Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 07:52
JCL
JCL is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 02-10-2005 @ 23:31 :
Bel de FNV eens
Als het in je contract staat zal het wel mogen misschien maar anders niet en bij de huidige medewerkers staat het er iig niet in
Bel dus even met de FNV of andere vakbond
moet je daar wel lid van zijn... Maar dan nog, je moet gewoon je zaakjes op orde hebben, typisch Nederland, zeurenover een regel waar je ook gewoon normaal aan kunt voldoen! Het is toch niet meer dan normaal dat je er netjes bijloopt als je aan het werk bent in een ruimte waar je overspoeld wordt met klanten?
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Advertentie
Oud 04-10-2005, 16:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 04-10-2005 @ 08:52 :
moet je daar wel lid van zijn... Maar dan nog, je moet gewoon je zaakjes op orde hebben, typisch Nederland, zeurenover een regel waar je ook gewoon normaal aan kunt voldoen! Het is toch niet meer dan normaal dat je er netjes bijloopt als je aan het werk bent in een ruimte waar je overspoeld wordt met klanten?
Dan nog kan je je wel afvragen of het mag met de wet, en dat denk ik dus niet.
Als je dan als bedrifj er iets aan wilt doen kan je beter officiele waarschuwingen ervoor geven.
maar dat doen ze niet, omdat dta niet het resultaat geeft wat ze willen. Het resultaat wat ze willen is "meer arbeid" voor nog minder uren/geld, kosten bezeuniging he
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-10-2005, 17:36
JCL
JCL is offline
maarja, het is of bezuinigen (lees de mensen aan het werk zetten) of kapot gaan, ofwel pompen of verzuipen dan weet e het wel toch?!
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 04-10-2005, 18:24
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 04-10-2005 @ 18:36 :
maarja, het is of bezuinigen (lees de mensen aan het werk zetten) of kapot gaan, ofwel pompen of verzuipen dan weet e het wel toch?!
En toch dien je je aan de wettelijk regels te houden
Want zo zie je maar weer iemand ontslaan omdat hij te oud is met die reden MAG niet.
Dus waarschijnlijk als je hiervoor een rechtzaak aanspant dan win je hem ook.

Want juridisch lopen er in het mangament niet de slimste personen rond, ik heb me vorige SM zo nu en dan juridische adviesen gegeven.
Mensen aan het werk zetten is iets anders dan bezuinigen.

Ik ben overigens wel VOOR als we het hebben over salarisinhouding bij te laat komen. Of een kwartier langer doorwerken o.i.d.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 05-10-2005, 15:11
angel--1987
angel--1987 is offline
ijn baas zegt dat het dus mag, omdat wij ons dan niet aan de bedrijfkleding zouden houden...

en kijk ik hou me wel aan die regels vind het normaal dat je bedrijfkleding draagt..
maar als ze die regel in stellen moet ze dr voor zorgen dat
1. iedereen slaatje heeft bij ons niet t geval)
2. als je je slaaltje verliest niet betalen voor een nieuwe(want dan zijn ze ook van plan) want bij ons heeft niet iedereen kluisje dus als iemand anders jou sjaaltje heeft ben je hem kwijt dan meoten ze zorgen dat iedereen kluisje heeft...
3. als het 1 keer gebeurt dat ej jeslaaltje vergeet om te doen ze dat ook door de vingers moeten kunnen zien.

maarja ik ga vanaf nu keurig zoals altijd me sjaaltje en me naam kaartje dragen
__________________
life goes on
Oud 05-10-2005, 15:58
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
slaaltje
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 08-10-2005, 09:36
angel--1987
angel--1987 is offline
je snapt toch wel wat ik bedoel...
moest het even snel typen, want zat op school en heb dus niet echt op de spel fouten gelet!
sorry!
__________________
life goes on
Oud 10-10-2005, 21:36
JCL
JCL is offline
Hmmm, het is blijkbaar toch waar wat ze over AH medewerkers schrijven en zeggen, vandaag mijn eerste klant eruit gezet. Ging nog redelijk zachtzinnig zijn geen klappen gevallen maar scheelde niet veel. Hadden die kneusjes daarna mijn banden leeg laten lopen...

Jochie (van 12) liep klanten, collega's lastig te vallen, deed ie zaterdag ookal en toen had ie ookal een grote bek en nu heb ik m er dus uitgeschopt. Ben benieuwd of ie nog terug komt
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 10-10-2005, 22:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 10-10-2005 @ 22:36 :
Hmmm, het is blijkbaar toch waar wat ze over AH medewerkers schrijven en zeggen, vandaag mijn eerste klant eruit gezet. Ging nog redelijk zachtzinnig zijn geen klappen gevallen maar scheelde niet veel. Hadden die kneusjes daarna mijn banden leeg laten lopen...

Jochie (van 12) liep klanten, collega's lastig te vallen, deed ie zaterdag ookal en toen had ie ookal een grote bek en nu heb ik m er dus uitgeschopt. Ben benieuwd of ie nog terug komt
Ach AH medewerkers hebben nog nooti iemand van het leven berooft dat kan je van een andere supermarkt niet zeggen.

Bij ons hebben ik en een collega bij een aanhouding een half jaar terug al eens klappen mogen ontvangen, en daarmee de krant gehaalt.
Zaterdag hebben wij met 4 man een aanhouding van 2 polen moeten doen 2 man per verdachte, eentje reageerde nogal agressief. Hadden voor 70 euro uit de winkel willen meenemen. Mijn collega die hiervoor een neus heeft , heeft dit echter vereideld . Vermoedelijk gaat het om een soort van netwerk, aangezien ze vervalste papieren hadden.
Dit zijn de leukere dingen van het werk als vulploegleider, want ben je op de avonden vaak de 2de man in de winkel dus betrokken bij dit soort dingen en het heeft altijd wel wat in zich moet ik zeggen.

En je kan het beter zo zien AH-medewerkers hebben gewoon blauw bloed, dus hard voor de zaak
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!

Laatst gewijzigd op 10-10-2005 om 22:26.
Oud 11-10-2005, 10:50
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
hebben jullie die teamavond " werken aan de kassa" ook al gehad? Ik had m gisteren.. Die dvd is echt geweldig met die Chantal..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 11-10-2005, 12:50
angel--1987
angel--1987 is offline
jaa ide teamavond van de kassa!
echt die chantal!
maarja vond hem wel beetje overdreven!
maar hebben jullie de teamavond doorbetaald gekregen?
want wij kregen hem niet doorbetaald, omdat ons kader vond dat wij dingen fout doen en daar dus niet beloond voor hoeven te worden als ze alles weer uitleggen enzo...
maar bij ons in de XL plaatsje verder op kregen ze hem wel uitbetaald!
stelletje naaiers bij ons!
wat vinden jullie trouwens van de regel geen geld meer terug vragen, eerst brief geld geven dan pas klein geld
en'als u wilt pinnen kunt u meteen beginnen''

ECHT VRESELIJK!
__________________
life goes on
Oud 11-10-2005, 15:03
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 11-10-2005 @ 11:50 :
hebben jullie die teamavond " werken aan de kassa" ook al gehad? Ik had m gisteren.. Die dvd is echt geweldig met die Chantal..
zeker zo'n brabantse kassasnol? houdoe he!
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 11-10-2005, 18:02
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
angel--1987 schreef op 11-10-2005 @ 13:50 :
jaa ide teamavond van de kassa!
echt die chantal!
maarja vond hem wel beetje overdreven!
maar hebben jullie de teamavond doorbetaald gekregen?
want wij kregen hem niet doorbetaald, omdat ons kader vond dat wij dingen fout doen en daar dus niet beloond voor hoeven te worden als ze alles weer uitleggen enzo...
maar bij ons in de XL plaatsje verder op kregen ze hem wel uitbetaald!
stelletje naaiers bij ons!
wat vinden jullie trouwens van de regel geen geld meer terug vragen, eerst brief geld geven dan pas klein geld
en'als u wilt pinnen kunt u meteen beginnen''

ECHT VRESELIJK!
HIJ MOET BETAALD WORDEN. Bij ons krijgen ze hem overgens wel betaald. En ehhh ik moet nog aangezien ik maar bijdraai personeel ben, en die krijgen hem bij ons pas veel later.
En wat is die regel "geen geld meer terug vragen". kan je die voor me uitleggen?

Groetjes
Ivo Jan
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 12-10-2005, 09:58
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 10-10-2005 @ 23:22 :
Ach AH medewerkers hebben nog nooti iemand van het leven berooft dat kan je van een andere supermarkt niet zeggen.

Bij ons hebben ik en een collega bij een aanhouding een half jaar terug al eens klappen mogen ontvangen, en daarmee de krant gehaalt.
Zaterdag hebben wij met 4 man een aanhouding van 2 polen moeten doen 2 man per verdachte, eentje reageerde nogal agressief. Hadden voor 70 euro uit de winkel willen meenemen. Mijn collega die hiervoor een neus heeft , heeft dit echter vereideld . Vermoedelijk gaat het om een soort van netwerk, aangezien ze vervalste papieren hadden.
Dit zijn de leukere dingen van het werk als vulploegleider, want ben je op de avonden vaak de 2de man in de winkel dus betrokken bij dit soort dingen en het heeft altijd wel wat in zich moet ik zeggen.

En je kan het beter zo zien AH-medewerkers hebben gewoon blauw bloed, dus hard voor de zaak
Niet alle Polen zijn slecht! ...Maar wel vet...Nu de asielzoekers zijn verdwenen, kopen (of stelen ) de Polen nu al die Euroshopper spullen!
Oud 12-10-2005, 10:00
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Voor de rest wordt de AH wel steeds kutter met al die kutregels...pfffffff...Of is dat alleen bij ons fililaal.

((Geen bier meer .))

Ik lees dit topic door en ik moet even zeggen dat ik al 2 jaar geen naambordje meer draag. Ik raak die dingen kwijt en niemand hoeft mijn naam te weten. Vind het ook niet fijn als onbekende mensen mijn naam weten.

Ook mooi was: wij mochten tegen onze oude baas zijn voornaam niet zeggen. Komt ikbenschipper1: maar Harold jouw voornaam staat op een hele mooie foto van je bij de ingang van de winkel. ....

Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 10:11.
Oud 12-10-2005, 12:39
zilly
Avatar van zilly
zilly is offline
Hihi!
Echt grappig om zo al die verhalen te lezen

Jaja..ben zelf ook een AH'er! Al bijna 3 jaar..enne heb het prima naar mn zin! Elke vrijdagavond met een aantal de stad in na het werk (vulploeg) en zelfs de bazen gaan mee.. en die zijn net zo gezellig.

Wij hadden laatst ook een incident gehad aan de kassa.. Was er een man die een kassagreep deed... Gelukkig hebben wij een forse (lees dik een groot ) die boven op de kassa sprong en begon te schreeuwen dat die man terug moest komen.. En dat deed tie !

Ik draag ook al 1,5 jaar geen naambadge meer.. enne..niemand die iets zegt hoor. Onze bazen dragen hem zelf ook niet .

Tja.. al met al.. onze AH prima!

Hebben jullie AH's ook meegedaan aan de winkelwedstrijd van vorig jaar? Zoja..wie waren er allemaal in enschede?
__________________
tja......
Oud 12-10-2005, 21:27
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 12-10-2005 @ 11:00 :
Voor de rest wordt de AH wel steeds kutter met al die kutregels...pfffffff...Of is dat alleen bij ons fililaal.

((Geen bier meer .))

Ik lees dit topic door en ik moet even zeggen dat ik al 2 jaar geen naambordje meer draag. Ik raak die dingen kwijt en niemand hoeft mijn naam te weten. Vind het ook niet fijn als onbekende mensen mijn naam weten.

Ook mooi was: wij mochten tegen onze oude baas zijn voornaam niet zeggen. Komt ikbenschipper1: maar Harold jouw voornaam staat op een hele mooie foto van je bij de ingang van de winkel. ....
idd
Maar de batling gaat bij ons iig wel aardig geen rare regels voor naambordjes he nol . Ik noem Rene nu ook steeds bij ze voornaam maar hij heeft geen bord hangen nog, vraag me af hoe lang het duurd voordat die er iets van zegt
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 14-10-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 11-10-2005 @ 11:50 :
hebben jullie die teamavond " werken aan de kassa" ook al gehad? Ik had m gisteren.. Die dvd is echt geweldig met die Chantal..
Dat was echt DE SHIT Ik heb echt hard gelachen. Dat háár van haar alleen al.
Oud 17-10-2005, 15:32
Verwijderd
Oh ja vanaf vandaag kan ik Kassa, Brood, Deli, Kaas en Groente.

Je bent allround of je bent het niet.
Oud 17-10-2005, 19:06
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Mijn zusje werkt bij de AH, en die zou ontslagen worden omdat haar contract voor de 3e verlengt moest worden, en ze te oud zou zijn. Dat hebben ze ook gewoon letterlijk tegen haar gezegd. Maar goed, mijn zusje had zoiets, volgens mij is mijn contract al 3x verlengt. Dus zij thuis haar contracten zoeken, en idd had ze vier contracten, dus de AH had haar papieren gewoon niet goed bijgehouden, en nu moeten ze haar dus een vast contract geven
__________________
<<<Pain is temporary, pride is forever...>>>
Oud 17-10-2005, 21:21
paradiso
Avatar van paradiso
paradiso is offline
waarom zeurt iedereen hierzo over het feit dat albert hein liever niet al te veel oudere (lees dure) werknemers in dienst heeft? jullie letten toch zelf ook op de prijs als je iets wilt kopen, waarom zou de albert hein dat dan mogen doen?

als jij in verhouding met andere mensen te weining oplevert voor je salaris wordt er simpelweg een andere voor je gezocht. logischer kan het niet in een kapitalisitische samenleving.

de mensen die zich een beetje inzetten voor de albert hein, na een aantal jaar op meerdere afdelingen inzetbaar zijn, een paar cursusen hebben gevolgd enz zijn goud waard voor de albert hein. dit zijn de mensen die zonder problemen mogen blijven omdat de albert hein niet zonder ze kan!

als je na 3 jaar nog niets anders kan dan vakkenvullen, de kartonvermaler legen en vegen snap ik het best dat de albert hein je geen nieuw contract aanbied. voor jouw vele anderen!
Oud 17-10-2005, 23:01
dan1985
dan1985 is offline
Citaat:
paradiso schreef op 17-10-2005 @ 22:21 :


de mensen die zich een beetje inzetten voor de albert hein, na een aantal jaar op meerdere afdelingen inzetbaar zijn, een paar cursusen hebben gevolgd enz zijn goud waard voor de albert hein. dit zijn de mensen die zonder problemen mogen blijven omdat de albert hein niet zonder ze kan!

als je na 3 jaar nog niets anders kan dan vakkenvullen, de kartonvermaler legen en vegen snap ik het best dat de albert hein je geen nieuw contract aanbied. voor jouw vele anderen!
jah hier ben ik het wel mee eens, tegen mij is letterlijk gezegt dat ik onmisbaar was en mijn contract is dus toen ik 20 werd verhoogd omdat ik anders alleen nogmaar mijn contract uren mocht werken

ben ook inderdaad inzetbaar op alle afdelingen
__________________
life is good
Oud 18-10-2005, 00:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Moet je ze wel vinden en op 1 of andere manier komen de sollicitaties in amstelveen bij ons niet echt van de grond wij zijn op zoek naar cassaires en vulploeglers de eerste catogorie is nog wel te vinden maar de vulploegers (bij voorkeur jongens van 16 jaar of ouder) zijn niet te vinden. Waarom jongens? Omdat de ploeg uit alleen maar jongens bestaat
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-10-2005, 14:17
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-10-2005 @ 01:04 :
Moet je ze wel vinden en op 1 of andere manier komen de sollicitaties in amstelveen bij ons niet echt van de grond wij zijn op zoek naar cassaires en vulploeglers de eerste catogorie is nog wel te vinden maar de vulploegers (bij voorkeur jongens van 16 jaar of ouder) zijn niet te vinden. Waarom jongens? Omdat de ploeg uit alleen maar jongens bestaat
dat is het dus hoog tijd om meer chicks aan te trekken, zeker voor de vulploeg! werkt toch wel een stukje leuker
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 18-10-2005, 15:02
JCL
JCL is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-10-2005 @ 01:04 :
Moet je ze wel vinden en op 1 of andere manier komen de sollicitaties in amstelveen bij ons niet echt van de grond wij zijn op zoek naar cassaires en vulploeglers de eerste catogorie is nog wel te vinden maar de vulploegers (bij voorkeur jongens van 16 jaar of ouder) zijn niet te vinden. Waarom jongens? Omdat de ploeg uit alleen maar jongens bestaat
wow, dan mis je echt het beste aan werken bij de AH wij hebben net zoveel leuke meisjes werken
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 18-10-2005, 16:11
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
hahahahaha, de ervaring leert dat al die meiden bij ons dat niet willen :$ ........
En we hebben ook leuke meiden op de deli/kaas en de kassa
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-10-2005, 17:02
JCL
JCL is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-10-2005 @ 17:11 :
hahahahaha, de ervaring leert dat al die meiden bij ons dat niet willen :$ ........
En we hebben ook leuke meiden op de deli/kaas en de kassa
genoeg malse stukjes vlees dus zoals voor als achter de toonbank
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 18-10-2005, 19:59
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
angel--1987 schreef op 11-10-2005 @ 13:50 :
jaa ide teamavond van de kassa!
echt die chantal!
maarja vond hem wel beetje overdreven!
maar hebben jullie de teamavond doorbetaald gekregen?
want wij kregen hem niet doorbetaald, omdat ons kader vond dat wij dingen fout doen en daar dus niet beloond voor hoeven te worden als ze alles weer uitleggen enzo...
maar bij ons in de XL plaatsje verder op kregen ze hem wel uitbetaald!
stelletje naaiers bij ons!
wat vinden jullie trouwens van de regel geen geld meer terug vragen, eerst brief geld geven dan pas klein geld
en'als u wilt pinnen kunt u meteen beginnen''

ECHT VRESELIJK!
wij kregen m wel doorbetaald..

en ik vind het stom dat je meteen moet zeggen dat ze kunnen gaan pinnen, want dan dring je heel erg aan vind ik
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-10-2005, 20:00
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 11-10-2005 @ 19:02 :
HIJ MOET BETAALD WORDEN. Bij ons krijgen ze hem overgens wel betaald. En ehhh ik moet nog aangezien ik maar bijdraai personeel ben, en die krijgen hem bij ons pas veel later.
En wat is die regel "geen geld meer terug vragen". kan je die voor me uitleggen?

Groetjes
Ivo Jan
ik denk dat ze bedoelt dat je geen extra geld erbij mag vragen, zodat het makkelijker wordt teruggeven..want dan duurt het te lang..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-10-2005, 21:28
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-10-2005 @ 21:00 :
ik denk dat ze bedoelt dat je geen extra geld erbij mag vragen, zodat het makkelijker wordt teruggeven..want dan duurt het te lang..
ik vermoed wel hoe het zit, maar ik wou van haar graag de uitleg
En ach erbij vragen.... ik heb de cursus nog niet gehad omdat ik maar bijdraaipersoneel ben.
Dus ik doe het gewoon de lades van de bijdraai mensen zijn meestal toch al slecht gevuld.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-10-2005, 21:44
Chat_NoiR
Chat_NoiR is offline
Dat vind ik wel een erg vreeemde regel! Hoe moet je dan aan kleingeld komen als je la bijna leeg is? Wij hebben namelijk ook geen extra geld meer in het laatje bij de kassa's sinds we nieuwe kassa s hebben.
Oud 19-10-2005, 16:04
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
die reclames zijn grappig
__________________
niet alleen =)
Oud 22-10-2005, 11:37
Hayden
Hayden is offline
Weet iemand de hoeveelste van de maand het loon word uitbetaald?
__________________
Eigenaardigheden maken de mens (H)
Oud 22-10-2005, 12:55
evil devolution
evil devolution is offline
komende woensdag/donderdag
Oud 22-10-2005, 13:28
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
jeej.. en dan maar hopen dat het voor de variatie wel klopt
hebben meer mensen hier last van?? (dat je uren vaak niet kloppen enzo..)
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 22-10-2005, 17:27
JCL
JCL is offline
Citaat:
Hayden schreef op 22-10-2005 @ 12:37 :
Weet iemand de hoeveelste van de maand het loon word uitbetaald?
het aantal weken -7 moet deelbaar zijn door 4.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 22-10-2005, 20:23
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 22-10-2005 @ 14:28 :
jeej.. en dan maar hopen dat het voor de variatie wel klopt
hebben meer mensen hier last van?? (dat je uren vaak niet kloppen enzo..)
Ja, ik ken het... dan hou ik het bij in Excel ofzo, krijg ik mn loonstrookje en staat er bij gewerkt gewoon een (paar) uur meer of minder dan dat bij mij het geval is... Maar dan wordt er weer ADV en vakantie uitbetaald en soms heb ik zelfs toeslaguren --> ik snap er de ballen van
Oud 22-10-2005, 21:00
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
NickB schreef op 22-10-2005 @ 21:23 :
Ja, ik ken het... dan hou ik het bij in Excel ofzo, krijg ik mn loonstrookje en staat er bij gewerkt gewoon een (paar) uur meer of minder dan dat bij mij het geval is... Maar dan wordt er weer ADV en vakantie uitbetaald en soms heb ik zelfs toeslaguren --> ik snap er de ballen van
ja dat is kut ik miste vorige maand gewoon 60 euro ofzo
hoppa.. 11 uur werk voor niets ff kijken of ze die al gecorrigeerd hebben
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 22-10-2005, 21:52
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
volgende week worp snoepgoed
Oud 22-10-2005, 23:19
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 22-10-2005 @ 18:27 :
het aantal weken -7 moet deelbaar zijn door 4.
-3 is makkelijker

wat betreft de uren ik ken het probleem, omdat ik zelf vulploegleider ben en uitbetaling erg belangrijk vind zit ik zo nu en dan nog wel eens in het rooster systeem. Maar ik snap de problemen die jullie bedoelen.
Zo veel mogelijk omzet met zo min mogelijk uren.
Maar hou het idd bij dat is heel belangrijk!
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-10-2005, 00:26
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 22-10-2005 @ 22:52 :
volgende week worp snoepgoed
beter dan een worp babyvoeding waar ik dik een dag mee bezig geweest ben
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 23-10-2005, 10:33
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
ik moest ook worp babyvoeding doen (ook dik een dag mee bezig, paste weer niet, planken tekort), maar snoepgoed... 6 meter en alles is gespiegeld qua schets
Oud 23-10-2005, 10:42
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 23-10-2005 @ 11:33 :
ik moest ook worp babyvoeding doen (ook dik een dag mee bezig, paste weer niet, planken tekort), maar snoepgoed... 6 meter en alles is gespiegeld qua schets
wat wij dan doen: hmm het staat volledig gespiegeld.. kom we spiegelen de schets gewoon en als je het toch moet doen.. wees blij dat je niet onze 10 meter hoeft te doen en snoep valt op zich wel mee
ik moet volgende week 14 meter fris doen
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 23-10-2005, 11:23
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 23-10-2005 @ 11:42 :
wat wij dan doen: hmm het staat volledig gespiegeld.. kom we spiegelen de schets gewoon en als je het toch moet doen.. wees blij dat je niet onze 10 meter hoeft te doen en snoep valt op zich wel mee
ik moet volgende week 14 meter fris doen
Fris is leuk om te doen.
Hebben we dan een Fris worp???
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-10-2005, 11:27
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
niks op wap gezien daarover
Oud 23-10-2005, 11:44
Verwijderd
Wij hebben gisteren de winkel leeggeruimt voor verbouwing, kom je daar om 17.50 met alle medewerkers de winkel binnen als de mensen er nog zijn, best grappig om dan die gezichten te zien
Oud 23-10-2005, 12:27
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Hayden schreef op 22-10-2005 @ 12:37 :
Weet iemand de hoeveelste van de maand het loon word uitbetaald?
Eén keer per vier weken (precies) en dan meestal woensdag, soms donderdag...
Oud 23-10-2005, 12:34
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 23-10-2005 @ 12:23 :
Fris is leuk om te doen.
Hebben we dan een Fris worp???
wij wel.. (AH XL ) er klopt gewoon geen hol van bij ons (vergeleken met de nieuwe worp dan )
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 23-10-2005, 14:24
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 23-10-2005 @ 13:34 :
wij wel.. (AH XL ) er klopt gewoon geen hol van bij ons (vergeleken met de nieuwe worp dan )
Dat is logische he daarvoor heet het een worp
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-10-2005, 15:24
angel--1987
angel--1987 is offline
sorry ben er een tijdje niet meer geweest,
maar met het geld bij vragen dat mogen wij niet meer
als het bijvoorbijld 1,05 is en de klant betaal met 10 euro mogen we er geen 5 cent bij vragen!

maar zal dr wel even achterna gaan want als ie betaald moet worden wil ik dat natuurlijk wel! heb daar GVD 2 uur en driekwartier gezeten!
__________________
life goes on
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.