Oud 24-02-2010, 16:18
Verwijderd
Nieuwe!


Advertentie
Oud 24-02-2010, 16:20
Wit_Konijn
Avatar van Wit_Konijn
Wit_Konijn is offline
Citaat:
Nieuwe!


wazzup
__________________
The wind will not resolve this problem !!
Oud 24-02-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
wazzup
Ik raapte al mijn moed bij elkaar, om haar te mailen.(zorgcoördinator op school)
Mailt ze niet terug.. Ik draaide er dan wel om heen, maar ik had wél een duidelijke vraag.
Het bevestigt alleen maar meer dat ik er alleen voor sta.
Oud 24-02-2010, 16:26
Wit_Konijn
Avatar van Wit_Konijn
Wit_Konijn is offline
Citaat:
Ik raapte al mijn moed bij elkaar, om haar te mailen.(zorgcoördinator op school)
Mailt ze niet terug.. Ik draaide er dan wel om heen, maar ik had wél een duidelijke vraag.
Het bevestigt alleen maar meer dat ik er alleen voor sta.
das minder

gaat het over een opdracht van school ofzo
__________________
The wind will not resolve this problem !!
Oud 24-02-2010, 16:51
Redhair
Redhair is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1788474 Linkje naar vorige.

Wat een lekkere laatste post van mij. Jeeh.
Morgen weer therapiedagje en ik durf niet te wegen. Heb me de hele week al niet gewogen, ik durf niet meer op dat ding te staan. Als ik aankom wil ik het niet weten, want ik ben bang dat ik dan ga minderen met eten. Maar morgen moet het weer verplicht en ik wil niet ik wil niet ikwilniet!

Laat me maar aankomen zonder dat ik het weet. Laat die getallen zitten. Stel dat ik weer vijf ons ben aangekomen, ik zie het niet aan mezelf, dus is het niet erg. Maar als ik die getallen op de weegschaal zie raak ik wel in paniek. Waarom is wegen verplicht? Het werkt alleen maar tegen me.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 24-02-2010, 16:59
Verwijderd
Mag je niet blind wegen redhair? Uitleggen dat het op dit moment nog te moeilijk is om met het getal geconfronteerd te worden, maar dat je snapt dat je wel gewogen moet worden.. Misschien dat jullie dan over een tijdje er aan kunnen werken dat je het getal wel aan kan, maar dat lijkt me nu geen prioriteit..
Oud 24-02-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
das minder

gaat het over een opdracht van school ofzo
Nee gewoon over mijn welzijn zeg maar.

@ redhair: wat ave zegt, blind wegen, je kunt het in ieder geval voorstellen?
Ik vind het best een goed idee
@rasmusje: (herkenning) kun je niet een gok wagen om met je moeder te praten? want zoals het nu is is het ook niet fijn. Ik zou denken, slechter uitpakken kan niet. Succes in ieder geval!
Oud 24-02-2010, 21:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Queasy dat zijn mensen van allerlei leeftijden.
en zover ik weet hangen er geen camera's nee.

ot.
wat een klotezooi op de afdeling.
met zingeving hadden we het over de sfeer op de afdeling.
en er werd allemaal geschreeuw naar elkaar.
en ook tegen mij.
en ik schrok zo van het geschreeuw enzo.
en door de opmerking 'dadelijk vallen er hier nog klappen'.
dat ik een flinke huilbui kreeg.
en door die huilbui volgde hyperventilatie.
en daar kwam ik pas na een tijdje uit.
iemand van de verpleging nam me mee om te wandelen.
en ook om weer normaal proberen te ademen.
om uit die hyperventilatie te komen.
en ik heb eerlijk gezegd dat ik ook soms me mond niet kan houden.
maar dat is niet zovaak als dat andere patienten zeggen.
ik heb ook gezegd dat ik door al dat gedoe am-neigingen heb.
ik ben er nog best wel door de war door al dat gekloot daar
en ik heb wel schrik om er morgen heen te gaan.
maar ik heb beloofd dadelijk nog even naar de afdeling te bellen.
en ik ben blij dat de computer weer gemaakt is.
die 8000 virussen bleek een reclame te zijn waar je voor moest betalen.
en dan zouden ze het zogenaamd op internet maken.
en dan was je alleen je geld kwijt.
maar gelukkig zijn we er niet ingetrapt.
en hebben we die jongen gebeld die we kennen.
die het nou allemaal gemaakt heeft.
en ik word gek van die drukte in me hoofd.
door al deze klotezooi.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-02-2010, 21:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
heb ik 4 keer of meer naar de afdeling gebeld.
pakt er nog steeds niemand op.
nouja dan morgen maar.
en nou maar proberen me gedachtes bij gedachtes te houden.
en ik kreeg vanmiddag te horen.
dat een man die eerst bij ons op de afdeling zat.
en die nou al een tijdje op de gesloten afdeling zit.
gisteren rond 21:00 is opgehaald door de ambulance.
en met een maagbloeding naar het ziekenhuis is gebracht.
en dat is wel schrikken om te horen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 24-02-2010 om 22:15.
Oud 24-02-2010, 21:58
Verwijderd
Het gaat weer een beetje. Ik voel dat ik maar een klein duwtje nodig heb om opnieuw over te lopen, maar nu hoef ik in elk geval even niet te huilen. Dat is genoeg voor nu. En ik heb mijn best gedaan om niet al voor negenen in bed te liggen, dus er is toch iets goed gegaan vandaag.
Morgen moet ik echt een goeie dagbesteding verzinnen, iets wat ik ongeacht de omstandigheden kan doen. Niks doen is fataal. Misschien ga ik morgen naar het bos? Of misschien bel ik B, omdat we toch nog een keer samen wilden gaan. Niet dat het mooi weer wordt, maar als je onder een bladerdak loopt maakt dat niet echt uit. En ik kan naar het winkelcentrum gaan en paastroep kopen. Dat schilderij laat ik denk ik maar even voor wat het is. Het lukt toch niet.
Oud 24-02-2010, 22:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben blij dat iemand anders die ook in de dagbehandeling zit.
die ook bij mij in de taxi zit.
me gesteunt heeft op de terugweg naar huis.
en daar heb ik hem ook hartelijk voor bedank.
en ik kan niet slapen want ik ben nog steeds onrustig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-02-2010, 22:36
kroot
kroot is offline
Foeifoei! Vanacht kreeg is een smsje, die ging ik niet lezen want dan moest ik mijn hoogslaper uitklimmen. Vanmorgen voelde ik me niet zo blij, dus in bed blijven liggen en niet naar school gegaan. Kom ik vanmiddag uit mijn bed geklommen, is het smsje van mijn hoofdvakdocent dat hij geen les geeft! Ik zat me al extra kut en vet schuldig te voelen, heb ik gelukkig iig geen hoofdvak gemist. Komop! Wat had ik gisteren ook al weer afgesproken: aan de gevolgen denken van niet uit mijn bed komen: Baas boos, ontslag, ik heb verantwoordelijkheden daar, school gaat niet goed....toch, toch is en blijft het zo moeilijk om als ik me kut voel, me er overheen te zetten en uit dat bed, of uit de deur te komen.
Oud 24-02-2010, 22:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm ik ga toch maar eens proberen te slapen.
me ogen willen wel slapen.
maar me hoofd niet.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-02-2010, 23:47
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
I stare at him wishing he was mine, but he doesn't notice me like that, and I know it. I want to tell him, I want him to know that I don't want to be just friends, I love him but I'm just too shy, and I don't know why. I wish he would tell me he loved me!

Verder was me dag goed ^^ ik ben ik eigenlijk erg tevreden over alles.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-02-2010, 08:16
Verwijderd
Godverdomme, nog steeds geen mail terug gehad.
Oud 25-02-2010, 12:28
Verwijderd
Ik moet gewoon wat vaker met vrienden afspreken. Ik ben zo voorzichtig, aan het afwachten en de telefoon niet opnemen. Moet toch een keer uit dit komen en ik wil verdorie helemaal niet alleen zijn, maar het voelt wel veilig.
Oud 25-02-2010, 13:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
We were never meant to be, baby. We just happened.
Wat is dat toch met het lusteloze gevoel, met niks-doen, niks-willen, niks-muziek, niks werkt nog.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-02-2010, 13:32
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
YESYESYES Ik ga naar Pinkpop! OOOMG.
Ik wéét dat ik die vrijdag erna tentamen heb maar ik waag het er maar eens op (goed van tevoren leren), want het is gewoon een teken dat én Prodigy én Skunk Anansie én Rammstein én Pink én én én allemaal tegelijk op één festival staan (vooral die eerste twee! Die heb ik al eens eerder gemist)
Ik heb er zooooveel zin in en kan me daardoor nu niet al te best concentreren op schooldingen maarjaaa. Oh ik ben zo blij dat ik het hele weekend ga, dat wordt echt superleuk! Was vorige keer ook al zo tof Heb de kaarten net besteld, kan niet wachten tot ze binnen zijn (want dan voelt het pas echt definitief, controlfreak )

Ads door Google
Oud 25-02-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Dank je voor je antwoord! Misschien heb je wel gelijk. Maar voordat ik die gok neem moet ik daar eerst nog een paar keer heel goed over nadenken en met mijn vriendje praten. Ik zou hier best wel eens mijn leven mee overhoop kunnen gooien en slechter uitpakken dan dit kan het zeker..
oke, en iets van naar een gezinstherapeut gaan?
zodat iemand het gesprek tussen jullie kan sturen..

OT:
Ik voel me zwaar klote. Geen idee waarom. Ik moet voor school bezig,
maar het schiet helemaal niet op. Heb tot 12 uur in bed gelegen, en heb zit nu gewoon in een trainingsbroek. Ik wil slapen, met een deken over mij heen, en de rest interesseert me niet.
Oud 25-02-2010, 15:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik dacht dat het nog even op zich zou laten wachten, maar nee, de lente lijkt er toch echt al aan te komen Ik heb de eerste zanglijster al gehoord, de eerste bloemetjes gezien en de temperatuur is ook weer aangenaam
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-02-2010, 16:40
Verwijderd
Maandag na eerste afspraak met psychiater gestart met seroquel. Het idee van medicijnen deed me toch meer dan ik had verwacht... Maar goed, als het hiervan beter wordt... Guess I'm taking babysteps.

Verder zit er een zenuw klem in m'n pols en is die gaan ontsteken en OMG wat doet dat pijn

But we're hanging on...
Oud 25-02-2010, 16:58
Verwijderd
Vandaag op de afdeling van het GGZ-Oost Brabant Huize Padua in Boekel een groeps gesprek gehad met het hoofd van de afdeling.
Ik ben benieuwd of het wat gaat helpen, er hangt hier één grote spanning .
Zelf ben ik kapot en verdrietig en zit ik niet goed en lekker in mijn vel.
Ook heb ik de neiging om mezelf te verwonden/beschadigen.
Echt geen fijne sfeer hier op de afdeling.
Ik voel me ook erg bang en angstig en niet op mijn gemak .
Het liefste wil ik mijn bed in kruipen en er niet meer uit komen.
Ben bang dat ze door blijven gaan met pesten en dat ze mij overal op aan kijken en mij na blijven kijken.
Dat alles mijn fout is en ik hier alles heb gedaan .
Ik zie het leven niet meer zitten en wil het liefste dood.

Hoe moet je beter worden in een GGZ instelling waar heel veel spanningen zijn???

Ik ben blij dat ik Darkfairy nog heb als goede vriendin en ik wil haar niet kwijt.
Oud 25-02-2010, 17:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Grrr, wat een dag weer. Bij het boodschappen doen kwam ik er achter dat een van m'n koplampen stuk was, dus moest ik op zoek naar reservelampjes (die had ik niet) en toen dus naar 3(!!) winkels voor ze het goede type lamp hadden. Daarna heb ik een familielid van mijn vriend geholpen om haar computerproblemen op te soppen.
En eigenlijk had ik vandaag de voorraadkast moeten opruimen en moeten strijken. Misschien dat ik nu nog maar even strijk en dan morgen die kast doe. Ofzo. Na het avondeten in ieder geval even met vriendje gaan prutsen om dat lampje te vervangen. Hopelijk is het minder lastig dan bij de laatste auto waarbij we dat hebben geprobeerd.
Oud 25-02-2010, 17:09
Sienna M
Sienna M is offline
Vandaag eindelijk met mijn mentor gepraat over de situatie thuis en mijn Asperger. Durfde dit niet zo goed omdat ik in het verleden veel te veel over mijn problemen vertelde aan iedereen die het maar wilde horen.
Het heeft me wel opgelucht. Ze zei dat ik de teamleider moest vertellen over dat ik Asperger heb, de school moet het weten. Maar dit durf ik eigenlijk niet goed. Ik moest het voor dinsdag doen, maar het is zo overdreven om dat te zeggen.
Naja ik zeg het gewoon niet
__________________
You inspire me to stay strong and never give up .
Have you ever looked fear in the face, and said I just don't care
Oud 25-02-2010, 17:58
Verwijderd
Een grote zooi hier.
Uit woede me net helemaal kapot gelopen..
Moeders over een ander gezinslid: ik ben al 4 jaar teleurgesteld in je, meer kan het niet worden.
Oke. Je bent volwassen, waarom kan je dan in vredesnaam alleen van die loze kreten roepen, ipv om tafel te gaan zitten.

Advertentie
Oud 25-02-2010, 20:17
Verwijderd
Helemaal uit de hand gelopen hier.
Oud 25-02-2010, 20:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@queasy *een dikke knuffel*

ot.
wat een KLOTEZOOI.
en daardoor is de spanning overgeslagen.
in hoofdpijn en spierpijn.
en ik heb het behoorlijk warm.
en door al het gedoe van deze week.
zie ik ook tegen het werken op.
ik hoop dat de sfeer daar beter is.
en dat ik me hoofd er bij kan houden.
en dat me lichamelijke spanningen ook minder worden.
ik ga zo maar in bed tv kijken.
en diddlina ik ben ook erg blij dat we nog goede vriendinnen zijn!.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-02-2010, 21:13
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Mn kop zit veel te vol met vanalles, niet te doen.
Oud 26-02-2010, 00:24
JustADreamer
JustADreamer is offline
Net dan tóch maar sollicitatiebrief naar m'n baas gestuurd, om voor de functie van bedrijfsleidster te gaan... En nu kan ik alleen maar naar m'n mailbox staren in de hoop op een reactie... Zooo irritant... De kans is gewoon groot dat ik het niet word en bwuhhhh, ik moet echt gaan slapen en maar afwachten...

Daarbij, hoe realistisch is het om om half 1 's nachts nog een reactie terug te krijgen van je baas
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 26-02-2010, 09:04
Verwijderd
i must be, one of the devils daughters ...
...
ik nodig haar uit, op die datum in 2012, dat we bij elkaar zijn, liever samen ten onder dan alleen.
ik heb nog. nooit. zoveel. gevoeld voor iemand. het is zo ontzéttend veel meer dan iets luchtigs als liefde.. zielsverwanten.
Oud 26-02-2010, 16:09
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik word gek van lichaam, ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest als het laatste half jaar. Ik dacht dat stress het kon verklaren, maar nu ging alles eigenlijk wel prima. Ik ben bang dat ik de hele nacht op de wc kan doorbrengen
Zo schiet mijn scriptie ook niet op natuurlijk. En ik hoop dat ik zondag wel kan trainen want vorige keer ook weer lang aan de kant gezeten vanwege mijn rug. Ik ben toch pas 21, dat is niet te merken aan mijn lichaam.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 26-02-2010, 16:13
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
@HaWaHaai: ik heb dezelfde tuniek als jou gekocht, ik vond hem zo leuk
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 26-02-2010, 16:14
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Gisteravond laat nog slecht nieuws over mijn moeder gehad, en mijn vader vond dat ik het heel goed opnam, maar dat was verstandelijk, vanochtend was ik heel verdrietig, maar dat is weg en nu ben ik de hele dag al enorm opgefokt en druk en chaotisch en ik weet echt niet wat ik met mijn gevoel moet... Ik voel echt zoveel en ik weet niet eens wat voor gevoel het is... Bah.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 26-02-2010, 16:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@HaWaHaai: ik heb dezelfde tuniek als jou gekocht, ik vond hem zo leuk
Leuk toch! En sterkte, met het nieuws over je moeder.

OT: veel kleine klusjes gedaan in huis vandaag (en een grotere), maar nog steeds niet de voorraadkast opgeruimd. Dan moet het er morgen of maandag dus echt van komen. Verder wel een rustig dagje tot nu toe. Dadelijk nog zwemles geven en trainen.
Oud 26-02-2010, 18:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het was een hele gezelige dag op het werk.
en toen ik thuis kwam kreeg ik van me moeder te horen.
dat me tante longkanker heeft.
dat kreeg me tante deze week te horen.
en daar ben ik best wel van geschrokken.
want ik heb al een tijdje terug een oom verlore.
niet aan kanker maar dan nog.
ik wil niet ook nog een tante verliezen.
me oom was de broer van me moeder.
en me tante is de zus van moeder.
en nou ben ik in de war.
ik heb net maar naar de afdeling gebeld.
en even met de verpleging gepraat.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-02-2010, 21:46
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ondertussen heeft de baas aangegeven mijn mail te hebben gelezen. Hij zou er volgende week op terug komen... Sounds like a good thing, hij neemt in ieder geval de tijd om er over na te denken ipv gelijk keihard nee te zeggen. Nu moet ik dus nog even afwachten, maar ach, ik heb het hoe dan ook naar mijn zin daar er hangt verder niet heel veel van af ofzo. Of lieg ik mezelf nu voor?
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Ads door Google
Oud 27-02-2010, 17:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me vaag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-02-2010, 17:34
Verwijderd
Zou het dan tóch kloppen? Toen ik nu ruim 2 jaar geleden opgenomen was, werd er een depressie vastgesteld, maar daaronder lag ERS. oftewel bordeline. Ik weet niet waarom ik hier nu naar opzoek ben, of misschien ook wel. Ik word soms stapelgek, en wil een soort duidelijkheid, iets waarbij ik me neer kan leggen..
Oud 27-02-2010, 19:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik wil niet nog iemand kwijt raken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-02-2010, 19:50
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
ik wil niet nog iemand kwijt raken.
Longkanker betekent niet meteen dat je iemand kwijtraakt. Tegenwoordig kan er veel gedaan worden tegen kanker. Fok jezelf nu dus niet zo op om iets wat KAN gebeuren, want dat het KAN gebeuren betekent niet dat het ook daadwerkelijk gebeurt. Wacht dus eerst verder onderzoek af.

Mijn zus heeft ook kanker en die leeft nog hoor.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 27-02-2010, 19:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanmiddag even tijd besteed aan het opruimen van mijn computer. Alle losse documenten staan nu weer netjes in mapjes; kan ik tenminste alles weer terugvinden. Opgeruimd in huis, opgeruimd in de computer, opgeruimd in mijn hoofd!
Oud 27-02-2010, 20:15
Verwijderd
ik heb het uitgemaakt..
Oud 27-02-2010, 21:53
kroot
kroot is offline
Citaat:
ik heb het uitgemaakt..
hoezo dat ineens?

OT: ouders en zusje zijn langsgeweest en hebben kleren- en een boekenkast in elkaar gezet. Nu woon ik tenminste niet meer tussen de dozen. Alleen ze hebben alles in mijn beokenkasten gelegd, alleen werkelijk alles ligt doorelkaar. Ik had ongeveer stapels liggen in dizen met zang, slagwerk, piano, school. Maar tussen de slagwerk vind ik zang etc. Dat moet ik dus nog even uitzoeken! Nu nog een bankje en een tv en dan ben ik helemaal blij!
Oud 27-02-2010, 22:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Longkanker betekent niet meteen dat je iemand kwijtraakt. Tegenwoordig kan er veel gedaan worden tegen kanker. Fok jezelf nu dus niet zo op om iets wat KAN gebeuren, want dat het KAN gebeuren betekent niet dat het ook daadwerkelijk gebeurt. Wacht dus eerst verder onderzoek af.

Mijn zus heeft ook kanker en die leeft nog hoor.
ja dat weet ik.
dat er veel tegen gedaan kan worden.
heb al een paar jaar terug iemand verlorewn
en ik heb al ooit een collega aan longkanker verloren.
en een tijd terug is me oom plots overleden.
en nog iemand door zm.
dus heb er wel angst voor.

ot.
hopelijk kan ik wat rust in me hoofd vinden de rest van dit weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-02-2010, 23:17
kroot
kroot is offline
heb net voor het eerst sinds lange tijd met een oud-huisgenootje geskyped die nu voorgoed of iif voorlopig in Australië zit. Erg leuk om haar weer te spreken!
En nu ga ik slapen, moet nog studieboeken uitzoeken, stokkentas klaarleggen, bladmuziek zoeken en dan wordt ik morgen weer vroeg opgehaald.
Oud 28-02-2010, 03:07
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Verdomme super vette show gespeeld vanavond, alleen wel op mn bek gegaan en heb n 3de knieschijf nu... Blijf ook een aparte sfeer hangen in de groep. Beetje jammer dat 1 situatie dat effect heeft...
Oud 28-02-2010, 22:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whaah, ik had vrijdagnacht echt het allerbeste feestje sinds augustus. Nomnomnom <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-02-2010, 22:01
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Wij zijn niet op aarde om anderen verdrietig te maken.

Waarom doe ik dat dan toch...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 28-02-2010, 22:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
ik heb het uitgemaakt..
OMFG ik ken je verder niet, maar als er hier één superverliefd was op zijn meisje was jij het wel! Why?

OT: hier gaat alles ineens goed ofzo... Super wennen, maar ik geniet er maar van zolang het duurt
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 28-02-2010, 22:24
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@blurred: whatsup? . Knuf iig!
@Repelsteel: ook, hoe dat zo?7

OT: beeeh, ik ben zó onrustig en kriebelig en ik weet niet waar het door komt. Ik heb de hele tijd het idee dat ik nog iets moet doen terwijl dat niet zo is. Ik heb juist een lekker relaxed weekend gehad . Misschien moet ik iets leuks gaan doen en niet zeuren. Lekker slapen met vriendjelief en morgen weer naar m'n kamer .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.