Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 00:02
Garfield
Avatar van Garfield
Garfield is offline
yoo

ik heb voor mijn klasgenoten dit jaar wat stencils gemaakt met een paar veelvoorkomende en lastige duitse werkwoorden, alle tijden, en hoe/waar je ze het beste gebruikt. (praktijkervaring, heb er op school gezeten )
O.a. het lastige dubbelwerkwoord werden (worden) en werden (zullen) heb ik geprobeerd duidelijk uit te leggen.

Als ik het gewoon toevoeg wordt het te onoverzichterlijk, omdat alle opmaak er dan uit verdwijnt. Maar ik wil het toch graag op deze site zetten zodat iedereen er gebruik van kan maken. Ik lees vaak vragen over vertalingen en teksten/brieven dus dan is dit misschien wel handig. Ik ben ov er een paar maand klaar met school, maar maak er graag anderen blij mee die er iets aan denken te hebben!

laat maar weten en stuur me een email @ harekoninklijkehoogheid@hotmail.com Dan stuur ik je het wordbestand.

Laterz
__________________
blow your mind, smoke gunpowder! - get stoned, drink wet cement!
Advertentie
Oud 06-04-2004, 20:45
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Dit lijkt me meer iets voor het forum Vraag en Aanbod.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 06-04-2004, 21:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mededelingen zijn niet toegestaan, dus deze gaat dicht.

Je kan werkstukken waarvan je de lay-out wil bewaren overigens ook sturen naar insturen@scholieren.com . Gewoon als bijlage dus.
En verder kun je ook mensen helpen door hier op de topics te reageren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.