Oud 02-12-2008, 13:26
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Wat vinden jullie van mensen die geen alcohol drinken??
Respect of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2008, 13:39
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik heb jaren, van mijn 13e tot mijn 21ste geen alcohol gedronken.
Ik heb geen respect voor mensen die niet drinken, en geen voor die wel drinken.
Uiteraard ken ik uit beiden groepen mensen, maar respect verdien je niet bij mij door wel of niet te drinken.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 14:36
Verwijderd
Mijn respect voor mensen is niet gebaseerd op of ze al dan niet alcohol drinken. Wat zeehond zegt, dus. Beetje loze stelling. Wat vind je zelf?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 14:47
Verwijderd
Moeten ze zelf weten. Ik heb er alleen wel respect voor als je omwille van bijvoorbeeld je conditie volhoudt om niet te drinken, terwijl je toch jarenlang uitgaat met vrienden die allemaal wel graag een biertje lusten. Lijkt me behoorlijk lastig, als je bijna elke week op stap gaat met een paar maten die standaard blowen, drinken en regelmatig aan de harddugs zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 15:08
Verwijderd
Ligt aan de reden. Mijn zus heeft Pfeiffer gehad en in die tijd is ze ook gestopt met alcohol drinken, en daar heb ik best respect voor. Maar dat is vooral omdat het mij vrij moeilijk lijkt om steeds een cola (oid) te moeten bestellen.

En verder wat zeehond en Sidhe zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 16:12
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
het doet me vrij weinig, ik heb wel een hekel aan mensen die er trots op zijn dat ze geen alcohol drinken (of andere drugs 'doen') en dat ook aan iedereen willen vertellen
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 18:03
Verwijderd
Mensen die geen alcohol drinken zijn mietjes en kunnen het niet gezellig hebben. Daar is minimaal alcohol voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 18:23
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van mensen die geen alcohol drinken??
Slechte drinkmaatjes. Voor de rest dikke care.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 12:36
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Moet iedereen lekker voor zichzelf weten, zolang het respect voor de keuze maar van twee kanten komt en de ene kant zich niet superieur voelt boven de andere.
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 13:05
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Het maakt mij niets uit of iemand wel of geen alcohol drinkt. Al zal ik wel minder/ niet drinken als ik in het gezelschap ben van niet alcohol drinkende mensen en ik drink weer meer als anderen ook drinken. Hmmm. Naja, het komt er denk ik op neer dat ik niet in mijn eentje dronken zal worden.
Ik vind het wel vervelend als niet alcohol drinkende mensen gaan zeggen dat je zonder alcohol ook wel plezier kan hebben (op een bepaalde, afkeurende, toon).
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 13:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
het doet me vrij weinig, ik heb wel een hekel aan mensen die er trots op zijn dat ze geen alcohol drinken (of andere drugs 'doen') en dat ook aan iedereen willen vertellen
En andersom ook, mensen die zich heel 'groot' voelen door juist wel veel te drinken of andere drugs te doen en dit aan iedereen willen vertellen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 16:11
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Ik vroeg het me af, omdat ik zelf niet drink en er vaak nogal gedaan wordt alsof je dan saai bent of dat je geen leven hebt ofzo

En voor de mensen die zich afvragen waarom ik niet drink:
* Ik vind over het algemeen dingen met alcohol niet lekker.
* Ik heb er geen goed gevoel bij om te gaan drinken
* Ik kan zonder alcohol net zo melig/vrolijk/hyper worden als mijn wel-alcoholdrinkende vriendinnen.
* Ik heb gewoon geen reden om wel te gaan drinken, behalve dat mijn vrienden drinken, maar om het om die reden te gaan doen vind ik voor mezelf niet oke

Dat is dan wat er nu in me opkomt, er zijn geloof ik nog wel meer redenen
Citaat:
Mensen die geen alcohol drinken zijn mietjes en kunnen het niet gezellig hebben. Daar is minimaal alcohol voor nodig.
Hoezo zijn mensen die geen alcohol drinken mietjes?
Ik vind het eerlijk gezegd eerder slap als je gaat drinken omdat je vrienden dat doen en dat je er dan zelf niet verder over nadenkt of je dat wel wilt.
En als je het niet gezellig kunt hebben zonder alcohol dan heb jij denk ik best rotdagen, of drink je de hele dag door??

Dit is allemaal trouwens niet aanvallend bedoelt ofzo hoor, maar ik vind het wel interessant om de meningen te weten
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 16:12
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
ik denk dat Commando een grapje maakte
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 16:12
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
ik heb jaren, van mijn 13e tot mijn 21ste geen alcohol gedronken.
Ik heb geen respect voor mensen die niet drinken, en geen voor die wel drinken.
Uiteraard ken ik uit beiden groepen mensen, maar respect verdien je niet bij mij door wel of niet te drinken.
Ik bedoel of je respect hebt voor hun keuze (geen alcohol drinken
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 16:22
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Maar Rozemarijn, mag ik vragen, hoe oud ben je?
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel of je respect hebt voor hun keuze (geen alcohol drinken
Hangt er weer vanaf hoe ze zich gedragen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 19:58
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
Maar Rozemarijn, mag ik vragen, hoe oud ben je?
Ik ben 16, hoezo?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 20:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Of je nou wel of niet drinkt maakt mij allemaal geen moer uit. Ik vind dat iedereen vanaf 16 jaar of ouder dat zelf moet kunnen beslissen. Ik heb dus respect voor je keuze om niet te drinken. Ook heb ik respect voor een andere mening dan die van mij over alcohol zo lang je mij maar niet gaat proberen te overtuigen ermee te stoppen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2008, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Hoezo zijn mensen die geen alcohol drinken mietjes?
Ik vind het eerlijk gezegd eerder slap als je gaat drinken omdat je vrienden dat doen en dat je er dan zelf niet verder over nadenkt of je dat wel wilt.
En als je het niet gezellig kunt hebben zonder alcohol dan heb jij denk ik best rotdagen, of drink je de hele dag door??

Dit is allemaal trouwens niet aanvallend bedoelt ofzo hoor, maar ik vind het wel interessant om de meningen te weten
Alcohol moet je leren drinken; zeker bier.

Op feestjes is het altijd leuk met alcohol; mensen die het meeste alcohol op hebben zijn ook het leukste. Je stapt ook eerder op iemand af om een lul-gesprek mee te beginnen. En op feestjes ga je ook harder uit je plaat naarmate je meer alcohol op hebt. Daarom denk ik dat mensen die geen alcohol op hebben het niet gezellig kunnen hebben en dus mietjes zijn.

Als ik met vrienden ben is het altijd zuipen. Als ik niet met vrienden ben, dan is er ook geen alcohol. Je kan er zo van lachen

Nee, ik drink niet de hele dag door. Ik wil bediend worden en neem daarom alleen alcohol houdende dranken in horeaca gelegenheden; thuis niet. Behalve als er thuis een feest is natuurlijk.

Weet je wat je moet nemen als je alcoholhoudende dranken smerig vindt? Neem een 'raketje', van het waterijsje. Dat is een glas (long-drink) gevuld met 1/3 blueberry's 2/3 fanta en boven op 1 flesje flugel. Als je dat niet lust, dan weet ik het ook niet meer. Daar kan ik echt heel veel van op en is ook heeeeeel erg lekker!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 07:19
goreth
goreth is offline
ik heb maar voor èèn groep geen respect: de mensen die alcohol drinken omdat het stoer is oid
zelf drink ik wel maar gewoon omdat ik het lekker vind en ik drink met mate
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 10:59
il-Principe
Avatar van il-Principe
il-Principe is offline
Ik vind de militante aftreksels van de straight edge-mentaliteit eigenlijk best vervelend.
__________________
"Het was een donkere en stormachtige avond. Ik las slechte literatuur."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 12:56
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Bijna kerst en oud en nieuw, drink je dan ook geen champagne of wijn o.i.d? Toch wel jammer..

..kerst + oud&nieuw + alcohol = <3
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 17:45
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Alcohol moet je leren drinken; zeker bier.

Op feestjes is het altijd leuk met alcohol; mensen die het meeste alcohol op hebben zijn ook het leukste. Je stapt ook eerder op iemand af om een lul-gesprek mee te beginnen. En op feestjes ga je ook harder uit je plaat naarmate je meer alcohol op hebt. Daarom denk ik dat mensen die geen alcohol op hebben het niet gezellig kunnen hebben en dus mietjes zijn.

Als ik met vrienden ben is het altijd zuipen. Als ik niet met vrienden ben, dan is er ook geen alcohol. Je kan er zo van lachen

Nee, ik drink niet de hele dag door. Ik wil bediend worden en neem daarom alleen alcohol houdende dranken in horeaca gelegenheden; thuis niet. Behalve als er thuis een feest is natuurlijk.

Weet je wat je moet nemen als je alcoholhoudende dranken smerig vindt? Neem een 'raketje', van het waterijsje. Dat is een glas (long-drink) gevuld met 1/3 blueberry's 2/3 fanta en boven op 1 flesje flugel. Als je dat niet lust, dan weet ik het ook niet meer. Daar kan ik echt heel veel van op en is ook heeeeeel erg lekker!
Damn, hoe oppervlakkig kun je reageren. Ging er eerst vanuit dat je een grapje maakte, maar dit slaat echt alles.

Het feit dat iemand, die niet drinkt, het net zo gezellig kan hebben als iemand die zich straalbezopen voelt, is toch ok? Dat je dan, naar jouw mening een mietje bent, is niet ok.

Je noemt dat je, wanneer je gedronken hebt, makkelijker op vreemden afstapt voor een gesprek, dat kun je volgens mij ook als je sociaal bent. Gewoon praatje maken in de bar, in de stad, whatever. Misschien dat je daar eens aan moet werken in plaats van geld uit te geven aan alcohol, dan ben je sociaal beter ingesteld en houd je geld over.


Ik ben zelf niet tegen drinken, ik hou er zelf ook wel van een paar biertjes te drinken of wat de barman/-vrouw schenkt, maar om zo'n nutteloze reactie te geven? Sommige avonden duik ik ook de kroeg in, zonder te drinken, omdat ik dan met de auto ben. Drinken en rijden is helemaal kansloos, dus drink ik liever niet dan een reïntegratie cursus van het CBR. Gezellige avonden zijn dat, hier praatje maken, daar weer wat verder praten, gaat allemaal net zo makkelijk dan wanneer ik wèl een biertje op heb.

Mensen die net zo gezellig zijn als de mensen die liters bier or whatsoever achterover slaan, leuk toch?
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Damn, hoe oppervlakkig kun je reageren. Ging er eerst vanuit dat je een grapje maakte, maar dit slaat echt alles.

Het feit dat iemand, die niet drinkt, het net zo gezellig kan hebben als iemand die zich straalbezopen voelt, is toch ok? Dat je dan, naar jouw mening een mietje bent, is niet ok.

Je noemt dat je, wanneer je gedronken hebt, makkelijker op vreemden afstapt voor een gesprek, dat kun je volgens mij ook als je sociaal bent. Gewoon praatje maken in de bar, in de stad, whatever. Misschien dat je daar eens aan moet werken in plaats van geld uit te geven aan alcohol, dan ben je sociaal beter ingesteld en houd je geld over.


Ik ben zelf niet tegen drinken, ik hou er zelf ook wel van een paar biertjes te drinken of wat de barman/-vrouw schenkt, maar om zo'n nutteloze reactie te geven? Sommige avonden duik ik ook de kroeg in, zonder te drinken, omdat ik dan met de auto ben. Drinken en rijden is helemaal kansloos, dus drink ik liever niet dan een reïntegratie cursus van het CBR. Gezellige avonden zijn dat, hier praatje maken, daar weer wat verder praten, gaat allemaal net zo makkelijk dan wanneer ik wèl een biertje op heb.

Mensen die net zo gezellig zijn als de mensen die liters bier or whatsoever achterover slaan, leuk toch?
Als ik drink en ik moet naar huis, dan ga ik altijd rijden. Behalve als ik bij de plaatselijke kroeg ben geweest, want dan is het zonde om voor die paar honderd meter gepakt te worden. Die reïntegratie cursus en die politie daar ben ik totaal niet bang voor. Binnen 1 dag heb ik dat rijbewijs toch weer terug. Wel zonde van het geld, maarja pech dan. Ik heb 1 keer moeten blazen omdat ik in een fuik reed, maar had toen gelukkig niets op (moest vrienden wegbrengen)

Ik vind dat drinken rijden wel gaat (al is het niet de ideale combinatie) Bij goede weersomstandigheden en minimale drukte op de weg kun je met 20 bier op ook wel goed rijden, zolang je maar rustig aan doet en zeker geen haast heb. Met gladheid en sneeuw rijdt of drink ik niet als ik in de kroeg ben geweest.

Maar waarom ga je anders naar de kroeg als je geen alcohol gaat drinken? Dan is er toch geen reet aan?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 20:27
il-Principe
Avatar van il-Principe
il-Principe is offline
Citaat:
Als ik drink en ik moet naar huis, dan ga ik altijd rijden. Behalve als ik bij de plaatselijke kroeg ben geweest, want dan is het zonde om voor die paar honderd meter gepakt te worden. Die reïntegratie cursus en die politie daar ben ik totaal niet bang voor. Binnen 1 dag heb ik dat rijbewijs toch weer terug. Wel zonde van het geld, maarja pech dan. Ik heb 1 keer moeten blazen omdat ik in een fuik reed, maar had toen gelukkig niets op (moest vrienden wegbrengen)

Ik vind dat drinken rijden wel gaat (al is het niet de ideale combinatie) Bij goede weersomstandigheden en minimale drukte op de weg kun je met 20 bier op ook wel goed rijden, zolang je maar rustig aan doet en zeker geen haast heb. Met gladheid en sneeuw rijdt of drink ik niet als ik in de kroeg ben geweest.

Maar waarom ga je anders naar de kroeg als je geen alcohol gaat drinken? Dan is er toch geen reet aan?
Waarom zou je eigenlijk iets anders gaan drinken dan alcohol? Daar is toch geen reet aan?
__________________
"Het was een donkere en stormachtige avond. Ik las slechte literatuur."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Als ik drink en ik moet naar huis, dan ga ik altijd rijden. Behalve als ik bij de plaatselijke kroeg ben geweest, want dan is het zonde om voor die paar honderd meter gepakt te worden. Die reïntegratie cursus en die politie daar ben ik totaal niet bang voor. Binnen 1 dag heb ik dat rijbewijs toch weer terug. Wel zonde van het geld, maarja pech dan. Ik heb 1 keer moeten blazen omdat ik in een fuik reed, maar had toen gelukkig niets op (moest vrienden wegbrengen)

Ik vind dat drinken rijden wel gaat (al is het niet de ideale combinatie) Bij goede weersomstandigheden en minimale drukte op de weg kun je met 20 bier op ook wel goed rijden, zolang je maar rustig aan doet en zeker geen haast heb. Met gladheid en sneeuw rijdt of drink ik niet als ik in de kroeg ben geweest.

Maar waarom ga je anders naar de kroeg als je geen alcohol gaat drinken? Dan is er toch geen reet aan?
Ok, als dit niet heel sarcastisch is, dan ben je echt de meeste kansloze forummer van de laatste tijd. *schenkt nog een kruidenbittertje in* Proost! Opdat je tegen een boom rijdt en je been breekt en je auto total loss is
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 23:47
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Citaat:
Commando schreef:
"Blablablabla blaak blaak bullshit"
Als dit idd sarcasme is dan ben je 1: veel te lang doorgegaan en 2: 't is bullshit.

Als je dit meent: OMFG
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 01:03
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb wel respect voor mensen die drinken maar zichzelf in de hand kunnen houden. Want sommige van mijn vriendinnen worden schijtirritant omdat ze maar blijven zuipen en dan met iedere vent meelopen bij wijze van.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 01:58
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
bier en tieten
wuhahahahahahahaa jij held :')
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 04:19
Verwijderd
Citaat:
Als ik drink en ik moet naar huis, dan ga ik altijd rijden. Behalve als ik bij de plaatselijke kroeg ben geweest, want dan is het zonde om voor die paar honderd meter gepakt te worden. Die reïntegratie cursus en die politie daar ben ik totaal niet bang voor. Binnen 1 dag heb ik dat rijbewijs toch weer terug. Wel zonde van het geld, maarja pech dan. Ik heb 1 keer moeten blazen omdat ik in een fuik reed, maar had toen gelukkig niets op (moest vrienden wegbrengen)

Ik vind dat drinken rijden wel gaat (al is het niet de ideale combinatie) Bij goede weersomstandigheden en minimale drukte op de weg kun je met 20 bier op ook wel goed rijden, zolang je maar rustig aan doet en zeker geen haast heb. Met gladheid en sneeuw rijdt of drink ik niet als ik in de kroeg ben geweest.

Maar waarom ga je anders naar de kroeg als je geen alcohol gaat drinken? Dan is er toch geen reet aan?
Alles wat ik daar zei meen ik serieus en ben ik dan vreemd en raar? Nee, totaal niet. Ik ken iemand die met z'n dronken kop tegen een stilstaande politieauto voor hem reed - PATS - . Smeris stapt uit, hij stapt uit. Smeris kijkt naar de schade. "Er is niks te zien, je bent denk precies op de trekhaak gekomen. Rijd maar door." "Ok" en hij rijdt weg.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 09:13
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Moeten zij weten, wel heb ik beduidend minder vrienden die niet blowen/drinken.
Is ook veel minder leuk om mee uit te gaan

Verder vind ik met 20 pinten nog gaan rijden onverantwoordelijk..
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 10:39
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
Damn, hoe oppervlakkig kun je reageren. Ging er eerst vanuit dat je een grapje maakte, maar dit slaat echt alles.

Het feit dat iemand, die niet drinkt, het net zo gezellig kan hebben als iemand die zich straalbezopen voelt, is toch ok? Dat je dan, naar jouw mening een mietje bent, is niet ok.

Je noemt dat je, wanneer je gedronken hebt, makkelijker op vreemden afstapt voor een gesprek, dat kun je volgens mij ook als je sociaal bent. Gewoon praatje maken in de bar, in de stad, whatever. Misschien dat je daar eens aan moet werken in plaats van geld uit te geven aan alcohol, dan ben je sociaal beter ingesteld en houd je geld over.


Ik ben zelf niet tegen drinken, ik hou er zelf ook wel van een paar biertjes te drinken of wat de barman/-vrouw schenkt, maar om zo'n nutteloze reactie te geven? Sommige avonden duik ik ook de kroeg in, zonder te drinken, omdat ik dan met de auto ben. Drinken en rijden is helemaal kansloos, dus drink ik liever niet dan een reïntegratie cursus van het CBR. Gezellige avonden zijn dat, hier praatje maken, daar weer wat verder praten, gaat allemaal net zo makkelijk dan wanneer ik wèl een biertje op heb.

Mensen die net zo gezellig zijn als de mensen die liters bier or whatsoever achterover slaan, leuk toch?

Dat vrienden die niet drinken minder leuk zijn om mee uit te gaan kan natuurlijk ook aan die vrienden liggen he Dat zegt niet gelijk dat er niemand is die niet drinkt en het niet gezellig kan hebben.
En Commando zegt (min of meer) dat je zonder alcohol minder gezellig bent omdat je dan op feestjes minder opvalt dan de anderen die wel hebben gedronken, dat is toch gewoon een vicueuze cirkel, of niet dan? Als dat trouwens al waar was, want sorry hoor, maar jongens die niet meer kunnen staan omdat ze zo dronken zijn vind ik persoonlijk niet bepaald aantrekkelijker dan de jongens die nog normaal kunnen doen.
Maar dat zal wel mijn mening alleen zijn
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 11:33
Verwijderd
xD waarom nemen jullie commando serieus?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 11:53
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ik bedoel of je respect hebt voor hun keuze (geen alcohol drinken
ow, nee. Ik pak altijd een trechter en giet er bier in
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 12:06
Verwijderd
Citaat:
ow, nee. Ik pak altijd een trechter en giet er bier in
Wat zonde! ik giet het altijd in mijn mond..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
xD waarom nemen jullie commando serieus?
inderdaad, wtf
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2008, 14:41
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het is niet de bedoeling dat iemand nu afgezeikt gaat worden omdat hij een mening verkondigt waar de meerderheid het niet mee eens is. Hierbij dus het verzoek dat niet meer te doen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 07-12-2008 om 09:48.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 22:53
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
afgezeikt
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 09:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 14:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind het zonde dat ze zoveel missen. Zeker als ze beweren het niet te lusten na één keer een wijntje geproefd te hebben. Dan is het gewoon irritant, want ze laten een wereld van genot aan zich voorbijgaan omdat ze geen moeite willen doen om iets te leren drinken. Als ik vrienden had die nog nooit of echt maar een paar keer alcohol gedronken hebben, zou ik ze wel aansporen het nog eens te proberen.
Over mensen die de wereld van de alcoholische dranken na voldoende kennisneming afgezworen hebben, of geen alcohol willen drinken omdat het ongezond is, maak ik me niet druk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 19:42
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Als ik drink en ik moet naar huis, dan ga ik altijd rijden. Behalve als ik bij de plaatselijke kroeg ben geweest, want dan is het zonde om voor die paar honderd meter gepakt te worden. Die reïntegratie cursus en die politie daar ben ik totaal niet bang voor. Binnen 1 dag heb ik dat rijbewijs toch weer terug. Wel zonde van het geld, maarja pech dan. Ik heb 1 keer moeten blazen omdat ik in een fuik reed, maar had toen gelukkig niets op (moest vrienden wegbrengen)

Ik vind dat drinken rijden wel gaat (al is het niet de ideale combinatie) Bij goede weersomstandigheden en minimale drukte op de weg kun je met 20 bier op ook wel goed rijden, zolang je maar rustig aan doet en zeker geen haast heb. Met gladheid en sneeuw rijdt of drink ik niet als ik in de kroeg ben geweest.

Maar waarom ga je anders naar de kroeg als je geen alcohol gaat drinken? Dan is er toch geen reet aan?

Tot er een keer iemand oversteekt en jij het te laat doorhebt en die persoon doodrijdt

Er zijn twee groepen van alcoholdrinkers waar ik hekel aan heb: diegene die het doen om stoer of interessant gevonden te worden, en degene die met een slok teveel op nog achter het stuur kruipen en de gevaren totaal negeren.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Tot er een keer iemand oversteekt en jij het te laat doorhebt en die persoon doodrijdt

Er zijn twee groepen van alcoholdrinkers waar ik hekel aan heb: diegene die het doen om stoer of interessant gevonden te worden, en degene die met een slok teveel op nog achter het stuur kruipen en de gevaren totaal negeren.
Shit, wat zal jij dan een teringhekel aan mij hebben...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 21:15
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
Ik vind het zonde dat ze zoveel missen. Zeker als ze beweren het niet te lusten na één keer een wijntje geproefd te hebben. Dan is het gewoon irritant, want ze laten een wereld van genot aan zich voorbijgaan omdat ze geen moeite willen doen om iets te leren drinken. Als ik vrienden had die nog nooit of echt maar een paar keer alcohol gedronken hebben, zou ik ze wel aansporen het nog eens te proberen.
Over mensen die de wereld van de alcoholische dranken na voldoende kennisneming afgezworen hebben, of geen alcohol willen drinken omdat het ongezond is, maak ik me niet druk.
Waarom iets nog een keer doen als je het de eerste keer niet leuk/lekker vond als het geen nut heeft. Ik snap dat ook niet van rokers, niemand vindt de eerste keer lekker, maar toch doen ze het een 2e keer, terwijl ze op de hoogte zijn van alle gevaren.
I don't get it
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 00:44
Verwijderd
omdat het duisent stoer is
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 08:21
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
omdat het duisent stoer is
ok dan.

Ik vind echt duisentduisent stoer als je juist niet gaat drinken/roken omdat het stoer is.

Ik heb niet persé respect voor mensen omdat ze er voor kiezen niet te drinken of wel te drinken. Het gaat mij meer om de redenen die je daar voor hebt.

Je verliest mijn respect als je zo denkt als Commando zegt dat hij denkt.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 09:55
Verwijderd
ach je bent 11, dan is het wel stoer ook al vind je het niet lekker, althans dat was met roken wel zo bij mij
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 11:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom iets nog een keer doen als je het de eerste keer niet leuk/lekker vond
Heel veel meisjes vonden hun ontmaagding niet lekker.

De meeste mensen vinden alcoholische dranken de eerste keer niet erg lekker, maar je gaat ermee door omdat je weet dat het je als je eenmaal aan de smaak gewend bent een nieuwe wereld van genot zal brengen. Je kunt niet op dezelfde manier van een glas cola genieten als je van een glas wijn geniet. De heerlijke smaken en gezelligheid die alcohol met zich meebrengt zijn het meer dan waard dat je het leert te drinken.

Citaat:
als het geen nut heeft.
Hoe bedoel je, geen nut?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Maar Rozemarijn, mag ik vragen, hoe oud ben je?
Moeilijk he, 2008-1992

Ik kijk op iedereen neer, dus zowel drinkers als niet drinkers
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Het is niet de bedoeling dat iemand nu afgezeikt gaat worden omdat hij een mening verkondigt waar de meerderheid het niet mee eens is. Hierbij dus het verzoek dat niet meer te doen.
Er is een verschil tussen een mening hebben waar je het niet mee eens bent of het leven van andere mensen op het spel zetten (wat je doet als je denkt dat je met 20 bier achter de kiezen nog wel eventjes naar huis kan gaan rijden.

Even buiten beschouwing gelaten of ik wel of niet geloof dat Commando FO R34L is
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 16:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Er is een verschil tussen een mening hebben waar je het niet mee eens bent of het leven van andere mensen op het spel zetten (wat je doet als je denkt dat je met 20 bier achter de kiezen nog wel eventjes naar huis kan gaan rijden.

Even buiten beschouwing gelaten of ik wel of niet geloof dat Commando FO R34L is
Ik doelde op de reactie van Moesasji waarom hij serieus genomen werd en Mrboot die zich erbij aansloot. Dat zijn mening idioot is mag uiteraard gezegd worden maar het is wel zaak dat we elkaar serieus nemen en het op inhoud spelen in plaats van op de man.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Afraadtopic
Rivka
55 30-03-2010 20:10
Drugs & Alcohol Waarom blow jij?
Gedoemd
61 03-02-2009 17:17
Psychologie Hoezo, je drinkt niet???
akumabito
89 02-12-2005 06:57
Drugs & Alcohol Flaaaaaaaaaaaaaauw!!!!!!!
kleinedraak
50 05-01-2004 12:54
Psychologie geen alcohol kunnen drinken
waloe
30 27-08-2003 23:33
Psychologie Sociale status of: het beeld van jongeren.
Verwijderd
18 28-12-2001 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.