Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 10:06
18Helen18
18Helen18 is offline
Hoi,

Er is een jongen die ik heel erg leuk vind en ik vraag me af of hij mij ook leuk vindt. Ik heb jullie mening nodig!!
Hij zit bij me in de klas en we waren altijd al een beetje vrienden, maar meer niet.
De laatste tijd chatten we heel veel met elkaar, bijna iedere avond. Dan issie altijd heel grappig en lief. Hij zegt bijvoorbeeld als ik offline ga 'neeeeeee niet weggaan' en dat soort dingen. Ook begint hij altijd meteen met me te praten als ik online ben.
Op school praat hij ook opeens heel veel met me. Zodra hij me ziet komt hij op me af en zegt hij 'hoi victoria'.
Mijn beste vriendin had via msn gevraagd waar hij fan van was en toen getypt 'van victoria zeker'. Eerst antwoorde hij ontwijkend en toen maakte hij er een grap van door te zeggen 'Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik stalk haar altijd op internet'.

Ik weet niet of hij dit alles vriendschappelijk bedoelt, of dat hij me leuk vind. Kunnen jullie me helpen???

xx
__________________
Kom even mee in m'n gedachtegang, kan je lache man...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2003, 10:11
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
je kan hieruit niet meteen concluderen dat hij gek op je is vind ik, maar hij vind je duidelijk wel leuk

laat eens doorschemeren dat je hem wel ziet zitten ofzoiets .(misschien via je vriendin)

veel suc6
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:13
18Helen18
18Helen18 is offline
dankjwel!!!
__________________
Kom even mee in m'n gedachtegang, kan je lache man...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:44
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hem lieve lovegedichtjes ofzo gaan sutren, dan merkt hij het wel, en alsie dat leuk vind, dan vindtie jou ook wel leukd enk ik, wat ik toch al denk omdat ie zo lie enzo tegen je is
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 14:11
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
neeeeeee, geen lovegedichtjes...pfffffft...dat is nu wel afgekauwd zeg, vraag het gewoon aan hem! dan heb je gelijk zekerheid
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 14:32
18Helen18
18Helen18 is offline
dankjulliewel!! ik weet niet of ik lovergedichtjes ga sturen hoor, maar ik wil er in elk geval achter komen of hij me leuk vindt. Ik kijk het nog even aan en dan merk ik het vanzelf wel denk ik. Nog meer ideeen??
__________________
Kom even mee in m'n gedachtegang, kan je lache man...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 14:52
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Neuken die bende
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:13
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 15-06-2003 @ 15:52:
Neuken die bende


nee maar zeg het gewoon, blijven afwachten heeft ook weinig zin denk ik zo...
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:41
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Hij ziet je iig geval als een hele goede vriendin!
Das duidelijk.
Of ie je leuk vind is weer wat anders.
Je kunt het ook aan je vriendin vragen, of zij eens kan vragen wattie nou van je vind, maar je kan het zelf ook doen.
S6 meis!
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:13
Verwijderd
Hij vindt je zeker wel leuk, maar het is niet duidelijk of dat aantrekkelijk-leuk of vriendelijk-leuk is. Vraag hem eens mee uit, of vraag je vriendin of die kan informeren ernaar, of ga zelf eens met hem flirten...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:16
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Nee
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:52
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
japannertje schreef op 15-06-2003 @ 21:16:
Nee
schat heb je niks beters te doen dan achterlijk antwoord te geven *ook op andere topics * ?
en nee je bent niet grappig bezig zo

ontopic:
Hij besteed aandacht aan je dus hij zal je iig leuk/aardig vinden.Je moet niet vanuit gaan dat hij je helemaal geweldig vind want het kan tegenvallen als je hoort dat hij niet hetzelfde voor je voelt . Dus verwacht voorlopig niet teveel van . Neem zelf actie, laat merken dat je hem leuk vind . Ga niet via via vragen wat hij van je vind ,dat komt heel kinderachtig over.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:21
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Nee, hij vindt je niet écht leuk, dan had hij het al laten merken.

Maar, geen nood, jongens zijn makkelijk te manipuleren. Lichamelijk behoeften zijn een goede katalysator. De rest laat ik aan jou over.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:00
SilverAngel
SilverAngel is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 15-06-2003 @ 23:21:
Nee, hij vindt je niet écht leuk, dan had hij het al laten merken.

Maar, geen nood, jongens zijn makkelijk te manipuleren. Lichamelijk behoeften zijn een goede katalysator. De rest laat ik aan jou over.
Nou, dat eerste zou ik nog niet zo zeker van zijn. Hij kan je natuurlijk wel ECHT leuk vinden, maar het gewoon niet zo laten merken, ikzelf heb er ook altijd een handje van over om vaag over te komen. En dat terwijl ik hem (maakt niet uit over wie ik het nu heb) toch echt HEEEEEEL leuk vind.
Ach, spreek gewoon iets met hem af, dat zou ik doen. Maar helaas chat ik nooit met degene die ik leuk vind.
Het kan ook best zijn dat hij jou alleen maar een aardige meid vindt, maar je moet maar niet uitgaan van dat. Hij vindt je vast wel leuk en als je iets leuks met hem gaat doen, zoals een ijsje eten na schooltijd of een pizza, dan komt er misschien wel iets moois uit.

SilverAngel
__________________
Je moest eens weten...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:32
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
nee hij doet alsof!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:34
Faery
Faery is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 15-06-2003 @ 13:44:
Hem lieve lovegedichtjes ofzo gaan sutren, dan merkt hij het wel, en alsie dat leuk vind, dan vindtie jou ook wel leukd enk ik, wat ik toch al denk omdat ie zo lie enzo tegen je is
Geef dat arme schaap nou niet van die achterlijke tips zeg, ze is geen dertien meer.

Je lacht je werkelijk een broodje.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:07
18Helen18
18Helen18 is offline
hahahahahahaha faery ik lach me echt dood om jou!!! (serieus!

maar goed heel erg bedankt voor al jullie reacties, ik denk wel dat ik er iets aan heb. Ik zal gewoon eens met hem moeten afspreken denk ik... en dan merk ik het wel!!
__________________
Kom even mee in m'n gedachtegang, kan je lache man...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 14:10
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
SilverAngel schreef op 16-06-2003 @ 13:00:
Nou, dat eerste zou ik nog niet zo zeker van zijn. Hij kan je natuurlijk wel ECHT leuk vinden, maar het gewoon niet zo laten merken, ikzelf heb er ook altijd een handje van over om vaag over te komen. En dat terwijl ik hem (maakt niet uit over wie ik het nu heb) toch echt HEEEEEEL leuk vind.
Maar jij bent een vrouw. Die zijn altijd kwaadwillig als het om recht-door-zee zijn gaat.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2003, 14:32
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
15Helen15 schreef op 15-06-2003 @ 11:06:
Hoi,

Er is een jongen die ik heel erg leuk vind en ik vraag me af of hij mij ook leuk vindt. Ik heb jullie mening nodig!!
Hij zit bij me in de klas en we waren altijd al een beetje vrienden, maar meer niet.
De laatste tijd chatten we heel veel met elkaar, bijna iedere avond. Dan issie altijd heel grappig en lief. Hij zegt bijvoorbeeld als ik offline ga 'neeeeeee niet weggaan' en dat soort dingen. Ook begint hij altijd meteen met me te praten als ik online ben.
Op school praat hij ook opeens heel veel met me. Zodra hij me ziet komt hij op me af en zegt hij 'hoi victoria'.
Mijn beste vriendin had via msn gevraagd waar hij fan van was en toen getypt 'van victoria zeker'. Eerst antwoorde hij ontwijkend en toen maakte hij er een grap van door te zeggen 'Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik stalk haar altijd op internet'.

Ik weet niet of hij dit alles vriendschappelijk bedoelt, of dat hij me leuk vind. Kunnen jullie me helpen???

xx
Denk dat je een grote kans hebt dat ie je leuk vind.. Je moet het zelf weten maar als je em ziet moet je gewoon 1x denken "Wat heb ik te verliezen ?" en dan ga je er gewoon op af..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 15:30
Phylicia 14
Avatar van Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Citaat:
15Helen15 schreef op 15-06-2003 @ 11:06:
Hoi,

Er is een jongen die ik heel erg leuk vind en ik vraag me af of hij mij ook leuk vindt. Ik heb jullie mening nodig!!
Hij zit bij me in de klas en we waren altijd al een beetje vrienden, maar meer niet.
De laatste tijd chatten we heel veel met elkaar, bijna iedere avond. Dan issie altijd heel grappig en lief. Hij zegt bijvoorbeeld als ik offline ga 'neeeeeee niet weggaan' en dat soort dingen. Ook begint hij altijd meteen met me te praten als ik online ben.
Op school praat hij ook opeens heel veel met me. Zodra hij me ziet komt hij op me af en zegt hij 'hoi victoria'.
Mijn beste vriendin had via msn gevraagd waar hij fan van was en toen getypt 'van victoria zeker'. Eerst antwoorde hij ontwijkend en toen maakte hij er een grap van door te zeggen 'Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik stalk haar altijd op internet'.

Ik weet niet of hij dit alles vriendschappelijk bedoelt, of dat hij me leuk vind. Kunnen jullie me helpen???

xx
als ik dat zo lees vind hij je cker wel leuk!!!
Ik ken ook een jongen die ik heel leuk vind maar die zie ik bijna nooit...
Ik heb hem een brief gestuurd
Ik heb gevraagd of we een keer iets leuks kunnen gaan doen..

Zou je aan hem ook kunnen vragen dan leer je hem beter kennen en jij hem...

Maarja je moet wel een btje lef hebben
__________________
kuzzie..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 15:35
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk dat hij je alleen vriendschappelijk leuk vindt. Ik heb dat "vroeger" ook vaak gehad. Dat ik redelijk veel met een bepaalde jongen omging en hij werd steeds aardiger. Dan werd ik altijd verliefd op die jongen en liet ik doorschemeren dat ik hem leuk vond, maar dan kreeg ik altijd te horen dat ze niet verliefd op me waren, maar dat ze me alleen maar heel erg aardig vonden.
Maar om er zeker van te zijn, kun je hem misschien een keer mee uitvragen en kijken wat er op die avond gebeurt? Bioscoopje ofzo, meestal durven jongens daar stiekem wel een hand op je been te leggen als ze je leuk vinden...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 13:01
Y@NOU
Y@NOU is offline
let op hier komt fr tip van de eeuw

als je toch zoveel met hem msntdraai je het gesprek naar het onderwerp liefde . Je praat er met hem over wat hij doet als hij iemand leuk vind en je moet niet gaan pushen. Maar wel de juiste vragen stellen en antwooorden geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vraag ik of hij me leuk vindt?
Iloveboys<3
3 08-05-2015 07:32
Liefde & Relatie vind hij me leuk??
heyhoidagdoei
4 17-04-2015 14:34
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk?
Sarah_Kay
14 18-07-2013 13:26
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk?
meisjexo
7 13-06-2013 15:47
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie vindt ie me leuk of niet????!
groovy
2 10-04-2003 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.