Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2007, 18:02
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-08-2007 @ 17:49 :
Ik heb net trouwens de namen van die podcasts maar eens veranderd, zo zie ik sneller welke les ik nu ook alweer moet volgen.
Dat had ik meteen al gedaan. Is ook makkelijker voor m'n mp3-speler.
__________________
Oud 18-08-2007, 20:15
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Net weer een half uur gelopen. Dit, drie keer per week, moet te doen blijven als de colleges weer beginnen.
Sneller/langer/zwaarder laat ik voorlopig voor wat het is.
Oud 18-08-2007, 23:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Net les 14 achter de rug, 2-3-6-6-6min lopen met 1-2-2-2min rust tussen. Ging vrij goed, kon m'n tempo goed aanhouden en dat ligt volgens mij momenteel rond de 10km/u.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-08-2007, 10:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vanochtend les 9 gedaan, ging heel goed, tot de laatste rensessie van 5 minuten. Ik vond de tekst daar van Evy echt slecht. Ze zegt in de hele 5 minuten maar twee keer iets en na ongeveer 3 minuten zegt ze dat je er al bijna weer bent. Terwijl dat dus helemaal niet zo is, het moeilijkste moet dan nog komen! Ik dacht echt dat ik nog maar 30 sec. moest lopen ofzo, dom mens. Na die vijf minuten was ik dan ook aardig op.

Maar goed, volgende week weer hetzelfde lopen en dan gaat het vast beter.
__________________
Oud 19-08-2007, 10:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wie lopen er nu eigenlijk met Evy en bij welke les zijn jullie?
__________________
Oud 19-08-2007, 10:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 19-08-2007 @ 11:19 :
Wie lopen er nu eigenlijk met Evy en bij welke les zijn jullie?
Copy/paste en vul aan:


Miracle: 19/08 les 9 gelopen
Methuselah: 18/08 les 14 gelopen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-08-2007, 10:30
Verwijderd
Miracle: 19/08 les 9 gelopen
Methuselah: 18/08 les 14 gelopen
Krummeltje: programma uitgelopen
Oud 19-08-2007, 10:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Enne, hoeveel kilometer lopen jullie ongeveer? Ik heb mijn routes even gemeten:
Les 8: 3,0 kilometer
Les 9: 2,8 kilometer

Beetje vreemd, want les 9 is één loop minuut langer.
Maar dat meten is natuurlijk best moeilijk, want met Google Earth kun je moeilijk paden vinden in een bos helaas... Dus dat moet maar een beetje op de gok.
__________________
Oud 19-08-2007, 10:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 19-08-2007 @ 11:38 :
Enne, hoeveel kilometer lopen jullie ongeveer? Ik heb mijn routes even gemeten:
Les 8: 3,0 kilometer
Les 9: 2,8 kilometer

Beetje vreemd, want les 9 is één loop minuut langer.
Maar dat meten is natuurlijk best moeilijk, want met Google Earth kun je moeilijk paden vinden in een bos helaas... Dus dat moet maar een beetje op de gok.
Ik loop ongeveer 320-340m per twee minuten, dus tja...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-08-2007, 10:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 19-08-2007 @ 11:40 :
Ik loop ongeveer 320-340m per twee minuten, dus tja...
Jij loopt dus duidelijk sneller.
__________________
Oud 19-08-2007, 11:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 19-08-2007 @ 11:47 :
Jij loopt dus duidelijk sneller.
Moet zeggen dat ik tegenwoordig wel sneller loop en sneller blijf lopen dan twee weken geleden. Toen startte ik ook altijd ongeveer aan't tempo van 1 rondje per twee minuten, maar kon ik dat op 't einde niet meer volhouden... Tegenwoordig gaat dat wel.


En ik denk dat ik bij les 8-9 ook ongeveer zo ver liep in totaal hoor, of reken jij daar 't wandelen bij?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-08-2007, 11:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 19-08-2007 @ 12:06 :
Moet zeggen dat ik tegenwoordig wel sneller loop en sneller blijf lopen dan twee weken geleden. Toen startte ik ook altijd ongeveer aan't tempo van 1 rondje per twee minuten, maar kon ik dat op 't einde niet meer volhouden... Tegenwoordig gaat dat wel.


En ik denk dat ik bij les 8-9 ook ongeveer zo ver liep in totaal hoor, of reken jij daar 't wandelen bij?
Ik reken altijd het wandelen mee, anders kan ik het niet berekenen hé. Gemiddeld dus 7,3 km/h in 25 minuten met 9 minuten wandelen.

Ik kan moeilijk berekenen hoe hard ik nu werkelijk gelopen heb, vandaar dat ik het hier probeer te vergelijken.
__________________
Oud 19-08-2007, 11:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 19-08-2007 @ 12:17 :
Ik reken altijd het wandelen mee, anders kan ik het niet berekenen hé. Gemiddeld dus 7,3 km/h in 25 minuten met 9 minuten wandelen.

Ik kan moeilijk berekenen hoe hard ik nu werkelijk gelopen heb, vandaar dat ik het hier probeer te vergelijken.
Bij mij, inclusief wandelen, 9.2km/u, met 7min wandelen op 33min.
Maar bij mij gaat m'n gemiddelde ook omhoog omdat ik in verhouding minder wandel dan jij.


Zonder wandelen: 9.9km/u.


Als dus Google Earth 'n beetje accuraat is daar.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-08-2007, 12:57
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Eind van de middag les 12. Ik ben nu op vakantie op een camping in Zeeland (met internetaansluiting ) en ga over de duinen of op het harde zand op het strand lopen, ben er nog niet helemaal uit wat ik zal doen. Lijkt me wel leuk voor de afwisseling
__________________
Oud 19-08-2007, 12:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 19-08-2007 @ 13:57 :
Eind van de middag les 12. Ik ben nu op vakantie op een camping in Zeeland (met internetaansluiting ) en ga over de duinen of op het harde zand op het strand lopen, ben er nog niet helemaal uit wat ik zal doen. Lijkt me wel leuk voor de afwisseling
Harde zand zou ik dan kiezen, in 't zachte zand van de duinen lopen is érg vermoeiend.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-08-2007, 18:51
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Nou, ik denk dat ik het ook maar ga proberen.
Vanaf morgen

Ik heb de conditie van een Nijlpaard geloof ik..
__________________
lava lacht niet lul
Oud 19-08-2007, 20:23
Osmoian
Osmoian is offline
Whaha, nijlpaarden zijn nog best sterke dieren hoor (alhoewel hun fysieke aanzien misschien anders doet vermoeden )
Oud 20-08-2007, 09:52
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 19-08-2007 @ 13:59 :
Harde zand zou ik dan kiezen, in 't zachte zand van de duinen lopen is érg vermoeiend.
Over de duinen heen loopt een verhard pad, dat gaat super Ik had alleen bedacht een stuk over het strand terug te gaan, maar zelfs het harde zand is toch nog 'zacht'. Ik hield de laatste 5 minuten daardoor bijna niet vol haha Woensdag les 13, dan maar alleen over de duinen, super uitzicht.. dat wel!
__________________
Oud 20-08-2007, 10:25
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Gister les 1 gedaan en dat ging me vrij makkelijk af. Ook die laatste 3 wandelminuten nog een stukje hardgelopen (ook omdat t begon te regenen )

Morgen weer! Maar het gaat makkelijker dan verwacht en het is echt makkelijk dat zij zegt wanneer je moet lopen/wandelen.

Oh trouwens, Krummeltje, jij hebt t helemaal uitgelopen, ga je nu door met die van 5-10km?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 20-08-2007, 10:49
Anika
He wat cool, ik wist niet dat er ook een programma voor 10km is, die ga ik maar doen denk ik.
Weet iemand of daar ook van die mp3-bestandjes voor zijn? Op internet kon ik namelijk alleen maar een schema in excel vinden van hoe ver je moet lopen. Oh en dat gaat tot 15 km
Oud 20-08-2007, 10:52
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Nul tot vijf & van vijf tot tien

Denk trouwens dat ik morgen les 3 ga doen want les 1 ging me wel heel makkelijk af. Zijn er meer die wel 'ns een les overslaan?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...

Laatst gewijzigd op 20-08-2007 om 10:59.
Oud 20-08-2007, 11:00
Anika
Citaat:
ArtemisQ schreef op 20-08-2007 @ 11:52 :
Nul tot vijf & van vijf tot tien
Dankjewel!
Oud 20-08-2007, 11:30
Verwijderd
Whihoo, gisteren 2x 20minuten gedaan
Oud 20-08-2007, 16:35
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-08-2007 @ 12:30 :
Whihoo, gisteren 2x 20minuten gedaan
Zou willen dat ik al zo ver was...
__________________
Oud 20-08-2007, 21:43
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Morgen les 20 doen . Gaat best goed, en ik merk ook zooo fijn dat mijn conditie vooruit gaat . En ik heb ontdekt dat ik best sneller kan lopen/grotere passen maken, maar dat kost wel een beetje meer inspanning. Dus dat ga ik nog een beetje opbouwen. Nu komt het einde al in zicht, op naar de 10 km .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 21-08-2007, 16:20
MrSomebody
MrSomebody is offline
sinds een paar weken terug bezig met looptraining op de sportclub.

gisteren begonnen met 12 min lopen, toch een dikke 2km gelopen. Toen intervallen getraind 3min spurt / 1min rustig (joggen/wandelen) -> 5 keer

Toen intervallen 1min spurt / 30sec joggen -> 10 keer

ging best wel goed beter dan gehoopt/verwacht ... Morgen ga ik zelf een half uurtje joggen als het goed zit, hoop dat ik dan een 5km kan doen
Oud 21-08-2007, 19:04
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 20-08-2007 @ 11:52 :
Nul tot vijf & van vijf tot tien

Denk trouwens dat ik morgen les 3 ga doen want les 1 ging me wel heel makkelijk af. Zijn er meer die wel 'ns een les overslaan?
Ik dacht te beginnen op les 7, omdat ik wel een redelijk goede conditie heb (zwemmen en in het verleden ook al lopen). Is dat haalbaar?
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Oud 21-08-2007, 20:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
freakje schreef op 21-08-2007 @ 20:04 :
Ik dacht te beginnen op les 7, omdat ik wel een redelijk goede conditie heb (zwemmen en in het verleden ook al lopen). Is dat haalbaar?
Geen idee, maar ik zou het gewoon proberen. Anders het zwaar blijkt kun je alsnog bij les 1 of 4 beginnen.
__________________
Oud 21-08-2007, 21:05
Klop
Klop is offline
Ik ren nu ook al een tijdje met Evy.
Ben nu bij les 18 maar mij mp3 speler heeft het begeven , als het morgen ochtend niet regent ga ik het dan maar even met me mobiel proberen.
Rennen jullie btw op een nuchtere maag? want ik ren altijd 's ochtends en ik word vaak misselijk tijdens/na het rennen, mischien dat het helpt als ik van te voren wat eet?
Oud 21-08-2007, 21:12
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
indigo schreef op 20-08-2007 @ 22:43 :
Morgen les 20 doen . Gaat best goed, en ik merk ook zooo fijn dat mijn conditie vooruit gaat . En ik heb ontdekt dat ik best sneller kan lopen/grotere passen maken, maar dat kost wel een beetje meer inspanning. Dus dat ga ik nog een beetje opbouwen. Nu komt het einde al in zicht, op naar de 10 km .
Grapje, ik ging les 19 doen maar mijn mp3-speler was leeg en ik had geen zin om batterijen te zoeken, dus toen heb ik maar op mijn gevoel gelopen en ik was erg duf dus ging niet zo goed. Morgen nog maar eens proberen.

@Klop: ik loop eigenlijk het liefst voor het ontbijt, omdat ik anders steken in mijn zij krijg. Soms eet ik wel een beschuitje en ik drink altijd iets van te voren. Maar als je misselijk wordt helpt het misschien wel om iets (niet te zwaars) te eten. Of gewoon je ontbijt te eten en dan een halfuurtje wachten en dan pas gaan lopen. Het is even uitproberen
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 21-08-2007, 22:45
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Ik heb een vraag: wat zou het voor gevolgen hebben op mijn gezondheid moest ik i.p.v 4 rustdagen per 3 lessen er slechts 2 overhouden? Dus i.p.v. dit schema:

LES
rust
LES
rust
LES
rust
rust

dit schema (of iets dergelijks):

LES
LES
rust
LES
rust

Zou dat nadelig zijn voor bv. mijn gewrichten of spieren of andere lichaamsdelen als ik lessen 1 t.e.m. 27 op die manier doe?
Oud 21-08-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 21-08-2007 @ 23:45 :
Ik heb een vraag: wat zou het voor gevolgen hebben op mijn gezondheid moest ik i.p.v 4 rustdagen per 3 lessen er slechts 2 overhouden? Dus i.p.v. dit schema:

LES
rust
LES
rust
LES
rust
rust

dit schema (of iets dergelijks):

LES
LES
rust
LES
rust

Zou dat nadelig zijn voor bv. mijn gewrichten of spieren of andere lichaamsdelen als ik lessen 1 t.e.m. 27 op die manier doe?
Voor zover ik weet kun je beter tenminste een rustdag (en als je onervaren bent liefst twee) tussen elke sportdag doen. Als je elke dag wilt rennen, moet je dat echt heel erg rustig opbouwen. Je lichaam heeft in principe tijd nodig om te herstellen.
Oud 21-08-2007, 23:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Net les 15 gelopen, ging niet zo goed aangezien ik wat spierpijn had (ik denk van op 'n slechte rieten stoel te zitten de hele dag waardoor de achterkant van m'n dijen, vlakbij m'n knieën, altijd pijn doen), daar had ik nu ook last van spierpijn (en heb de hele dag op die stoel gezeten ).

Maar 't zit erop en over drie dagen loop ik weer 'n rustige les 16 en dan zal ik wel terug beter kunnen lopen.


Les 15 was trouwens 2-4-5-6-7min lopen met telkens 2min rust tussen, voor D-sire.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-08-2007, 10:00
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 22-08-2007 @ 00:04 :

Les 15 was trouwens 2-4-5-6-7min lopen met telkens 2min rust tussen, voor D-sire.
Dat staat dus ook hier

Citaat:
Martine1986 schreef op 18-08-2007 @ 11:33 :
Als het goed is is dit het schema dat Evy volgt. Het klopt iig tot les 14 (zover ben ik gekomen tot nu toe ) dus verder klopt het denk ik ook wel.
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 22-08-2007, 10:37
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Gister les 3 gedaan en die ging me ook makkelijk af. Aan het eind was het 3min lopen, 3min wandelen & 3min lopen weer. Ben halverwege die 3min wandelen maar weer gaan lopen

Mja, zit te denken om gewoon bij les 9 ofzo verder te gaan, toch btje uitdaging

Heb trouwens wel een btje spierpijn in mn scheenbenen? Btje vaag Weet iemand waar dat van komt?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 22-08-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
ArtemisQ schreef op 22-08-2007 @ 11:37 :
Heb trouwens wel een btje spierpijn in mn scheenbenen? Btje vaag Weet iemand waar dat van komt?
Van het lopen Volgens mij kan het aan je schoenen of je manier van lopen liggen. Heb je 'echte' hardloopschoenen?
Oud 22-08-2007, 11:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 22-08-2007 @ 11:37 :
Heb trouwens wel een btje spierpijn in mn scheenbenen? Btje vaag Weet iemand waar dat van komt?
Ik heb ook spierpijn in m'n onderbenen. Zeker niet m'n kuiten, maar een beetje de zijkant en schenen.

En ja, ik heb wel goede hardloopschoenen.

Vanochtend les 10 gedaan, ging goed. Alleen volgens mij klopt die tijd van Evy niet, dus ik ga hem vanavond even nameten.
__________________
Oud 22-08-2007, 12:13
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-08-2007 @ 12:04 :
Van het lopen Volgens mij kan het aan je schoenen of je manier van lopen liggen. Heb je 'echte' hardloopschoenen?
Gheghe

Maarre, heb gewoon sportschoenen, zijn volgens mij niet "echte" hardloopschoenen. Maar ze dempen opzich wel & waren ook niet heel erg goedkoop (volgens mij )

Maar de manier van lopen.. hoe dat dan?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 22-08-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
ArtemisQ schreef op 22-08-2007 @ 13:13 :
Gheghe

Maarre, heb gewoon sportschoenen, zijn volgens mij niet "echte" hardloopschoenen. Maar ze dempen opzich wel & waren ook niet heel erg goedkoop (volgens mij )

Maar de manier van lopen.. hoe dat dan?
Eh, volgens mijn fysio:
Je moet eerst je hak neerzetten en dan je voet afwikkelen naar voren, zodat als laatste je voorvoet op de grond komt. Doe je dat niet, dan krijgen de spieren in je scheenbeen een heleboel te verduren, geloof ik, en daar krijg je dan spierpijn van.
Oud 22-08-2007, 14:14
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-08-2007 @ 23:47 :
Voor zover ik weet kun je beter tenminste een rustdag (en als je onervaren bent liefst twee) tussen elke sportdag doen. Als je elke dag wilt rennen, moet je dat echt heel erg rustig opbouwen. Je lichaam heeft in principe tijd nodig om te herstellen.
Oké, bedankt!
Oud 22-08-2007, 14:24
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-08-2007 @ 13:25 :
Eh, volgens mijn fysio:
Je moet eerst je hak neerzetten en dan je voet afwikkelen naar voren, zodat als laatste je voorvoet op de grond komt. Doe je dat niet, dan krijgen de spieren in je scheenbeen een heleboel te verduren, geloof ik, en daar krijg je dan spierpijn van.
Hmm, ik weet niet hoe ik t doe maar ik ga er de volgende keer even op letten! Tnx!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 22-08-2007, 14:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 22-08-2007 @ 11:00 :
Dat staat dus ook hier
Je sais, maar ik weet niet of D-sire die post gelezen heeft hé?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-08-2007, 21:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Evy klopt helemaal niet!
Niet dat het nou zo heel veel uitmaakt, maar ik vind het wel irritant hoor.

Bij les 10 zou je 1,2,3,3,3 moeten hardlopen, maar in die 2 minuten laat ze je 3 minuten lopen. Ik heb nog niet de hele les nageluisterd, maar volgens mij loop je dan dus een minuut teveel.

Maar goed, nu kom ik er dus wel achter dat ik enorm berekenend loop. Ik weet precies hoelang de minuten duren en hoe ik dat vol moet kunnen houden.

Alleen op deze manier kan ik dus geen lessen meer gaan vergelijken.
__________________
Oud 22-08-2007, 21:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Voor de statistieken: les 10 2,8 kilometer.
__________________
Oud 23-08-2007, 15:21
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Les 25, de 29e ben ik als het goed is uitgerend.. dan ga ik denk een paar weken 3 maal weeks een half uur lopen en daarna hopelijk de 10 kilometer oppakken (al ligt dat helemaal aan mijn discipline natuurlijk).
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 23-08-2007, 15:38
Verwijderd
Yihaa, net wederom 2x20 gedaan. Overmorgen maar eens kijken of 3x15 lukt.
Oud 24-08-2007, 14:54
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Eindelijk les 1 gedaan. Omdat het vlot ging ga ik die rustdag maar laten voor wat ie is en morgen aanvangen met les 2. En ondertussen uitkijken naar wanneer ik les 27 zal afgerond hebben
Oud 24-08-2007, 23:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Les 16 achter de rug, was easy.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-08-2007, 11:11
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Nou jongens, ik ben weer begonnen deze week... met op dinsdag les 1 en op woensdag les 2. Ik wilde eigenlijk vrijdag les 3 doen, zodat ik weer mooi doordeweeks om de dag kon lopen en in het weekend niet, maar dat is er niet van gekomen. Nouja, ik denk dat ik les 3 dan maar gewoon oversla en maandag met les 4 ga beginnen. Tenslotte is mijn conditie niet drastisch omlaag gegaan en heb ik het toch allemaal al een keertje gelopen. Maar het is wel lekker om weer even in te komen.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 25-08-2007, 11:43
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hèhè, eindelijk les 19 gedaan vanochtend. Was best zwaar, maar de muziek zorgt er wel voor dat je niet stopt met lopen. Zelfdiscipline ontbreekt nog een beetje

Edit: 5.20km
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)

Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 11:46.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #12
Verwijderd
500 12-09-2014 13:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #11
Balance
500 11-09-2013 16:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #9
Verwijderd
500 10-01-2012 18:17
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #6
Larry Flint
500 08-04-2009 09:40
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Miracle
500 29-11-2007 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.