Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 11:10
max18
max18 is offline
Hey! Ik heb me hier even aangemeld omdat ik een soort van probleem heb. Nou ja een probleem is het niet echt, het is eerder een wat gecompliceerde situatie!
Kijk het zit zo:

Ik en een meisje zitten in dezelfde vriendengroep en wij vinden elkaar best heel leuk. We hebben de afgelopen tijd ongeveer elke avond flink staan zoenen (meestal op terugweg van iets nadat we wat met vriendengroep deden). Het zal dan ook wel niet lang meer duren voordat het officieel mn vriendin is.

Het probleem nu is alleen dat dit allemaal geheim is en dat heeft ook een reden.
Het meisje waar ik zo gek op ben heeft namelijk 2 beste vriendinnen en die zitten ook in onze vriendengroep. Ik noem hun 2 maar even A. en B., en het probleem is dat zowel A. en B. mij ook leuk vinden.
Van A is het meer officieus want die heeft het nooit direct tegen mij gemeld maar via vrienden en via haar hints weet ik het gewoon vrijwel zeker. Van vriendin B. is het duidelijker, die heeft het openbaar gemaakt zo'n 2-3 weken terug en ik heb haar toen afgewezen (klinkt l ullig maar we hadden er wel goed gesprek bij) maar bij haar zijn er zeker nog gevoelens voor mij aanwezig.

Je kunt je dus wel voorstellen dat mijn bijna-vriendin het liever geheim houdt want als je dit aan je 2 beste vriendinnen moet verkopen zal dat de vriendschap niet veel goeds doen.

En alsof de situatie nog niet lastig genoeg is, heb ik ook een reden het geheim te houden. Ik heb 3 beste vrienden en 1 daarvan is al sinds een aantal maanden stapelgek op...ja je raadt het al, op het meisje maar mee ik dus nu sinds kort mee ga. Hij weet dit niet want ik kan hem het niet aandoen dit te vertellen.

Je kunt je wel voorstellen dat ik en dat meisje echt geen flauw idee hebben wat we moeten doen, tot nu toe is het steeds zo dat als we met de vriendengroep wat doen dan doen we alsof er niks is, maar zodra we alleen zijn bespringen we elkaar zo ongeveer. Dit lijkt mij niet echt de ideale situatie voor een relatie dus mijn vraag is; wat zouden jullie doen? Geheim houden of openbaar maken? Wij denken zelf dat we het voorlopig nog geheim houden en een goed moment afwachten om het openbaar te maken, alleen dan is echt de vraag hoe die 2 vriendinnen en mijn beste vriend reageren. Die gaan het niet leuk vinden.

Oja, er is slechts 1 ander persoon die er van af weet. Die fietste langs toen mijn (bijna)vriendin en ik even bezig waren, maar ik heb hem op het hart gedrukt niks te zeggen maar hij is ook een vriend van ons en ik ben een beetje bang dat het via hem gaat uitlekken...

Samenvatting: Ik en meisje vinden elkaar leuk. Meisje heeft 2 beste vriendinnen die mij ook leuk vinden. Ik heb beste vriend die dat meisje leuk vindt. Ik en meisje gaan al tijdje met elkaar in het geheim, en we weten niet of we het openbaar moeten maken want dat zal iedereen nogal kwetsen. Maar geheim houden is niet echt relaxt voor ons 2 om alles zo secretly te doen.
Advies is welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2007, 11:22
Verwijderd
Ik en een meisje...



gewoon doen wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:23
Verwijderd
Gewoon openbaar maken. Zij vindt die andere jongen blijkbaar niet leuk, anders had ze wel wat met hem. Jij vind die andere meisjes niet leuk. Liefde kun je niet dwingen. Als ze echt je vrienden zijn zullen ze het hooguit vervelend vinden, maar ook dat gaat over hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:24
Verwijderd
jeetje wat zijn jullie populair
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:27
Jones
Geheim houden man! Dat is echt het beste wat je kan doen want het komt namelijk nooooooit uit.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:27
max18
max18 is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 19-07-2007 @ 12:23 :
Gewoon openbaar maken. Zij vindt die andere jongen blijkbaar niet leuk, anders had ze wel wat met hem. Jij vind die andere meisjes niet leuk. Liefde kun je niet dwingen. Als ze echt je vrienden zijn zullen ze het hooguit vervelend vinden, maar ook dat gaat over hoor.
Thanks voor je reactie. Ja ik denk ook dat dit 'm wordt. Het wordt even vervelend voor hun maar ach, you can't stop love.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
JuUllie vinden elkaar leuk, voor de anderen hebben jullie geen interesse. Lijkt me duidelijk dus.

En geheimhouden gaat mis, dus vertellen is de enige optie. En wat die vrienden er mee gaan doen is hun zaak. Als hierdoor een vriendengroep uit elkaar zal vallen is die groep niet stabiel genoeg.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:38
Estar
Estar is offline
Ik zou gewoon eerlijk zijn. Als ze het via jullie achter komen dan is het minder pijnlijk dan dat ze jullie betrappen dan voelen ze zich door 2 mensen erger gekwetst.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:48
Verwijderd
Dat je verliefd bent op iemand, wil niet zeggen dat het wederzijds moet zijn en dat de persoon op wie je verliefd bent niet iets mag hebben met een ander. Dat weten die vrienden ook wel. En zo niet, dan is dat hun probleem. Zo'n drama is dit toch niet lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 11:53
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Als je het niet verteld, lieg je tegen je beste vrienden en dat lijkt mij slecht van jullie.
ALs je het wel verteld en die mensen kunnen er niet mee omgaan, dan zijn ze egoistisch en gunnen ze het jullie niet maar zijn jullie iig goed en eerlijk geweest.

ALs ik jullie was zou ik het gewoon vertellen. Want als jullie echt zulke goede vrienden zijn begrijpen zij het best en is liegen niet goed.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 12:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 19-07-2007 @ 12:23 :
Gewoon openbaar maken. Zij vindt die andere jongen blijkbaar niet leuk, anders had ze wel wat met hem. Jij vind die andere meisjes niet leuk. Liefde kun je niet dwingen. Als ze echt je vrienden zijn zullen ze het hooguit vervelend vinden, maar ook dat gaat over hoor.
Dit

Plus het komt uiteindelijk toch wel uit. En dan is het vervelender om het achteraf te horen gekregen te hebben zo via via, dan meteen rechtstreeks
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 12:57
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Vervelend voor hen, maar ze willen toch ook niet hun vriendin een leuke tijd onthouden?

[Cliché] Als ze je echt leuk vinden, laten ze je gaan [/cliché]
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 14:43
Verwijderd
och dat zal nooit goed zijn

als je t meteen bekend maakt is t: HONDELUL HOE KAN JE...!!
als je het geheim houd en het later bekend maakt is het: HONDELUL HOE KON JE... HET NIET TEGEN ONS VERTELLEN EAH! ;@

good luck ;x;x;x;xx
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 15:15
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
betercore schreef op 19-07-2007 @ 15:43 :
och dat zal nooit goed zijn

als je t meteen bekend maakt is t: HONDELUL HOE KAN JE...!!
als je het geheim houd en het later bekend maakt is het: HONDELUL HOE KON JE... HET NIET TEGEN ONS VERTELLEN EAH! ;@

good luck ;x;x;x;xx
conlusie, je bent een hondenlul
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 02:51
max18
max18 is offline
Citaat:
betercore schreef op 19-07-2007 @ 15:43 :
och dat zal nooit goed zijn

als je t meteen bekend maakt is t: HONDELUL HOE KAN JE...!!
als je het geheim houd en het later bekend maakt is het: HONDELUL HOE KON JE... HET NIET TEGEN ONS VERTELLEN EAH! ;@

good luck ;x;x;x;xx
Haha ja daar ben ik ook wel bang voor. Maar ach, vroeg of laat komt het wel naar buiten inderdaad.
Iemand van jullie ooit zo'n situatie gehad? En hoe liep het af?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 10:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
De situatie is mij geheel onbekend. Maarre, ik ben het met de meesten hierboven eens dat je het gewoon moet vertellen. Hoe lang hou je het nou vol om dit geheim te houden? Come on, het komt toch ooit uit, kunnen ze het beter van jullie zelf horen dan via via en dan krijg je van dat gezeik. Nee, gewoon vertellen. Als ze het niet goed oppakken, weet je meteen hoe je vriendschap ervoor staat
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 10:18
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Een meisje die ik kende was vlieft op een jongen uit haar vriendengroep, een ander meisje uit diezelfde vriendengroep ging uitgebreid met hem zoenen op een verjaardag. Voor de neus van het vliefte meisje. Dat nb een hele goede vriendin was.
Pw0nd.

Overigens had ik het sterke vermoeden dat die hele groep elkaar al een stuk of 5 keer gedaan had, en was het mijn vriendengroep niet, en vond ik het vlieft meisje toch maar kut. En die gast lelijk.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 11:34
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou me nogal verraden voelen als mijn viendinnetje weken/maanden gaat lopen scharrelen met degene waar ik op verliefd ben. Als ze me eerlijkj zou vertellen dat ze verliefd op diegene is en dat het wederzijds is zou ik ze alle geluk van de wereld gunnen (misschien liever niet in mijn bijzijn). Maargoed, middelbare school...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-07-2007, 21:51
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
Citaat:
max18 schreef op 20-07-2007 @ 03:51 :
Haha ja daar ben ik ook wel bang voor. Maar ach, vroeg of laat komt het wel naar buiten inderdaad.
Iemand van jullie ooit zo'n situatie gehad? En hoe liep het af?
ik had een beetje een vergelijkbare situatie. Ik heb ook een vrij hechte vrienden groep. daarbinnen zitten ook een aantal stelletjes. Zo ook ik en mijn vriend. Na een tijdje ging het uit en een aantal maanden later werd ik verliefd op een andere jongen binnen de groep en hij op mij. Ondertussen was er nog een jongen binnen die groep die me ook wel leuk vond en een meisje die een tijdje iets met de jongen waar ik verliefd op was had aangekloot. Heel onduidelijk en onhandig allemaal en het klinkt ook te puberaal voor woorden. Uiteindelijjk hebben we voor elkaar gekozen maar besloten het geheim te houden, ook door problemen met mijn ex. Dit kwam natuurlijk uit en er kwam een flinke rel van. Ik raad je dan ook aan het maar meteen te vertellen, dan voorkom je een hoop gelieg en gezeik.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 23:17
max18
max18 is offline
Citaat:
yuck fou schreef op 20-07-2007 @ 22:51 :
ik had een beetje een vergelijkbare situatie. Ik heb ook een vrij hechte vrienden groep. daarbinnen zitten ook een aantal stelletjes. Zo ook ik en mijn vriend. Na een tijdje ging het uit en een aantal maanden later werd ik verliefd op een andere jongen binnen de groep en hij op mij. Ondertussen was er nog een jongen binnen die groep die me ook wel leuk vond en een meisje die een tijdje iets met de jongen waar ik verliefd op was had aangekloot. Heel onduidelijk en onhandig allemaal en het klinkt ook te puberaal voor woorden. Uiteindelijjk hebben we voor elkaar gekozen maar besloten het geheim te houden, ook door problemen met mijn ex. Dit kwam natuurlijk uit en er kwam een flinke rel van. Ik raad je dan ook aan het maar meteen te vertellen, dan voorkom je een hoop gelieg en gezeik.
Oké, hoelang bleef het bij jullie dan geheim? Het klinkt inderdaad allemaal lekker puberaal maar ja.
Spreek je de mensen van je vriendengroep/ex nog vaak nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat nu?
CheyKuil
1 09-11-2015 22:57
Liefde & Relatie Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu?
k@rlijn
22 05-05-2010 18:23
Liefde & Relatie wat nu?
sweetshorty19
9 14-04-2006 08:35
Liefde & Relatie [verliefd] Wat nu?
Rerisen Phoenix
14 03-10-2003 07:40
Liefde & Relatie wat nu? please help
Verwijderd
2 07-06-2002 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.