Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2010, 12:19
snap
Avatar van snap
snap is offline
Hallo iedereen,

Ik zit in 3 havo en ik moet nu een vakkenpakket kiezen. Waarschijnlijk ga ik twee extra vakkenpakketten kiezen. Zijn er hier mensen die ook twee vakkenpakket hebben gekozen want ik zou graag horen hoeveel de werkdruk is. Ik heb nu als vakkenpakket Ng met bio, natuurkunde, nlt, duits, economie. Ik vraag nu niet om welke vakken ik kan weglaten of zoiets, gewoon of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2010, 13:17
Verwijderd
Ik zit nu in 4vwo en heb precies hetzelfde pakket, alleen frans ipv duits. Ik weet niet hoe het op de havo is, maar ik vind het in ieder geval prima te doen. Als je in de derde met de vakken die je nu kiest goed uit de voeten komt, dan moet dat volgend jaar ook wel lukken. Het is iets harder werken dan de rest, maar het kan zeker.

Vooral als je nog niet zeker weet wat je na de havo wil gaan doen, zou ik het je zeker aanraden!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 16:55
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Het is wel te doen als je je huiswerk maar bijhoudt en hoe lang je daar over doet verschilt per persoon.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 16:01
bigtris
bigtris is offline
Waarom zou je 2 vakkenpakketten willen doen? Vaak zijn die vakken geen verplichting voor een vervolgopleiding, de werkdruk is goed te doen als de gekozen vakken je interesseren. In mijn geval was het uit interesse dat ik er een extra vak bij koos.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 17:19
Verwijderd
Twee vakkenpakketten maakt wel dat je meer kanten op kunt. Geen slechte keuze dus.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 22:58
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Ik heb een paar jaar geleden ook NG gekozen, met natuurkunde en scheikunde waar ik heel slecht in ben, bio, alle talen (DU, FR, NE, EN, SP), economie en tekenen/kunstgeschiedenis. Was veel te veel dus het paste niet in m'n rooster, waardoor ik veel dubbeluren had en dus sommige vakken (Spaans) nauwelijks gehad heb. Toen bleef ik zitten.

Maar; als je er van overtuigd ben dat je het kan; gewoon doen.Als je te veel vakken hebt kun je ze toch laten vallen? Hier wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Moeite met extra vakken kiezen
Anoniem><
33 13-03-2016 14:51
Studeren Extra Vak
DuncanDeWitte
4 14-01-2013 14:51
Algemene schoolzaken Studeren: Extra vak(ken) volgen
Little_Sun
10 09-02-2005 13:32
Eindexamens 2004 Met welk(e) extra vak(ken) doen jullie examen?
Daantje_0705
6 11-05-2004 14:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.