf bent.
Een slet, dat was wel duidelijk nu! En jezus volgens mij komt het niet eens meer goed met mij. Ze gebruiken mij altijd. Ze moeten mij altijd hebben. En waarom? Waarom ben ik zo geworden als ik nu ben? Door jongens jah

Citaat:
Je weet niet wat je voelt, (M) weet niet dat je iemand anders gepakt hebt, je weet niet wat je voor (J) voelt, je weet niet of je door wilt gaan.

En je bent wel overtuigd dat het goed komt. .. nou ja, t'is tenminste positief.


Positief, misschien, misschien lijkt het maar zo. Ene moment denk ik komt wel goed, andere moment denk ik had ik maar het lef om dat mes te pakken. Of om een insuline overdosis te nemen. Maar dat lost niks op, ik heb het geprobeerd. 3 maal. En 2 keer ben ik in coma geraakt. Nou wat heb het dan nog voor zin? God heb blijkbaar andere plannen met me. Dus misschien komt het wel goed met mij ooit, ten minste de meeste mensen zijn daarvan overtuigd. Maar de meeste mensen vinden ook dat ik een leuk meisje ben dus naar de meeste mensen moet ik niet luisteren.

Citaat:
Dan ga je one night stands doen, of houd je alleen relaties puur sexueel. Dan ga je niet een 'normale' relatie met een jongen beginnen, en ondertussen met een andere jongen slapen omdat je niet precies weet wat je eigenlijk voor de andere jongen voelt.
Nee want dat zou ik nooit kunnen, ik vertrouw geen jongens dus dat zou ik nooit doen. En niet eens willen want dan zit er helemaal geen gevoel achter. En ik weet wel wat ik wil, denk ik. Maar dat kan nou eenmaal niet


Oud 20-02-2002, 15:52
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Hm...
al mijn vriendinnetjes zijn op ten duur vreemdgegaan, misschien dat ik daarom zo fel anti-vreemgaan ben.

Nee dus, nog nooit gedaan, zal ik ook nooit doen.
Oud 20-02-2002, 15:53
warmaster
warmaster is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Ja oke het is fout. Maar mijn leven verneuken als je mijn vriend was zou zijn. Hoe veel verder kan je mijn leven nog verneuken? Ik haat sommige jongens. Jezus soms wilde ik dat ze niet bestonden. Er zijn misschien 3 jongens die mij iets goeds hebben gedaan. De rest Ik ben verkracht 2* Ik word in elkaar geslagen. Me ex vriend is dood. Ik zit al op de bodem van de put, verder krijg je me toch niet
nou als je ff het adres geeft kun je die jongens een laten merken hoe het is in mekaar geslagen te worden dan zou ik wel ff ervoor zorgen dat ze niks meer doen want als ik ergens nie tegenkan is het als een meisje geslagen word of laat staan verkracht.... hier kan ik echt leip over worden
grtz Warmaster

Oud 20-02-2002, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef:
jongens hebben jou verneukt? wat doe je nu zelf? dat zal wel geen haar slechter zijn wat jij nu doet. Het is gewoon fout, en net zoals ik (heb me er ook schuldig aan gemaakt) moet je ermee stoppen, alles wat je nu doet krijg je dubbel zo hard (negatief) terug.(daar kan je op wachten) en dan zal je zien dat je geen reet gelukkiger bent geworden, alleen maar ongelukkiger en vol schuld gevoel..

Ik ben je nu niet aan het preken ofzo, maar stop ermee voordat je er "TE"veel spijt van krijgt, ik weet dat je gevoelens niet zomaar stop kunt zetten, maar als je ECHT een karakter hebt kan je ze makkelijk onderdrukken.
Ik doe het niet met geweld Bovendien staan zij er dan achter. En ja het is even slecht. Of misschien niet.

En zou ik ongelukkiger kunnen worden? Wie weet, ik zie altijd nog wel een lichtpuntje, ergens

Ik heb een karakter maar hoe??? Zo slecht, en ik beloof ik zal stoppen. Of beter het uitmaken. En ook stoppen met (J). Maar ik weet de reactie van (M) wel, want ik ben zijn engeltje en hij wil me niet kwijt, hij heeft al 4 jaar op mij gewacht Maja misschien komt het wel goed met mij, ooit
Oud 20-02-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
warmaster schreef:
nou als je ff het adres geeft kun je die jongens een laten merken hoe het is in mekaar geslagen te worden dan zou ik wel ff ervoor zorgen dat ze niks meer doen want als ik ergens nie tegenkan is het als een meisje geslagen word of laat staan verkracht.... hier kan ik echt leip over worden
grtz Warmaster

Als dat kon had ik dat allang geregeld. Ik weet wel wie die eerste verkrachter is, maar ik heb geen wraakgevoelens ofzo tegen hem. En tja dat in elkaar slaan, ik weet niet of het nut heb. Ik heb niet eens adressen of wa dan ook, anders had ik wel al eerder iemand op ze af gestuurd Ach komt wel goed.
Oud 20-02-2002, 16:15
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Ik doe het niet met geweld Bovendien staan zij er dan achter. En ja het is even slecht. Of misschien niet.

En zou ik ongelukkiger kunnen worden? Wie weet, ik zie altijd nog wel een lichtpuntje, ergens

Ik heb een karakter maar hoe??? Zo slecht, en ik beloof ik zal stoppen. Of beter het uitmaken. En ook stoppen met (J). Maar ik weet de reactie van (M) wel, want ik ben zijn engeltje en hij wil me niet kwijt, hij heeft al 4 jaar op mij gewacht Maja misschien komt het wel goed met mij, ooit

je weet dat hij het je toch al vergeeft, dat is wel een hele foute benadering.

Ik weet zeker dat je er ongelukkiger door word, natuurlijk begrijp ik nadat alles wat je meegemaakt hebt dat je gevoelens anders zijn en egoistischer bent, ik begrijp dat volkomen, maar het is gewoon zo scheef.

Vooral voor hem als hij te horen krijgt wat jij gedaan hebt stort zijn wereld in (en ookal vergeeft hij het je) je krijgt het altijd naar je kop geslingerd en het vertrouwen is er gewoon uit (wat is dan een relatie zonder vertrouwen)

anywayz als je "ECHT" om hem (M) gegeven had, had je zoiets nooit gedaan.

Ik Hoop inderdaad dat je ermee stopt, je word er geen 1 malle moer wijzer van, die goede vriend van je (J) lacht zich waarnschijnlijk dood en kickt op het idee om jou te neuken terwijl je al een vriend hebt (ik ken hem niet, maar ik weet hoe jongens zijn, ben er desnoods zelf 1 en ben zelf namenlijk ook zo'n klootzak geweest.)
Oud 20-02-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef:

je weet dat hij het je toch al vergeeft, dat is wel een hele foute benadering.

Ik weet zeker dat je er ongelukkiger door word, natuurlijk begrijp ik nadat alles wat je meegemaakt hebt dat je gevoelens anders zijn en egoistischer bent, ik begrijp dat volkomen, maar het is gewoon zo scheef.

Vooral voor hem als hij te horen krijgt wat jij gedaan hebt stort zijn wereld in (en ookal vergeeft hij het je) je krijgt het altijd naar je kop geslingerd en het vertrouwen is er gewoon uit (wat is dan een relatie zonder vertrouwen)

anywayz als je "ECHT" om hem (M) gegeven had, had je zoiets nooit gedaan.

Ik Hoop inderdaad dat je ermee stopt, je word er geen 1 malle moer wijzer van, die goede vriend van je (J) lacht zich waarnschijnlijk dood en kickt op het idee om jou te neuken terwijl je al een vriend hebt (ik ken hem niet, maar ik weet hoe jongens zijn, ben er desnoods zelf 1 en ben zelf namenlijk ook zo'n klootzak geweest.)

Nee ik zeg niet dat hij het me vergeeft, ik zeg dat hij me niet kwijt wil! Dat is wat anders.

En misschien ben ik in sommige dingen egoistischer, maar voor het merendeel cijfer ik mezelf helemaal weg. Ik wou dat ik niet bestond

Hij weet hoe ik ben, dat ik dat wel zou kunnen doen, en hij heb daar niet echt heel veel problemen mee. aangezien ik gezegd heb dat het zou kunnen dat ik zou vreemdgaan.

En (J) is niet zo, (J) is de liefste jongen die nu nog leeft vind ik. Ik ben gek op die jongen, maar zou hem nooit als vriend willen

En *zucht* ik ben net ff bij (M) geweest, en heb het uitgemaakt. En nu is hij aan het kijken en nadenken of hij verder met me wil.
Oud 20-02-2002, 16:53
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
aha en je zag hem voor 3 weken niet?? hmmmz verd8. anywayz beter dat je het uitgemaakt hebt.

Dat J liefste jongen op de wereld is geloof ik niet (dan zou hij het respect hebben om je niet te zoenen en sex met je te hebben aangezien je al een vriend hebt).

Oud 20-02-2002, 16:57
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
testout.com schreef:
ik cijfer ik mezelf helemaal weg. Ik wou dat ik niet bestond
Dat moet je helemaal al niet doen! waarom cijfer je jezelf weg? omdat je verkracht bent en misbruikt?? ben je daarom minder dan de rest?? (denk eerder de jongens die je dat geflikt hebben zo moeten gaan denken)

Je moet eerst jezelf leren te respecteren voordat je andere zaken gaat oplossen (anders is het eind zoek) je klinkt niet als een slechte meid die kwaad in haar wil heeft ,maar meer als iemand die zwaar gekwetst is.

Hoe dan ook door dit soort dingen te doen voel je je niet ber (maarja dat heb ik je al 60 keer verteld) suc6 verder ik hoop dat je weer een keer Happy word..
Oud 20-02-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef:
aha en je zag hem voor 3 weken niet?? hmmmz verd8. anywayz beter dat je het uitgemaakt hebt.

Dat J liefste jongen op de wereld is geloof ik niet (dan zou hij het respect hebben om je niet te zoenen en sex met je te hebben aangezien je al een vriend hebt).
Omdat ik niet wist wat ik wilde leek het me toen beter om hem ff niet te zien. Ik had hem vanmiddag al gebeld of ik hem ff kon zien vandaag dus hij is naar haarlem gekomen.

Misschien, maar misschien is hij gewoon gek op me dat hij dat maar doet.

Ach weet ik veel, hoe wil je een meisje nog meer in de war krijgen? Zo jah
Oud 20-02-2002, 17:10
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Ach weet ik veel, hoe wil je een meisje nog meer in de war krijgen? Zo jah
het was niet de bedoeling om je in de war te brengen, ik wil alleen je ogen ff openen en je zeggen dat je niet in die gare illusie moet geloven waarin je nu leeft..

ANYWAYZ we gaan weer ONTOPIC..
Oud 20-02-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef:
je klinkt niet als een slechte meid die kwaad in haar wil heeft ,maar meer als iemand die zwaar gekwetst is.

Hoe dan ook door dit soort dingen te doen voel je je niet ber (maarja dat heb ik je al 60 keer verteld) suc6 verder ik hoop dat je weer een keer Happy word..

Dankje, en dankje voor luisteren en reageren
Oud 20-02-2002, 18:08
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
sterke verhalen hier hoor......
Oud 20-02-2002, 20:35
chanel
chanel is offline
nee en nee, en van nee kun je geen spijt hebben

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Oud 20-02-2002, 21:31
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Kan dit niet beter naar psych onderhand?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Liefde & Relatie Onzeker
onzekerdoosje:p
26 20-12-2005 14:10
Liefde & Relatie Ik ben zo boos..
onzekerdoosje:p
32 13-08-2003 08:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.